مشاوره حقوقی تلفنی رایگان با وکیل خانواده+ تلفن: 02122690179

مشاوره رایگان و حقوقی با وکیل خانواده، در اینجا شماره تماس هایی برای مشاوره قرار دادیم

مشاوره تلفنی رایگان با وکیل خانواده به شما در روند سریع‌تر و بهتر پرونده کمک بسیار میکند.این نوع مشاوره از زیر شاخه های مشاوره حقوقی می باشد.

به طورکلی تمام وکلای که در رشته حقوق تحصیل کرده‌اند و موفق به کسب پروانه وکالت شده‌اند، می‌توانند در تمام پرونده‌های حقوقی، خانوادگی، اداری و کیفری طرح دعوا کنند و به دفاع از آن بپردازند. اما نباید از این نکته غافل شویم که تخصص در مسائل حقوقی دارای اهمیت بسیار است. بسیاری از وکلا در زمینه خاصی متخصص هستند و در آن حوزه فعالیت می‌کنند.

دعاوی خانوادگی از جمله شاخه‌های دعاوی حقوقی میباشد، که بعضی وکلا به‌صورت تخصصی در این زمینه اشتغال دارند.و با مشاوره تلفنی با وکیل خانواده  میتوانید اطلاعات خوبی در مورد دعاوی خانواده داشته باشید.

حتما بخوانید: مقاله ای در رابطه با  وکیل برای طلاق از طرف زن  نوشتیم شاید برای شما مفید باشد

در این مقاله قصد داریم به بررسی مطالب مربوط به وکیل خانواده و مشاوره تلفنی رایگان با وکیل خانواده بپردازیم.

وکیل خانواده چه وظایفی دارد؟ مشاوره حقوقی رایگان با وکیل خانواده در نوین وکیل
مشاوره تلفنی و حقوقی رایگان با وکیل خانواده در رابطه با دعاوی خانواده در نوین وکیل

همچنین مطالعه نمایید : مشاوره حقوقی طلاق توافقی

وکیل خانواده کیست؟

به وکیلی که در دعاوی خانوادگی تخصص دارد، وکیل خانوادگی می‌گویند. دعاوی خانوادگی به دعاوی گفته میشود که مربوط به روابط خانوادگی و شخصی افراد است.این وکیل توانایی وکالت پرونده های حقوقی و همچنین مشاوره حقوقی رایگان را دارد.

مطابق با ماده ۴قانون حمایت خانواده، دعاوی خانواده شامل موارد زیر می‌شود:

‌۱ـ مشاوره تلفنی با وکیل خانواده برای خسارات ناشی از برهم زدن نامزدی با

۲ـ مشاوره تلفنی با وکیل خانواده نکاح دائم، نکاح موقت

۳ـ مشاوره تلفنی با وکیل خانواده برای شروط ضمن عقد نکاح

۴ـمشاوره تلفنی با وکیل خانواده برای ازدواج مجدد

۵ ـمشاوره با وکیل خانواده برای جهیزیه

۶ ـ مشاوره تلفنی با وکیل خانواده برای مهریه

۷ـمشاوره تلفنی با وکیل خانواده برای اجرت المثل ایام زوجیت ونفقه زوجه

۸ ـ مشاوره با وکیل خانواده برای تمکین و نشوز

۹ـ مشاوره با وکیل خانواده برای طلاق، رجوع، فسخ و انفساخ نکاح، بذل مدت و انقضای آن

۱۰ـ مشاوره تلفنی با وکیل خانواده برای حضانت و ملاقات طفل

۱۱ـ مشاوره حقوقی نسب

۱۲ـ مشاوره حقوقی رشد، حجر و رفع آن

۱۳ـ مشاوره حقوقی ولایت قهری، قیمومت، امور مربوط به ناظر و امین اموال محجوران و وصایت در امور مربوط به آنان

۱۴ـ مشاوره حقوقی نفقه اقارب

۱۵ـمشاوره حقوقی  امور راجع به غایب مفقود الاثر

۱۶ـ مشاوره حقوقی سرپرستی کودکان بیسرپرست

۱۷ـ مشاوره حقوقی اهدای جنین

۱۸ـ مشاوره حقوقی تغییر جنسیت

اهمیت مشاوره تلفنی با وکیل خانواده 

اما این نکته حائز اهمیت است که در حل پرونده‌ها تخصص و تجربه بسیار مهم است، بسیاری از وکلا به دلیل علاقه و تبحر در حل پرونده در یک موضوع خاص، متخصص تلقی می‌شوند و عمده‌ی فعالیت خود را آن حوزه قرار می‌دهند.

دعاوی خانواده یا خانوادگی یکی از مهم‌ترین شاخه‌های دعاوی حقوقی که در دادگاه‌ها مطرح می‌شود، بعضی از وکلا که در این زمینه تخصص لازم را دارند، به این دعاوی اشتغال نیز دارند را وکیل خانواده می‌نامند

همچنین مطالعه نمایید: مشاوره تلفنی با وکیل طلاق

وکیل خانواده یا وکیل خانوادگی

شاید جالب باشد که بدانید وکیل خانواده و وکیل خانوادگی با یک دیگر تفاوت‌هایی دارند اما در کشور ما ایران عموما در یک معنا با کار می‌روند.

مشاوره با وکیل خانواده رایگان- وظیفه وکیل خانواده چیست؟ نوین وکیل
وکیل خانواده در مرحله‌ی نخست وظیفه دارد که به صورت تخصصی و حرفه‌ای از موکل خود در دعاوی خانوادگی دفاع کند.

علت دعاوی خانوادگی چه می‌باشد؟

این دعاوی که اختصاص به روابط خانوادگی و شخصی میان افراد دارد ناشی از احوالات شخصی آن‌ها می‌باشد.

وظایف مشاوره حقوقی  تلفنی با وکیل خانواده 

مهم‌ترین مسئله بعد از فهمیدن معنای وکیل خانواده این است که وکیل خانواده چه وظیفه و تکالیفی دارد؟ برای پاسخ به این سوال باید ابعاد حرفه‌ای و اخلاقی را مورد بررسی و زیر ذره بین قراردهیم.

اولین وظیفه وکیل خانواده چه می‌باشد؟

وکیل خانواده در مرحله‌ی نخست وظیفه دارد که به صورت تخصصی و حرفه‌ای از موکل خود در دعاوی خانوادگی دفاع کند.

به طور مثال اگر یک خانم بخواهد نفقه، مهریه، جهیزیه و سپس طلاق را از همسر خود بگیرید و همچنین خواهان حضانت فرزند خود نیز باشد، یک وکیل خانواده باید تمام این ابعاد را در پرونده در نظر بگیرید و برای دفاع از آن‌ها تلاش کند.

دومین وظیفه وکیل خانواده چه می‌باشد؟

از دیگر وظایف مهم وکیل خانواده پیگیری پرونده به نحوه مطلوب و ارائه اطلاعات و جزئیات مربوط به روند پرونده را به موکل خود توضیح بدهد. همچنین وکیل خانواده باید به سوالات موکل خود در مورد روال پرونده و رای دادگاه نیز پاسخ کافی و جامع بدهد.

 

وظایف مشاوره تلفنی با وکیل خانواده در زمینه‌ی اخلاقی چیست؟

مشاوره وکیل خانواده  در حدود اختیارات یک وکیل دادگستری وظیفه دارد، اسرار مربوط به موکل خود را حفظ کند و از تبانی با طرف مقابل پرونده نیز خود داری کند.

قابل اعتماد بودن و انصاف و رفتار صحیح از دیگر وظایف وکیل در زمینه‌ی اخلاقی می‌باشد.

وکیل خانواده با توجه به نوع دعاوی خانوادگی و حفظ و بقای کانون خانواده وظیفه دارد تمام توان خود را برای صلح میان دو طرف دعوا به کار بگیرید و از تشدید میان خواهان و خواننده جلوگیری کند.

ویژگی مشاوره تلفنی با وکیل خانواده  چیست؟

  • یک وکیل خانواده خوب باید در زمینه دعاوی خانوادگی تخصص لازم و کافی را داشته باشد یا دوره‌های تخصصی را گذرانده باشد.
  • انتخاب وکیل در نتیجه بسیار موثر است، گاهی یک وکیل میتواند برای شما بهترین و بدترین نتیجه را به ارمغان بیاورد، بهترین راه این می‌باشد، که در مورد یک وکیل تحقق‌های لازم را انجام دهید.
  • مشاوره وکیل خانواده  باید دارای صفت صداقت باشد و با موکل خود صادق باشد و تمام مسائل پرونده را به صورت شفاف برای موکل شرح بدهد، این شفافیت و صداقت یک مزیت مهم در انتخاب وکیل میباشد.
  • مشاوره تلفنی با وکیل خانواده  خوب و متخصص باید دارای سوابق خوب باشد، یعنی رزومه خیلی قوی در زمینه پرونده‌های خانوادگی داشته باشد، شما باید از آگاهی وکیل نسبت به مسائل حقوقی اطمینان داشته باشید تا به راحتی مسئله حقوقی خود را به او واگذارید.
  • یک وکیل خانواده خوب باید دارای رفتار منطقی باشد و در صورت برخورد غیر منطقی میتواند منجر به شکست پرونده شود.

همچنین مطالعه نمایید: هزینه برای طلاق از طرف مرد

مشاوره حقوقی خانواده تلفنی رایگان

شماره تماس وکیل خانواده تلفنی و رایگان در نوین وکیل قرار گرفته است
برای مشاوره رایگان با وکیل خانواده به صورت تلفنی با شماره های گفته شده تماس بگیرید

یکی از سوالات مهم و اساسی که شاید ذهن شما را درگیر کرده باشد این است که چگونه می‌توان مشاوره حقوقی خانواده تلفنی رایگان را دریافت کرد؟ برای پاسخ به این سوال باید گفت بسیاری از موسسات حقوقی شرایط مشاوره تلفنی رایگان با وکیل خانواده را برای افراد از سراسر کشور فراهم کرده‌اند، نوین وکیل از جمله موسساتی است که شرایط مشاوره رایگان تلفنی با وکیل خانواده را فراهم کرده شما میتوانید با شماره 02166901176 تماس حاصل نمایید و مشاوره دریافت کنید.

مشاوره تلفنی حقوقی با وکیل خانواده

مسائل مربوط به حوزه خانواده دارای پیچیدگی و دشواری‌های منحصر به فرد می‌باشد، که برای حل سریع و بهتر پرونده می‌توانید مشاوره تلفنی حقوقی خانواده دریافت کنید. با مشاوره بهتر شما می‌توانید مسیر حل پرونده خود را ترسیم کنید و از مدت زمان تقریبی حل پرونده آگاه باشید. موسسه نوین وکیل مفتخر است که می‌تواند به شما مشاوره حقوقی رایگان را ارائه بدهد. شما می‌توانید با استفاده از شماره 02166901176 با وکلای خبره و مجرب نوین وکیل در زمینه دعاوی خانواده مشورت بگیرید.

وکیل خانواده تلفنی رایگان

وکیل خانواده خوب کسی است که بتواند از حقوق مادی و معنوی موکل خود در دادگاه دفاع کند و از ضایع شدن حق موکل خود در دادگاه جلوگیری نماید.

موسسه ما موفق شده است که این مزیت را ایجاد کند با وکیل خانواده به صورت تلفنی و رایگان ارتباط برقرار کنید.مشاوره حقوقی معمولا به صورت رایگان نمی باشد ولی این موضوع از خدمات مهم نوین وکیل می باشد. وکیل خانواده در حوزه وکیل طلاق توافقی نیز فعالیت می نماید.

شماره تلفن وکیل خانواده رایگان

بدست آوردن شماره تلفن وکیل خانواده رایگان در ابتدا کار دشواری نظر می‌آید، اما نوین وکیل فعل دشوار این کار را به آسان تبدیل کرده است. شما می‌توانید شماره تلفن وکیل خانواده رایگان را در سایت ما جست و جو کنید و با استفاده از آن با وکلای خبره ما تماس بگیرید، وکلای ما آمادگی ارائه خدمات حقوقی را دارند.

مشاوره تلفنی رایگان وکیل خانواده

وکیل خانواده به علت اینکه در زمینه دعاوی خانوادگی تخصص لازم را دارد و فعالیت‌های زیادی کرده از روند و جزئیات پرونده‌های دعاوی خانوادگی آگاهی کامل دارد و باعث می‌شود که روند دادرسی به پرونده با موانع روبه رو نشود. شما می‌تواند از سایت نوین وکیل مشاوره تلفنی رایگان وکیل خانواده دریافت کنید، سایت ما بستر ارتباط با وکلای خبره و حرفه‌ای را به صورت تلفنی و آنلاین فراهم نموده است.

مشاوره حقوقی خانواده تلفنی رایگان ۲۴ساعته

مشاور حقوقی خانواده تلفنی رایگان ۲۴ساعته، شما میتوانید تا ساعت 24، هر زمان که میخواهید تماس بگیرید و سوالات خود را بپرسید، وکلای مجرب ما که در زمینه دعاوی خانوادگی تخصص دارند، آمادگی ارائه خدمات حقوقی به صورت ۲۴ساعته به شما دارند.

آیا مشاوره رایگان تلفنی با وکیل خانواده امکان پذیر است؟

بله، شما می‌توانید با مراجعه به سایت نوین وکیل و استفاده از شماره‌های مندرج با وکیل خانواده ارتباط برقرار کنید و در مورد مسائل حقوقی خود مشورت بگیرید.در صورتیکه با مرکز نوین وکیل تماس برقرار نمایید می توانید از مشاوره با وکیل خانواده استفاده نمایید

نحوه انتخاب وکیل خانواده

برای انتخاب وکیل خانواده ابتدا شما باید رزومه وکیل را بررسی کنید و در صورت داشتن رزومه قوی میتوانید به آن وکیل اعتماد کنید و پرونده حقوقی خود را به او بسپارید، اما از آنجاکه انتخاب وکیل خانواده و بررسی قراردادن رزومه آن کار دشواری میباشد؛ ما به شما پیشنهاد میکنیم از وکلای متخصص نوین وکیل کمک بگیرید، آن‌ها در زمینه دعاوی خانوادگی تخصص کافی دارند. شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی با آن‌ها ارتباط برقرار کنید و از آن‌ها مشاوره دریافت کنید.بعد از انتخاب وکیل خانواده شما می توانید از مشاوره تلفنی وکیل خانواده استفاده نمایید

مشاوره حقوقی خانواده تلفن رایگان

شما کاربران عزیز میتوانید مشاوره رایگان حقوقی خانواده را از طریق سایت نوین وکیل دریافت کنید. وکلای حرفه‌ای ما آمادگی ارائه مشاوره رایگان حقوقی خانواده دارند.

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم مشاوره تلفنی رایگان با وکیل خانواده را به صورت کامل بیان کنیم، شما میتوانید با استفاده از شماره 02166901176 با وکلای مجرب و متخصص نوین وکیل ارتباط برقرار کنید و از آن‌ها مشاوره دریافت کنید.

نوین وکیل از جمله سایت‌های حقوقی میباشد که به صورت تخصصی مسائل حقوقی را مورد بررسی قرار میدهد، شما میتوانید برای کسب بیشتر اطلاعات حقوقی به این سایت مراجعه کنید.

در حوزه مشاوره حقوقی با وکیل خانواده وکلای موسسه حقوقی نوین وکیل این توانایی را دارند که در پرونده های: مشاوره طلاق توافقی – مشاوره طلاق یکطرفه – مشاوره طلاق از طرف زن – مشاوره طلاق از طرف مرد – مشاوره نفقه و قوانین آن – مشاوره مهریه و قوانین آن – مشاوره اجرت المثل ایام زوجیت و مابقی زمینه های مشاوره حقوقی خانواده اماده ارائه خدمات تلفنی و حضوری می باشند.

در صورتیکه تمایل داشته باشید پرونده های وکالت در حوزه وکیل خانواده را می توانید به همکاران ما بسپارید، و با توجه به تجربه بالای وکلای نوین وکیل در مورد وکالت پرونده های طلاق می توانیم این اطمینان را به شما بدهیم که پرونده وکالت شما با دقت و سرعت بالا به سرانجام برسد

 

5 دیدگاه دربارهٔ «مشاوره حقوقی تلفنی رایگان با وکیل خانواده+ تلفن: 02122690179»

  1. گلاویژ از مهاباد مزاحم میشم شماره تماس 09045295098

    با سلام وخسته نباشید خدمت شما من مدت 4ماهه خونه پدرم شوهرم منو بیرون کرده گفته نمیخوامت من یه پسر شش ساله هم دارم نذاشته باهام تماس بگیره ببینمش اگه بهش زنگ میزنم نمیذاره باهاش حرف بزنم هیچ اقدامی تواین 4 ماه واسه من نکرده کسیو دنبال من نفرستاده تو شورای خانواده هم گفته من خواهرم خط قرمز منه من با اون زندگی میکنم خواهرش هرچی گفت هربی احترامی کرد من نباید هیچی بگم وروی اون حرف نزنم بگم چشم و گفته هیچ توانایی خونه مستقل هم ندارم واسش بگیرم منو نمیخواد هردفعه یه بهونه میاره 13 سال زندگی کردم منو طلاق عاطفی داده تو دادگاه چطور ازخود دفاع کنم ممنون میشم راهنماییم کنید

    1. سلام دوست عزیز
      شما باید دادخواست الزام زوج به تهیه مسکن مشترک و پرداخت نفقه بدین .
      همچنین باید مشخص بشه همسر شما چه دعوایی علیه شما مطرح کردن تا نحوه دفاع شما مشخص گردد.
      در هر صورت برای اطلاع بیشتر از حقوق مالی خودتون و نحوه وصول از همسرتون تماس بگیرید

  2. با سلام خسته نباشید خدمت روی گل تون من با ی دختره عقد کردم با هم اختلاف زیاد داشتیم و همچنین فقط ب حرفه مادرشه از همون اول باهاش خراب شدم الان دو ساله من بلاتکلیفم دختره میگه من فلان میکنم بهمان میکنم ن تو اون خونه یعنی خونه مادرش الان با هم قهریم هنوز عروسی نکردیم ن عقب میرن عقب ن میان جلو همینجوری مونده هی منو پاس کاری میکنن پیش این اون کمکم کنید راهنماییم کنید لطفا من باید چیکار کنم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *