وکیل جرایم اقتصادی: مشاوره رایگان با وکیل جرایم اقتصادی

وکیل جرایم اقتصادی در حوزه های مختلف جرایم اقتصادی تخصص و دانش کافی دارد و می تواند به  موکل های خود کمک کند تا به نتیجه مطلوب در پرونده های جرایم اقتصادی برسد.

وقوع جرایم مختلف در جامعه  تبعات بسیاری را برای جامعه به دنبال می آورد جرایم اقتصادی  تاثیر مستقیمی بر روی نظام اقتصادی کشور دارد و باعث اخلال در آن می شود.

در این نوشتار نوین وکیل می خواهیم درباره وکیل جرایم اقتصادی و ویژگی های آن مطالبی را ارائه بدهیم با ما همراه شوید.

جرایم اقتصادی چیست؟

جرایم اقتصادی و اعمال و جرم هایی است ته نظام اقتصادی کشور را تحت تاثیر قرار می دهد  و باعث بی ثباتی و آشوب در نظام اقتصادی می شود.

کسانی که مرتکب این جرم می شوند معمولا کسانی که نفوذ و ثروت زیادی دارند و در پست و سمت مهمی در ارگان های دولتی مشغول هستند یا اگر سمتی ندارند  قدرت و نفوذ زیادی دارند و در تصمیم گیری های مهم دخالت می کنند.

به طور کلی مجرمان افراد عادی نیستند و با جزئیات کار آشنایی کامل دارند به همین علت در صورت وقوع جرم مبالغ هنگفت و سود های نجومی کسب خواهند کرد.

انواع جرایم اقتصادی

جرایم اقتصادی انواع گسترده ای دارد و معمولا  هر جا که تراکم پول و دارایی وجود داشته باشد این نوع جرایم رخ می دهد در این قسمت انواع جرایم اقتصادی را بیان خواهیم کرد.

  • پولشویی
  • اختلاس
  • قاچاق ارز و کالا
  • رانت خواری
  • ارتشا
  • اخلال در امور گمرکی
  • فرار مالیاتی
  • کلاهبرداری در ارقام بالا اقتصادی
  • جعل اسکناس
  • احتکار
  • قاچاق آثار باستانی
  • اخلال در صادرات و واردات
  • اشیاء عتیقه و آثار باستانی

آثار مخرب جرایم اقتصادی

جرایم اقتصادی با جرایم مختلفی در ارتباط است  و در صورت ارتکاب  هر یک از این جرایم  برای راهنمایی و مشاوره می توانید به وکیل مجرب و متخصص جرایم اقتصادی مراجعه کنید.

در قسمت فوق مجموعه ای از جرایم اقتصادی را بیان  کردیم  این جرایم باعث کاهش رونق تولید و سنگ اندازی برای تولید کنندگان کالا و سرمایه گذاران داخلی خواهد بود همچنین باعث کاهش ارزش پول و افزایش نرخ تورم می شود در نهایت این جرایم  موجب تخریب امنیت اقتصادی جامعه  و تخریب برنامه های اقتصادی می شود.

وکیل جرایم اقتصادی

وکیل جرایم اقتصادی یک وکیل متخصص و مجرب در امور کیفری است که فعالیت تخصصی آن پیگیری  پرونده های جرایم اقتصادی می باشد.

همانطور که در قسمت های فوق بیان کردیم جرایم اقتصادی بر روی عموم مردم تاثیر منفی دارد  و موجب تغییراتی می شود لذا برای جلوگیری یا شکایت از افراد بهتر است از یک وکیل جرایم اقتصادی  کمک بگیرید سپس  دادخواست خود را ثبت نمایید.

در واقع وکیل جرایم اقتصادی کسی است که در  تمام امور  اقتصادی و جرایم های آن آگاهی کامل داشته باشد زیرا افرادی که این جرایم را مرتکب می شوند به صورت حرفه‌ای و دقیق تمام  جزئیات و راه های فرار و توجیه قانونی را  بررسی می کنند به همین دلیل شناسایی و پیگیری ان بسیار دشوار است و به هوش و تجربه بالا نیاز است که بهترین کار این است از یک وکیل  متخصص جرایم اقتصادی کمک بگیرید.

ویژگی های وکیل جرایم اقتصادی

اولین و مهم ترین ویژگی وکیل جرایم اقتصادی این است که دارای مهارت ، تجربه و شناخت کافی از جرایم اقتصادی باشد  و رزومه قوی در این زمینه داشته باشد.

از دیگر ویژگی های مهم وکیل جرایم اقتصادی این است که مهارت فوق العاده برای رسیدگی به پرونده های جرایم اقتصادی داشته باشد  از تنظیم دادخواست تا لایحه  همه را بی نقص و عالی انجام دهد.

یکی دیگر از ویژگی های مهم وکیل جرایم اقتصادی این است که نسبت به قوانینی که در حیطه جرایم اقتصادی وجود دارد کاملا اگاه است و به مراحل ها و روند قانونی برای حل پرونده تسلط کافی دارد.

و در نهایت یک وکیل جرایم اقتصادی امانت دار و راز دار موکل خود است و اطلاعات حقوقی  و مالی موکل خود را فاش نمی کند.

مزایای وکیل جرایم اقتصادی

استفاده و مشاوره  گرفتن از وکیل جرایم اقتصادی مزایایی دارد که مهم ترین آن این است که با قوانین و کلیه قواعد مربوط به جرایم اقتصادی آشنا می شوید تا به بهترین شکل ممکن  اقدامات لازم را انجام دهید.

از دیگر مزایای وکیل جرایم اقتصادی این است  از نتیجه پرونده  اگاهی پیدا می کند یک وکیل متخصص با مطالعه شواهد و مدارک پرونده موکل خود را از نتیجه احتمالی مطلع می سازد.

مهم ترین مزایای وکیل خوب جرایم اقتصادی این است که با پرداخت حق الوکاله ار پرداخت وجوه برای دادرسی های  متعدد بی نیاز می شود و در وقت و زمان شما صرفه جویی می شود.

پیشنهاد مطالعه:وکیل مواد مخدر 

توانایی های وکیل جرایم اقتصادی

از توانایی های مهم وکیل جرایم اقتصادی مهارتی است که در دفاعیه حقوقی دارد زیرا جرایم اقتصادی شرایط خاصی دارند.

جرایم اقتصادی اعمالی است که در نظام اقتصادی کشور اخلال ایجاد می کند و  نتیجه این فعالیت کسب سود کلان افراد یا نهاد ها  می شود و در نهایت به نظام اقتصادی کشور ضربه می زند حتی در برخی موارد هدف اصلی مرتکبین این نوع جرایم ضربه زدن به اقتصاد کشور و دولت می باشد حتی اگر اهداف شخصی مانند  کسب سود بیشتر نیز داشته باشد در نهایت به نظام  و دولت ضربه وارد می شود.

جرایم اقتصادی  آثار مخربی را به همراه دارد به همین دلیل بررسی این جرایم در جوامع حقوقی اهمیت زیادی دارد و یک مسئله مهم در این نوع جرایم این است که هر فرد عادی قادر به انجام این جرایم نیست  و معمولا افرادی که مرتکب این نوع جرایم می شوند  دارای قدرت سیاسی  یا موقعیت سیاسی زیادی هستند و دارای هوش بالایی می باشند  که با تکیه بر این هوش و  موقعیت پشتیبانی افراد قادر به انجام این جرایم می باشند به همین دلیل مقابله و شناسایی این افراد بسیار دشوار  و گاهی غیر ممکن است.

یک وکیل جرایم اقتصادی با  توانایی و هوش بالایی که دارند می تواند این افراد را شناسایی کند و به پرونده های کلان جرایم اقتصادی  رسیدگی کند.

بهترین وکیل جرایم اقتصادی

برای معرفی و انتخاب  بهترین وکیل جرایم اقتصادی پارامتر های مختلفی وجود دارد. در حقیقت انتخاب و تشخیص بهترین وکیل کاری دشوار است اما برای شناسایی بهترین وکیل جرایم اقتصادی توصیه می کنیم رزومه  کاری و سابقه وکیل را بررسی کنید.

لازم به ذکر است که بگوییم جرایم اقتصادی از جمله جرایمی است که قانون  در برخورد با آن با حساسیت زیادی رفتار می کند زیرا این جرایم نتایج مخربانه دارد و روز به روز در حال افزایش است.

قوه قضاییه برای وکالت جرایم اقتصادی محدودیت هایی را تعیین کرده است و لایحه ای تصویب شده است که لیستی از اسامی وکیل جرایم اقتصادی تهیه شده است  که افرادی که خواهان واگذاری وکالت هستند می توانند با توجه به آن لیست وکیل مد نظر خود را انتخاب نمایند.

بهترین وکیل جرایم اقتصادی کسی است که سابقه طولانی در زمینه قبول وکالت پرونده های جرایم اقتصادی داشته باشد، همچنین داشتن مهارت های فوق العاده  در دفاعیه و اعتبار و داشتن شهرت وکالت یکی از پارامتر های بهترین وکیل جرایم اقتصادی است.

وکیل جرایم اقتصادی در تهران

همانطور که در قسمت های فوق بیان کردیم قوه قضاییه لیستی از وکلای جرایم اقتصادی را تهیه کرده است و در اختیار مردم  قرار داده است، برای انتخاب وکیل جرایم اقتصادی در تهران شما می توانید لیست وکلا را مشاهده کنید سپس رزومه و سابقه آن را بررسی کنید  و در نهایت وکیل مد نظر خود را انتخاب نمایید.

وکیل جرایم اقتصادی نقش مهمی در رسیدگی به پرونده جرایم اقتصادی  و تعیین مجازات از سوی قاضی پرونده دارد وکیل با تجربه و با مهارت در اقناع نظر قاضی به نفع موکل خود می تواند موفق عمل کند یک وکیل باهوش می تواند در دفاع از موکل خود  جهت و مسیر توجهات دادگاه  به نفع پرونده موکل خود خواهد بود.

هزینه وکیل جرایم اقتصادی

در زمینه جرایم اقتصادی حضور وکیل جرایم اقتصادی نقش مهمی در پیشبرد اهداف فرد دارد  در واقع با توجه به نوع جرایم و اهمیت آن در قانون  عدم حضور وکیل در جریان رسیدگی  پرونده دشوار خواهد بود، حضور وکیل جرایم اقتصادی در طرح شکایت یا متهم شدن باعث رسیدگی دقیق و آگاهانه وکیل متخصص خواهد شد.

هزینه وکیل جرایم اقتصادی با توجه به سابقه و رزومه کاری و تخصص وکیل متفاوت است اما به طور کلی هزینه وکیل متخصص جرایم اقتصادی نسبتا گران است شما می توانید برای آگاهی از هزینه وکیل جرایم اقتصادی با شماره 02166901176 تماس بگیرید.

راهکارهای وکیل جرایم اقتصادی  در رسیدگی به پرونده های جرایم اقتصادی

وکیل جرایم اقتصادی همواره در جریان مصوبه های جدید اقتصادی قرار می گیرد زیرا  اطلاعات اقتصادی به روز لازم و ضروری است، از انجا که جرایم اقتصادی اهمیت زیادی دارد  در نحوه رسیدگی  و مجازات تعیین شده آن نیاز به فرد متخصص که دانش  آکادمیک حقوقی و مهارت دفاعیه باشد دارید.

وکیل جرایم اقتصادی کسی است که  با تکیه بر دانش و اطلاعات به روز سعی می کند تا پرونده های جرایم اقتصادی را به سرانجام برساند معمولا وکلای جرایم اقتصادی هوش بالایی دارند زیرا در برخورد با متهمین  یا دفاع از متهمین نیازمند هوش و دقت کافی هستند.

مرجع رسیدگی به جرایم اقتصادی

مرجع صالح برای رسیدگی به جرایم اقتصادی  دادسراها و دادگاه های کیفری است، دادگاه های کیفری انقلاب  دارای صلاحیت برای رسیدگی به مفسدین اقتصادی و جرایم اقتصادی می باشد و علت رسیدگی در این دادگاه ها فعالیت مجرمین اقتصادی علیه  ثبات اقتصادی و علیه دولت و حاکمیت است.

حتما بخوانید:مشاوره حقوقی چک

سخن پایانی

در این مقاله به وکیل جرایم اقتصادی  پرداختیم امید است این مطالب برای شما مفید باشد چنانچه در این خصوص به راهنمایی های بیشتر نیاز دارید می توانید با استفاده از شماره 02166901176  با مشاوران و کارشناسان مجرب و متخصص ما ارتباط برقرار کنید و از ان ها راهنمایی بخواهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *