وکیل رشوه- بهترین وکیل رشوه – وکیل رشوه تخصصی

رشوه

مقدمه ای در مورد جرم رشوه

یکی از جرایمی که در کشور ایران اتفاق می افتد جرم رشوه هی و رشوه گیری می باشد که در این مقاله قصد داریم در این مقاله در مورد این جرم و همچنین وکیل رشوه توضیحاتی داده شود. همچنین با مطالعه این مقاله می توانید بهترین وکیل رشوه را در صورتیکه نیاز سپردن پرونده وکالت خود به وکیل رشوه دارید را انتخاب نمایید. جرم رشوه که مستقیما مرتبط با مراکز دولتی و کارکنان دولتی می باشد که این تخلف جزء تخلف های سنگین و دارای مجازات سنگین در دستگاه قضا می باشد.

وکیل رشوه کیست

همانگونه که می دانید وکلای حقوقی هرکدام دارای تخصص مربوط به خود می باشند که این نکته مهم می باشد که شما باید برای هر پرونده از وکیل تخصصی همان حوزه استفاده نمایید. وکیل تخصصی رشوه معمولا چون پرونده های رشوه دارای قوانین و پیچیدگیهای خاص به خود می باشد هر وکیلی این تخصص را نداشته و بسیاری از وکلا نیز از قبول این پرونده ها سر باز می زنند در نتیجه انتخاب بهترین وکیل رشوه از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. وکیل رشوه باید دارای اطلاعات خوبی در حوزه قوانین اداری باشد.وکیل رشوه زیر شاخه وکلای جرایم اقتصادی می باشد.

نحوه انتخاب بهترین وکیل رشوه

در صورتیکه پرونده حقوقی شما در حوزه رشوه می باشد و با توجه به اینکه جرم رشوه جزء جرم های سنگین در پرونده های حقوقی می باشد بسیار حائز اهمیت می باشد که شما در انتخاب وکیل تخصصی رشوه حساسیت به خرج دهید. یکی از مهمترین فاکتور در انتخاب یک وکیل رشوه مناسب این می باشد که بررسی کنید این وکیل در تمام حوزه های وکالت حقوقی فعال نباشد که این مورد از دو جهت مهم می باشد. اولین نکته این می باشد که معمولا وکلایی که در تمام حوزه های وکالت فعالیت می کنند نمی توانند در تمام حوزه ها تخصص کافی را کسب کرده و در نتیجه نمی توانند یک وکیل قوی در تمام حوزه ها باشند و معمولا در سطح متوسط توانایی انجام وکالت را خواهند داشت. نکته بعدی این مورد می باشد که معمولا وکلایی که در حوزه های زیادی از حقوقی و کیفری فعالیت دارند  دارای فرصت کافی برای قبول و پیگیری پرونده ها نمی باشند و با توجه به اینکه پرونده های رشوه دارای پیچیدگی می باشند کوچکترین مساحمه کاری موجب می شود روند کار پرونده به نفع شما پیش نرود. در آخرین مورد که در مورد وکیل تخصصی رشوه بسیار حائز اهمیت می باشد این مورد می باشد که بهترین وکیل رشوه حتما باید دارای تجربه کافی در حوزه جرایم اقتصادی و جرایم مربوط به رشوه باشد.

چه کسانی به وکیل رشوه احتیاج دارند؟

اما نکته بسیار مهمی که در مورد جرم رشوه وجود دارد این موضوع می باشد که نه تنها کسی که رشوه گرفته است طبق قانون مجرم محسوب می شود کسی که رشوه داده است نیز طبق قانون مجرم محسوب می شود و در نتیجه برای اثبات بیگناهی و یا کاهش مجازات حتما به وکیل رشوه احتیاج خواهد داشت.و این نکته را نیز دقت نمایید که میزان مال جا به جا شده از طریق رشوه چه کم باشد و چه زیاد باشد و چه این مال جا به جا شده نقدی باشد و با غیر نقدی باشد تفاوتی در اثبات و یا عدم اثبات جرم رشوه ندارد و بر اساس قانون میزان رشوه جا به جا شده در مجرم شناخته شدن متهم تاثیری ندارد در نتیجه با این دید که میزان رشوه گرفته شده کم می باشد هرگز در انتخاب وکیل رشوه سهل انکاری ننمایید.همچنین پنهانی بودن و یا آشکار بودن رشوه داده شده نیز در اثبات جرم تفاوتی ایجاد نمیکند که برای اطلاعات بیشتر در این موارد می توانید با بهترین وکیل رشوه در موسسه حقوقی نوین وکیل مشورت بگیرید

نحوه سپردن پرونده رشوه

در صورتیکه شکایتی در حوزه رشوه از شما شده است قبل از هر کاری باید تمامی اطلاعات و اسنادی که در این مورد می باشد را جمع آوری نمایید و این اطلاعات را به صورت حضوری تحویل بهترین وکیل رشوه در دفتر وکالت نوین وکیل بدهید حتی کوچکترین اطلاعات نیز در بهبود روند پرونده بسیار مهم می باشد. بعد از ارائه اطلاعات و مدارک و توضیحات کاملی در مورد پرونده و همچنین توضیح دقیق از شکایت وکیل رشوه جوانب کار را سنجیده و یک لایجه دفاعیه قوی برای شما تهیه خواهد کرد. پیشنهاد میگردد برای دریافت اطلاعات دقیقتر با وکیل رشوه در شرکت تماس برقرار نمایید.

هزینه وکالت رشوه چه قدر است

هزینه های مربوط به پرونده های رشوه با توجه به نوع شکایت و میزان مبلغ جا به جا شده بسیار متفاوت می باشد که بعد از بررسی دقیق توسط وکیل رشوه به شما اعلام می شود.وکیل رشوه مواردی را در نظر می گیرد از جمله تایمی که برای اینکار لازم است و همچنین ارگانی که پرونده درگیر آن می باشد در تعیین قیمت بسیار حائز اهمیت می باشد.

وکلای رشوه در نوین وکیل

موسسه حقوقی نوین وکیل با سالها تجربه در زمینه پرونده های رشوه این اطمینان را به شما میدهد در صورتیکه پرونده مربوط به رشوه خود را به وکلای ما در این موسسه بسپارید همکاران ما با بهترین شیوه پرونده شما را پیش خواهند برد. این وکلا با سالها تجربه در زمینه جرایم اقتصادی این توانایی را دارند که اینگونه پرونده ها را پیش ببرند.

وکیل رشوه در تهران

وکیل رشوه در اصفهان

وکیل رشوه در قزوین

وکیل رشوه در رشت

وکیل رشوه در مشهد

وکیل رشوه سمنان

وکیل رشوه در قم

وکیل رشوه در یاسوج

وکیل رشوه در اهواز

وکیل رشوه در یزد

وکیل رشوه در شیراز

وکیل رشوه در تبریز

وکیل رشوه در اردبیل

وکیل رشوه در بوشهر

وکیل رشوه در بندر عباس

وکیل رشوه در کردستان

وکیل رشوه در سمنان

نحوه دریافت مشاوره در مورد پرونده های رشوه

ممکن است این سوال برای شما به وجود بیاید که این امکان وجود دارد که از این موسسه مشاوره رایگان دریافت نمایید که پاسخ این سوال مثبت می باشد. در صورتیکه درگیر پرونده های قضایی در حوزه رشوه می باشید می توانید روی مشاوره و کمک وکلای ما حساب کنید. در واقع ما به شما مشاوره های رایگان و اولیه را در مورد رشوه خواهیم داد. برای دریافت مشاوره کافی است بعد از تماس با مرکز با اپراتور مرکز بخواهید که شما را به یکی از وکلای رشوه متصل نماید. بعد از دریافت مشاوره رایگان در مورد پروندهای قضایی رشوه می توانید به صورت حضوری به مرکز تشریف آورده و از مشاوره حضوری نوین وکیل استفاده نمایید و همچنین در صورتیکه تمایل داشته باشید پرونده رشوه خود را به ما بسپارید.

 

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *