مشاوره تلفنی رایگان با وکیل طلاق توافقی

مشاوره حقوقی برای طلاق توافقی از خدماتی است که توسط دفاتر مشاوره ارائه می‌شود.‌ شایع‌ترین نوع دعاوی حقوقی مطرح شده در دادگاه‌ها، دعاوی خانواده است. این دعاوی به دلیل حساسیت و وجود رابطه عاطفی میان طرفین دعوی، به مشاوره حقوقی خانواده خوب و متبحر نیازمند هستند، موسسه نوین وکیل آماده هستند تا مشاوره تلفنی رایگان با وکیل طلاق توافقی را به شما ارائه دهند.
مشاور حقوقی طلاق توافقی توسط موسسات حقوقی به کار گرفته می‌شود تا به راهنمایی مراجعان بپردازد و مناسب‌ترین راه حل را به آن‌ها پیشنهاد دهد.

مشاوره حقوقی تلفنی برای طلاق در حقیقت از موفق ترین و پر مخاطب ترین خدمات موسسه‌های حقوقی است. خدمت مشاوره حقوقی بصورت آنلاین،‌ تلفنی و یا بصورت مشاوره حقوقی حضوری در دسترس مخاطبین و مراجعین ارجمند می‌باشد. بدین منظور امکان مشاوره تلفنی رایگان برای طلاق برای شما عزیزان فراهم شده است.

همچنین مطالعه نمایید: طلاق توافقی چیست؟ 

یک مشاور با مشاوره حقوقی رایگان برای طلاق توافقی،  می‌تواند به مراجعین خود کمک کند تا با دید بهتر و آشنایی هرچه بیشتر در رابطه با قوانین، حق و حقوق به تصمیم‌گیری در رابطه با مشکلات خود بپردازد و بهتر بتواند نسبت به اعطای وکالت و یا پیگیری پرونده‌های قضایی خود تصمیم بگیرد.

مشاوره حقوقی طلاق آنلاین

استفاده از ابزارهای آنلاین همچون تلفن‌های هوشمند،‌ شبکه‌های مجازی امروزه توانسته تا جای خود را در حوزه مشاوره نیز پیدا کند. مشاوره حقوقی طلاق آنلاین یکی از روش‌هایی است که می‌تواند به شما برای دریافت مشاوره ۲۴ ساعته کمک کند.

حتما بخوانید: مقاله ای در رابطه وکیل طلاق توافقی نوشتیم شاید برای شما مفید باشد

در این نوع مشاوره، با تشکیل گروه، صفحات مجازی یا کانال ‌ها به ارائه نکات قانونی کوتاه به افراد عادی در مورد مباحث قانونی اطلاع رسانی می‌شود.

در مشاوره حقوقی طلاق آنلاین موسسات و یا دفتر وکالت، با استفاده از فضای مجازی این امکان را ایجاد می‌کند که موکلین بتوانند با مشاورین و وکلا به صورت مستقیم ارتباط برقرار کرده و از خدمات مشاوره‌ای آنلاین استفاده نمایند.
البته که این روش می‌تواند برای پاسخگویی سریع و ارزان به سوالات بسیار مناسب باشد، اما باید توجه داشته باشید، برای دادن وکالت به یک وکیل یا نوشتن دادخواست اصلا گزینه مناسبی نیست.

پس از اعطای وکالت یا دریافت مشاوره حقوقی آنلاین کاربران می‌توانند از نحوه رسیدگی به پرونده‌های قضایی و مسائل حقوقی و کیفری بدون حضور در موسسات اطلاع یابند به همین دلیل است که بسیاری از مردم به دنبال موسساتی هستند که به ارائه خدمات مشاوره تلفنی برای طلاق توافقی می پردازند.
خدماتی که یک مشاور حقوقی در موسسات حقوقی می‌تواند در اختیار مردم قرار می‌دهد بسیار متنوع و متفاوت است اما مشاوره تلفنی با وکیل برای طلاق از جمله خدماتی است که در اکثر موسسات مشاور حقوقی برای راهنمایی مراجعان و مردم لحاظ شده است.

خدمات مشاوره حقوقی تلفنی رایگان برای طلاق

اما در این قسمت قصد داریم به خدماتی که در بخش مشاوره تلفنی رایگان برای طلاق ارائه می شود اشاره کنیم:

1- مشاوره حقوقی رایگان با وکیل طلاق توافقی

2- مشاوره تلفنی رایگان با وکیل طلاق از طرف زن

3- مشاوره تلفنی رایگان با وکیل طلاق از طرف مرد

4- مشاوره حقوقی رایگان با وکیل طلاق یکطرفه

5- مشاوره تلفنی رایگان با وکیل طلاق غیابی

6- مشاوره تلفنی رایگان با وکیل طلاق در خارج از کشور

7- مشاوره حقوقی رایگان با وکیل طلاق برای دریافت مهریه

8- مشاوره تلفنی رایگان با وکیل طلاق بدون حضور زوجین

9- مشاوره حقوقی رایگان با وکیل طلاق بدون مشاوره بهزیستی

مشاوره حقوقی با وکیل طلاق توافقی تلفنی

مشاوره حقوقی طلاق تلفنی از کارآمدترین و قدیمی‌ترین روش‌های مشاوره است. در این روش ابتدا فرد بصورت تلفنی و بدون نیاز به حضور درموسسات مشاوره و حقوقی با یک مرکز مشاوره یا برخی دفاتر وکالت و یا موسسات حقوقی برای اولین بار از خدمات رایگان استفاده می‌نماید.
در روش مشاوره حقوقی طلاق تلفنی غیرحضوری ابتدا یک فرد با تحصیلات حقوقی به سوالات شما پاسخ می‌دهد و در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر، فرد می‌تواند با مراجعه حضوری به دفتر وکالت و یا موسسه حقوقی مربوطه از خدمات مشاوره‌ای استفاده نماید.

مشاوره حقوقی تلفنی از روش‌هایی است که می‌توانید از آن استفاده کنید و اکثر موسسات حقوقی، مشاوره طلاق تلفنی  را برای موکلین و مراجعین خود نیز بصورت مشاوره تلفنی رایگان برای طلاق ارائه می‌نمایند. مشاوره حقوقی طلاق رایگان برای طلاق توافقی به شما کمک می‌کند تا سوالات خود را مطرح نمایید و از مشاوران ما راهنمایی‌های لازم را در این خصوص دریافت کنید. برای مشاوره با وکیل برای طلاق با شماره‌های  (02166901176 و 02122690179)  تماس بگیرید.

مشاوره حقوقی طلاق حضوری

مشاوره تلفنی رایگان برای طلاق یکی دیگر از خدماتی است که موسسه نوین وکیل برای شما عزیزان در نظر گرفته است. دراین روش می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی حضوری با وکیل خبره به صورت کاملا تخصصی از وکیل پایه یک دادگستری و مشاوران حقوقی طلاق توافقی با سابقه طولانی، کمک بگیرید
بررسی تمامی مدارک و دلایل ابزاری،‌ ارائه بهترین راهکار حقوقی به شما یکی از فواید مشاوره حضوری است. با مشاوره حضوری با وکلای متخصص می‌توانید راهکارهای حقوقی خود را دریافت کنید یا پرونده خود را جهت قرار دادن وکالت به وکیل متخصص و کاربلد بسپارید.

همچنین مطالعه نمایید: نحوه درخواست طلاق توافقی

مشاوره رایگان طلاق توافقی

مشاوره رایگان طلاق توافقی می‌تواند به صورت آنلاین و تلفنی انجام پذیرد. در ابتدا با مفهوم طلاق توافقی کمی آشنا شویم، طلاق توافقی اصطلاحی است که توافق زوجین در جدا شدن از یکدیگر را می‌رساند. در این نوع طلاق، طرفین توافق نموده به جای طرح دادخواست حقوقی برعلیه یکدیگر بیرون از دادگاه با هم به توافق برسند و در ادامه مرد جهت مطلقه نمودن زوجه اقدام کند و زوجه نیز با ایشان در دادگاه حاضر شود و مراتب توافق صورت گرفته را اعلام نمایند.
پس از این امر،‌ دادگاه مطابق توافق طرفین، اقدام به صدور گواهی عدم سازش می‌نماید. اعتبار گواهی عدم امکان سازش 3 ماه بوده و طرفین در این وقت قانونی باید نسبت به جاری نمودن صیغه طلاق اقدام کنند.
طبق قانون صیغه طلاق در دفاتر رسمی طلاق صورت می‌گیرد و مراتب در سند مربوطه ثبت می‌شود که البته رعایت شرایط شرعی جاری نمودن صیغه طلاق نیز بر عهده سر دفتر اسناد رسمی طلاق می‌باشد.
با توجه به اینکه توضیحات کلی در رابطه با طلاق توافقی مطرح شد. موسسات و دفاتر مشاوره تلفنی توافقی رایگان برای طلاق می توانند بصورت جامع ‌تر راهنمایی‌های لازم را چه بصوررت تلفنی، ‌آنلاین یا حضوری خدمت شما عزیزان ارائه نمایند.

همچنین مطالعه نمایید: مشاوره تلفنی با وکیل خانواده

مشاوره با وکیل طلاق

با توجه به اینکه در اکثر موارد، حق طلاق با مرد است، مشاوره تلفنی رایگان برای طلاق برای خانم ها اهمیت بسیاری دارد، و می توان گفت مطرح کردن طلاق از طرف زن یکی از سخت ترین پرونده های خانوادگی در دادگاه می‌باشد.

حال با توجه به این موضوع اقداماتی که انجام می دهید درصورتی که طبق قانون و رویه محاکم خانواده نباشد، کار برای زوجه به مراتب سخت‌تر نیز خواهد بود. مشاوره حقوقی طلاق رایگان به شما عزیزان کمک می‌کند تا بتوانید سوالات خود در خصوص طلاق را مطرح کنید.
باید توجه داشته باشید که هنگام تنظیم دادخواست و لایحه شرایط قانونی را رعایت کنید تا با مشکلات متعدد مواجه نشوید که وقت، هزینه و انرژی زیادی را از شما تلف خواهد نمود.
با توجه به مشکلات موجود در سرراه پیشنهاد می‌شود تا دادخواست طلاق از سوی زن با وکیل طلاق که سالها تجربه در دعاوی خانوادگی دارد شروع شود و یا حداقل با مشاوره تلفنی رایگان برای طلاق مشورت شود.
پیشنهاد می‌گردد با توجه به عدم دانش کافی و برای پیشبرد پرونده از مشاوره تلفنی رایگان برای طلاق توافقی کمک بگیرید که حتی نیاز به مراجعه حضوری در مراحل دادرسی در دادگاه نباشد.

انتخاب بهترین روش مشاوره تلفنی رایگان برای طلاق

اینکه ما بگوییم بهترین روش دریافت مشاوره تلفنی رایگان برای طلاق توافقی کدام است مسلما به نوع سوال، حوزه مورد سَوال و نیز شرایط پرونده ارتباط مستقیم دارد. اما قطعا، توصیه مشاوره حقوقی برای افرادی که امکان کافی دارند، مشاوره حقوقی حضوری است.
مشاوره حقوقی بصورت حضوری، کاملترین و بهترین راه مشاوره با وکیل طلاق توافقی است و به شما کمک می‌کند تا مساله را به طور کامل بررسی کنید.

و به شما کمک می‌کند تا در انتخاب وکیل و یا تنظیم متن اوراق قضایی در همان جلسه مشاوره تصمیم گیری کنید.
اما این موضوع را نیز نباید فراموش کرد که در برخی موارد، افرادی به دلایلی امکان مشاوره حضوری ندارد. که این دلایل می‌تواند کمبود وقت، عدم دسترسی به مشاور یا وکیل خوب باشد. توصیه ما به این افراد این است تا در صورت امکان از روش‌های دیگر مشاوره نظیر مشاوره تلفنی رایگان برای طلاق و دیگر روش‌های آنلاین استفاده نمایند. توجه داشته باشید که شماره تلفن مشاوره رایگان برای طلاق در سایت ارائه شده است  (02166901176 و 02122690179).

اهمیت استفاده از مشاوره تلفنی رایگان برای طلاق توافقی چیست

همانطور که قبلا نیز بیان شد، در موسسات حقوقی،‌ مشاوره تلفنی رایگان با وکیل طلاق توافقی توسط کسانی داده می‌شود که دانش و مهارت کافی در زمینه‌های مختلف حقوقی و کیفری را دارند و ازمشاوره تلفنی رایگان برای طلاق برای مشاوره به مردم استفاده می نمایند.
در دنیای صنعتی امروز و با بروز مشکلات متعددی که برای افراد در جامعه پیش می‌آید، اینکه افراد بتوانند از مسائل حقوقی خود مطلع شوند بسیار حائز اهمیت است.
در واقع نیاز جامعه یکی از مهم‌ترین دلائلی است که موسسات به ارائه مشاوره حقوقی رایگان به طور ۲۴ ساعته و شبانه روزی اقدام می‌نمایند. موسسات با ارائه مشاوره حقوقی رایگان به روش‌های متفاوت مشاوره حقوقی آنلاین،‌ تلفنی و یا حضوری در جهت جلب رضایت مراجعین تلاش می‌کنند
درصورتی که بتوانید با استفاده از خدمات مشاوره تلفنی رایگان برای طلاق موفق به سوالات حقوقی و یا کیفری خود پاسخ دهید در آینده نیز از متقاضیان استفاده از خدمات موسسات حقوقی خواهید بود.

حتما بخوانید: مقاله ای در رابطه با عدم حضور زوجین در طلاق توافقی نوشتیم شاید برای شما مفید باشد

بهترین نوع مشاوره با وکیل طلاق چیست؟

مشاوره با وکیل طلاق از زیر شاخه های مشاوره حقوقی می باشد شما راه های مختلفی را می توانید برای انجام مشاوره با وکیل در نظر بگیرید که یکی از این روش ها مشاوره تلفنی می باشد همچنین روش دیگری که در سالهای اخیر بسیار رو به گسترش می باشد موضوع مشاوره آنلاین با وکیل طلاق می باشد که در این نوع از مشاوره شما بعد از شارژ نمودن اکانت خود در سایت های مشاوره می توانید به صورت چت آنلاین با وکیل طلاق توافقی در ارتباط باشید و سوالات و ابهامات حقوقی خود را با او مطرح نمایید.

اما اگر بخواهیم بهترین روش مشاوره با وکیل طلاق توافقی را به شما معرفی نماییم نباید از مشاوره حضوری غافل شویم

چگونه یک مشاوره خوب برای طلاق توافقی را انتخاب نماییم؟

شما برای اینکه بخواهید یک مشاور خوب را برای دریافت راهنمایی در مورد قوانین طلاق انتخاب نمایید باید مواردی را مورد نظر قرار دهید تا با انتخاب یک مشاور طلاق خوب بتواند بهترین راهنمایی و راهکارها را به شما ارائه دهد. این موضوع از آن جهت مهم می باشد که شما قصد دارید در مورد پرونده طلاق توافقی از وی مشاوره حقوقی طلاق توافقی بگیرید و هزینه ای را نیز به عنوانه هزینه مشاوره طلاق به او بدهید حال جدا از هزینه ای که قرار است شما به صورت نقدی پرداخت نمایید و قطعا مهم می باشد اگر مشاور طلاق از تجربه و علم کافی برخودردار نباشد در این صورت ممکن است بهترین راه را برای پیشبرد پرونده طلاق به شما ارائه ندهد در نتیجه قطعا شما در پرونده حقوقی خود دچار مشکل شده و دچار ضرر و زیان می شوید.

1- پرونده های قبلی این مشاور حقوقی چه وضعیتی دارد و تا به حال درگیر چند پرونده طلاق بوده و چند پرونده طلاق با موفقیت انجام شده است؟

2- در بین پرونده های مشاوره با وکیل طلاق چند پرونده کار به طلاق کشیده شده و چند پرونده با میانجیگری حل شده اشت؟

3- ایا تا به حال در زمینه وکالت طلاق از طرف زن نیز پرونده موفق داشته است یا خیر؟

4- در توافقنامه های طلاق توافقی چه مواردی را مورد توافق قرار داده است و این توافقات بیشتر به نفع مرد بوده یا زن؟

5- ایا دیدگاه های خلاقانه در حل و فصل مشکلات بین زن و شوهر در مشاور حقوقی طلاق وجود دارد یا خیر

6- هزینه هایی که برای ارائه مشاوره حقوقی دریافت می شود چه قدر می باشد؟

وکیل میانجیگر کیست و چه مشاوره ای انجام میدهد؟

عده از وکلا وجود دارند که در ابتدا با هدف و نیت میانجیگری میان زوجین وارد پرونده طلاق می شوند یعنی مشاوره ای که آنها به موکلین میدهند فقط در حوزه حقوقی و قوانین حقوقی خانواده نمیباشد و آنها ابتدا به مشاوره رایگان با وکیل طلاق توافقی به عنوان مشاور خانواده نگاه میکنند که در واقع این کار خیر خواهانه تر نیز می باشد. در هر صورت به این وکلا که کار میاجیگری بین زوجین را انجام میدهند وکیل میانجیگر گفته می شود و به مشاوره ای که آنها ارائه می دهند مشاوره میانجیگری طلاق گفته می شود.

مشاور حقوقی نوین وکیل برای انواع طلاق

یکی از خدمات خداپسندانه نوین وکیل در حوزه مشاوره طلاق می باشد که شما می توانید به صورت تلفنی از مشاوره تلفنی وکیل طلاق استفاه نمایید. در این مرکز وکلایی حضور دارند که دارای تجربه بالا در حوزه پرونده های حقوقی خانواده می باشند و بهترین راهکار را به شما ارائه خواهند داد.

دقت نمایید که مشاوره تلفنی به صورت رایگان به شما ارائه می شود.

ادرس این موسسه در حوالی میدان توحید تهران می باشد که در این دفتر وکلای نوین وکیل در حوزه های مختلف حقوقی و خانواده اماده ارائه خدمات مشاوره با وکیل می باشند

ارائه دادخواست حقوقی بدون مشاوره برای طلاق

یکی از کارهایی که بسیار خطرناک می باشد این می باشد که با سهل انگاری کارهای حقوقی و بدون داشتن اطلاعات حقوقی کافی اقدام به ارائه دادخواست و شکایت و شروع کارهای رسمی حقوقی باشید که در این موضوع پرونده های بسیار زیادی دیده شده است که با شکست مواجه شده است و در نتیجه شاید فرد ابتدا با این فکر پیش می رود که خودم می توانم کلیه کارهای پرونده را پیش ببرم و نیازی به مشاوره حقوقی و انجام هزینه های حقوقی نخواهم داشت اما به یاد داشته باشید که مثلی وجود دارد که در این مثل گفته می شود هزینه های نداشتن وکیل و مشاور حقوقی بسیار بیشتر از هزینه های نداشتن مشاور حقوقی می باشد.

در چه زمانی باید از مشاوره های یک مشاور حقوقی استفاده نمود؟

یکی از مواردی که در کشور ما بعد از سالها کم کم جا افتاده است موضوع مشاوره می باشد که یکی از انواع مهم مشاوره ها مشاوره طلاق می باشد. مشاوره طلاق با وکیل از اهمیت بالایی برخوردار می باشد اما دقت نمایید که قبل از اینکه بخواهید با وکیل حقوقی مشورت نمایید حتما به مشاوره های خانواده مراجعه کرده باشید و در صورتیکه هیچ راهی برای سازگاری و سازش وجود نداشت اقدام به مشاوره حقوقی با وکیل طلاق را نمایید.

مشاوره حقوقی در تمام زمینه های آن بسیار ضروری می باشد و در صورتیکه اطلاع کافی از حقوق خود و قوانین جاری در کشور نداشته باشید احتمال اینکه دچاز ضرر و زیان سنگین شوید زیاد است.

در حوزه طلاق توافقی شما حتما باید در زمینه های مهریه و نفقه از مشاوره وکیل استفاده نمایید و سپس هر گونه اقدام حقوقی را انجام دهید. دقت نمایید که همین دو موضوع دارای ریزه کاری های زیادی می باشد و قوانین زیادی دارد.

مثلا موارد قانونی مهمی در مورد تمکین زن – نفقه -تمکین مرد وجود دارد که فقط با داشتن مشاوره حقوقی طلاق می توانید از آنها مطلع شوید.

نحوه ارائه مشاوره رایگان طلاق توافقی

اگر در زندگی زناشویی خود به مشکل برخوردید و قصد طلاق دارید، و به دنبال مشاوره برای طلاق توافقی هستید باید بگوییم خدمات مشاوره در رابطه با این موضوع می‌تواند به دو صورت حضوری یا آنلاین در اختیار شما قرار بگیرد. در نخستین مورد شما می‌توانید به دفتر نوین وکیل مراجعه نمایید و با بیان مشکلات خود بهترین مشاوره را دریافت نمایید و بعد از این مشاوره اگر نیاز به وکیل داشتید نیز از وکلای مجرب ما برای این موضوع استفاده نمایید.

خلاصه و جمع بندی

هدف از ارائه مشاوره تلفنی رایگان برای طلاق ، کمک به زوجین برای درک و بهبود مسائل حقوقی طرفین می‌باشد. هنگامی که طرین دعوی هر دو به دنبال طلاق باشند، طلاق سریعتر اتفاق رخ خواهد داد. وکیل طلاق توافقی می‌تواند بجای شما در جلسات دادرسی حضور یابد و با آگاهی کامل از مسائل حقوقی شما به گرفتن حق و حقوق شما اقدام نماید.
شماره تلفن مشاوره رایگان برای طلاق ((02166901176 و 09128216650)) می‌تواند به راحتی مشکل انتخاب یک وکیل طلاق باتجربه و کاردان را برای شما حل کنند. در واقع یک وکیل طلاق خبره، شخصی با سال‌ها تجربه در زمینه دعاوی خانوادگی و انواع طلاق از جمله طلاق توافقی است. وکیل طلاق خبره باید با تمام امور مربوطه از جمله مهریه، اجرت المثل، جهیزیه، حضانت فرزندان، انواع طلاق و فسخ نکاح و شرایط و آثار آن ها، عده زن، حق رجوع مرد و مسائلی از این دست آشنایی کافی داشته باشد و با تجربه‌ای که دارد با رویه مرسوم دادگاه ها و محاکم خانواده و مسائل حقوقی در مورد طلاق کاملا آشنایی داشته باشد.

حتما بخوانید: مقاله ای در رابطه با قانون جدید پرداخت مهریه نوشتیم شاید برای شما مفید باشد

مشاوره حقوقی با وکیل طلاق از جمله زیر شاخه های مشاوره نوین وکیل می باشد که با توجه به اینکه پرونده های حقوق در حوزه طلاق جزو مهمترین خدمات نوین وکیل می باشد پیشنهاد می شود از همکاران ما در موسسه حقوقی نوین وکیل مشاوره دریافت نمایید و اگر تمایل داشتید می توانید پرونده طلاق و خانواده خود را برای اجرا به ما بسپارید. این مرکز در زمینه مشاوره طلاق – مشاوره مهریه – مشاوره نفقه و مشاوره خانواده فعال می باشد.

با توجه به این موضوع که مشکلات فرهنگی و مخصوصا در حوزه ازدواج در کشور ما بسیار زیاد شده است داشتن اطلاعات کافی از قوانین و مقرارات حقوقی و مخصوصا در حوزه مشاوره حقوقی طلاق توافقی بسیار مهم می باشد. شما در بخش مشاوره با وکیل طلاق می توانید در تمام حوزه های مربوطه به طلاق که در این بخش به آنها اشاره میکنیم مشاوره دریافت نمایید:

مشاوره حضانت فرزند بعد از طلاق – قوانین اجرت المثل ایام زوجیت- قوانین نفقه و عدم پرداخت آن – مشاوره در مورد  – مشاوره در مورد طلاق غیابی و همچنین طلاق یکطرفه و..

تعیین وقت مشاوره طلاق توافقی چگونه است؟

شما می توانید برای دریافت مشاوره حقوقی رایگان به صورت شبانه روزی با شماره 02122690179 تماس برقرار نمایید.

همچنین می توانید از منشی دفتر تقاضای ثبت وقت مشاوره حضوری نمایید و سپس به یکی از شعب نوین وکیل مراجعه نمایید.

مشاوره با وکیل طلاق از طریق واتساپ چگونه است؟

در صورتیکه قصد دارید با وکیل طلاق به صورت آنلاین مشاوره دریافت نمایید می توانید براساس پلتفرم واتساپ اینکار را انجام دهید. در این روش شما باید روی آیکن واتساپ که در صفحه اصلی سایت در بخش گوشه سمت راست قرار دارد کلیک نمایید و به صورت مستقیم به صفحه شخصی وکیل طلاق متصل شوید و در واتساپ سوالات حقوق خود در حوزه پرونده های خانواده را بپرسید.

کلام پایانی

ما در مطالب این صفحه در رابطه با مشاوره تلفنی رایگان با وکیل طلاق توافقی سخن گفتیم و در این باره اطلاعات مفیدی به شما عزیزان ارائه نمودیم و اینک در انتها امیدواریم مطالب این صفحه برای شما عزیزان مفید بوده باشد.

18 دیدگاه دربارهٔ «مشاوره تلفنی رایگان با وکیل طلاق توافقی»

  1. سلام ..من مریم هستم ۲۷ سالمه یه بچه دارم پسر ۹ سالشه من الان حدوده ۱۲ ساله عروسی کردم …شوعر من نه معتاده نه دست بزن داره …فقط من دوسش ندارم و واقعا از طلاق میترسم کسی پشتم نیس طلاقم بگیرم واقعا زندگیمو ددس ندارم از همون از اول ولی از ترسم زندگیمو کردم حالا نمیدونم چجوری طلاق بگیرم شوهرم میگه من طلاقت نمیدم میشه کمکم کنین بخدا این زندگی خیلی منو اذیت میکنه به زور زندگی میکنم 😔😔😔😭😭😭

    1. سلام
      بهتره که شما مستقیم طلاق رو مطرح نکنید ابتدا مطالبه ی نفقه و یا اجرت المثل و مطرح کنین تا بتونین به چیزی که می خواین برسین حتما با مشاورین نوین وکیل تماس بگیرید و مشاوره کنید

  2. باوجودپانزده سال زندگی مشترک وداشتن سه تابچه ادامه زندگی به این روندبسیار.بسیارسخت غیرتحمل برانگیزبرای هردوطرفمان شده است .تصمیم به طلاق همسرم گرفتم .ولی بازهم سعی میکنم بصورت توافقی باهم برای مدت کم زندگی کنیم

  3. سلام خسته نباشید ۲۷ سالمه خانومم شکایت کرد که نفقه بگیره الانم باهم زندگی میگنیم چیکار کنم‌ازش طلاق بگیرم دوتا بچه هام دارم تورخدا کمکم گنید ابن زن منو بدبخت کرد

    1. سلام
      با توجه به اینکه زیر یک سقف زندگی مشترک دارید احتمال پیروزی ایشون در دعوی نفقه ضعیف هست. البته به شرط اینکه شما بتوانید دفاع خوب و موثری داشته باشید.
      در خصوص طلاق اما می توانید دادخواست تقاضای صدور‌ گواهی عدم سازش مطرح کنید که البته در این صورت باید حقوق مالی ایشون را پرداخت کنید.

  4. سلام من اگه بخوام طلاق بگیرم من یک بچه دارم و خانواده شوهرم به من نمیدن ایامن میتونم به محریم بردارم

    1. با سلام
      شما می توانید طبق سند ازدواج هرزمان که بخواهید مهریه را مطالبه کنید .
      طلاق اگر به درخواست شما باشد باید دلیل موجه داشته باشید و در خصوص حضانت فرزندان بین دختر و پسر تفاوت وجود دارد.
      درصورت امکان حضوری مراجعه بفرمایید

  5. سلام.وقت بخیر
    من نزدیک یساله ازدواج کردم با دختری که 7 سال بود رفیق بودیم
    ولی بخاطر یه اشتباه از طرف من که با کسه دیگه آشنا شدم و رابطه جنسی هم باهاش داشتم و اینکه بینمون نه صیغه بوده نه چیزی
    ولی الآن واقعا پشیمونم از اشتباهم و اینکه زندگیمو خیلی دوس دارم و همچنین همسرم رو…
    بعد اون اتفاق خانومم درخواست کرد که دوتا راه هست یا طلاق بگیره یا حق طلاق بدم بهش و منم گزینه دوم رو انتخاب کردم و حق طلاق رو دادم بهش و لی قول داد باهام بهتر بشه و رفتارش مناسب باشه
    منم بخاطر همین حق طلاق رو دادم بهش.ولی الآن مثل یه رییس شده و منم طاقت این چیزا رو ندارم و واقعا شورش رو در آورده و الان میخوام جدا بشم ازش…
    میخواستم ببینم میشه راهنمایی کنید.منظورم ینی تو دادگاه چی پیش میاد و چگونه باید مهریه ش رو پرداخت کنم و چقد رو به قسط میبندن
    و اینکه میشه کل کارام رو وکیل انجام بده و خودم حضور نداشته باشم؟؟؟
    ممنون میشم کمکم کنید لطفا

    1. سلام
      وقتتون بخیر
      میتونید به صورت توافقی طلاق دهید ضمن اینکه ایشون هم وکالت در طلاق داره خود همسرتون هم میتونه برا طلاق اقدام کنه
      درخصوص مهریه همسرتون چنانچه بتوانید اعسار خود را ثابت کنید قاضی با توجه به شرایط شما مهریه را اقساط میکند.
      شما میتوانید از وکلای متخصص ما در امور خانواده کمک بگیرید.
      در صورت تمایل تماس بگیرید.

  6. سلام من دوتا بچه دارم یکی سه سالشه یکی ۱ساله ۵ماهشه میخوام طلاق بگیرم شوهرم ۴۵روز میشه بچه هامو برده هیچ خبری ازشون ندارم شوهرم بهم خیانت میکنه ازش فیلم و مدرک دارم اگه طلاق بگیرم میتونم حضانت بچه ها رو بگیرم

    1. سلام من ازشدهرم خیانت میبینم هرچنداون قبول نمیکنه کاربه رابطه تامشروع کشیده یک دخترهشت ساله هم دارم الان چطور اقدام به طلاق بکنم‌به ضررم‌نباشه توخونه مشترک بشینم درخواست طلاق بکنم یا مشکل نداره چون میگن اگه زن خونه روترک کنه هنه چیز بر له مرد میشه

  7. سلام من ازشدهرم خیانت میبینم هرچنداون قبول نمیکنه کاربه رابطه تامشروع کشیده یک دخترهشت ساله هم دارم الان چطور اقدام به طلاق بکنم‌به ضررم‌نباشه توخونه مشترک بشینم درخواست طلاق بکنم یا مشکل نداره چون میگن اگه زن خونه روترک کنه هنه چیز بر له مرد میشه

  8. سلام من به دلیل خیانت همسرم که پیام دارم ازش میخوام طلاق بگیرم هرچنداون میگه درحدپیام بوده رابطه نداشته یک دخترهشت ساله دارم الان چطور اقدام به طلاق بکنم که همه چیز به من برسه ویکی این که بشسنم توخونه مشترک اقدام بکنم چون میگن ازخونه برم همه چیز علیه زن میشه

  9. سلام من همسرم ب جدایی گرفتیم ک من مهریه ببخشم دخترم و بهم بده همین کار رفتیم دفتر طلاق انجام دادیم حضانت دخترمو گرفتم مهریه ام رو بخشیدم حالا پشیمون شده ایا میتونه حضانت وپس بگییره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *