مشاوره رایگان با وکیل کیفری تهران-شماره وکیل کیفری: 02122690179

مشاوره رایگان با وکیل کیفری یکی از خدماتی است که توسط مشاوران و وکلای نوین وکیل به شما عزیزان ارائه می‌گردد. به طور حتم می‌دانید کهپرونده‌های کیفری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند.؛ بنابراین وجود یک وکیل کیفری مجرب و توانمند،مهم‌ترین پشتوانه حقوقی و دفاعی برای متهم است.به بیان دیگر در پرونده‌های کیفری،بهره مندی از یک وکیل قوی می‌تواند تاثیر زیادی در روند پرونده داشته باشد.

حتما بخوانید: مقاله ای در رابطه با مشاوره حقوقی رایگان تلفنی  نوشتیم شاید برای شما مفید باشد

زیرا موضوع پرونده‌ها به صورتی است که ممکن است طرفین دعوا را دچار ضررهای غیر قابل جبران کند.در این پرونده‌ها، وکیل کیفری می‌تواند با نگاه به میزان تخصصی بودن آن‌ها تاثیر قابل ملاحظه‌ای داشته باشد.هر دو طرف دعوی نیاز دارند تا برای مشاوره، وکیل کیفری داشته باشند؛ در این مطلب قصد داریم برای مشاوره رایگان با وکیل کیفری، وکیل اندرزگو را به شما عزیزان معرفی کنیم. همراه ما باشید.

مشاوره وکیل کیفری

وکیل کیفری چه  کسی است؟

قبل از هر چیز لازم است شما را با وکیل کیفری و وظایف ان آشنا سازیم. خوب است بدانید که وکیل کیفری از زیر مجموعه‌های اصلی وکالت است. وکیل بایستی از تجربه و مهارت بالا برخوردار باشد.زیراامروزه با گسترش جمعیت،میزان جرایمی مانند کلاهبرداری، سرقت و غیره رو به افزایش است.در نتیجه نیاز به داشتن وکیل توانمند بیشتر از قبل احساس می‌شود.

پرونده‌های کیفری شامل چه چیزی است؟

ممکن است این سوال به ذهن شما خطور کند که پرونده‌های کیفری شامل چه چیزی است و برای چه پرونده‌هایی نیاز است تا از وکیل کیفری استفاده کنیم، در ادامه این مطلب لیستی از شکایات و اتهامات کیفری ذکر شده که عبارتند از:

  1. سرقت
  2. تهدید به قتل
  3. ارتشاء
  4. اخاذی
  5. جرایم انتخاباتی
  6. جرایم نظام صنفی
  7. بازداشت غیر قانونی
  8. جرایم بودجه
  9. اقدام علیه امنیت نظامی
  10. گواهی خلاف واقع
  11. خرید مال مسروقه
  12. ترک نفقه
  13. مزاحمت بانوان
  14. جرایم سیاسی
  15. جعل
  16. صدور چک بلامحل
  17. مشروبات الکلی
  18. جرایم سایبری و رایانه ای
  19. جرایم مربوط به پلمپ
  20. صدور چک بلامحل
  21. سرقت و مفقودی چک
  22. افشای اسناد محرمانه و سری دولتی
  23. فریب در ازدواج  تدلیس در نکاح
  24. اختلاس
  25. سقط جنین
  26. تجاوز
  27. تبانی برای بردن مال غیر
  28. جرایم نظامی
  29. جرایم پست
  30. تصرف عدوانی
  31. خیانت در امانت
  32. قتل عمد و غیر عمد
  33. افساد فی الارض
  34. مزاحمت و ممانعت از حق
  35. بی احتیاطی در رانندگی ( فوت یا صدمه )
  36. اخلال در نظام اقتصادی کشور
  37. استفاده از سند مجعول
  38. جرایم سیاسی
  39. اسید پاشی
  40. کلاهبرداری
  41. قماربازی و ربا خواری
  42. آدم ربایی
  43. جرایم اطفال
  44. توهین به مقدسات
  45. تجاوز به عنف
  46. تخلفات انتظامی قضات
  47. ایراد صدمات بدنی
  48. معامله به قصد فرار از دین
  49. جرایم حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها
  50. رابطه نامشروع و اعمال منافی عفت
  51. جاسوسی
  52. فروش مال غیر
  53. تصرف در اموال دولتی
  54. فرار زندانیان
  55. جرایم نظام مهندسی
  56. ثبت ملک غیر
  57. تخریب و اتلاف اموال
  58. جرایم علیه اموال
  59. توهین و افتراء
  60. قسم و شهادت دروغ
  61. خوداری از کمک به مصدومین
  62. عضویت در گروههای مخالف نظام
  63. جرایم حفظ و گسترش فضای سبز
  64. اخلال درنظم و آرامش عمومی
  65. جرایم و تخلفات راهنمایی و رانندگی
  66. تمرد نسبت به مامور دولت
  67. جرایم نظام پزشکی
  68. محاربه
  69. گروههای مخالف نظام
  70. افشای سئوالات امتحانی
  71. غصب عناوین و مشاغل
  72. جرایم مربوط به تامین اجتماعی
  73. حدود ( قذف ، تفخیذ ، زنا ، لواط )
  74. تمرد نسبت به مامور دولت
  75. افشای اسرار
  76. معامله معارض
  77. جرایم علیه امنیت کشور
  78. استفاده از علایم و البسه نظامی
  79. امتناع از تحویل یا تحصیل طفل
  80. جرایم مطبوعاتی
  81. جرایم مربوط به اموات
  82. خرابکاری در صنایع و تاسیسات
وکیل کیفری آنلاین
حتما بخوانید: مقاله ای در رابطه با مشاوره تلفنی رایگان برای طلاق  نوشتیم شاید برای شما مفید باشد

منظور از مشاوره کیفری چیست؟

مشاوره حقوقی کیفریبه معنی انجام دادن عملیاست که مجازات آن عمل در قوانین کیفریبیان  باشد. توجه داشته باشید که در دعاوی کیفری، مجازات برایفردی که مرتکب جرم شده، توسط دادگاه مشخصمی‌گردد.مشاوره با وکیل کیفری به شما کمک می‌کند تا در پرونده‌های کیفری به بهترین نحو عمل کنید.

مشاوره کیفری تلفنی در نوین وکیل

مشاوره رایگان با وکیل کیفرییکی از خدمات نوین وکیل است که به بهترین نحو به شما عزیزان ارائه می‌شود.در واقع ما از این طریق قصد داریم بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه دهیم تا بتوانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن سوالات مربوطه را به صورت تلفنی با وکیلان ما مطرح کنید.

به منظور مشاوره کیفری تلفنی رایگان 24 ساعته تنها کافیست از طریق شماره‌های  (02166901176 و 09128216650)  با ما در ارتباط باشید. وکیل اندرزگو،از مهارت و توانایی کافی برخوردار است و می‌تواند بهترین مشاوره و راهکار را در سرعت بخشیدن به پرونده شما مخاطبان گرامی ارائه دهد.در هر ساعت از شبانه روز در هفته وکلای ما آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

مزایای ارتباط تلفنی با وکیل حقوقی کیفری در چیست؟

مشاوره حقوقی کیفری دارای مزایایی است که عبارتند از:

1_ شما از طریق تماس تلفنی با وکلا می‌توانید به راحتی پاسخ تمامی سوالات و ابهامات حقوقی کیفری را بدانید.مشاوره تلفنی وکیل کیفری،باعث می‌شود شما قبل از هر تصمیم بهترین مسیر را انتخاب کنید.

2_با انجام مشاوره کیفری رایگان به صورت آنلاین،دیگر نیازی به طی کردن مسافت‌های دشوار و طولانی نیست.

3_در اکثر مواقع با در اختیار داشتن شماره موبایل وکیل کیفری و برقراری تماس تلفنی امکان نتیجه‌گیری درست و به موقع در کوتاه‌ترین زمان ممکن برایتان مقدور خواهد شد.

4_در زمان شیوع بیماری‌های عفونی مانند کرونا، مردم کمتر از قبل به صورت حضوری به دفتر وکیل مراجعه می‌کنند.در نتیجه مشاوره تلفنی بهترین جایگزین برای این دوران است و امروزه با پیشرفت تکنولوژی می توان از این طریق از مشاوره وکیلان بهره مند گردید.

5_ از طریق مشاوره تلفنی وکیل کیفری رایگان، می‌توانید در زمان خود صرفه‌جویی نموده و بدون هیچ هزینه‌ای، به راحتی پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید.

مشاوره کیفری تلفنی بهتر است یا مشاوره حضوری؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که در صورت نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر و راهنمایی در خصوص جزئایت پرونده، می‌توانیدبه صورت حضوری به وکیل مربوطه مراجعه کنید. شما در محلی که شما مشخص می‌کنید،می‌باشد تا جزییات پرونده شما با دقت بیشتری بررسی شود.

حتما بخوانید: مقاله ای در رابطه با مشاوره حقوقی رایگان در مورد ملک نوشتیم شاید برای شما مفید باشد

اما در مشاوره تلفنی نیز می‌توانید با مشاورین مربوطه صحبت کنید که ما آن را به عنوان آسان‌ترین و بهترین روشپیشنهاد می‌کنیم. در واقع امروزه مشاوره کیفری آنلاین توانسته به خوبی مشاوره حضوری در جامعه پذیرفته شود که قابل انکار نیست.

ویژگی های مشاوره حقوقی در پرونده کیفری

مشاوره حقوقی در پرونده کیفری دارای ویژگی‌هایی استکه در این مطلب به اختصار به آن‌ها اشاره شده است:

  • مشاور حقوقیبایستی در رشته حقوق کیفری و جرم شناسیدارای تحصیلات باشد.
  • مشاوره مربوطه بایستی دارای چندین سال تجربه کاری وکالت در پرونده‌های کیفری باشد و تنها به دلیل وکیل بودن نمی‌تواند وکالت و مشاوره حقوقی پرونده کیفری را به او محول کرد.
  • استفاده از وکیل کیفری کارامد،باعث می‌شودبهترین نتیجه ممکن حاصل شود.
  • در پرونده‌های کیفری و جناییجدا از تحصیلات مربوطه و سابقه کاری، لازم است مشاور از نظر روحی و جسمی، امکان انجام این پرونده کیفری را داشته باشد.

شماره وکیل کیفری

برای داشتن شماره موبایل وکیل کیفری که از توانایی و تجربه بالایی برخوردار باشد،بایستی با وکیل اندرزگو که بسیار توانمند و متخصص در امور کیفری است، تماس بگیرید.برای رهایی و خلاص شدن از شر کلاهبرداران و مجازات آن‌ها، ضروری است که حتما وکیل خبره‌ای داشته باشید.در دعاوی کیفری اگر از وکیل خبره استفاده کنید، می‌توانید دفاع موثری را در دادگاه داشته باشد که در نتیجه از عواقب کیفری ناشی از شکایت جلوگیری به عمل می آید.

دفتر حقوقی کیفری وکیل اندرزگو،از مشاوره رایگان از شما عزیزان حمایت می‌نماید و بهترین راه حل راا به شما ارائه می دهد.همان طور که می‌دانید افرادی که از نظر اقتصادی وضعیت خوبی ندارند به علت عدم دسترسی به خدمات حقوقی وکلا،متحمل خسارت‌های جبران ناپذیری می‌شوند.این در حالی است که مشاوره رایگان وکیل کیفری،برای همه افراد، به عنوان شروع تاثیر گذار در جهت دست یابی به موفقیت و پیروزی خواهد بود.

خوب است بدانید مشاوره رایگان کیفری باید به شکلی انجام شود که افراد نیازمند به آسانی بتوانند از آن استفاده نمایند.زیرا مسیر درست برای آغاز اقدامات قانونی یا دفاع مناسب است.

مشاوره رایگان وکیل کیفری را از طریقتماس تلفنی می‌توان انجامداد. هر فردی می‌تواند سوالات و مشکلات حقوقی خود را با وکیل اندرزگو درمیان بگذارد تا از راه حل قانونی مطلعشود.

به خاطر داشته باشید برای گرفتن وکیل قوی و کارآمد،فردی را بدون شناخت قبلی انتخاب نکنید.قبل از تماس و ارتباط با وکیل کیفری حتما از داشتن مجوز او اطمینان حاصل کنید. همچنین برای پرسیدن سوالات خود در زمینه حقوقی کیفری از طریق تلفن یا حتی حضوری از چندین وکیل استفاده نکنید.زیرا نظر و مشاوره وکلای مختلف متفاوت است. پس بهتر استبرای مشاوره با وکیل کیفری عجله نکنید.

تعدادی از افراد برای مشاوره کیفری رایگان ممکن است با شرکت‌های زیادی تماس بگیرند و یا با طرح سوالات مختلف در طول روز چندین بار راهنمایی بخواهند.قابل ذکر است که دریافت پاسخ‌های مختلف حقوقی از وکلای مختلف کیفری باعث سردرگمی هر چه بیشتر افراد خواهد شد.بهتر است با شناخت و آگاهی کامل در این زمینه اقدام کنید.

چرا برای امور و مسایل حقوقی خود باید به وکیل مراجعه نماییم؟

وکیل کیفری تحصیلات وتجربه کاری خود را منحصر به موضوعات جزایی کرده و در این زمینه از تجربه و مهارت کافی بهره مند می‌باشد.این باعث خواهد شد تا از پرونده شما به خوبی دفاع شود و قاضی دادگاه در بررسی کامل پرونده و اجرای عدالت، رای را به نفع شما صادر کند.

حتما بخوانید: مقاله ای در رابطه با مشاوره حقوقی رایگان با وکیل خانواده نوشتیم شاید برای شما مفید باشد

ویژگی‌های بهترین وکیل کیفری را بشناسید!

1_وقت شناسی

وکیل کیفری قوی و توانمند باید وقت شناس باشد، در غیر این صورت در کار موکل خود مشکلات فراوانی را به وجود می‌آورد.

2_عادل بودن

وکیل کیفری برای جلوگیری از ضایع نشدن حق و حقوق طرفین دعوی باید عدالت را به طور کامل رعایت کند.

دستمزد وکیل کیفری بر مبنای چه معیاری محاسبه می‌گردد؟

این دستمزد بر مبنای نوع پرونده،میزان پیچیدگی آن، سوابق کاری و میزان تجربه وکیل متفاوت خواهد بود.

روش های دریافت مشاوره کیفری به چه صورت است؟

شما به دو روش می توانید از موسسه نوین وکیل در زمینه کیفری مشاوره دریافت نمایید اولین روش برای دریافت مشاوره به صورت تلفنی می باشد که شما بعد از برقراری تماس با دفتر وکالت درخواست برقراری ارتباط با یکی از وکلای کیفری را میدهید و در روش دوم شما می توانید به صورت حضوری به محل موسسه آمده و با یکی از مشاوران و وکلای کیفری مشورت نمایید.

همچنین به یاد داشته باشید که برای دریافت مشاوره حضوری کیفری نیز باید از قبل وقت مشاوره را به صورت تلفنی دریافت کرده باشد.

وکیل کیفری شامل چه مواردی می شود؟

1- توهین و افترا

2- خیانت در امانت

3- جعل اسناد

4-  فروش مال غیر

5-  ضرب و جرح

6- رابطه نامشروع

7- جرایم اینترنتی

8- کلاهبرداری

9- سرقت

10-قتل

 

جمع بندی

فردی که از عهده همه مسائل و موضوعات کیفری برآید و به تمام موضوعات کیفری آگاهی کافی داشته باشد بهترین انتخاب است.در این بین وکیل کیفری اندرزگو راه‌های برقراری ارتباط مختلف از جمله تماس تلفنی را آسانترین راه و کم هزینه‌ترین روش می‌داند. شما عزیزان در هر جایی که باشید می‌توانید سوالات خود را با مشاوره کیفری تلفنی رایگان 24 ساعته ما مطرح کنید.برای مشاوره رایگان با وکیل کیفری می‌توانید با وکیل اندرزگو با شماره‌های  (02166901176 و 09128216650)  در ارتباط باشید.

در نظر داشته باشید که به هیچ عنوان قبل از اطلاع کامل از قوانین کیغری اقدام به هیچگونه اقدام حقوقی ننمایید و در غیر اینصورت ممکن است در پیشبرد پرونده کیفری مشکلاتی به وجود بیاید که در نهایت به ضرر شما شود و حتما قبل از هرگونه اقدام حقوقی از وکیل کیفری مشاوره بگیرید

 

 

52 دیدگاه دربارهٔ «مشاوره رایگان با وکیل کیفری تهران-شماره وکیل کیفری: 02122690179»

  1. سلام. اگه یه شکایت کیفری از شخصی بکنیم تقریبا چند ماه طول میکشه تا اولین جلسه دادگاه تشکیل بشه؟

  2. کامران پرتانی

    همسایه مجاور ما که یک خونه دو طبقه ویلایی است به مدت ۱۹ماه است که از طریق ایجاد سر وصدا (کوبیدن به دیوار ، کوبیدن درب حیاط مجاور…)در ساعات نا متعارف شب مزاحم ملکی است ..اول ما شکایت کردیم،ایشان اول محکوم منتها در تجدید نظر با تشکیک در یکی از شهود براعت می گیرد…در این حین ایشان علیه بنده با اتهام های توهین،افترا،تخریب،تهدید،مزاحمت ملکی شکایت کرده و برای دو اتهام توهین و مزاحمت ملکی حتی موفق به صدور کیفر خواست می‌گردد و بقیه اتهام‌ها رد می شوند…منتها ما به بررسی پرونده متوجه وجود استشهاد محلی جعلی و گزارش خلاف واقع پلیس و شاکی،شهادت کذب می شوییم و امضاع ۴ نفر را پس می گیریم ایشان در دادگاه برای جلوگیری از تله ، سریعا رضایت داده و تعهد دو جانبه داده و می رود.با توجه به استمرار مزاحمت همسایه،می خواهم علیه ایشون،پلیس،و شهودی که امضاع رو پس نگرفته و شکایت رسمی در دادسرا و کلانتری داده‌اند با اتهام گزارش خلاف واقع،شهادت کذب ،افترا،و جعل اسناد شکایت کنیم ..چقدر شانس موفقیت در محکومیت این اشخاص رادارم..ممنونم از راهنماییتون

    1. با سلام
      درخصوص شکایت خلاف واقع نیروی انتظامی هم به دادسرا و هم به واحد بازرسی نیروی انتظامی می‌توانید مراجعه کنید، درخصوص سایر عنوانها اگر مدارک کافی و وافی باشند احتمال رای گرفتن بالاست.

      1. سلام من در یک شرکت کار می کردم دستم آسیب دیده بود چون یک ماه اونجا بودم تو بیمارستان بیمه قبول نمی کرد هزینه آزاد خر ج کردم…. من در تاریخ ۲۹ /۲ این اتفاق برام افتاد ولی من ۳/۳ بیمارستان رفتم عمل کردم دستمو وقتی که شکایت کردم شرکت گفت از بیمه بگیر دادگاه حکم داد برم بیمه بگیرم بیمه گفت شما تا۱|3 بیمه اید به شما بیمه تعلق نمی گیرد بعد یه مدتی شرکت علیه من واهخواهی زده گفت من چرا۲۹\2این اتفاق افتاده گفتی ۳/۳ چون شرکت اخراج منو زده ۱\3میخوام بدونم از این بابت کاری میتونن علیه من بکنن یا نه راستی من ۱۷روز هم استراحت پزشکی دارم ممنون

      2. سلام خسته نباشیدببخشیدمن خطیوخریداری کردم که امروزیه تماس داشتم نوشته بودتماس خصوصی میشه بگیدچرااینجوری نوشته وشماره ای نیفتاده است؟

  3. سلام من در یک شرکت کار می کردم دستم آسیب دیده بود چون یک ماه اونجا بودم تو بیمارستان بیمه قبول نمی کرد هزینه آزاد خر ج کردم…. من در تاریخ ۲۹ /۲ این اتفاق برام افتاد ولی من ۳/۳ بیمارستان رفتم عمل کردم دستمو وقتی که شکایت کردم شرکت گفت از بیمه بگیر دادگاه حکم داد برم بیمه بگیرم بیمه گفت شما تا۱|3 بیمه اید به شما بیمه تعلق نمی گیرد بعد یه مدتی شرکت علیه من واهخواهی زده گفت من چرا۲۹\2این اتفاق افتاده گفتی ۳/۳ چون شرکت اخراج منو زده ۱\3میخوام بدونم از این بابت کاری میتونن علیه من بکنن یا نه راستی من ۱۷روز هم استراحت پزشکی دارم ممنون

    1. باسلام. سوالتون واضح نیست ولیکن برداشت بنده ازسوالتون این بود که شما تاریخ حادثه را بعد از تاریخ اخراج اعلام کردین که دو جنبه داره اول اینکه اگر در زمان کار بیمه شامل شما میشده پس قاعدتا شما می بایست تاریخ حادثه رو که تاریخ قبل از تاریخ اخراج شما بوده اعلام می کردید دوم اینکه تاریخ اخراج شما باتوجه با اینکه قبل از تاریخ اعلام حادثه بوده به گفته شما پس شرکت موظف به پرداخت دیه شما نیست با توجه به توضیحاتی که دادین شما باید اعلام کنید تاریخ مراجعه به بیمارستان رو اعلام کردین نه تاریخ حادثه رو به این شکل اصلاح بفرمایید که تاریخ حادثه قبل از تاریخ مراجعه شما به بیمارستان و در زمان دارا بودن بیمه می باشد.

      1. سلام تاریخ حادثه ۲۹\2 بوده هرچی بهشون گفتم تو دستم پیلیسه رفته قبول نمی کردن من هر بیمارستانی هم که رفتم قبول نمی کرد میگفت جسم خارجی و عمل نمی کنیم تا ۳روز بعد رفتم شهریار عمل کردم۳/۳ آمدم سر کار گفتم اینجوری شده اینم استراحت پزشکی گفتن برو خوب شدی بیا بعدآ۱۷ روز استراحت تو از بیمه بگیر بعداز اون من در تاریخ۹\3شکایت کردم ازشون یعنی تا اون موقع به من میگفتن حالت خوب شد بیا سر کار یعنی من استراحت پزشکی داشتم نباید بیمه من رد میشد. توتحقیقات قضای خودشون هم قبول کردن در هین کار آسیب دیدم یعنی ۲۹\2…ولی تاریخ اخراج هم ۱\3

  4. سلام تاریخ حادثه ۲۹\2 بوده هرچی بهشون گفتم تو دستم پیلیسه رفته قبول نمی کردن من هر بیمارستانی هم که رفتم قبول نمی کرد میگفت جسم خارجی و عمل نمی کنیم تا ۳روز بعد رفتم شهریار عمل کردم۳/۳ آمدم سر کار گفتم اینجوری شده اینم استراحت پزشکی گفتن برو خوب شدی بیا بعدآ۱۷ روز استراحت تو از بیمه بگیر بعداز اون من در تاریخ۹\3شکایت کردم ازشون یعنی تا اون موقع به من میگفتن حالت خوب شد بیا سر کار یعنی من استراحت پزشکی داشتم نباید بیمه من رد میشد ..تاریخ اخراج هم ۱\3 زدن

  5. سلام. شخصی مبالغی را بده کار بوده و این مبالغ را به دفعات طی ۴ فرقه کارت به کارت و پرداخت شبا از طریق کارت شخص دیگری (شخص ثالث) پرداخت کرده است.‌ حال که شخص ثالث ادعا میکند که او مبلغی بدهکار نبوده است. واریز کننده وجه (شخص ثالث) درخواست عودت مبالغ را دارد. با توجه به اینکه کل این مبالغ بابت بدهی بوده است. آیا میتواند شخص ثالث (صاحب کارت واریز کننده) مبالغ را پس بگیرد.

  6. سلام یک سوال داشتم زمانی که برای متهم ۵سال حبس به جرم معاونت مقرون در اذیت و آزار میزنن و رای قطعی باشد میشود از پابند استفاده کرد ممنون

  7. بیتا میرشکار

    سلام برادر من در منزلش تعدادی را جمع کرده بود و گویا قمار بازی می کردن همسا یگان شکایتی تنظیم کردن وشبانه توسط کلانتری دستگیر شدن در تاریخ ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ به زندان فشا فویه فرستاده شده است با توجه به اینکه ایشان در زندان بیمار شده من باید به کدام دادگاه مراجعه کنم واز وضعیت برادرم و از حکمی که برای ایشان صادر شده باخبر شوم

    1. سلام
      اولا شما فقط تا یک حد خیلی جزئی می تونین کاری انجام بدین چون در پرونده سمتی ندارید باید وکیل پیگیر کارهای ایشون باشن و از طرفی شخصی که در بازداشت هست حقوقی داره مثل درخواست پزشک ملاقات و … اما در این مورد باید پرونده مطالعه بشه تا ببینیم دقیقا چه اتفاقی افتاده چه عناوینی مطرح هست و چه راهکاری میشه انجام داد

  8. سلام وقت بخیر
    آیا بازپرس میتونه حکم زندان صادر کنه؟
    و اگر میتونه پس از اعتراض حکم به دادگاه و صدور حکم قطعی آیا میشه باز اعتراض گذاشت تا پرونده به دادگاه تجدیدنظر بره؟

      1. سلام یک نفر به برادر من شکایت کرده که امول منو به سرقت برده ولی آن زمان که به پلیس 110 زنگ زده کلانتری اومده گزارش کرده برادرمان تو زندان بود برای مصرف مواد ولی برادرمو محکوم به رد مال کردن ما الان چیکار کنیم به رای قاضی اگه اعتراض بدیم تو تجدید نظر قبول میشه یا نه

  9. سلام و عرض خسته نباشي آيا مبايعه نامه اصلش موجود نباشد فقط كپي آن باشد اعتبار دارد يا خير چون كه برادرم يك واحد ساختمان خريده فروشنده آنرا به دونفرفروخته يكي بردارم مورخه 96/03/28 بصورت كد رهگيري خريده نفر بعدي بصورت مبايعه نامه و آنهم كپي داشته گفته اصلش گم شده اونهم مورخه 95/10/22 خريده و قاضي پرونده حكم به نفع نفر اول صادر كرده يعني راي هم قطعي صادرشده آيا جايي براي اعتراض وجود دارد يا خير ؟ با تشكر از وكلاي محترم اگر پاسخ بدهيد ممنون ميشوم

  10. با سلام من درسال 97 در بانک یه فیش بانکی نوشتم و امضا کردم که مبلغ 38 میلیون رو از حساب مادرم منتقل کردم به حساب دیگرش که متصل به کارت بود برداشتی توسط بنده انجام نشد فقط جابجایی در حساب خودش بوده الان بعداز گذشت چند سال ایشان شاکی شدن و رفتن شکایت به جرم جعل امضا.آیا بعد از چند سال قابل پیگیری هست یا جز جرایم مرور زمان می باشد

    1. سلام
      اصولا بعد از یک سال شامل مرور زمان می شود مگر آن که مادر تازه متوجه این امر شده باشد و به اثبات برساند از تاریخ اطلاع از وقوع جرم یک سال نگذشته است که با این وجود هم چون شما سوء نیتی نداشتید و مبلغ حاصله را به حساب دیگر مادر خود واریز نمودید اصولا بزه خاصی به شما منتسب نمی گردد.

  11. سلام وقت بخیر
    مدیر مدرسه ما به دانش اموزان سیلی و لگد و فحاشی میکنه
    میخاستم ببینم اگه فردا روزی من یا دوست هامو زد بهترین کار برای شکایت از مدیر
    و برکناریش چیه؟

  12. سلام وقت بخیر
    یه شخصی چندین بار ایجاد مزاحمت کرده برای بانوان در یک مجتمع مسکونی برای ماهم نزاحمت ایجاد کرده که فیلم ماجرا هم موجود هست شاهد هم بود استشهاد محلی هم جمع کردیم
    با این حال که جرم محرز اعلام شده
    ولی حکم قاضی فقط شش ماه حبس تعزیری بوده برای مجرم که اونم تبدیل شده به دو نیم میلیون تومان جریمه به اضافه ۷۴ ضربه شلاق تعزیری ایا این حکم میخواستم ببینم عادلانه هست
    اگه اعتراض کنیم باید چجوری اقدام کنیم

    1. اگه حکم همیینی که هست باشه اون قت یعنی هرکی خواست بره مزاحم نوامیس مردم بشه بعد بیاد دو میلیدن جریمه بده به حساب دادگستری خلاص ؟

  13. سلام وقت بخیر
    بنده بعنوان مسئول یک نهاد معرفی شدم نیروی قراردادی بودم پس از سیر مراحل گزینش استعلام اداره اطلاعات منفی اومد در حال حاظر نزدیک به یکسال و نیم هست که بنده بیکار شدم آیا میشود از اطلاعات پیگیری کرد و مشکل را برطرف کرد؟ آیا وکیل مختص اطلاعات وجود دارد ؟ راه های پیگیری وجود دارد؟در کل آیا امید هست که مشکل برطرف شود؟

    1. سلام و ادب و احترام
      خدا قوت و آرزوی سلامتی
      شما باید مستقیما موضوع را از اطلاعات پیگیر بشید و وکیل مخصوص اطلاعات هم وجود ندارد و اینکه امیدی هست یا خیر بسته به حاد بودن علت رد شدن دارد.
      موفق باشید

  14. سلام
    من یه سوال داشتم درباره انتخاب رشته حقوق جزا برای زنان
    درسته که زنا نمیتونن در رابطه با حقوق جزا شغل پیدا کنن و حتما باید دستیار یکی از وکلای مرد باشن؟

  15. سلام . من طعمه ی یک کلاهبرداری شدم و شخصی از حساب ۷ نفر به حساب من پول ریخت و من برای آن شخص ارز دیجیتال خریدم الان رضایت ۳ نفر را گرفته ام اما هر لحظه منتظر شکایت ۴ نفر بعدی هستم بیشترین مبلغ ۹ میلیون است و جمعا الان ۲۷ میلیون بدهکارم واقعا یک قران پول ندارم آیا قبل از شکایت جدید میتونم تقاضای اعصار از پرداخت کنم که برام قسط بندی بشه یا باید وایسم شکایت بشه و بیافتم بازداشت بعد اقدام کنم؟ ممنون میشم راهنماییم کنید

  16. با سلام
    در ترکیه مرتکب جرم خیانت در امانت شده ام
    شاکی هم در ایران، هم در ترکیه از من شکایت کرده. پس از گذشت چهار سال ،دادگاه ترکیه هنوز رای بدوی هم صادر نکرده است.ولی دادگاه تجدیدنظر در ایران پس از گذشت یک سال از زمان ارتکاب جرم، قرار موقوفی تعقیب بر اساس ماده ۷ ق.م.ا صادر کرده است.
    حال دادگاه ترکیه با مطالبه سوسابقه من از دادگستری ایران ، و بدلیل عدم سوء سابقه کیفری من هم در ترکیه و هم در ایران، قاضی دادگاه ترکیه مرا به یک سال تا دوسال حبس محکوم خواهد کرد و این حبس اجرا نمیشود بلکه بمدت پنج سال تعلیق میشود یعنی به زندان نمیروم.
    سوالم این است:
    ۱) آیا «تعلیق مجازات» در ترکیه، فارغ از اینکه منتظر انقضای پنج سال بشوم یا نشوم ، بر اساس قانون ایران ،عدم اجرای مجازات محسوب میشود؟ یعنی سوالم این است که آیا با تعلیق مجازات در ترکیه، شرط دوم ماده ۷ قانون مجازات اسلامی که گفته « اجرای کل مجازات» حاصل نمیشود؟
    ۲) اگر این چنین است، پس من بعد از برگشت به ایران آیا مجددا مورد تعقیب و مجازات قرار میگیرم؟

  17. سلام همسر من یکموتور کولر سرقت کرده والان ۳ ماه که زندانه وشاکی رضایت داده وسابقه هم ندارد واخرین بار ۱ هفته پیش با قاضی صحبت کرده وبهش گفتن برات تعلیق میزنم ولی هنوز خبری نشده ابلاغیه نیومده براش ولی خودش تعیین وضعیت گرفته براش زده ۶ ماه حبس ولی غیر قطعی میخواستم بدونم یعنی چی واینکه همین درسته یا نه باید براش ابلاغیه بیاد بعد مشخص میشه حکمش ممنونم اگه جواب بدین

  18. سلام وقت بخیر من سه ماه پیش مسافرت بودم و داخل مسافرت گوشی منو دزد برد من بخاطره مدارک و کارتن گوشی نتونستم همون موقعه تشکیل پرونده بدم حالا با گذشت سه ماه آیا امکانش هست تشکیل پرونده بدم یا خیر ممنون میشم راهنمایی کنید با تشکرروز خوش

  19. سلام وقت بخیر
    ی پرونده قتل دارم از سال ۹۶ هست..برای زندانی ک براش بریدن رفت زندان و محکومیتش و گذروند .واس دیه وثیقه گذاشت و اومد بیرون ک الان واس دیه مونده هنوز
    سال ۹۶ دیه ۳۲۰ ملیون بود ک قاضی حکم داد ی ملیارد وثیقه ازشون بگیرن ک اجرا کلا ۲۶۰ تومن ازشون وسیقه گرفته. دلیلش چیست؟؟؟
    اقساطش هم همه مونده تا همین الان ک ۱۳۵ ملیونه .جلب دادن ولی فراریه
    الان اومدن پرداخت کنن دیه رو..
    اگ همون‌‌۲۶۰ تومن ک ضمانت کردن بدن و وسیقه هاشونم بگیرن …تکلیف مابقی دیه ک ۷۰۰ ملیون میمونه چی میشه ؟؟؟
    از کی باید بگیرم
    طرف هم فراریه کلا

    چون الان فرار کرده و کلا نیست و مال و اموالی هم نداره هیچی…میشه ک از بیت المال دولت پرداخت کنه.. ,؟؟؟
    کلا تکلیف چی هست الان ؟

  20. سلام وخداقوت
    ۲سال پیش ماشین(پرایدمدل۹۵)خریداری کردیم وکل پول ودادیم به فروشنده واوفقط یه قولنامه به مادادن حالااین ۲سال هرچی میگیم سندوبنام مون بزن یابیاپلاک وتعویض کن نمیان وهمش وعده سرخرمن میده حالاشکایت کردیم وهمه مدارک وتحویل دادگاه دادیم وآخرین رای دادگاه قرارمنع تعقیب برای فروشنده ماشین دادن .آخه یعنی چی اون پول مونوبرده یه آبم روش حالام هیچی اگه میشه راهنمایی مون کنیدممنون میشم.

  21. سلام وخداقوت
    ۲سال پیش ماشین(پرایدمدل۹۵)خریداری کردیم وکل پول ودادیم به فروشنده واوفقط یه قولنامه به مادادن حالااین ۲سال هرچی میگیم سندوبنام مون بزن یابیاپلاک وتعویض کن نمیان وهمش وعده سرخرمن میده حالاشکایت کردیم وهمه مدارک وتحویل دادگاه دادیم وآخرین رای دادگاه قرارمنع تعقیب برای فروشنده ماشین دادن .آخه یعنی چی اون پول مونوبرده یه آبم روش حالام هیچی اگه میشه راهنمایی مون کنیدممنون میشم.

  22. بابت ضرب وجرح عمدی که شاکی پرونده بودم. دادگاه رای قطعی به دیه داد. رای دادگاه کیفری اینگونه صادر شده است:
    درخصوص شکایت شاکی فرزند….ازمتشاکی فرزند….دایربرضرب وجرح عمدی وشکایت شاکی به اینکه بامتشاکی قبلااختلاف داشته وقرارمیگذارندتابه هم دیگررضایت بدهنددراین راستاجهت مراجعه به ثبت اسنادسوارخودرومیشوندومجدداباهم بگومگومیکنندوحسب اظهارات شاکی چون متشاکی عقب خودرونشسته بوده ازفرصت استفاده کرده وی راموردضرب وجرح قراردادند.
    علی ایحال شاکی جهت اثبات ادعای خود به گواهی پزشکی قانونی و یک نفر شاهد استناد نمودند و علاوه بر این متشاکی در خلال اظهاراتش اجمالا به درگیری اذعان داشتند ولی منکر ضرب شاکی شدند فلهذا دادگاه با عنایت به وجود لوث و به درخواست شاکی قرار اتیان سوگند صادر و شاکی قسم یاد نمودند ضرباتی که در گواهی پزشکی قانونی قید گردیده است توسط ضربات متشاکی به وی وارد شده است فلهذا دادگاه باتوجه به شکایت شاکی وگزارش کلانتری وگواهی پزشکی قانونی وشهادت شاهدواحدواتیان سوگندازسوی شاکی ودفاع غیرموثرمتشاکی بزهکاری مشارالیه رامحرزومسلم تشخیص واستنادابه مواد709و714ازقانون مجازات اسلامی ومواد374و375و427و431و433ازقانون ائین دارسی کیفری حکم به محکومیت متشاکی به دیه راداده است رای صادره حضوری وقطعی است.
    حالاسوالم این است که باتوجه به اخذدیه ومختومه شدن پرونده واینکه ضارب مراواقعاکتک زده بوداگرمتشاکی بامدارکی شکایت کندوشهادت شاهدبنده رامثلابه علت کذب بودن اثبات کندوبعدانیزباماده474قانون ائین دادرسی کیفری اعاده دادرسی کندباتوجه به اینکه متشاکی دردادگاه درخلال اظهاراتش اجمالابه درگیری اذعان کرده ولی منکرضرب شاکی شده است(متشاکی دردادگاه گفته بوددران روزشاکی من راکتک زده است ومن شاکی راکتک نزده ام)وباعنایت به وجودلوث وصدورقراراتیان سوگندایاکل رای صادره دادگاه کیفری دردیوان عالی نقض میشودیاخیر؟(لازم به توضیح است که دررای صادره منظورازگزارش کلانتری همان گزارش پلیس110است که فقط اظهارات بنده به عنوان شاکی ثبت شده است ومتشاکی ازمحل فرارکرده بود.مستندات بنده فقط گواهی پزشکی قانونی و شهادت یک شاهداست.)

  23. ایجادلوث دررای صادره دادگاه دقیقابه چه علتی بوده است؟

    بابت ضرب وجرح عمدی که شاکی پرونده بودم. دادگاه رای قطعی به دیه داد. رای دادگاه کیفری اینگونه صادر شده است:
    درخصوص شکایت شاکی فرزند….ازمتشاکی فرزند….دایربرضرب وجرح عمدی وشکایت شاکی به اینکه بامتشاکی قبلااختلاف داشته وقرارمیگذارندتابه هم دیگررضایت بدهنددراین راستاجهت مراجعه به ثبت اسنادسوارخودرومیشوندومجدداباهم بگومگومیکنندوحسب اظهارات شاکی چون متشاکی عقب خودرونشسته بوده ازفرصت استفاده کرده وی راموردضرب وجرح قراردادند.
    علی ایحال شاکی جهت اثبات ادعای خود به گواهی پزشکی قانونی و یک نفر شاهد استناد نمودند و علاوه بر این متشاکی در خلال اظهاراتش اجمالا به درگیری اذعان داشتند ولی منکر ضرب شاکی شدند فلهذا دادگاه با عنایت به وجود لوث و به درخواست شاکی قرار اتیان سوگند صادر و شاکی قسم یاد نمودند ضرباتی که در گواهی پزشکی قانونی قید گردیده است توسط ضربات متشاکی به وی وارد شده است فلهذا دادگاه باتوجه به شکایت شاکی وگزارش کلانتری وگواهی پزشکی قانونی وشهادت شاهدواحدواتیان سوگندازسوی شاکی ودفاع غیرموثرمتشاکی بزهکاری مشارالیه رامحرزومسلم تشخیص واستنادابه مواد709و714ازقانون مجازات اسلامی ومواد374و375و427و431و433ازقانون ائین دارسی کیفری حکم به محکومیت متشاکی به دیه راداده است رای صادره حضوری وقطعی است.
    توضیح اینکه که لوث عبارت از وجود قرائن و اماراتی است که موجب ظن قاضی به ارتکاب جرم ازجانب متشاکی است.
    سوال بنده این است که دررای صادره دادگاه کیفری لوث حاصل شده است ایاوجودلوث بخاطروجودگواهی پزشکی قانونی وشهادت شاهدواحداست که لوث ایجاشده است یابخاطروجودگواهی پزشکی قانونی واظهارات متشاکی که درخلال اظهاراتش اجمالابه درگیری اذعان داشته ولی منکرضرب شاکی شده است لوث ایجادشده است کدامیک باعث ایجادلوث دررای صادره دادگاه کیفری شده است؟دقیقاکدام عامل باعث ایجادلوث شده است؟

  24. سلام اقای اندرزگو خواهشلابه سوال فوق (ایجادلوث دررای صادره دادگاه دقیقابه چه علتی بوده است؟)جوابی بنویسیدوخواهشابی محلی نکنید.

  25. در رای قطعی دادگاه کیفری، ۳ اماره قضایی وجود دارد نظیر: ۱- شهادت شاهد واحد ۲-گواهی پزشکی قانونی شاکی ۳- اظهارات متشاکی که موجب ظن قاضی شده و منجر به وجود لوث شده است. لوث به جهت سایر قرائن وامارات موجود در پرونده نظیر: ۱-شهادت شاهد واحد
    ۲- گواهی پزشکی قانونی شاکی ۳-اظهارات متشاکی است، خب پس با این حساب اگر احیانا شهادت کذب شاهد توسط متشاکی اثبات شود و بدون شهادت شاهد واحد و با توجه به اینکه متشاکی در محل درگیری حضور داشته و اجمالا به درگیری هم اذعان کرده ولی منکر ضرب شاکی شده است، موجب ظن قاضی بوده ولوث را هم به وجود آورده است، پس چرا در اعاده دادرسی با ماده۴۷۴ قانون آئین دادرسی کیفری امکان نقض رای صادره دادگاه کیفری در دادگاه عالی وجود دارد، پس در آن صورت آیا نبایستی دادگاه عالی رای دادگاه کیفری را که برحسب اظهارات متشاکی که موجب ظن قاضی بوده و لوث را هم به وجود آورده است را نقض کند؟
    بابت ضرب‌وجرح عمدی که شاکی پرونده بودم، دادگاه رای قطعی به دیه داد. رای دادگاه کیفری اینگونه صادر شده است: درخصوص شکایت شاکی فرزند….از متشاکی فرزند….دایر بر ضرب وجرح عمدی و شکایت شاکی به اینکه با متشاکی قبلا اختلاف داشته وقرار می‌گذارند تا به هم دیگر رضایت بدهند در این راستا جهت مراجعه به ثبت اسناد سوار خودرو می‌شوند و مجددا با هم بگومگو می‌کنند و حسب اظهارات شاکی چون متشاکی عقب خودرو نشسته بوده از فرصت استفاده کرده وی را مورد ضرب وجرح قرار دادند. علی‌ای‌حال شاکی جهت اثبات ادعای خود به گواهی پزشکی قانونی و یک نفر شاهد استناد نمودند و علاوه بر این متشاکی در خلال اظهاراتش اجمالا به درگیری اذعان داشتند ولی منکر ضرب شاکی شدند، فلذا دادگاه با عنایت به وجود لوث و به درخواست شاکی قرار اتیان سوگند صادر و شاکی قسم یاد نمودند ضرباتی که در گواهی پزشکی قانونی قید گردیده است توسط ضربات متشاکی به وی وارد شده است، فلذا دادگاه با توجه به شکایت شاکی و گزارش کلانتری و گواهی پزشکی قانونی و شهادت شاهد واحد و اتیان سوگند از سوی شاکی و
    دفاع غیرموثر متشاکی، بزهکاری مشارالیه را محرز و مسلم تشخیص و استنادا به مواد ۷۰۹ و ۷۱۴ از قانون مجازات اسلامی و مواد ۳۷۴، ۳۷۵، ۴۲۷، ۴۳۱، ۴۳۳ از قانون آئین دادرسی کیفری حکم به محکومیت متشاکی به دیه را داده است رای صادره حضوری و قطعی است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *