وکیل حقوقی – بهترین وکیل حقوقی – وکالت حقوقی

وکیل کیفری

کلیاتی در مورد وکیل حقوقی

در این مقاله قصد داریم در مورد وکیل حقوقی توضیحاتی را به شما ارائه دهیم و همچنین شرایط انتخاب بهترین وکیل حقوقی را به شما ارائه دهیم تا در صورتیکه نیاز به وکیل در زمینه پرونده های حقوقی دارید بتوانید با انتخاب یک وکیل حقوقی با تجربه پرونده خود را به او بسپارید….

یکی از مهمترین شاخه ها در زمینه فعالیت وکالت، پرونده های حقوقی می باشد که دارای شاخه بندی های زیادی می باشد و با توجه به این شاخه بندیها وکلای مختلف ممکن است فقط در تعدادی از این شاخه های وکالت حقوقی توانایی قبول پرونده های حقوقی را دارند از اینرو وکیل حقوقی با توجه به موضوع پرونده اقدام به قبول پرونده های حقوقی خواهد نمود.

زمینه های کار وکیل حقوقی

اما موضوع وکالت حقوقی که توسط وکلا انجام می شود در دسته بندیهای زیر می باشد که این موارد را در ادامه به صورت تیتر وار به شما ارائه می دهیم:

1- وکیل حقوقی جرایم اقتصادی
2- وکیل حقوقی چک
3- وکیل حقوقی سفته
4- وکیل حقوقی شرکت ها
5-وکیل حقوقی ثبت اسناد
6- وکیل حقوقی شهرداری
7- وکیل حقوقی داوری
8- وکیل حقوقی ورشکستگی
9- وکیل حقوقی تصادفات
10- وکیل حقوقی هبه
11- وکیل حقوقی وصیت نامه
12- وکیل حقوقی ارث و تقسیم ترکه
13- وکیل حقوقی تنظیم قراردادها

نحوه انتخاب بهترین وکیل حقوقی

اما موردی که در تمام پرونده های قضایی بسیار حائز اهمیت می باشد انتخاب وکیل حقوقی می باشد که باید حتما در این مورد بررسی کاملی صورت گیرد و علت این موضوع این می باشد که تفاوت دو وکیل حقوقی در یک پرونده مشخص کاملا تاثبر گزار می باشد و بسیار دیده شده در پرونده های پیچیده قضایی در صورتیکه وکالت حقوقی پرونده خود را به یک وکیل حقوقی تازه کار بسپارید روند پیشرفت پرونده از ابتدا مسیر خود را طی نخواهد نمود و در نتیجه ممکن است در نهایت حکم قضایی به ضرر شما داده شده و یا در بهترین حالت پرونده قضایی دچار طول زمان شود و علاوه بر از دست دادن زمان باعث شود ضرر و زیان بیشتری و هزینه های بیشتری به شما وارد شود. معیارهایی برای انتخاب بهترین وکیل حقوقی وجود دارد که حتما باید قبل از انتخاب وکیل حقوقی مورد نظر این معیارها را در نظر بگیری، که در زیر به تعداد از این معیار ها اشاره میکنیم:

1- تجریه وکیل حقوقی در پرونده های حقوقی مشابه

یکی از بهترین معیار ها در انتخاب وکیل حقوقی این مورد می باشد که حتما بررسی نمایید این وکیل حقوقی قبلا آیا پرونده های مشابه با پرونده شما داشته است و یا خیر. در صورتیکه وکیل حقوقی پرونده ای شبیه به پرونده وکالت شما نداشته باشد در این زمینه یک وکیل تازه کار به حساب می آید که معمولا توصیه می شود از این وکیل برای سپردن پرونده وکالت حقوقی خود استفاده ننمایید. البته این مورد به تنهای عمل تصمیم گیری نمی باشد ولی عامل مهم در انتخاب بهترین وکیل حقوقی می باشد.
در صورتیکه وکیل حقوقی مورد نظر پرونده ای شبیه به پرونده شما داشته است حتما باید بررسی نمایید که روند پیشرفت پرونده چگونه بوده است و در نهایت چه حکمی برای این پرونده داده شده است

2- تایم آزاد کاری مناسب

معمولا وکلایی که بسیار سر شلوغ می باشند تایم کاری مناسب برای پیشبرد مناسب برای پیشبرد پرونده حقوقی شما را نخواهند داشت در نتیجه موجب کند شدن پیشرفت کار پرونده حقوقی شما شده و یا اینکه ممکن است بخشی از کار شما را به وکیل دیگری بسپارند که این مورد ممکن است در روند کار پرونده حقوقی اختلال ایجاد نماید. در نتیجه داشتن تایم کاری مناسب یکی از عوامل مهم برای انتخاب وکیل حقوقی مناسب می باشد و از نکات مهم در انتخاب بهترین وکیل حقوقی می باشد.

3- تعهد کاری

یکی دیگر از مهم ترین نکته ها در مورد یک وکیل حقوقی تعهد کاری می باشد که باید یک وکیل حقوقی داشته باشد.موضوع تعهد کار در تمام زمینه های کاری جزء لاینفک برای انجام مناسب و صفر تاصدی کار می باشد. این موضوع از این جهت قابل بررسی می باشد که ممکن است پرونده ای در روند انجام پرونده دچار پیچیدگی شده و در نتیجه زمان زیادی از وکیل حقوقی گرفته و در نتیجه وکیل حقوقی تمایل کمتری برای پیگیری مناسب پرونده داشته باشد و یا اینکه حین انجام پرونده حقوقی شما درگیر پرونده های دیگری شود که این موضوع به روند به نتیجه رسیدن پرونده حقوقی شما آسیب خواهد زد.بهترین وکیل حقوقی باید تعهد کاملی نسبت به پرونده شما داشته باشد و صفر تا صد کار پرونده را با توجه به توافقات انجام شده پیش ببرد.

وکیل حقوقی تخصصی کیست

اما یکی دیگر از مواردی که در مورد وکیل حقوقی بسیار مهم می باشد تخصصی بودن وکیل حقوقی می باشد. تخصصی بودن وکیل به این معنی می باشد که این وکیل در تمام زمینه های وکالت درگیر نباشد و تمام ذهن و توجه خود را وکالت پرونده های حقوقی درگیر کرده باشد و این موضوع به اشراف وکیل به پرونده های حقوقی کمک زیادی خواهد نمود. در واقع شما باید به وکیلی مراجعه کنید که به صورت تخصصی فقط روی پرونده های حقوقی کار میکند و از سپردن پرونده های حقوقی خود به وکلایی در تمام زمینه های وکالت در حال فعالیت هستند خودداری نمایید چه بسا بسیاری از این وکلا دارای تخصصی غیر از وکالت جقوقی و پرونده های حقوقی باشند

آشنایی وکلای حقوقی نوین وکیل

یکی از مهمترین بخش های موسسه نوین وکیل مربوط به پرونده های حقوقی می باشد. وکلای نوین وکیل با سابقه در زمینه وکالت حقوقی دارای کارنامه مشخص می باشد که می توانید پرونده حقوقی خود را به وکلای ما بسپارید. جهت سپردن پرونده خود به وکیل حقوقی حتما از مشاوره رایگان کارشناسان نوین وکیل استفاده نمایید. جهت تماس با بخش حقوقی نوین وکیل در قسمت تماس با ما با شماره های داده شده تماس بگیرید.

مشاوره رایگان وکیل حقوقی

یکی از خدماتی که وکلای حقوقی در مرکز نوین وکیل توسط وکیل حقوقی ارائه داده می شود مربوط به مشاوره می باشد که بسیار دارای اهمیت می باشد و شما می توانید با تماس با این مرکز خدمات مشاوره در زمینه جرایم اقتصادی، چک سفته، هبه و مابقی موارد در زمینه پرونده های حقوقی سوالات خود را بپرسید.

البته این نکته جای تامل دارد که در عرف به وکیل حقوقی به عنوان یک نام عام وکالت به کار برده می شود که در واقع وکیلی می باشد که به وکلای جزئی تر تقسیم بندی می شود و در واقع تمامی وکلای خانواده – وکلای ملکی – وکلای کیفری – وکلای جرایم اقتصادی و دیگر وکیل ها جزء وکلای حقوقی به حساب می آید ولی به صورت تخصصی اینگونه نیست و در واقع وکیل حقوقی فقط به وکیلی گفته می شود که پرونده های حقوقی را وکالت می کند.

انواع وکلای حقوقی کدامند؟

اما مورد دیگر یا دقیقتر بگوییم وکلای حقوقی از لحاظ نوع انتخاب وکیل نیز قابل دسته بندی می باشند که در این بخش به انواع وکلای حقوقی از این نگاه اشاره میکنیم : 1- وکیل حقوقی انتخابی: این وکیل حقوقی همان وکلایی هستند که تمام مردم می توانند خودشان با انتخاب خودشان و با توجه به تحقیقاتی که در مورد وکلا انجام داده اند این وکیل را انتخاب نماید و به دادگاه معرفی نمایند. 2- وکیل حقوقی تسخیری: گاهی اوقات افرادی درگیر پرونده های حقوقی می شوند که از توان مالی ضعیفی برخوردار هستند در نتیجه اینگونه افراد توانایی بستن قرارداد با یک وکیل حقوقی آزاد را ندارند در این هنگام قانون وکیل حقوقی تسخیری به کار می آید و از طرف دولت وکیلی به این افراد معرفی میگردد تا به صورت رایگان این خدمات وکالت را به آنها ارائه دهند 3- وکیل های  اتفاقی: این نوع از وکیلا در واقع معرفی یک نفر که نسبت درجه 1 با متهم دارد وکالت خود را به او بسپارد.

هزینه های وکیل حقوقی چگونه محاسبه می شود

با توجه به زیر شاخه های زیاد وکالت حقوقی هر پرونده دارای شرایط خود می باشد و ضمنا این نکته را در نظر داشته باشید که وکلای حقوقی دارای هزینه وکالت های برابر نمی باشند و در واقع تمامی این موارد به صورت توافقی می باشد ولی در کل به دو صورت هزینه ها وکالت حقوقی برآورد می شود اولین روش اینگونه می باشد که با بررسی دقیق پرونده حقوقی توسط وکیل یک مبلغ کلی تعیین میگردد و با پرداخت درصدی از این مبلغ کار وکالت پرونده استارت خواهد خورد اما روش دوم در تعیین هزینه های پرونده های وکالت حقوقی تعیین درصدی از کل مبلغ مورد دعوا می باشد که همانگونه که در قبل گفته شد تمام این موارد به صورت توافقی می باشد و شما می توانید در این زمینه برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان موسسه حقوقی نوین وکیل تماس گرفته و یا به صورت حضوری به دفتر این مرکز مراجعه نمایید.

وکیل حقوقی خارج از کشور

یکی از موضوعات بسیار مهم در مورد وکلای حقوقی در مورد پرونده هایی می باشد که مرتبط با خارج از کشور می باشد که این نوع پرونده ها دارای وکلای حقوقی تخصصی می باشد. با توجه به اینکه قانون اساسی تمام کشور ها با هم متفاوت می باشد در نتیجه قوانین حقوقی کشورها نیز متفاوت می باشد و در نتیجه وکیل حقوقی که قصد دارد پرونده های حقوقی خارج از کشور را قبول کند باید حتما اشراف کاملی از قوانین آن کشور داشته باشد برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پرونده های حقوقی و وکلای حقوقی نوین وکیل در خارج از کشور می توانید به صورت حضوری و یا تلفنی سوالات خود را مطرح نمایید…

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *