سریع ‌ترین راه طلاق از طرف زن: جدایی سریع کمتر از چند ماه

سریع ترین راه طلاق از طرف زن چیست ؟

سریع ‌ترین راه طلاق از طرف زن یکی از موضوعاتی است که ممکن است به ذهن اکثر افراد خطور کند. ممکن است هر کسی گذرش به دادگاه خانواده برسد و شاهد تعداد زیادی از زوج هایی باشد که برای طلاق اقدام کرده اند.

ممکن است این افراد پس از سال ها زندگی مشترک و یا حتی بعد از مدت زمان کوتاهی از شروع زندگی شان سر از دادگاه خانواده و تقاضای طلاق در آورده باشند. در هر صورت آمار طلاق امروزه بیش از گذشته است.

به طوری  زوجین به دنبال ساده‌ترین راه طلاق می گردند تا بلکه هر چه سریع‌تر از شر زندگی که در آن احساس نارضایتی دارند خلاص شوند. اما سریع ‌ترین راه طلاق از طرف زن چیست؟

 

حتما بخوانید: مقاله ای در رابطه با درخواست طلاق از طرف زن نوشتیم شاید برای شما مفید باشد

 

چه باید کرد؟ آیا زوجه باکره سریعتر می تواند طلاق بگیرد؟ در ادامه مطالب درباره سریع‌ ترین روش طلاق از طرف زن به توضیح بیشتری خواهیم پرداخت پس با ما همراه شوید.

طلاق توافقی و سریع ترین راه طلاق از طرف زن

ساده ترین روش برای طلاق از طرف زن که نیازی به گذراندن فرصت زیادی ندارد، طلاق توافقی است. اگر این نوع روش برای جدایی زوجین از هم انجام شود دیگر احتیاجی به دادرسی و زمان زیاد نیست.

این بین مشاوره های رایگانی وجود دارند که شما را در این زمینه به بهترین شکل ممکن راهنمایی خواهند کرد.

طلاق توافقی، طلاقی است که در آن زوجین درباره موارد و مسائل مالی و غیرمالی به توافق رسیده باشند و بر آن اساس از دادگاه تقاضای صدور حکم طلاق نمایند. این توافق در همه زمینه ها و به هر شکلی می‌تواند باشد. با ذکر یک مثال موضوع را روشن تر می‌کنیم.

بر حسب توافق زن با مرد برای طلاق توافقی که سریع‌ ترین روش طلاق از طرف زن است، زن برای سریع‌تر شدن عمل جدایی می‌تواند کل مهریه خود را به مرد ببخشد و یا بر حسب توافق با همسرش می‌تواند نیمی از مهریه را گرفته و مابقی آن را برای سریع‌تر کردن روند طلاق و جدایی ببخشد.

طلاق توافقی سریع ترین راه جدایی است.
طلاق توافقی، سریع ‌ترین راه طلاق از طرف زن است.

حق طلاق به عنوان آسان ترین و سریع ترین روش طلاق از طرف زن

اما سریع ‌ترین راه طلاق از طرف زن، حق طلاق محضری می‌باشد. یعنی مساله حق طلاق زن در عقدنامه قید شده باشد که این باعث وکالتنامه در امر طلاق خواهد شد. مزیت این نوع طلاق در عدم احتیاج به حضور زوج می‌باشد.

سریع‌ ترین روش طلاق از طرف زن همین حق طلاق است که در آن زن می‌تواند به تنهایی اقدام به گرفتن حکم طلاق نماید. مزیت در این نوع طلاق این است که نیازی به طی نمودن مراحلی همچون داوری یا انجام مشاوره نخواهد بود.

اما گاهی اوقات استثنایی در بخش حق طلاق برای زن قرار داده شده است که با رعایت و پذیرفتن آن شروط می‌تواند حق طلاق را داشته باشد با ذکر مثالی موضوع را روشن تر می نماییم.

 

برای این که زن حق طلاق داشته باشد در عقدنامه قید شود در صورت اعطا حضانت فرزندان ایشان حق طلاق خواهند داشت که زن این شرط را باید قبول نماید.

همان طور که در متن بالا توضیح دادیم حق طلاق ممکن است دارای شرط و شروط باشد که باعث شود زن از بعضی از حق و حقوقات خود برای گرفتن طلاق سریع صرف نظر نماید. اما در هر صورت سریع ‌ترین راه طلاق از طرف زن همین روش خواهد بود.

زندگی مشترک بین زوجین همیشه نتیجه مطلوبی نخواهد داشت و هر انسانی گاهی با نا آرامی و شکست‌هایی مواجه خواهد شد؛ در نتیجه به دنبال راه حلی برای نجات و فرار از زندگی می گردد اما آسان ترین روش طلاق است که با انجام آن بین زوجین، زندگی مشترک آن ها به پایان می رسد.

اما این که طرفین چه زمان اقدام به طلاق می کنند و به چه شکلی سوالی است که در ذهن همه افراد پیش می آید.

درپاسخ به این سوال باید بگوییم که زمانی که زوجین ادامه زندگی مشترک را بنابه مواردی که خودشان در جریان هستند غیر ممکن و دشوار می بینند و حالا وقت آن رسیده که این زندگی را برای همیشه به پایان برسانند و تنها راه کار آن همین طلاق خواهد بود.

 

حتما بخوانید: مقاله ای در رابطه با قانون جدید پرداخت مهریه نوشتیم شاید برای شما مفید باشد

 

طلاق غیر توافقی طولانی ترین و دشوارترین

طلاق غیر توافقی مشکل ترین و سخت ترین راه برای طلاق می‌باشد و پروسه انجام آن نیاز به گذر زمان و هزینه فراوان خواهد بود. این طلاق اگر از سمت زن درخواست داده شود بسیار مشکل خواهد بود.

توصیه می‌کنیم اگر به دنبال راه آسان و سریع برای طلاق غیر توافقی هستید حتما از مشاوره رایگان نوین وکیل کمک بگیرید. این مشاوره شما را برای اتخاذ تصمیم راحت و آسان مانند گرفتن وکیل با تجربه راهنمایی و حمایت خواهند نمود.

آیا زوجه باکره سریعتر می تواند طلاق بگیرد؟

از دیگر شرایط طلاق توافقی در دوران عقد این است که زن یا مرد بعد از ارائه دادخواست جهت معاینه پرده بکارت از طرف دادگاه به پزشکی قانونی ارجاع می‌گردند.

چنان چه توسط پزشکی قانونی، سلامت بکارت زن ثابت و تایید شود، زن می‌تواند از همسر خود نصف مهریه را درخواست و دریافت کند.

ولی چنان چه سلامت بکارت زن تایید نشود و در صورت عدم توافق با شوهر، این امکان برای او فراهم است که همه مهریه خود را درخواست کند.

سریع ترین راه طلاق از طرف زن و آسان ترین راه برای جدایی حق طلاق است
داشتن حق طلاق کامل سریع ‌ترین راه طلاق از طرف زن است.

هزینه سریع ‌ترین راه طلاق از طرف زن

بهتر است بدانید که جدایی از همسرتان شما را با مشکلات روحی و مالی و زمانی زیاد روبرو خواهد ساخت و شما به عنوان یک زن همیشه دنبال ساده ترین و ارزانترین روش و راه کار خواهید بود.

اگر خودتان به تنهایی و به شخصه به دنبال طلاق و جدایی هستید و یا به دنبال مراحل درخواست طلاق از طرف مرد پروسه گذراندن راه کاری برای جدایی بسیار زمان‌بر و هزینه‌بر خواهد بود به طوری که شما به تنهایی قادر نخواهید بود از پس همه مشکلات بر آیید.

پس ناگزیر خواهید بود بهترین و موثرترین راه حل را انتخاب نمایید و آن انتخاب وکیل قوی و با تجربه در این زمینه بهترین و مطلوبترین گزینه خواهد بود.

وکیل به نمایندگی از طرف شما می‌تواند بهترین تصمیم را اتخاذ نماید. وکیل می‌تواند طلاق توافقی شما را بدون مشاوره انجام دهد که این مورد نیز زمان طلاق شما را کاهش خواهد داد.

 

حتما بخوانید: مقاله ای در رابطه با شرایط طلاق توافقی چیست نوشتیم شاید برای شما مفید باشد

 

نکته: یکی دیگر از سریع‌ ترین روش های طلاق از طرف زن ،طلاق خلع و مبارات است که در این نوع از طلاق، زن در آن مالی را می بخشد و در نتیجه می‌تواند طلاق خودش را از شوهرش به آسانی و بدون مشکل و گذراندن وقت اضافی بگیرد.

نحوه ارائه مشاوره رایگان طلاق چیست؟

خانم هایی که قصد جدایی از همسر خود را دارند همواره به فکر پیدا کردن راهی برای جدایی و طلاق هستند که یکی از این راه ها انجام مشاوره رایگان طلاق می‌باشد. که دریافت این خدمات به شکل حضوری و غیرحضوری صورت می‌گیرد.

فرض کنید زنی بخواهد از همسر خود جدا شود، برای ارائه راه کار و مشاوره رایگان ضمن مراجعه حضوری به دفتر وکیل یا موسسه حقوقی با بیان مشکلات خود و همسرش می‌تواند از مشاوره رایگان طلاق بهره مند شود. پس از آن در صورت نیاز وکالت خود را در پرونده به وکیل مورد نظر واگذار نماید.

اما برای دریافت مشاوره رایگان و غیر حضوری طلاق از طریق تلفنی یا واتساپ از وکلای متخصص نوین وکیل در امور مرتبط با طلاق و خانواده می توانید راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

 

حتما بخوانید: مقاله ای در رابطه با عده طلاق توافقی نوشتیم شاید برای شما مفید باشد

جهت دریافت مشاوره تلفنی در مورد طلاق از طرف زن با ما همراه باشید

اگر قصد گرفتن طلاق یکطرفه از طرف زن را دارید ولی همچنان به قوانین کاملا آشنا نیستید پیشنهاد می شود با استفاده ا یکی از راههایی که برای ارائه مشاوره به وسیله وکلا در اختیار شما قرار داده ایم اقدام به دریافت مشاوره از وکیل طلاق از طرف زن نمایید. یکی از برزوترین روشهای مشاوره با استفاده از محیط ها پی وی در چت نرم افزارها شبکه احتماعی می باشد که در حال فقط از طریق پلتفرم واتساپ این امکان وجود دارد که بخواهید بدون واسطه سوال خود را از وکیل بپرسید اما این روش تنها روش ارتباط گیری با وکیل نمی باشد و شما با استفاده از تماس با شماره های داده شده در صفحه تماس با ما می توانید ابتدا با مرکز تماس برقرار نمایید و سپس درخواست اتصال به داخلی یکی از وکلا که در حوزه طلاق از طرف زن دارای تبحر می باشد را بدهید. اگر وکلای ما مشغول نباشند در همان لحظه شما به یکی از وکلا متصل خواهید شد و می توانید سوالات خود را مطرح نمایید

وکلای نوین وکیل سریعترین راه طلاق از طرف زن را به شما ارائه خواهند داد و شما را تا انتهای پرونده همراهی خواهند نمود.

کلام آخر

در ایران بنابر ماده 1133 این امکان فراهم است که مرد هر زمان که بخواهد زن خود را طلاق دهد. این کار به خواست مرد انجام می‌گیرد. اما زن در موارد خاص می‌تواند از دادگاه درخواست طلاق کند. در این مطلب سعی کردیم شما را با سریع ‌ترین راه طلاق از طرف زن آشنا سازیم. اما توجه داشته باشید که انجام مشاوره رایگان در خصوص طلاق می‌تواند کمک موثری به شما در این امر داشته باشد.

 

همچنین مطالعه نمایید: مشاوره حقوقی طلاق توافقی

68 دیدگاه دربارهٔ «سریع ‌ترین راه طلاق از طرف زن: جدایی سریع کمتر از چند ماه»

    1. راضی بودن یا نبودن همسر شما، ارتباطی با درخواست طلاق ندارد شما اگر بتوانید دلایل محکمه پسند به دادگاه ارائه دهید میتوانید طلاق بگیرید
      و همچنین برای سریع تر شدن روند جدایی و مشاوره میتوانید با نوین وکیل تماس بگیرید

  1. سلام به دلیل مشکل مالی زن میتواند درخواست طلاق دهد؟
    ما شدیدا مشکل مالی داریم و شوهرم اصلا خرجی به من نمیده

  2. سلام وقت بخیر خواهر من در دوران عقد است
    میخواستم بپرسم میتونه بدون دلیل درخواست طلاق دهد؟

  3. حوریه حسین پور

    سلام من یک زن چهل ونه ساله هستم میخواستم طلاق توافقی از شوهرم به گیرم مورد عدم اخلاق شوهرم وااینکه توان کار کردن ندارم

    1. سلام شوهرمن معتادوزندانی هستش ومدت زندانش سه سال ونیم و یک پسرهشت ساله داذم چه طوری نیتونم درخواست طلاق بدم وچقدرطول میکشه وایامیتونم حضانت بچموبگیرم

      1. سلام. طبق قانون محکومیت های ۵ سال و بیشتر برای زوجه ایجاد حق طلاق می کنه اما باتوجه به شرایط شما امکان اقدام برای طلاق وجود داره و شدنی هست در خصوص حضانت هم بله شما می تونین حصانت طفل رو بگیرید

      2. با سلام وخسته نباشید
        من ۱۸ساله ازدواج کرده ام وسه تا بچه یه پسر ۱۷ساله یه دختر ۱۲ساله ویه دختر ۷ ساله دارم ،شوهرم اصن فکر زندگی نیست وخیییلی کم کار میکنه وخرجیمونو به زور در میاره والان تو خونه پدرشوهرم هستیم که دوتا اتاقه وواقعا جای زندگی نیست ویه برادر شوهر ۴۵ ساله دارم که اعصابی هسش وماننددیوانه ها داد وهوار میکشه وخلاصه زندگی سختی دارم ومیخوام طلاق بگیرم ودوتا دخترارو پیش خودم نگه دارم ولی شوهرم تهدیدم میکنه که فلان وبیثار میکنم ومن میدونم که معتادم هس ولی میگه ن من چیزی مصرف نمیکنم والان داره متادون مصرف میکنه
        تو رو خدا بگید چکار کنم که در کمترین زمان طلاقمو بده ودختراروهم پیش خودم ببرم

        1. سلام
          موارد زیادی رو می تونین مطرح کنین مثلا اینکه همسر شما باید برای شما منزل مجزا تهیه کنه یا اینکه به شما نفقه پرداخت نمی کنه
          متاسفانه اقدام به طلاق به راحتی به نتیجه نمیرسه و باید مسائل زیادی بررسی بشه حتما به وکیل مراجعه کنید

  4. سلام خسته نباشید من می خواهم طلاق بگیرم ودوتا فرزند دارم یکی4سال ویکی6سال وهمسرم قبلاً طلاق گرفته است آیا می توانم بچه هامون ازش بگیرم

    1. سلام
      سوالتون مبهمه
      به طور کلی و طبق قانون، فرزندان تا 7 سالگی با مادر و از 7 سال به بعد، دختر تا سن 9 سالگی و پسر تا سن 15 سالگی حضانتشان با پدر می باشد و پس از این سن تصمیم گیری با خود فرزندان است که با چه کسی زندگی کنند.
      سوالتان را واضح بیان کنید تا کمکتان کنیم یا تماس بگیرید
      09128216650
      02122690179

  5. سلام من تقریبا دوساله ازدواج کردم اوایل آشنایی یه سری حساسیت ها از همسرم دیدم و برام جای نگرانی داشت و گذاشتم به حساب مرد بودن و غیرتی بودنش و گفتم منو بشناسه همه چی درست میشه دوسال گذشته ولی روز به روز بیشتر بهم تهمت و انگ میزنه و خدای بالاسرمون میدونه که یه روزم از ته دل خوشحال نبودم چون امروز رفتارش باهام خوب باشه مطمئنم فردا دوباره همین حرفارو باز تکرار میکنه اگه میدونستم با گذر زمان بهتر میشه به اینجا مراجعه نمیکردم روز به روز بدتره و تهمتایی بهم میزنه که اصلا در شآن یک مسلمان نیست ولی بدی قضیه اینه سه ماهه باردارم و سریعا میخوام جدا بشم حتی مهریه هم نمیخوام فقط از این خوار شدن خسته شدم

    1. سلام
      باید مورد شما باید بررسی بشه تا ببینیم شما امکان استفاده به از ماده ۱۱۳۰ قانون مدنی که برای زن حق طلاق ایجاد می کنه رو دارین یا خیر و البته این مواردی که فرمودین هر کدومش در شرایطی می تونه جرم باشه که شما از همسرتون شکایت کنین
      اما درخصوص اینکه می خواین مهریه رو ببخشید و جدا بشید این امکان وجود داره، که توصیه می کنم حتما به صورت حضوری با یک وکیل متخصص مشورت کنین

  6. سلام خسته نباشید من از ۳ ساله پیش که با شوهرم جر و بحث کردیم به شوهرم پیشنهاد دادم که یک وکالت نامه دادگاهی طلاق و تعهدنامه دادگاهی به من بده که دیگه کاراشو تکرار نمیکنه به من بده بعدش من برم باهاش زندگی کنم اونم قبول کرد و وکالت نامه و تعهدنامه هم بهم داد الان اگه هر مشکلی از طرفه شوهرم برای من پیش بیاد من میتونم خیلی زود با اون وکالت نامه از شوهرم جدا بشم یانه 🤔🤔🤔🤔

    1. سلام و ادب و احترام
      در فرض سوال شما که در آن بیان نموده اید وکالت بلاعزل از همسر خود اخذ نموده اید بایست پاسخ داد شما وکالت در طلاق را از شوهر خود اخذ نموده اید و لذا اگر چنانچه وکالتنامه شما مقید به زمان خاصی نباشد می توانید در هر زمانی که خود تصمیم بگیرید با مراجعه به دادگاه های دادگستری با اعمال شروط مندرج در وکالت در طلاق، خود را مطلقه نمایید.

  7. سلام .من 7سال ازدواج کردم .1فرزند دارم .شوهرم فقط جرو بحث میکنه .زور میگه .اخر بحثامون چند بارفقط میگه برو .تمومش کنیم سوء رفتار داره.این دلیل محکمه پسند هست که بتونم طلاق بگیرم . ‌با تشکر

    1. سلام
      در این شرایط امکان داره که شما طبق ماده ۱۱۳۰ قانون مدنی شرایط طلاق براتون احراز بشه اما به راحتی نمی تونید حکم طلاق بگیرید و لازمه تمام این موارد رو اثبات کنید حتما از وکیل مشاوره بگیرید

  8. سلام من الان 8ساله که باشوهرم ازدواج میکنم ولی هرازمدتی یادزدی یادعوامیکنه ومیره زندان تاهفت الی شش ماه من دیگه خسته شدم ودوتابچه یه نه ساله پسرودختریک ساله دارم میخوام طلاق بگیرم چکارکنم ومهریمومیخوام امابچه هارانمیخام چون میدونم ازم میبرتشون

    1. سلام
      شما می توانید دادخواست طلاق بدهید به استناد این که شوهر شما سابقه محکومیت کیفری دارد که این از موارد عسر و حرج محسوب می شود و اگر قاضی قبول کند می تواند طلاق شما را صادر کند.

      1. سلام خسته نباشید الان ده سال ازدواج کردم یه بچه هشت ساله دارم شوهرم خیلی لجبازبدهن تهدید میکنه بددل نزدیک سه سال خرجی به منو بچم نمیده خودم دست فروشی میکنم تازه خرج اونم میدم ولی طلبکار همش تازه اگه خودش دوریال داره از من مخفی میکنه میبره برای خانوادش من خیلی استرس دارم چطورجدا بشم مرتب تهدید میکنه خانوادموباید چطور از این جدا بشم شرایط مالی آنچنانی ندارم برای هزینه دادگاه

        1. با سلام. ابتدا دادخواست و شکایت کیفری ترک انفاق مطرح کنید و بعد از اثبات؛ آن را دلیل طلاق قرار داده دادخواست طلاق به درخواست زوجه به علت عسر و حرج تقدیم دادگاه نمایید.

          1. سلام من بیست ساله ازدواج کردم البته خودم راضی به ازدواج نبودم با این آدم چون اصلاً دوسش نداشتم و ندارم به خودشم گفتم من تو رو نمیخوام همیشه فحاشی می‌کنه و کتکم میزنه وسه تا پسر دارم از نظر روحی داغونم استرسای شدید تپش قلب گرفتم چون زندگی با یه آدمی که بهش علاقه نداری مثل جهنمه می‌خوام جدا بشم لطفاً راهنمایی کنید

    1. سلام و ادب و احترام
      لازم به تصریح است در فرض سوال شما این نکته از اهمیت برخوردار است که وکالت شما مقید به چه شروطی شده است به این معنا که اگر چنانچه اجرای مدلول وکالت اعطایی به همسر شما مشعر به این نکته باشد که برای اجرای وکالتنامه می بایست تمام مهریه را ابرا یا بذل نمایند در این صورت همسر شما نمی تواند بدون بذل یا ابرا تمام مهریه مفاد وکالتنامه را به اجرا بگذارد مگر اینکه مفاد وکالتنامه مشعر به این نکته باشد که زوجه یا همسر شما بتواند با بذل هر میزان از مهریه، خود را مطلقه نماید که در این صورت همسر شما این امکان را خواهد داشت با بذل بخشی از مهریه نسبت به بقیه علیه شما اجرائیه مهریه اخذ نماید که در این صورت شما برادر بزرگوار مکلف به پرداخت بخش ما فی ذمه خواهید بود.
      درصورت هرگونه شبهه و تردید در پاسخ دریافتی جهت توضیحات شفاهی محضر مبارک درخدمات شما هستیم.

  9. سلام زنم دوست دارم درخواست تلاق کرده میتونه تلاق بگیره هیچ دلیلیم نداره ب وکیلش گفته دوس ندارم این زندگیو

  10. سلام خسته نباشید
    من پارسال عقد کردم وسوء تفاهمی بین من وشوهرم شده رفتم مهریمو اجرا گذاشتم نه پول طلاهامو داد ن چیزی میگه اگه مخای طلاقت بدم باید مهریتو ببخشی والان پسره فرار کرده من چجوری بتونم مهریمو نفقم و طلاقمو از این مرده بگیرم؟؟

    اگه مخام طلاق غیابی بگیرم چند وقت طول میکشه؟

    1. سلام
      طلاق غیابی برای زمانی هست که همسر شما وجود نداشته باشه و دسترسی بهش ممکن نباشه
      مسئله ی مطالبه ی مهریه با مسئله ی طلاهای زوجین به عنوان هدیه میدن و نفقه کاملا متفاوت شما هم می تونین مهریه تون رو کامل بگیرید هم نفقه و ام طلا هارو بهتر به وکیل مراجعه کنین

  11. سلام من هشت ساله ازدواج کردم الان یه بچه دوساله دارم از همون اول با شوهرم اختلاف داشتیم چن سالی هس قرص میخوره برا زودانزالی شدید و بی میلی جنسی ولی تاثیری نداره و حالشو بد میکنه میگه برو طلاق بگیر الان که میخوام بگیرم میگه طلاقت نمیدم . اصلا به فکر منو احساسم نیس خونوادشم خیلی اذیتم میکنن اینم طرف اوناس و اخلاقش بده با من ایا میتونم راحت طلاق بگیرم؟

  12. سلام خسته نباشید من دوساله عروسی کردم تو این دوسال شوهر هیچ کاری نکرده هر چی هم کار بره واسه مواد میره من خودم کار میرم وخرج زندگی میکنم خرجی نمیده دست بزن داره مصرف داره دوبار زندان رفته شبها هم خونه نمیاد کلا بی‌مسئولیته میتونم جدا بشم

  13. من 38ساله که با شوهرم زندگی کردم ولی دیگه تحمل اخلاق بدش را ندارم همه جوره کنارش بودم بیست سال اعتیاد داشت ولی دیگه اخلاق بد دههنیش را نمیتونم تحمل کنم وبشدت سر درد میگیرم خسته شدم از غرغراش

  14. نازنین کشاورز

    قصد طلاق دارم درمورد موضوع مهمی تفاهم نداریم وبه همسرم گفتم یا من یا این مسئله یکیو انتخاب کن اونم گفت تو رو انتخاب نمیکنم بارها پرسیدم ودر آخر جوابش همین بود کل مهریه ام که مبلغ کمی نیست ۵۰۰ سکه بهار سالها پیش بهش بخشیدم دوتا بچه دارم یکی ۶.۵ یکی ۱۷ چطور اقدام کنم .هیچ تقاضایی جز جدایی ندارم فقط فرزند کوچکم رو میخوام فرزند بزرگم مطمعنم منو انتخاب میکنه .

    1. باسلام. شما به دلیل نداشتن وکالت در طلاق و عدم وجود شرایط عسر و حرج در زوج قادر به گرفتن طلاق نیستید. اما درصورت تمایل به جدایی می توانید جهت اطلاعات بیشتر با وکیل متخصص مجموعه ی ما تماس بگیرید.

  15. سلام.من ۳۷ سالمه و ۲۱ سال هست با شوهرم زندگی کردم .۱۵ سال هست بهم خیانت میکنه .زن صیغه میکنه و هر سال متوجه میشم ک با کسی ارتباط داره ک میخواد ازداوج مجدد کنه…تا امروز به ۱۰ تا زن پیشنهاد داده و به من میگه من دارم کمکشون میکنم به دورغ..الانم دوماه هست با یه زن در رابطه هست و پیشنهاد ازدواج داده بهش .منم با خبرم و ازش خیلی خواستم و خواهش کردم ک اینکار نکن ما سه تا بچه داریم یه پسر۲۰ ساله و ۱۵ ساله و یه دختر ۱۶ ساله. ولی میگه میخوام دوتا زن داشته باشم ک من قبول نکردم.الان میخوام درخواست طلاق بدم.بچها ک سن تصمیم گیری دارن درسته؟ایا درخواست طلاق دارم .

  16. سلام من سه سال ازدواج کردم زن مردی شدم ک ن پول داره ن خونه هیچی کلا خودشه و خودش کلا پشتش به پدرش گرمه ولی حالا زندانی داره به مدت ۲سالو نیم
    من الان میتونم طلاق بگیرم
    امکان اینک مهریمو از پدرش بگیرم هست؟
    یاباید سرنفقه اقدام کنم؟؟

      1. سلام وقت بخیر، خواهر من هفت سال پیش ازدواج کرده و الان از شوهرش میخواد جدا بشه، یک سال هم هست که خونه ماست نه خونە خودش، شوهرش مشروب مصرف میکنه اگه مهریەش رو ببخشه و خودش بنا بە این یک سال جدایی درخواست بدە ایا میتونە جدا بشه؟

        1. سلام
          طلاق هم حالت های مختلفی داره و هم شرایط مختلفی این طور نیست که هر کس مهریه اش رو ببخشه می تونه طلاق بگیره برای اینکه بدونین با شرایطی که هست چه کاری باید انجام بدین از طریق تماس با موسسه مشاوره بگیرید

  17. سمیه سعیدی مزده

    سلام من 17 ساله باشوهرم دارم زندگی میکنم اخلاق بسیار بدی داره جدیدا دوبار من رامورد ضرب وشتم قرار داده که من برگه پزشک قانونی دارم مارو به شورا حل اختلاف فرستادن وقرار شد د ماه ماهی 2 میلیون نفقه بریزه الان یک ماه گذشته ولی نفقه رو نریخته ومن میخوام درخواست طلاق بدم آیا میتونم الان حق وحقوق خود را بگیرم

  18. سلام
    من هنوز یکسال نشده عقد کردم ک همسرم بعداز عقد ب من گفت برام زن بگیر یا اینکه میگه عکس دوستاتون برام بفرست یا اینکه میگه شخص سومی رو تو رابطه مون اضافه کنیم برای من تحمل این وضعیت سخته آیا اگر تقاضای طلاق بدم میتونم راحت شم ازش لطفاً کمکم کنید

    1. سلام و ادب و احترام
      باتوجه به اینکه نوع گرایشات جنسی همسر شما اساسا با گرایشات جنسی سنتی تفاوت دارد و این تفاوت پا به عرصه مشترک شما گذاشته و ایشان را متقاضی شخص ثالث در رابطه نموده است و لذا از آنجاییکه این درخواست ایشان نامعقول و نامتعارف می باشد و در جامعه ایرانی پذیرفته شده نمی باشد و مضاف بر آن شما حتما می بایست دلیل و مدرک محکمه پسندی به دادگاه ارائه نمایید که نامبرده دارای گرایشات جنسی پیش گفته می باشد اما با این وصف به خودی خود صرف پیشنهاد نامبرده برای رابطه با شخص ثالث دلیل بر تحقق عسر و حرج و مجوزی برای طلاق محسوب نخواهد شد و در دادگاه ها نیز به چنین اظهارات شفاهی و بدون ارائه مستندات توجهی نمی شود.
      جهت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

  19. سلام خسته نباشید من چهارسال با شوهرم ازدواج کردم و معتاد است و ده بار او را به کمپ بردم و او خوب نشده است و چند دفعه منو کتک زده ک به پزشکی قانونی مراجعه کردم و برام دیه تعیین کردن میخام حق طلاقمو ازش بگیرم ولی بهم نمیده آیا میتوانم به دادگاه مراجعه کنم حق طلاقمو ازش بگیرم

    1. سلام و ادب و احترام ؛
      بله با اثبات عسر و حرج تحمیل شده به زندگی خودتون امکان طلاق به درخواست زوجه وجود خواهد داشت.
      ولی حتما به وکیل دادگستری نیاز دارید.
      در صورت صلاحدید در خدمت شما هستیم.

  20. باسلام من ۱۷ ساله باهمسرم زندگی میکنم،اویل متوجه شدم که اعتیاد داره ولی کمکش کردم تا ترک کنه،از وقتی ترک کرده شدیدا شکاک و بد دهن شده،سر مسائل کوچیک به طرز وحشتناکی منو کتک میزنه و فحاشی میکنه،سر کار نمیره و بهم پول حتی برای رفع نیازهای معمولی نمیده،حق اعتراض ندارم چون شدیدا کتکم میزنه و بهم تهمت نادرست بودن میزنه،آیا میتونم برای طلاق اقدام کنم؟

  21. باسلام،زنی ۳۹ ساله هستم و ۱۷ ساله ازدواج کردم،همسرم به شدت بدبین و شکاک و بددهن هست،اگه به کوچکترین مساله اعتراض کنم به شدت منو کتک میزنه و به خودم و خانواده م فحاشی و توهین میکنه،خیلی کم سر کار میره و میگه اگه از این شرایط رازی نیستی میتونی بری،نمیزاره با خانواده م در ارتباط باشم،خسته شدم،آیا میتونم برای طلاق اقدام کنم

  22. سلام من چن ماه هست عقد کردم همش مورد خشونت قرار میگیرم توجهی بم نمیشه جزءاینکه از خونه بخام برم بیردن حرفای بد بهم میزنه همش کتک کاری حتی توی خیابون و جلوی دیگران اجازه ارتباط بادخانوادمو ندارم چطوری برای طلاق اقدام کنم

  23. سلام خسته نباشید من بابک مردزن دارازدواج کردم همسرش خودش رضایت داده زن بگیره الان ۱۲سال هست زندگی میکنم الان خودش وپسرش همش بامن دعواسروصدافحاشی میکنن برامن میگن بایدطلاق بگیری شوهرم راضی نیست میگه من طلاق نمیدم ولی بچه‌اش خیلی دخالت دارند دوزندگی مأالان من میتونم طلاق بگیرم بایدچکارکنم

    1. سلام.
      شما فقط درصورتی‌ می تونید طلاق یک جانبه(از سوی زوجه) بگیرید که سو رفتار مانند ضرب و جرح و یا توهین و فحاشی، ترک انفاق، اعتیاد و .‌.. ازسوی همسرتون باشه و قادر باشید این موضوع رو در دادگاه ثابت کنید. در غیر این صورت طلاق یک جانبه منتفیه و باید همسرتون توافق به طلاق کنند.

  24. سلام از اول باشوهرم ن می‌ساختیم همیشه بهم شک داشت بعد بای دوست خانوادگی رفت‌وآمد کردیم اون آقا ازم سواستفاده کرد خودم ب شوهرم گفتم چون داشت آبرومو می‌برد شوهرم تحت فشارگزاشت منو باتهدید گفت مهریتوببخش سال98. بعد گفتم باش رفتیم توکافینت ی برگه دادم وامضای چندتا از همسایه پاشه. الان بعد چهارسال بدتر شده دیگ خودم بریده بودم خیلی بهم گیرمیدادی خودم بایکی حرف زدم ی پیام بازی ساختگی کردیم چون روبیکام حک کرده بود الان فهمید و بعد پلیس آورد الانم گزاشت رفته چون ترسیده ازش اراده حثیت کنم. آلن موندم چیکارکنم آیا برم بزارم مهرمواحرا تعلق میگیره یان یااراده حثیت کنم قاضی چه حکمی میده چون هرچی بوده همش ب خاطراین بود ک طلاق بده رگ غیرتشو نشونه رفتم حالا هم حاظرنیس باشرایط من کنارصبیاد

  25. با سلام
    خانمی چهل ساله هستم، که درخواست طلاق دادم، همسرم پنج بار به کمپ رفته، که دو مرتبشوبه عنوان متعاد متجاهر در کمپ بوده، بیشتر از یک سال نفقه پرداخت نکرده و یک برکه از پزشکی قانونی هم دارم، البته چندین بار مرا موجب ضرب و شتم قرار داده ولی من یک بار فقط برگه گرفتم، البته دنبال نکردم و شکایتی صورت نگرفت، میخواستم بدونم با این اسناد میتونم طلاق بگیرم، هفته ی دیگه وقت دادگاهمه، چه چیزایی به قاضی ارائه دهم؟؟ این اسناد کافی است؟؟؟؟؟ موفق به طلاق میشوم؟؟؟؟؟

    1. با سلام
      درصورتی که بابت ترک انفاق بیش از ۶ ماه رای قطعی محکومیت همسرتان از سوی دادگاه را داشته باشید برای صدور حکم طلاق کافی است. در غیر این صورت مدارک و مستندات اعتیاد ایشان را نشان داده و درخواست ارجاع زوج رو به پزشک قانونی نمایید.

  26. سلام وقت بخیر
    من ۱۷ سال ازدواج کردم دو تا بچه دارم یکی ۱۴ ساله دختر و پسر ده ساله
    همسرم بامن خوب تا وقتی هر کاری داره رو انجام بدم ولی با بچه هامون نمی سازه مخصوصا با دخترم .دخترم ازدست باباش آسایش نداره می ترسم دست به کاری بزنه که بعد پشیمون بشیم فحاشی می کنه کلا به همه ی کاراش گیر می ده خیلی می ترسم که دخترم ی بلایی سر خودش بیاره .برای همسرم بیرون و خونه مهم نیست با ی چیزی موافق نباشه می ریزه به هم و آبروی من و ما رو می بره .می تونم به خاطر حفظ سلامت روحی بچه هام از همسرم جدا بشم و حضانت بچه هامو بگیرم

  27. سلام من 25سال ازدواج کردم ویک دختر 17ساله ویک پسر 15ساله دارم همسرم بهم خیانت کرده وازط فی بداخلاقی وبدرفتاری داره دست بزن هم داشت که پارسال با تهدید پدروبرادرم دست بزنش را جمع کرده وازاول ازدواجم تا الان خوردوخوراک وپوشاکمون درحد بخورونمیربوده وهست ومشکل مردان هم دارد ومن الان واقعاً دیگه خسته شدم ودیگر نمیتونم تحمل کنم وتاالان هم تحمل کردم بخاطر این بوده که هم بچه هام کوچک بودند وهم دخترم مریضه کم توان ذهنی است وهمسرم درتلاش هست که تقاضای طلاق ازطرف من باشه تا هیچ چیز بهم تعلق نگیره لطفاً راهنماییم کنید باید چکار کنم ؟ممنون

    1. سلام دوست عزیز
      طلاق به درخواست زوجه در صورتی منجر به صدور حکم میشه که خانم ثابت کنه در عسر و حرج قرار داره و این عسر و حرج تنها به مواردی که قانون‌ پیش بینی کرده اطلاق میشه.
      در نتیجه باید ابتدا بابت سو رفتار آقا و رابطه نامشروع ایشون و عدم پرداخت نفقه وی را محکوم‌ کنید سپس دادخواست طلاق به درخواست زوجه مطرح کنید.
      در صورتی که مایل هستید دقیق تر شما رو راهنمایی کنیم تماس بگیرید

  28. نجیبه قلی زاد

    باسلام من شوهرم بعداز45 سال زندگی نه خرجی درست حسابی میدنه اهمیت میده دیگه خسته شدم اززندگی گاهی اینقدرخسته میشم راضی به خودکشز میکنم امابازمیگم لعنت به شیطان خواهشن من راراهنمایی کنید درضمن 3 تابچه دارم دوتاش ازدواج کرد ی دخترم کلاس نهم چکارکنم راستی هم بددهن هم معتاد هم دست بزن دارهیچ کسی هم ندارم بجز خدا راهنماییم کنید

    1. سلام
      اثبات عدم پرداخت نفقه که موجب عسر و حرج شما شود در دادگاه سخته اما در صورت اعتیاد همسرتون چنانچه بارها ترک و در بیمارستان یا کمپ بستری شده باشه میتوانید دادخواست طلاق بدهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *