وکیل مواد مخدر – بهترین وکیل مواد مخدر – وکیل پرونده مواد مخدر

وکیل مواد مخدر کسی است که نسبت به جرایم مواد مخدر مجازات و قوانین آن آشنایی کامل دارد و می‌تواند در این زمینه به وکالت بپردازد.

پرونده‌های مربوط به مواد مخدر دارای حساسیت‌هایی هستند به همین دلیل لازم است تا روند رسیدگی به این پرونده‌ها از یک وکیل مجرب ک متخصص که در این زمینه تجربه کافی دارد کمک بگیرید زیرا ممکن است به اشتباه دچار سال‌ها حبس یا اعدام شوند.

در این نوشتار نوین وکیل می‌خواهیم درباره وکیل مواد مخدر، بهترین وکیل مواد مخدر و وکیل پرونده مواد مخدر اطلاعاتی را در اختیار شما کاربران قرار دهیم با ما همراه شوید.

وکیل مواد مخدر

وکیل مواد مخدر فردی است که تحصیلات خود را در رشته حقوق به اتمام رسانده است و در زمینه مواد مخدر و جرایم مواد مخدر تخصص کافی دارد و می‌تواند پرونده‌های مربوط به مواد مخدر را به راحتی به نتیجه برساند.

البته تعداد انگشت شماری از وکلا هستند که پرونده‌های موفقی در این زمینه داشته باشد و تازه کار نباشند به همین دلیل در انتخاب وکیل مواد مخدر باید دقت لازم را داشته باشید.

وجود قوانین مبارزه با مواد مخدر، تاثیرگذار بودن شرایط و عوامل در پرونده‌های متهمین کار دفاع از متهم را بسیار سخت می‌کند لذا وکلایی که سابقه کار بر روی پرونده‌های کلی و جزئی مواد مخدر، تولید مواد مخدر دارند در اولویت انتخاب خود قرار دهید زیرا این وکلا با تجربه‌ای که دارند به شما کمک می‌کنند در مدت زمان کوتاه به نتیجه مطلوب برسید.

 مواد مخدر چیست؟

مواد مخدر مواد اعتیاد آوری است که از ترکیبات شیمیایی و مواد طبیعی بدست می‌آید و در صورتی که فرد آن را مصرف کند موجب وابستگی به این ماده می‌شود پس از مصرف موجب تغییر خلق یا رفتار فرد مصرف کننده باشد و به شکل‌های مختلف از جمله خوردن، تزریق و دود مصرف می‌شود.

مواد مخدر شامل ۵ دسته می‌شود که شامل مخدر‌ها، کند کننده‌ها یا آرام بخش‌ها، محرک‌ها یا تحریک کننده‌ها، توهم زاها، مواد افیونی یا مخدر‌ها، مواد استنشاقی و کانابیس‌ها می‌شود.

انواع جرایم مربوط به مواد مخدر

انواع جرایم مواد مخدر عبارتند از:

  • صادر یا وارد کردن انواع داروهای روان گردان و مواد مخدر
  • نگهداری مواد مخدر نزد شخص یا در محلی مشخص
  • خرید و فروش مواد مخدر و روان گردان ها
  • حمل و جابه جایی مواد مخدر
  • قرار دادن مواد مخدر در معرض فروش
  • ساخت و تولید انواع مواد مخدر و داروهای اعتیاد آور
  • توزیع هر گونه مواد مخدر و داروهای روان گردان
  • استفاده و اعتیاد به مواد مخدر

همچنین مطالعه نمایید: وکیل برای نگهداری مواد مخدر

مجازات جرایم مواد مخدر

جرائم مواد مخدر متفاوت است که مجازات هر یک به تفکیک زیر می‌باشد:

مجازات تولید و ساخت مواد مخدر

مجازات تولید و ساخت مواد مخدر برای بار اول جریمه نقدی، برای بار دوم جریمه نقدی و ۷۰ ضربه شلاق، برای بار سوم جریمه نقدی و ۷۰ ضربه شلاق، ۵ سال حبس و برای بار چهارم اعدام می‌باشد.

مجازات صادر و وارد کردن مواد مخدر

مواد مخدر یا روان گردان تا ۵۰ گرم جریمه نقدی و ۵۰ ضربه شلاق، بین ۵۰ تا ۵۰‌۰ گرم جریمه نقدی و۷۰ ضربه شلاق و ۳ سال حبس، بیشتر از ۵۰۰ گرم تا ۵ کیلوگرم جریمه نقدی و ۷۴ ضربه شلاق و ۱۵ سال حبس و بیشتر از ۵ کیلوگرم مصادره اموال شخص و به اعدام محکوم خواهد شد.

مجازات نگهداری، حمل یا خرید مواد مخدر

نگهداری، حمل و خریداری هر گونه مواد مخدر بین ۵۰ تا ۵۰۰ گرم جریمه نقدی، ۱۰ تا ۷۴ضربه شلاق، بین ۵۰۰ تا ۵ کیلوگرم جریمه نقدی، ۷۴ ضربه شلاق و ۵ سال حبس، بین ۵ تا ۲۰‌ کیلوگرم جریمه نقدی، ۷۴ ضربه شلاق، ۱۰ سال حبس و در صورت تکرار جرم اموال مجرم مصادره می‌شود.

مجازات احداث مکانی جهت استعمال مواد مخدر

مجازات احداث مکانی برای استعمال مواد مخدر جریمه نقدی، ۷۴ ضربه شلاق و ۲ حبس می‌باشد در صورتی که مکان مذکور واحد تجاری یا خدماتی باشد پروانه کسب تا یک سال فاقد اعتبار می‌شود و در صورت تکرار جرم دولت ان را مصادره می‌کند.

حتما بخوانید:وکیل جرایم اقتصادی

وکیل مواد مخدر در تهران

جرم مواد مخدر یکی از جرایم سنگین در کشور ما ایران است ولی در بسیاری از پرونده‌های مواد مخدر متهم و خانواده آن برای اخذ وکیل مواد مخدر دیر اقدام می‌کنند که اگر انکار پس از اقرار مسموع نبوده و متهم نزد دادسرا به جرم خود اعتراف کند نزد محکمه دیگر نمی تواند منکر حرف‌ها و اظهارات خود شود.

پس بهترین کار این است از ابتدای دستگیری و کشف مواد مخدر وکالت خوب را با یک وکیل متخصص مواد مخدر واگذار کنید.

شهر تهران پایتخت کشور ما است و از انجا که شهری بزرگ است و ممکن است تعداد وقوع جرایم نیز در ان بیشتر از سایر شهرها باشد و شاید انتخاب وکیل متخصص مواد مخدر در تهران برای شما سخت باشد.

ما به شما توصیه می‌کنیم از وکلای مجرب و متخصص نوین وکیل کمک بگیرید خوشبختانه در موسسه ما وکلایی حضور دارند که در زمینه مواد مخدر تخصص و دانش کافی را دارند شما می‌توانید با استفاده از شماره 02166901176 با وکلای ما ارتباط برقرار کنید و از ان‌ها راهنمایی بخواهید.

بهترین وکیل مواد مخدر

بهترین وکیل مخدر کسی است ته به کلیه قوانین جرائم مواد مخدر، قوانین مربوط به حمل، قاچاق و مصرف مواد مخدر آشنا باشد همچنین در بررسی و پیدا کردن راه حل موثر برای دفاع از متهم تجربه بالایی داشته باشد.

شما می‌توانید با انتخاب خود هی دانش یک وکیل مجرب و متخصص بهره ببرید و در سرنوشت پرونده کیفری خود یا اطرافیان نقش مهمی را ایفا نمایید.

وکیل پرونده مواد مخدر

پرونده‌های مواد مخدر از جمله پرونده‌هایی هستند که در دادگاه‌های کیفری حجم زیادی را به خود اختصاص داده اند وکیل پرونده مواد مخدر ابتدا باید تمام ابعاد پرونده را مورد بررسی قرار دهد و از میان راه حل‌های مختلف بهترین و معقول‌ترین راه را برای حل پرونده انتخاب نماید.

لازم به ذکر است که قوانین مواد مخدر از جانب قانونگذار کشور ما به‌طور سختگیرانه طراحی شده است و مجازات محکومین مواد مخدر بسیار سنگین می‌باشد تنها را تعدیل مجازات‌ها کمک گرفتن از یک وکیل مواد مخدر است تا پرونده به نتیجه مطلوب برسد.

مزایای استفاده از وکیل مواد مخدر

مزایای استفاده از مواد مخدر شامل موارد زیر می‌شود:

  • دفاع از متهم مواد مخدر مخصوصا افراد متهم بدون سابقه
  • استناد صحیح به قوانین مبارزه با مواد مخدر
  • درخواست و تقاضای تخفیف مجازات
  • اثبات بی گناهی متهم
  • تعلیق اجرای مجازات و سایر کیفیات مخففه از محکمه
  • کاهش مجازات حبس و مجازات نقدی

شماره وکیل مواد مخدر

امروزه بسیاری از موسسات حقوقی هستند که مشاوره حقوقی و خدمات خود را از طریق تلفنی و آنلاین ارائه می‌دهند اگر شما می‌خواهید از طریق شماره تلفن با یک وکیل مواد مخدر مشورت کنید تنها کافیست شماره را پیدا کنید و با او تماس بگیرید.

شما می‌توانید با استفاده از شماره 02166901176 با وکلای مجرب و متخصص نوین وکیل ارتباط برقرار کنید.

ویژگی‌های وکیل مواد مخدر

مهم‌ترین ویژگی وکیل مواد مخدر میزان تخصص و مهارت او است صرفا منظور ما تحصیلات حقوقی او نیست بلکه او توانایی این را داشته باشد تا در جریان دادرسی عملکرد خوبی از خود نشان دهد.

وکیلی دارای تخصص و مهارت است که با روند دادرسی پرونده‌های مواد مخدر آشنا باشد و از راه‌های میانبر آن آگاهی کامل داشته باشد.

وکیل مواد مخدر باید بتواند با استفاده از مدارک معتبر و قانونی در جهت احقاق حقوق موکل خود و کاهش میزان مجازات آن تلاش کند، حتی بهترین وکیل مواد مخدر می‌تواند در شرایطی خاص حکم برائت متهم را نیز از دادگاه اخذ نماید اما لازم است که حتما از ادله مناسب و معتبر استفاده نماید.

یکی دیگر از ویژگی‌های وکیل مواد مخدر این است که مسئولیت پذیر باشد و در جلسات دادرسی به موقع حضور پیدا کند و پرونده‌ای را که وکالت آن را برعهده گرفته است به نحوه ممکن مورد بررسی قراردهد و اقدامات لازم را برای موفقیت پرونده انجام دهد.

آیا به وکیل در دعاوی مربوط به مواد مخدر نیاز داریم؟

از انجا که جرم مواد مخدر سنگین است به یک وکیل با تجربه برای ارائه بهترین دفاع نیاز مند هستید وکیل مواد مخدر علاوه بر دانش و مهارت باید دارای خصوصیاتی مانند صدایت و دلسوزی باشد.

یک وکیل باید نسبت به موکل خود صادق و دلسوز باشد زیرا در بسیاری از پرونده‌های کیفری با موضوع مواد مخدر متهمان بی گناه هستند اما طریقه دفاع از اتهام انتسابی را نمی دانند یا به دلیل مشکلات مالی و سن کم یا بی تجربگی دست به همچین جرمی زنند پس با دفاع قانونی از متهم می‌توان به یک نتیجه مطلوب رسید زیرا در جرایم مربوط به مواد مخدر شخص به طور حتم مجازات خواهد شد.

اما با وجود یک وکیل با تجربه راحت از حق و حقوق خود در دادگاه دفاع کرد اما برای اینکه وکیل بتواند به خوبی در دادگاه از موکل خود دفاع کند شخص متهم باید تمام شواهد و مدارک مربوط را در اختیار وکیل قرار دهد و تمام مواردی را که می‌تواند مجازات او را تعیین یا کاهش دهد را با وکیل در میان بگذارد. همچنین مشاوره حقوقی جرایم اقتصادی را مطالعه نمایید.

سخن پایانی

در این مقاله نوین وکیل به وکیل مواد مخدر و بهترین وکیل مواد مخدر پرداختیم چنانچه در این خصوص سوالی دارید یا نیاز به اطلاعات بیشتر دارید می‌توانید با استفاده از شماره 02166901176 با کارشناسان و مشاوران مجرب و متخصص ما تماس بگیرید و سوالات خود را بپرسید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *