وکیل برای نگهداری مواد مخدر- پرونده نگهداری مواد مخدر

وکیل برای نگهداری مواد مخدر می‌تواند پرونده‌های مربوط به این حوزه را به طور کامل بررسی کند و راهکار‌های مطلوبی را برای رسیدن به یک نتیجه مطلوب به موکل خود را ارائه بدهد.

افرادی که درگیر این نوع جرم می‌شوند قانون مجازات سنگینی را برای آن‌ها در نظر گرفته است و با اعمال این نوع مجازات باعث پیشگیری این جرم شود در صورتی که درگیر این نوع جرایم شدید حتما با یک وکیل برای نگهداری مواد مخدر مشورت کنید و از او راهنمایی‌های بخواهید وکیل متخصص و حرفه‌ای به شما کمک می‌کند تا مجازات کمتری را متحمل شوید.

در این نوشتار نوین وکیل می‌خواهیم در خصوص جرم نگهداری مواد مخدر و وکیل برای نگهداری مواد مخدر مطالبی را در اختیار شما قرار دهیم با ما همراه شوید.

مواد مخدر چیست؟

مواد مخدر موادی شیمیایی هستند که جهت تفریخ و با انگیزه‌های متفاوت مورد استفاده قرار میگیرد این مواد باعث سرخوشی فرد می‌شود و در صورت استعمال مکرر عادت شدید را برای فرد مصرف کننده ایجاد می‌کند و همین امر سبب می‌شود که مصرف کننده معتاد شود و در مواقعی که استفاده نکند دچار کلافگی و درد شدید شود.

مصرف مواد مخدر باعث بروز توهمات ذهنی برای مصرف کننده و ممکن است فرد مرتکب اعمالی شود.

 نگهداری مواد مخدر

نگهداری مواد مخدر یکی از ده جرم اول کشور محسوب می‌شود و پرونده‌های بی شماری را در محاکم دادگستری به خود اختصاص داده است.

معمولا افراد به دو منظور از مواد مخدر نگهداری می‌کنند یا برای استفاده شخصی خود یعنی فرد به مواد مخدر اعتیاد دارد و برای استفاده از آن این مواد را نگهداری می‌کند یا فرد با هدف توزیع یو پخش مواد مادر آن را نزد خود نگهداری می‌کند.

در هر دو صورت قانونگذار مجازات‌های سنگین و شدیدی را برای فرد در نظر گرفته است که در صورت اثبات جرم تخفیف و کاهش مجازات آن بسیار دشوار است.

مجازات نگهداری مواد مخدر

ماده ۵ قانون مبارزه با مواد مخدر در باب مجازات نگهداری مواد مخدر چنین مقرر کرده است:

  • نگهداری مواد مخدر تا ۵۰ گرم فرد متهم به ۲۰۰ هزار ریال جریمه نقدی و سی ضربه شلاق محکوم خواهد شد.
  • مجازات نگهداری از مواد مخدر تا ۵۰۰ گرم شامل ۳ تا ۷ میلیون جریمه نقدی و ۱۰ تا ۶۰ ضربه شلاق و شش تا سه سال زندان می‌شود.
  • مجازات نگهداری از مواد مخدر تا ۵ کیلوگرم شامل ۷ تا ۳۰ میلیون جریمه نقدی و چهل تا هفتاد و چهار ضربه شلاق و دو تا ده سال زندان می‌شود.
  • ‌نگهداری بیش از ۵ کیلوگرم مواد مخدر فرد متهم به پرداخت سی تا پنجاه میلیون ریال جریمه نقدی و ده تا ۲۵ سال زندان و در صورت تکرار اعدام ک مصادره اموال او محکوم خواهد شد.

حکم اعدام برای نگهداری مواد مخدر

در صورتی که میزان نگهداری از مواد مخدر بیش از ۵ ‌کیلوگرم است مجازات اعدام را فرد متهم در پی دارد البته در صورتی که فرد برای بار اول این جرم را مرتکب شود به این مجازات محکوم نخواهد شد اما اگر به دفعات مکرر مرتکب نگهداری مواد مخدر شود به اعدام محکوم خواهد شد.

وکیل برای نگهداری مواد مخدر

 وکیل برای نگهداری مواد مخدر نسبت به تمام قوانین و مجازات‌های نگهداری مواد مخدر آگاهی کامل دارد و به تمام راه حل‌های قانونی این نوع پرونده‌ها تسلط کافی دارد و می‌تواند با استفاده از تجربه و دانش خود راه حل معقول و مناسبی را برای متهم ارائه بدهد تا مجازات کمتری شامل حال او شود.

ویژگی‌های وکیل برای نگهداری مواد مخدر

مجازات‌های حبس، شلاق و جریمه نقدی برای مواد مخدر تعیین شده است در برای از موارد ممکن است فرد به اعدام محکوم شود وکیل مواد مخدر باید تلاش کند و وضعیت متهم را بهبود ببخشد و همچنین پیگیری پرونده مواد مخدر با چالش‌های زیادی همراه است.

تخصص وکیل مواد مادر بسیار مهم است، زیرا آشنایی با قوانین مختلف و مباحث حقوقی کمک می‌کند تا دفاعیه دقیقی ارائه بدهد.

قدرت اقناع وکیل و فن بیان او بر روی نتیجه پرونده اثر گذار می‌باشد.

انتخاب یک وکیل متخصص و حرفه‌ای در حوزه مواد مخدر باعث می‌سدر تا متهم مجازات کمتری را متحمل شود.

همچنین مطالعه نمایید:وکیل برای حمل مواد مخدر

هزینه وکیل برای نگهداری مواد مخدر

به طور کلی هزینه وکیل برای نگهداری مواد مخدر به میزان دشواری پرونده بستگی زیادی دارد به طور مثال اگر مواد مخدر نزد فرد بوده باشد و از آن بی خبر باشد اثبات بی گناهی او بسیار کار سختی است و وکیل باید تمام جوانب پرونده را بررسی کند و به دنبال دلایل و مدارکی باشد تا بتواند بی گناهی فرد را در دادگاه انقلاب اثبات کند این امر زمان و انرژی زیادی را از وکیل سلب می‌کند و هزینه آن نیز نسبتا گران است.

در واقع هزینه وکیل برای نگهداری مواد مخدر به عوامل مختلفی همچون دانش و تخصص وکیل، میزان دشواری پرونده و…. بستگی دارد.

مشاوره با وکیل برای نگهداری مواد مخدر

متاسفانه جرایم مواد مخدر بسیاری غیر قابل جبران است در واقع شلاق، جریمه نقدی و حبس‌های طولانی مدت برای افراد بسیار سنگین می‌باشد بهترین کار این است که با یک وکیل مواد مادر به طور مستمر در ارتباط باشید و شرایط پرونده را برای او بازگو کنید و از وکیل مشاوره دریافت نمایند.

مشاوره با وکیل برای نگهداری مواد مخدر به شما کمک می‌کند تا از روند رسیدگی به پرونده آگاهی کامل پیدا کنید و بهترین و معقول‌ترین راه حل را برای به سرانجام رساندن پرونده نگهداری مواد مخدر انتخاب نمایید.

چگونه یک وکیل برای نگهداری مواد مخدر پیدا کنیم؟

امروزه تعداد زیادی وکیل متخصص در حوزه مواد مخدر وجود دارد اما همه ان‌ها تخصص و دانش کافی برای حل پرونده نگهداری مواد مخدر ندارند.

شما باید از رزومه و تجربه وکیل آگاهی پیدا کنید تا بدانید که ایا تخصص و دانش کافی برای حل پرونده نگهداری مواد مخدر را دارد یا خیر در این صورت می‌توانید یک وکیل متخصص و حرفه‌ای را برای حل پرونده خود انتخاب نمایید.

بسیاری از وکلای متخصص در حوزه نگهداری مواد مخدر در موسسه نوین وکیل حضور دارند شما می‌توانید با استفاده از شماره 02166901176 با وکیل برای نگهداری مواد مخدر ارتباط برقرار کنید.

پیشنهاد مطالعه:نمونه پرونده مواد مخدر

سخن پایانی

در این مقاله به وکیل برای نگهداری مواد مخدر پرداختیم امید است این مطلب برای شما مفید باشد چنانچه در این خصوص به راهنمایی‌های بیشتری نیاز دارید می‌توانید با استفاده از شماره02166901176 با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید و از آن‌ها راهنمایی بخواهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *