بهترین وکیل مهریه – شماره تماس رایگان با وکیل تخصصی مهریه و طلاق

شماره تلفن وکیل برای مهریه- مشاوره حقوقی رایگان طلاق و مهریه در نوین وکیل

 

 وکیل مهریه یک وکیل متخصص در حوزه مهریه است که تجربه و تخصص کافی برای حل پرونده‌های مهریه را دارد و می‌تواند پیچیده‌ترین پرونده‌های مهریه را با راهکار‌های قانونی حل و فصل کند.

در واقع مهریه یکی از حقوق مالی زن در ازدواج است که پس از جاری شدن عقد نکاح زن مالک آن است و می‌تواند آن را از مرد مطالبه کند یا به صورت کامل به مرد بذل نماید.

وکیل مهریه و تماس با وکیل و مشورت با او میتواند به شما در روند دریافت مهریه بسیار کمک کند.جهت دریافت شماره تماس با وکیل این مقاله را مطالعه نمایید.

از ایام قدیم سنت مهریه در میان کشورهای مسلمان وجود داشته و دارد، هنگام وقوع عقد برای زوجه مهریه را معین خواهند کرد و زوج موظف به پرداخت او میباشد. گاهی مهریه در طول زندگی مشترک یا پس از جدایی زوجین از یک دیگر باید پرداخت شود.

در این نوشتار میخواهیم به بررسی مسائل پیرامونی مهریه و تماس با وکیل مهریه بپردازیم اگر در این زمینه سوالاتی دارید با ما همراه شوید.

شماره تلفن وکیل مهریه را از کجا پیدا کنم؟
در اینجا توضیح میدهیم مهریه چیست و چگونه با وکیل مهریه در ارتباط باشید

مهریه چیست؟

مهریه حقوق مالی می‌باشد که پس از عقد ازدواج به زن تعلق خواهد گرفت، مطابق با 1082 قانون مدنی زن مالک مهریه است و میتواند هر گونه تصرفی در مهریه خود داشته باشد.

حتما بخوانید: مقاله ای در رابطه با مشاوره حقوقی رایگان تلفنی  نوشتیم شاید برای شما مفید باشد

معمولا زنان در هنگام طلاق، مهریه خود را از مرد مطالبه خواهند کرد، البته پس از عقد ازدواج زن هر زمان که بخواهد میتواند مهریه خود را از مرد طلب کند، البته دانستن این نکته نیز مهم میباشد که در صورت عدم تمکین یا روابط نامشروع به زن مهریه تعلق نخواهد گرفت.

انواع مهریه

مهریه براساس قانون ایران به چهار دسته تقسیم میشود:

مهرالمثل: اگر در هنگام عقد طرفین مهریه‌ای را معین نکرده باشند یا در صورت مشخص کردن، مهریه خارج از عرف و غیر قابل انتقال باشد؛ آن مهریه باطل است. در صورت طلاق، دادگاه خود مهریه را برای زوجه معین می‌کند که به آن مهرالمثل میگویند.

مهرالمسمی: مهرالمسمی رایج‌ترین نوع مهریه در ایران است. این نوع مهریه با رضایت کامل طرفین تعیین می‌شود و در سند رسمی ازدواج نیز ثبت خواهد شد.

بعد از جاری شدن عقد این مهریه برگردن مرد میباشد و زن پس از عقد مالک مهریه خواهد بود و میتواند هر زمان که بخواهد آن را از مرد مطالبه کند، همچنین اگر زن باکره باشد و مهریه خود را طلب کند تنها نیمی از مهریه به او تعلق میگیرد.

در هنگام عقد دائم لزومی به مشخص کردن مهریه در زمان عقد نیست، زوجین هر زمان که بخواهند مهریه را میتوانند مشخص کنند.

مهراسنهٔ: مهراسنهٔ از سوی پیامبر برای ازدواج حضرت فاطمه با حضرت علی تعیین شده و مقدار آن ۴۰۰درهم میباشد.

مهر المتمه: مهر المتمه براساس شرایط اقتصادی مرد تعیین خواهد شد، در صورتی مهرالمتمه به زن تعلق میگیرد که مهریه میان زوجین باطل شده باشد یا اصلا مهریه تعیین نکرده باشند، حتی اگر زن باکره باشد، این مهریه به او تعلق میگیرد.

مشاوره با وکیل مهریه در تهران

تهران یکی از بزرگترین شهر‌های ایران است و به دلیل جمعیت زیادی را که در خود جای داده، شعبه‌های دادگاه خانواده نیز بیشتر است و پرونده‌های مربوط به طلاق و مهریه بیشتر می‌باشند؛ بنابراین برای جلوگیری از اتلاف وقت مشاوره با وکیل مهریه در تهران الزامی است؛ زیرا به شما کمک می‌کند تا روند پیگیری پرونده طلاق در دادگاه زودتر انجام شود و راحت بتوانید مهریه خود را اخذ نمایید.

مشاوره با وکیل مهریه در تهران، باعث میشود شما اطلاعات بیشتری نسب به مطالبه مهریه خود بدست آورید و از مزایای بیشتری برخوردار شوید. مشاوره با وکیل مهریه در تهران به دلیل اینکه دارای تخصص لازم در زمینه مطالبه مهریه است امکان موفقیت بیشتری در زمینه دریافت مهریه خود دارید. نوین وکیل امکان دریافت مشاوره با وکیل مهریه در تهران را برای شما فراهم کرده است.

حتما بخوانید: مقاله ای در رابطه با مشاوره تلفنی رایگان برای طلاق  نوشتیم شاید برای شما مفید باشد

ویژگی‌های بهترین وکیل مهریه در تهران چه میباشد؟

بهترین وکیل مهریه تهران-مشاوره حقوقی رایگان با نوین وکیل
شماره تلفن وکیل مهریه در تهران راچگونه پیداکنیم؟

بهترین وکیل مهریه در تهران باید در حوزه مسائل دعاوی خانوادگی مانند مهریه تخصص و اطلاعات کافی داشته باشد، معمولا وکلایی که در زمینه دعاوی خانوادگی وکالت میکنند تجربه بیشتری در این زمینه دارند.

ویژگی که وکیل مهریه را از سایر وکلا متمایز میکند این میباشد که وکیل مهریه تسلط کافی بر قوانین مهریه دارد، زیرا باید بتواند در دادگاه از حقوق موکل خود دفاع کند.

وکیل مهریه باید فن بیان قوی و قدرت نگارش بالایی داشته باشد تا بتواند با استفاده از قوانین و ماده‌های قانونی پیگیری‌های لازم را برای حل پرونده انجام دهد و آن را به مرحله نهایی برساند.

و آخرین ویژگی وکیل مهریه این میباشد که او باید بتواند میان طرفین توافقی برقرار کند که از زمان بر بودن روند پرونده‌های مربوط به مهریه بکاهد، با ایجاد توافق وکیل میتواند به طرفین از نظر مالی و زمانی سود برساند. همچنین اگر طرفین نسب به تعیین و پرداخت مهریه به توافق برسند، دادگاه براساس توافق عمل خواهد کرد و رای نهایی را صادر میکند. البته راضی کردن طرفین نیاز به تجربه و فن بیان قوی دارد که وکیل مهریه باید از ان برخوردار باشد.

تماس رایگان با وکیل طلاق

وکیل طلاق نیز یک وکیل متخصص در حوزه طلاق است که با انواع طلاق و روند قانونی آن آشنایی کامل دارد، بسیاری از موسسات حقوقی امکان دریافت تماس رایگان و مشاوره با وکیل طلاق را مهیا کرده اند.

تماس رایگان با وکیل طلاق کمک می‌کند تا شما با انواع طلاق و روند قانونی آن و قوانین مربوط به آن آشنا شوید و با توجه به شرایط خود مناسب‌ترین نوع طلاق را انتخاب کنید؛ همچنین یک وکیل طلاق به زوجین کمک می‌کند تا در حین طلاق از حقوق قانونی خود مطلع شوند و مانع پایمال شدن حق و حقوق آن‌ها خواهد شد.

شماره تماس رایگان وکیل مهریه

وکیل مهریه یک وکیل متخصص در حوزه مهریه است که با روش‌های مطالبه مهریه و اخذ آن از همسر آشنایی کامل دارد و می‌تواند پرونده‌های پیچیده مهریه را به راحتی حل و فصل کند.

بسیاری از موسسات حقوقی امکان تماس و مشاوره با وکیل مهریه را به صورت رایگان فراهم کرده اند و شما می‌توانید با مراجعه به سایت موسسات و پیدا کردن شماره تماس وکیل مهریه با آن ارتباط برقرار کنید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

شماره وکیل مهریه در تهران

تعداد وکلای مهریه در تهران بسیار زیاد است و برخی از آن تجربه و تخصص بیشتری در حوزه مهریه دارند و موفق شده اند بسیاری از پرونده‌های مهریه را به نتیجه برسانند شما می‌توانید با مراجعه به سایت کانون وکلای ایران رزومه وکلای متخصص مهریه را مطالعه کنید و سپس بهترین وکیل را انتخاب کرده و با شماره آن تماس بگیرید، همچنین می‌توانید از آشنایان و دوستانی که قبلا از وکیل مهریه استفاده کردند کمک بگیرید و شماره بهترین وکیل مهریه را پیدا کنید اما شاید در وهله اول بدست آوردن شماره وکیل مهریه در تهران کار سختی باشد؛ زیرا شما از خبره و حرفه‌ای بودن وکیل مهریه آگاهی ندارید، باید به شما بگوییم نیازی به نگرانی نیست نوین وکیل، شماره وکیل مهریه در تهران را در سایت خود قرارداده است، شما میتوانید با آن شماره تماس بگیرید و از وکلای متخصص در زمینه مهریه مشاوره دریافت کنید.

 

حتما بخوانید: مقاله ای در رابطه با شرایط گرفتن حضانت فرزند توسط مادر نوشتیم شاید برای شما مفید باشد

 

 تماس با وکیل مهریه

اگر شما عبارت شماره تلفن وکیل مهریه را در گوگل جست و جو کنید، شماره‌های بسیاری وجود دارد. اما به علت اینکه کلاهبرداری‌ها امروزه به حد زیادی رسیده است و شما نمیتوانید به راحتی به آن‌ها اعتماد کنید، شما میتوانید شماره تماس وکیل مهریه را از سایت نوین وکیل دریافت کنید، سایت ما از جمله سایت‌های معتبری میباشد که در زمینه مسائل حقوقی اطلاعات مفیدی را در اختیار کاربران قرار میدهد.

مزایای استفاده وکیل مهریه در تهران

شاید به ظاهر دریافت مهریه ساده به نظر بیاید، اما اگر همسر شما با پرداخت مهریه مخالفت کند و از پرداخت آن امتناع کند شما دچار مشکل خواهید شد و مجبور به رفت و آمد مکرر به دادگاه خواهید شد. اما اگر در فرایند دریافت مهریه از یک وکیل مهریه متخصص مشاوره دریافت کنید، دگر نیازی به سردرگمی و رفت و آمد مکرر نیست زیرا وکیل شما در دادگاه حضور میابد و از حقوق شما دفاع خواهد کرد.

برای دریافت مهریه راههای متعددی وجود دارد، اما به دلیل عدم آگاهی و اطلاعات کافی شما نمیتوانید در این راه‌ها موفق شوید و مهریه خود را به طور کامل دریافت کنید. اما وکیل مهریه به دلیل تخصصی که در این زمینه دارد با این راه‌ها آشناست و میتواند مسیر پرونده را به درستی هدایت کند.

 

آیا مشاوره با وکیل مهریه در تهران الزامی میباشد؟

در پاسخ به این سوال که آیا مشاوره با وکیل مهریه الزامی است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم بله، در واقع همانطور که در قسمت‌های قبل اشاره کردیم به دلیل کثرت پرونده‌های مهریه و طلاق در شعبه‌های دادگاه ممکن است روند پیگیری پرونده شما به دلایلی تعویق بیافتد، بنابراین مشاوره با وکیل مهریه به شما کمک می‌کند تا درخواست خود را به صورت کامل ارائه دهید تا در کمترین زمان ممکن بررسی و پیگیری شود. همچنین مشاوره با وکیل مهریه با شما کمک می‌کند تا با استفاده از راه‌های قانونی سریع‌تر مهریه خود را دریافت کنید. شما میتوانید شماره تلفن وکیل مهریه را از سایت نوین وکیل دریافت کنید و با وکلای مجرب مشورت کنید.

نحوه انتخاب وکیل مهریه متخصص

نحوه انتخاب وکیل مهریه متخصص در تهران چگونه است؟
شماره تماس وکیل برای مهریه در تهران چیست؟ و چگونه یک وکیل متخصص مهریه در تهران پیدا کنیم؟

بهتر است شما قبل از تنظیم قرارداد با وکیل مهریه از سوابق و رزومه او اطلاعات کافی بدست اورید، امروزه شاهد تبلیغات گسترده از سوی بسیاری از وکلا هستیم، اما تبلیغات گسترده دلیل خوبی برای انتخاب وکیل نیست. سعی کنید در انتخاب وکیل جنسیت را ملاک قرار ندهید. وکیل خانوم یا وکیل آقا باید از تجربه کافی در زمینه دعاوی حقوقی ازجمله دعاوی خانوادگی برخوردار باشند و بتوانند از حقوق شما دفاع کنند.

اگر شما به دنبال یک وکیل مهریه خوب و مجرب هستید که بتوانید با او مشورت کنید، ما با شما پیشنهاد میکنیم با شماره 02166901176تماس حاصل نمایید. مشاوران خبره نوین وکیل آمادگی ارائه خدمات به صورت ۲۴ساعته را به شما دارند. شما میتوانید سوالات و ابهامات خود را از آن‌ها بپرسید.

 

حتما بخوانید: مقاله ای در رابطه با هزینه اجرا گذاشتن مهریه نوشتیم شاید برای شما مفید باشد

 

تعرفه حق الوکاله مهریه چه قدر است؟

دریافت مهریه یک دعوی مالی محسوب میشود، مطابق با قانون حق الوکاله مهریه برای بهترین وکیل مهریه در تهران براساس تعرفه‌ای تعیین خواهد شد،  به طور کلی حق الوکاله وکیل مهریه براساس پارامترهای مختلفی انجام می‌شود که مهم‌ترین آن‌ها خدماتی است که وکیل به موکل خود ارائه می‌دهد. برای دانستن تعرفه حق الوکاله مهریه میتوانید با شماره 02166901176 تماس حاصل نمایید.

بهترین وکیل مهریه در تهران

از آنجاکه تهران پایتخت کشور ایران است و از جمله شهرهای پرجمعیت میباشد، نمیتوان به راحتی گفت که بهترین وکیل مهریه در تهران چه شخص است. اما شما میتوانید با جستجو و تحقیقات بهترین وکیل مهریه در تهران را شناسایی کنید. بهترین وکیل مهریه در تهران شخصی است که بتواند با استفاده از راه‌های قانونی مهریه موکل خود را دریافت کند.

شما میتوانید به بهترین وکلای مهریه در تهران را، از طریق سایت نوین وکیل دسترسی پیدا کنید.

مشاوره رایگان با وکیل مهریه

شما میتوانید با بدست اوردن شماره تلفن وکیل مهریه که به صورت رایگان مشاوره میدهد تا حدودی از هزینه‌های گزافی که بسیاری از وکلا بابت مشاوره دریافت میکنند بکاهید. شاید در ابتدا بسیاری افراد مشاوره را جدی نگیرند، اما با مشاوره شما در زمینه راهکارهای دریافت مهریه میتوانید اطلاعات بسیاری کسب کنید.

در پرونده هایی که درخواست طلاق از طرف زن باشد یکی از مواردی که معمولا در همان ابتدا ازآن شکایت می شود موضوع مهریه زوجه می باشد.

 

حتما بخوانید: مقاله ای در رابطه با عدم حضور زوجین در طلاق توافقی نوشتیم شاید برای شما مفید باشد

 

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم به بررسی مسائل پیرامونی مهریه و نحوه بدست آوردن شماره تلفن وکیل مهریه بپردازیم، شما میتوانید با استفاده از شماره‌های مندرج در سایت نوین وکیل، به صورت رایگان با وکیل مهریه ارتباط برقرار کنید و از آن مشاوره دریافت نمایید..وکلای مجرب نوین وکیل بسیار مفتخرند که میتوانند به شما کاربران عزیز به صورت رایگان مشاوره حقوقی بدهند فقط کافیست با شماره 02166901176 تماس حاصل نمایید.

به یاد داشته باشید که بسیاری قبل از اینکه مشکلاتی برای زندگی زناشویی آنها به وجود بیاید به سراغ اطلاع از قوانین مهریه نمیروند مخصوصا اینکه قوانین مهریه در کشور ما ممکن است سال به سال متفاوت باشد و قوانین جدید وضع شود پس پیشنهاد می شود برای دریافت اطلاعات از قواینن مهریه سال 1401 با مشاوره حقوقی نوین وکیل مشورت نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *