وکیل برای حمل مواد مخدر: مشاوره رایگان با وکیل مواد مخدر

وکیل برای حمل مواد مخدر به انواع قوانین و مجازات‌های حمل مواد مخدر آگاهی کامل دارد و توانسته است پرونده‌های زیادی را مربوط به حمل مواد مخدر را به نتیجه مطلوب برساند.

حمل مواد مخدر یکی از جرایم مهم مربوط به مواد مخدر است که مجازات شدیدی را برای فرد مجرم در پی خواهد شد به همین دلیل فرد متهم یا خانواده او می‌توانند به کمک یک وکیل برای حمل مواد مخدر مجازات آن را کاهش بدهند.

در این نوشتار نوین وکیل می‌خواهیم در خصوص جرایم حمل مواد مخدر و وکیل برای حمل مواد مخدر مطالبی را ارائه بدهیم برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه شوید.

مواد مخدر چیست؟

مواد مخدر به هر ماده خالصی گفته می‌شود که در همه کشور‌ها قربانیان زیادی دارد و بسیاری از مجرمان مواد مخدر به طور ناخواسته مبتلا به درگیری با این نوع جرایم می‌شوند.

مصرف مواد مخدر اعتیاد آور است و برای فرد وابستگی و حالاتی همچون سرخوشی و تسکین دهندگی را بوجود می‌آورد و اثرات منفی بر سیستم عصبی بدن می‌گذارد به گونه‌ای که اگر فرد به طور مدوام از آن مصرف نکند دچار درد، تنش‌های عصبی، اختلال در دستگاه گوارش می‌شود به همین دلیل استفاده و استعمال از ان ممنوع است.

جرم حمل مواد مخدر

مواد مخدر از جرایم کیفری محسوب می‌شود و با توجه به آثار زیان باری آن بر روی بدن انسان همه کشور‌ها تولید، نگهداری و حمل و فروش مواد مخدر جرم محسوب می‌شود و عاملان آن مجرم شناخته می‌شوند و براساس قوانین کشور مجازات خواهند شد.

یکی از جرایم مهم مربوط به مواد مخدر حمل آن است به گونه‌ای که حمل مواد مخدر حتی اگر شخص خود مصرف کننده و فروشنده یا خریدار نباشد جرم محسوب می‌شوند و بر اساس قانون مدنی مجازات خواهد شد.

مجازات حمل مواد مخدر

در این بخش از مقاله می‌خواهیم مجازات حمل مواد مخدر را بیان کنیم با ما همراه شوید.

براساس ماده ۵ قانون مبارزه با مواد مخدر به تناسب وزن مواد مخدر مجازات حبس برای عاملین پیش بینی می‌شود که به شرح زیر است:

حمل مواد مخدر تا ۵۰ گرم

مجازات حبس ندارد اما با توجه به دستگیری و اقرار به حمل حدود ۴ میلیون ریال جزای نقدی دارد و به ۵۰ ضربه شلاق محکوم خواهد شد.

البته لازم به ذکر است که بگوییم جزای نقدی هرساله با توجه به شاخص بانو مرکزی افزایش پیدا می‌یابد.

حمل مواد مخدر بیش از ۵۰ گرم تا ۵۰۰ گرم

حمل مواد مخدر بیش از ۵۰ گرم تا ۵۰۰‌ گرم مجازات حبس ندارد اما به ۵ تا ۱۵ میلیون جریمه نقدی و ۱۰ تا ۷۰ ضربه شلاق محکوم خواهد شد.

حمل مواد مخدر بیش از ۵۰۰ گرم تا ۵ کیلوگرم

مجازات حمل مواد مخدر بیش از ۵۰۰‌ گرم تا ۵ کیلوگرم شامل پرداخت ۱۵ تا ۶۰میلیون جریمه نقدی و ۴۰ تا ۷۴ ضربه شلاق و پنج تا ده سال حبس می‌شود.

حمل مواد مخدر بیش از ۵ کیلوگرم تا ۲۰‌ کیلوگرم

مجازات حمل مواد مخدر بیش از ۵ کیلوگرم تا ۲۰ کیلوگرم شامل پرداخت ۶۰ تا ۲۰۰میلیون جریمه نقدی و ۵۰ تا ۷۴ ضربه شلاق و ۵ تا ۱۰ حبس می‌شود.

حمل مواد مخدر بیش از ۲۰ کیلوگرم تا ۱۰۰ کیلوگرم

فرد متهم به ۵۰ تا ۷۴ ضربه شلاق و ۵ تا ۱۰سال حبس تعزیری و جزای نقدی آن تا ۲۰۰ میلیون می‌باشد و به ازای هر کیلوگرم دو میلیون ریال اضافه‌تر می‌شود.

حمل مواد مخدر بیش از ۱۰۰ کیلوگرم

مجازات حمل مواد مخدر بیش از ۱۰۰ کیلوگرم ۵۰ تا ۷۴ ضربه شلاق و جزای نقدی آن تا ۲۰۰ میلیون و به اضافه دو میلیون ریال به ازای هر کیلوگرم و به حبس ابد محکوم خواهد شد، همچنین در صورت تخفیف مجازات یا تکرار این جرم به اعدام و مصادره کل اموال متهم محکوم خواهد شد.

 همچنین مشاوره رایگان با وکیل مواد مخدر را مطالعه نمایید.

وکیل برای حمل مواد مخدر

در جرایم مربوط به مواد مخدر توصیه اکید ما این است که از یک وکیل مواد مخدر کمک بگیرید زیرا وکیل متخصص در این زمینه نسبت به قوانین آن آگاهی کامل دارد و می‌تواند در دفاع از متهمم به بهترین شکل ممکن عمل کند.

وکیل برای حمل مواد مخدر کسی است که نسبت به تمام قوانین حمل مواد مخدر و مجازات آن تسلط کافی دارد و می‌تواند راهکار‌های مختلف و مطلوبی را برای حل پرونده حمل مواد مخدر ارائه بدهد و همچنین در تخفیف مجازات حمل مواد مخدر برای متهم خود تلاش‌های زیادی خواهد کرد.

مشاوره با وکیل حمل مواد مخدر

اگر شما درگیر پرونده حمل مواد مخدر شدید یا یکی از اعضای خانواده شما درگیر شده است مشاوره با یک وکیل حمل مواد مخدر را اولویت کار خود قرار دهید یک وکیل حمل مواد مخدر می‌تواند با توجه به میزان مواد مخدر مجازات آن را برای شما شرح دهد و به شما کمک کنید از شیوه‌هایی که موجب تخفیف یا کاهش مجازات می‌شود استفاده نمایید.

هزینه وکیل برای حمل مواد مخدر

هزینه وکیل برای حمل مواد مخدر با توجه به میزان تبحر و دانش وکیل متفاوت است بسیاری از وکلا در زمینه حمل مواد مخدر پرونده‌های زیادی را به سرانجام رسانده اند و تجربه کافی در این زمینه را دارند و شما می‌توانید با خیالی آسوده پرونده خود را به ان واگذار کنید البته هزینه این نوع وکیل‌ها بسیار گران قیمت است.

البته بسیاری از وکلا هستند که به دلیل تاره کار بودند یا عدم تجربه کافی هزینه‌های کمتری را دریافت می‌کنند و در قبال نتیجه پرونده هیچ تضمینی به شما نخواهند داد.

چگونه یک وکیل برای حمل مواد مخدر پیدا کنیم؟

امروزه سایت کانون وکلا کار برای افراد بسیار راحت کرده است شما می‌توانید با مراجعه به این سایت رزومه وکلای متخصص حمل مواد مادر را مطالعه نمایید سپس با توجه به شرایط خود یک وکیل را انتخاب نمایید و با مراجعه حضوری جریان پرونده خود را شرح دهید و از او راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید.

علاوه بر سایت کانون وکلا بسیاری وکلای مجرب و متخصص حمل مواد مخدر در موسسات حقوقی حضور دارند شما می‌توانید با مراجعه به این موسسات و دریافت مشاوره اولیه وکیل برای حمل مواد مخدر را انتخاب نمایید.

حتما بخوانید:پرونده مواد مخدر

سخن پایانی

در این مقاله نوین به وکیل برای حمل مواد مخدر پرداختیم امید است این مطلب برای شما مفید باشد چنانچه در این خصوص سوالی دارید می‌توانید با استفاده از شماره 02166901176 با کارشناسان و مشاوران متخصص و مجرب ما تماس بگیرید و سوالات خود را بپرسید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *