مشاوره حقوقی مهریه: مشاوره رایگان با وکیل مهریه در تهران

مشاوره حقوقی مهریه از این جهت که پرونده‌های دعاوی مهریه در دادگاه‌ها روز به روز در حال افزایش است بسیار مهم می‌باشد.این مشاوره به وسیه وکیل مهریه به شما ارائه می شود که تخصص خوبی در زمینه پرونده های خانواده و طلاق دارد و می تواند بهترین راهکار ها را به شما در زمینه مهریه بدهد.

یکی از مسائلی که زوجین در حین طلاق باید بر سر آن توافق کنند مهریه است و از آنجاکه مهریه یکی از حقوق مالی زن در ازدواج مرد موظف به پرداخت آن است، اما گاهی اوقات زوجین با یک دیگر توافق می‌کنند که تنها بخشی از مهریه پرداخت شود یا مهریه از سوی زن بذل می‌شود.

مشاوره مهریه که از طریق وکیل مهریه ارائه می شود قبل از طرح دعاوی مهریه باعث می‌شود تا شما از روند و مراحل دعاوی آگاه شوید.

در این نوشتار نوین وکیل می‌خواهیم در خصوص مشاوره حقوقی مهریه مطالبی را ارائه دهیم با ما همراه شوید.

 

همچنین مطالعه نمایید : وکیل مهریه در تهران

مهریه چیست؟

هنگامی که زن و مرد با یک دیگر ازدواج می‌کنند عقد نکاح آثاری را به دنبال خود دارد یکی از این آثار پرداخت مهریه توسط مرد است در حقیقت مهریه مالی است که در هنگام عقد نکاح به زن تعلق می‌گیرد، همچنین در دین اسلام پرداخت مهریه از تکالیف شوهر محسوب می‌شود و در این زمینه برای زن احترام خاصی قائل هستند.

براساس ماده ۱۰۸۲ قانون مدنی: به مجرد عقد، زن مالک مهر می‌شود و می‌تواند هر نوع تصرفی که بخواهد در آن بنماید.

مطابق با این ماده هر زمان که زن مهریه خود را طلب کند مرد موظف به پرداخت آن است چنانچه مرد توانایی پرداخت را نداشته باشد می‌تواند با طرح دعوی اعسار از دادگاه تقاضای تقسیط مهریه را نماید.

شما می توانید در مقاله حق زن در طلاق توافقی اطلاعات خوبی در این حوزه پیدا نمایید.

مشاوره حقوقی با وکیل مهریه

روند اجرا گذاشتن مهریه و مطالبه ان از طریق روش‌های مختلفی انجام می‌گیرد، اما برای اینکه بدانید کدام یک از این روش‌ها برای شما و شرایطتان مناسب است باید مشاوره حقوقی مهریه دریافت کنید.

مشاوره حقوقی مهریه به شما کمک می‌کند تا از روند پرونده آگاه شوید و بهترین روش را برای مطالبه آن انتخاب نمایید.

اهمیت مشاوره مهریه به وسیله وکیل حقوقی

امروزه قوانین درحال با روز رسانی هستند، همچنین قانونگذار در حال وضع قوانین جدید در خصوص مهریه با توجه به شرایط مردم است، به همین دلیل فرایند مطالبه مهریه دارای پیچیدگی‌هایی می‌باشد همچنین با وجود امکان طرح دعوی اعسار از جانب زوج و ادعای عدم تمکین مالی حکم به تقسیط مهریه صادر می‌شود چنین امری مطالبه مهریه از سوی زوجه را دشوار می‌کند به همین جهت مشاوره حقوقی مهریه با وکیل مهریه در هنگام مواجهه با طرح دعوای اعسار بسیار موثر است.

همچنین مطالعه نمایید:مشاوره حقوقی طلاق

مزایای مشاوره حقوقی مهریه

در قسمت فوق میزان اهمیت مشاوره حقوقی مهریه را بیان کردیم در این قسمت از مقاله می‌خواهیم مزایای مشاوره حقوقی مهریه را بیان کنیم.

استفاده از مشاوره حقوقی مهریه مزایایی دارد که شامل موارد زیر می‌شود:

  • با وکیل مهریه در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌توانید به مشاور حقوقی آنلاین دسترسی پیدا کنید و با آن ارتباط برقرار کنید.
  • با وکیل مهریه با توجه به حذف زمان رفت و آمد به دفاتر مشاوران در زمان صرفه جویی می‌شود.
  • با وکیل مهریه حذف برخی از هزینه‌های جانبی و اضافی، کاهش هزینه ها
  • با وکیل مهریه قابلیت ارسال مدارک به مشاوره حقوقی و ذخیره ان برای بررسی مجدد
  • با وکیل مهریه امکان بهره مندی از خدمات مشاوره در هر زمان و مکانی
  • با وکیل مهریه امکان مشاهده رضایت نظرات کاربران نسبت به ارائه مشاوره مهریه

همچنین مطالعه نمایید: وکیل طلاق توافقی در مشهد

 ویژگی مشاور حقوقی مهریه

در قسمت فوق مزایای بهرمندی از مشاوره حقوقی مهریه را بیان کردیم حال شاید این سوال برای شما مطرح شود که مشاوره حقوقی با وکیل مهریه مهریه باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ در حقیقت مشاور حقوقی وکیل مهریه ویژگی‌هایی دارد که در این بخش به آن‌ها می‌پردازیم.

  • مشاوره حقوقی مهریه باید در این زمینه تخصص لازم را داشته باشد تا بتواند به همه ابعاد مختلف پرونده مهریه بپردازد.
  • یکی از ویژگی‌های مهم مشاوره مهریه این است که به همه راهکار‌های وصول و طلب مهریه آشنا است و سعی می‌کند بهترین راه حل را به موکل خود ارائه بدهد تا با کمترین خسارات مسیر پرونده را پیش ببرد.
  • در مشاور حقوقی، وکیل مهریه به دنبال حواشی نیست و به طور واقع بینانه به موکل خود نوید پیروزی را می‌دهند.
  • مشاور حقوقی مهریه در کوتاه‌ترین زمان ممکن با توجه به قوانین جدید مهریه به موکل خود کمک می‌کند تا مشکلاتش را حل نماید.

 

بهترین مشاوره حقوقی وکیل مهریه

بهترین مشاوره حقوقی مهریه دارای دو ویژگی است، اولین ویژگی این است که مشاوره در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بدون اتلاف وقت انجام شود و دومین ویژگی این است که مشاوره مهریه ارائه شده توسط وکیل مهریه دارای کیفیت لازم باشد و عموم مردم بتوانند آن را درک کرده و از آن استفاده کنند.

بسیاری از موسسات حقوقی امکان دریافت مشاوره حقوقی مهریه به صورت تلفنی و رایگان را فراهم کرده اند و مردم بدون محدودیت زمان و مکان هر زمان که بخواهند می‌توانند از طریق شماره تلفن با مشاوران حقوقی ارتباط برقرار کنند و از ان‌ها مشاوره مهریه دریافت کنند.

بهترین مشاوره حقوقی مهریه برای بانوان

بهترین مشاوره حقوقی مهریه برای بانوان مشاوره‌ای است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن بتواند سوالات حقوقی بانوان در خصوص مهریه توسط وکیل مهریه پاسخ داده شود البته لازم به ذکر است که بگوییم در برخی از موارد مشورت با وکیل مهریه زن برای بانوان بسیار بهتر است؛ زیرا آن‌ها می‌توانند به راحتی مشکلات و مسائل خود را بیان کنند.

بانوان می‌توانند به راحتی در هر زمان و مکان از مشاوره حقوقی مهریه استفاده کنند تنها کافیست شماره موسساتی را که مشاوره ارائه می‌دهند پیدا کنند و با آن‌ها تماس بگیرند.

برای دادن وکالت به وکیل می توانید به مقاله وکالت در طلاق توافقی مراجعه نمایید

بهترین مشاوره حقوقی مهریه برای بانوان در جلسه مشاوره به راه‌های فرار شوهر از مهریه اشاره می‌کند به طور کلی یکی از راه‌های اصلی برای فرار از مهریه این است که شوهر اموال خود رو به نام دیگری می‌کند تا به همسر او مالی تعلق نگیرد، اما قانون این موضوع را پیش بینی کرده است شما می‌توانید با استفاده از مشاوره حقوقی مهریه از راه حل‌های قانونی برای مقابله با این مسئله آگاه شوید و از تضییع حقوق خود جلوگیری کنید.

مشاوره حقوقی با وکیل مهریه چه تاثیری در روند پرونده مهریه دارد؟

همه زوجینی که قصد دارند از یکدیگر جدا شوند از روند طلاق قانونی و روند دادرسی به پرونده آگاهی ندارند و لازم است که یک فرد متخصص به آن‌ها کمک کند تا دچار مشکلات حقوقی نشوند و حقوق قانونی آن‌ها تضییع نشود.

برای طلب مهریه بهتر است از مشاوره حقوقی مهریه استفاده کنید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن با راه‌های وصول مهریه آشنا شوید، همچنین در صورت طولانی شدن روند دادرسی این پرونده‌ها مجبور به پرداخت هزینه‌های جانبی زیادی می‌شوید بهترین را برای جلوگیری از پرداخت هزینه‌های اضافی استفاده از مشاوره با وکیل مهریه است.

نکات حقوقی در جلسه مشاوره مهریه

  • در جلسه مشاوره حقوقی مهریه اشاره می‌شود که برای طرح دعوی مطالبه مهریه از یکی از روش‌های ثبت یا دادگاه استفاده کرد و نمی توان از دو روش به طور همزمان برای مطالبه مهریه استفاده کرد. البته قسمتی از مهریه را می‌توان از طریق اداره ثبت و قسمتی دیگر را از طریق دادگاه مطالبه کرد.
  • همچنین در جلسه مشاوره بیان می‌شود که اقامه دعوی باید در دادگاه محل سکونت باشد مگر در مواردی که مطالبه مهریه از اموال غیر منقول باشد.

در مورد رجوع مرد در طلاق توافقی چه می دانید آیا مرد می تواند بعد از طلاق توافقی رجوع کند

مشاوره حقوقی مهریه رایگان

پرونده‌های مهریه دارای پیچیدگی‌های زیادی هستند که اگر کسی بدون دانش کافی بخواهد مسیر پرونده‌های دعاوی مهریه را پیگیری کند با مشکلات زیادی روبه رو می‌شود.

همچنین امروزه به دلیل افزایش تورم ارزش بسیاری از مهریه‌ها افزایش و بسیاری کاهش پیدا می‌کند و اگر کسی بدون تخصص لازم اقدام به وصول مطالب کند ممکن است نتواند تمام حق و حقوق خود را دریافت کند، به همین دلیل بهترین کار قبل از طرح دعاوی مهریه و طلب آن این است که از مشاوره حقوقی مهریه استفاده کنید.

مشاوره حقوقی طلاق: مشاوره رایگان با وکیل طلاق-نوین وکیل

اگر زن قبل از درخواست طلب مهریه از مشاوره حقوقی مهریه رایگان بهره مند شود با آگاهی بیشتری این قضیه را دنبال خواهد کرد علاوه بر این ممکن است زوجین در دریافت و پرداخت مهریه دچار اختلاف شدید شوند و به دلیل عدم اطلاع کافی از قانون مهریه پرونده‌ها ما به سامان می‌ماند، در صورتی که اگر از مشاوره حقوقی رایگان استفاده نمایند راحت‌تر می‌توانند مشکلات خود را حل کنند.

مهریه در طلاق توافقی نیز بسیار مهم می باشد از جمله مواردی می باشد که مدت زمان طلاق توافقی به آن بستگی دارد. یک وکیل برای طلاق توافقی تا حدی می تواند کارهای پرونده طلاق توافقی را به جلو بیندازد اما این موضوع به این بستگی دارد که خود شما در مورد مهریه چگونه بخواهید توافق نمایید.

 مشاوره حقوقی مهریه تلفنی

مشاوره حقوقی تلفنی روشی است که در سال اخیر رشد چشمگیری است به گونه‌ای که امروزه بسیاری از موسسات حقوقی انواع مختلف مشاوره حقوقی را به صورت تلفنی و آنلاین ارائه می‌دهد.

مشاوره حقوقی مهریه تلفنی یکی از رایج‌ترین راه‌های دریافت مشاوره با وکیل خانواده است شما می‌توانید با استفاده از شماره‌های موجود در موسسات حقوقی با مشاوران ان‌ها تماس بگیرید و در زمینه مهریه مشاوره دریافت کنید.

موسسه نوین وکیل یکی از موسساتی است که مشاوره حقوقی مهریه تلفنی را ارائه می‌دهد تنها کافیست با شماره02166901176 تماس بگیرید و از مشاوران ما سوالات و ابهامات خود را در زمینه مهریه بپرسید مشاوران ما آمادگی پاسخگویی به سوالات شما هستند.

هزینه مشاوره حقوقی مهریه

همانطور که در قسمت‌های فوق اشاره کرد مشاوره حقوقی مهریه به صورت تلفنی و رایگان توسط موسسات حقوقی ارائه می‌شود.این موسسات با دارا بودن وکیل مهریه که دارای تخصص بالا در این زمینه می باشند می توانند کمک زیادی به شما در به دست آوردن اطلاعات در زمینه مهریه نمایند.

همچنین بخوانید: آیا طلاق توافقی بدون مشاوره ممکن است؟

حال شاید برای شما این سوال مطرح شود که هزینه مشاوره حقوقی مهریه چقدر است؟ برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که بسیار از موسسات مشاوره حقوقی مهریه به صورت تلفنی را رایگان ارائه می‌دهند و در این مشاوره به چندین سوالات شما در خصوص مهریه و مطالبه آن پاسخ می‌دهند.

اما مشاوره حقوقی مهریه به صورت حضوری دارای هزینه است که هزینه آن به صورت ساعتی محاسبه می‌شود.بسته به اینکه کدامیک از وکیل مهریه مشاوره مهریه را به شما ارئه میدهد این هزینه ممکن است متفاوت باشد.

مشاوره حقوقی مهریه از زیر شاخه های مشاوره با وکیل طلاق می باشد که در مقاله مربوط به آن می توانید اطلاعات خوبی در مورد آن کسب نمایید.

همچنین پیشنهاد میکنیم مشاوره حقوقی کیفری را مطالعه نمایید.

تماس با وکیل مهریه در تهران

اگر شما هم در شهر تهران سکونت دارید و درگیر پرونده های خانواده و طلاق می باشید می توانید از وکیل مهریه در تهران استفاده نمایید و وکالت پرونده طلاق و مهریه خود را به وکیل متخصص مهریه در تهران بسپارید.

همچنین می توانید از مشاوره با وکیل مهریه رایگان استفاه نمایید اگر به صورت تلفنی با مرکز تماس برقرار نمایید.

مشاوره با وکیل مهریه در مشهد

سخن پایانی

در این نوشتار به مشاوره حقوقی مهریه  پرداختیم چنانچه در این خصوص به اطلاعات بیشتری نیاز دارید با شماره02166901176 تماس بگیرید و از آن‌ها راهنمایی بخواهید.

مشاوره مهریه رایگان از سراسر کشود به شما قابل ارائه می باشد و شما می توانید از سراسر کشور برای دریافت مشاوره مهریه با مرکز تماس برقرار نمایید.

1 دیدگاه دربارهٔ «مشاوره حقوقی مهریه: مشاوره رایگان با وکیل مهریه در تهران»

  1. با سلام درمورد مهریه سوالی داشتم. بنده ملکی دارم به قیمت یک میلیارد تومان. همسر من مهریه اش را به اجرا گذاشته و ملکم را به مزایده گذاشته است. مهریه او ۵۰۰ میلیون تومان است. در مزایده، خریدار به اندازه ۵۰۰ میلیون پول میدهد و با من شریک میشود یا کل ملک را خریده و ۵۰۰میلیون به من میدهد؟ یعنی در مزایده، فقط مقدار مهریه به مزایده میرود یا کل ملک؟ آخه اگر مقدار مهریه به مزایده برود چه کسی حاضر است با من شریک شود؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *