مشاوره حقوقی چک: مشاوره رایگان چک برگشتی با نوین وکیل

مشاوره حقوقی چک، به افراد کمک می‌کند تا در فرایند وصول چک از روش‌های کارآمد استفاده کنند و در صورت برگشت آن از روش‌های قانونی برای وصول آن استفاده کنید.

در سال‌های اخیر استفاده از پک در میان مردم رواج پیدا کرده است و با عرضه چک در میان مردم دیگر نیاز به استفاده از نقدینگی نیست اما چک دارای قوانین پیچیده‌ای است که بسیاری از مردم آگاه نیستند در واقع مشاوره حقوقی چک برگشتی مردم را نسبت به این قوانین آگاه می‌کند و بهترین روش را برای حل پرونده آنان ارائه می‌دهد.

عمده پرونده‌های مختلفی که در امور مالی در مراجع قضایی وجود دارد مربوط به چک است به همین دلیل کمک گرفتن از یک فرد متخصص در این زمینه بسیار مهم است.

در این نوشتار نوین وکیل می‌خواهیم درباره مشاوره حقوقی چک و مسائل پیرامونی آن مطالبی را ارائه می‌دهیم برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه شوید.

مشاوره حقوقی چک

مشاوره حقوقی چک برای تمام مردم لازم می‌باشد، زیرا افراد دارای تخصص حقوقی نیستند و از انجا که قوانین مربوط به چک بسیار وسیع است باید در این زمینه از یک فرد حرفه‌ای و با تجربه کمک بگیرید، مشاوره حقوقی چک با در نظر گرفتن نیاز مردم اطلاعات مورد نیاز را در کوتاه‌ترین زمان ممکن در اختیار آن‌ها قرار میدهد.

و ان‌ها با توجه به اطلاعات می‌توانند بهترین و معقول‌ترین راه حل را برای حل پرونده خود انتخاب نمایند همچنین کسی که مشاوره حقوقی چک را ارائه می‌داد باید تجربه تافی در زمینه پرونده‌های مربوط چک را داشته باشد.

مشاور حقوقی چک چه کسی است؟

مشاوره حقوقی چک کسی است در رشته حقوق موفق به اخذ پروانه وکالت شده است و دارای تخصص کافی در زمینه چک می‌باشد و نسبت به تمام قوانین و راه حل‌های حل پرونده چک آگاهی کامل دارد.

مزایای مشاوره حقوقی چک برگشتی

  • حل پرونده به کمک روش‌های ارائه شده توسط مشاوره حقوقی در کوتاه‌ترین زمان ممکن
  • اطلاع یافتن از تمام حقوق قانونی خود از مهم‌ترین مزایای مشاوره حقوقی محسوب می‌شود.
  • امکان شکست در پرونده کاهش می‌یابد زیرا مشاوره حقوقی چک اطلاعات مورد نیاز را به شما ارائه می‌دهد و امکان شکست از لحاظ قانونی وجود ندارد.

ویژگی‌های مشاوره حقوقی چک

اولین ویژگی که هر مشاوره حقوقی باید آن رو داشته باشد تخصص و دانش کافی در زمینه مربوطه می‌شود یعنی مشاوره حقوقی چک باید دارای تخصص کافی در زمینه چک باشد و نسبت به تمام قوانین و شرایط چک آگاهی کامل داشته باشد.

مسائل حقوقی چک دارای پیچیدگی زیادی است و در مواقعی به حدی سخت می‌باشد که افراد عادی شاید نتوانند به راحتی ان را بفهمند و به یک مشاوره حقوقی نیاز دارند دومین ویژگی مشاوره حقوقی این است که مسائل سخت حقوقی چک را به راحتی برای مراجعه کننده بیان کند تا قابل فهم باشد.

همچنین طالعه نمایید:مشاوره حقوقی جرایم اقتصادی

رسیدگی به دعاوی چک برگشتی

گاهی اوقات که افراد چک را صادر می‌کنند ممکن است چک آنان برگشت بخورد در چنین موارد تکلیف چیست و چه کاری باید انجام ندهند آیا می‌توانند با مشاوره حقوقی چک اطلاعات لازم را بدست آورند و به صورت قانونی اقدام نمایند؟

امروزه با ورود کلاهبرداران به تمام عرصه‌ها به خصوص در زمینه مالی تعداد تخلفات بسیار افزایش پیدا کرده است و افرادی که اطلاعات کافی حقوقی در زمینه چک ندارند ممکن است حقوقشان مورد تضییع قرار گیرد.

در زمان گذشته اعتماد زیادی میان مردم وجود داشت و افراد به راحتی می‌توانستند به یک دیگر اعتماد کنند به همین دلیل کسی که دارای اعتبار زیاد در میان مردم بود ارزش زیادی داشت و یک سند قابل استناد بود اما امروزه چنین چیزی وجود ندارد.

امروزه اساسی‌ترین اصل در تجارت این است که به هیچ کس نباید اعتماد کرد اعتبار هر کس در جایگاه‌های مختلف را میزان دارایی اش معین می‌کند به همین دلیلی برخی از اصطلاحات مانند چک بی محل کشیدن دارای معنای عرفی و حقوقی بسیار مهمی در جامعه شود.

چک بی محل کشیدن یعنی اینکه فرد صادر کننده بدون در نظر گرفتن میزان پول خود اقدام به صدور چک می‌کند، در چنین حالتی صادر کننده چک دارای اعتبار نبوده است.

مشاوره حقوقی چک برگشتی در راستای کاهش مشکلات تجاری اشخاص قدم بر می‌دارد و تمام افرادی که از چک برای ابزار مالی استفاده می‌کنند بهتر است از طریق مشاوره حقوقی چک اطلاعات لازم را در زمینه صدور چک و دریافت ان اخذ نمایید.

قانون صدور چک

یکی از دلایل مهم مراجعه به مشاوره حقوقی چک این است که افراد از تمام جزئیات قانونی صدور چک آگاهی ندارند در واقع وظیفه اصلی مشاوره حقوقی چک این است که تمام مسائل قانونی چک را به صور کامل برای مراجعه کننده خود شرح دهد.

مشاوره حقوقی چک رایگان

امروزه با گسترش تجارت و معاملات استفاده از چک بسیار گسترده است و افراد مختلفی از چک به عنوان ابزار مالی استفاده می‌نمایند.

گاهی اوقات در روند استفاده از چک افراد دچار مشکلاتی مانند برشتی چک یا سایر جرایم می‌شوند که لازم است در همچنین مواقعی با یک مشاوره حقوقی چک مشورت کنید و اطلاعات لازم را بدست آورید.

امروزه در بسیاری از موسسات وکلا و مشاورانی حضور دارند که به صورت تخصصی در زمینه چک مشاوره ارائه می‌دهند ان‌ها در زمینه چک تجربه و تخصص کافی را دارند و نسبت به تمام قوانین چک و مسیر‌های حل پرونده مربوط به چک تسلط و آگاهی کامل دارند.

این موسسات مشاوره حقوقی چک را به صورت رایگان ارائه می‌دهند شما می‌توانید با استفاده از شماره یا راه‌های ارتباطی این موسسات با مشاوران ان‌ها ارتباط برقرار کنید و سوالات حقوقی خود را بپرسید.

مشاوره حقوقی چک تلفنی

همانطور که در قسمت فوق گفتیم بسیاری از موسسات حقوقی مشاوره حقوقی چک را به صورت رایگان و تلفنی ارائه می‌دهند.

گاهی اوقات افراد مشکلاتی برای رفت و آمد و مراجعه حضوری به مشاوره حقوقی دارند که ساده‌ترین راه حل این مشکل این است که مشاوره حقوقی چک را به صورت تلفنی دریافت کنند.

مشاوره حقوقی چک تلفنی دارای مزایایی است که در این قسمت به آن‌ها می‌پردازیم.

از مزایای مهم این روش این است که به صورت رایگان یا با پرداخت هزینه کمتر ارائه می‌شود، ارائه مشاوره حقوقی چک به صورت حضوری در موسسه‌های حقوقی با دریافت هزینه انجام میگیرد اما ارائه مشاوره حقوقی تلفنی در موسسه‌ها معمولا رایگان یا با هزینه بسیار کم صورت می‌گیرد.

از دیگر مزایای مشاوره حقوقی چک تلفنی صرف وقت کمتر و سریع‌تر بودن حل مشکل است زیرا مراجعه حضوری به موسسات برای دریافت مشاوره حقوقی چک مستلزم صرف زمان برای رفت و آند است و از سوی دیگر ممکن است وقت تعیین شده از سوی موسسه نزدیک نباشد اما مشاوره حقوقی چک به صورت تلفنی به دلیل عدم نیاز به رفت و آمد و هماهنگ کردن وقت دریافت مشاوره حقوقی با صرف وقت کمتر و سریع‌تر انجام میگیرد.

از دیگر مزایای مشاوره حقوقی تلفنی این است که هویت مشاوره گیرنده فاش نخواهد شد بسیاری از افراد تمایل دارند که بدون افشای هویت خود مشاوره حقوقی چک دریافت کنند که این امر به بهترین شکل ممکن در مشاوره حقوقی تلفنی برای افراد فراهم شده است.

هزینه مشاوره حقوقی چک

هزینه مشاوره حقوقی چک نسبت به هزینه وکیل چک بسیار مناسب‌تر است بسیاری از موسسه‌های حقوقی مشاوره حقوقی چک را به صورت رایگان ارائه می‌دهند شما می‌توانید با پیدا کردن شماره این موسسات با ان‌ها ارتباط برقرار کنید و سوالات خود را بپرسید.

در حقیقت آن‌ها جلسه‌ای رایگان را برای پرسش و پاسخ به سوالات حقوقی شما در خصوص چک قرار می‌دهند تا در صورتی که شما تمایل داشته باشید جلسات بعدی را برای دریافت مشاوره حقوقی چک برگشتی اقدام کنید البته این جلسات دارای حق الزحمه مشاوره است که هر موسسه با توجه به عوامل زیادی مانند پیچیدگی موضوع و تخصص مشاور تعیین می‌کند.

حتما بخوانید:مشاوره حقوقی طلاق یکطرفه

 چه زمانی باید به مشاوره حقوقی مراجعه کنیم؟

به طور کلی هر زمان که با مشکل حقوقی مواجهه شدید بدون اتلاف وقت به یک مشاوره حقوقی متخصص مراجعه کنید.

هنگامی که چک صادر شده وصول نمی گردد دو راه برای پیگیری قانونی وجود دارد راه اول این است که از طریق حقوقی موضوع را پیگیری کنند و بدون هیچ گونه حکم کیفری برای وصول آن اقدام نمایند و راه دوم این می‌باشد از طریق اقامه دعاوی کیفری موضوع بررسی شود هنگامی که فرد به دلیل کشیدن چک بی محکم دارای حکم جلب می‌باشد و پلیس او را دستگیر می‌کند.

براساس قانون کشور ما دارنده چک تنها شش ماه فرصت دارد تا چک وصول نشده را از طریق کیفری پیگیری کند و پس ۶ ماه این حق از بین می‌رود و دیگر نمی تواند حکم جلب کسی را که چک بی محل کشیده است را بگیرید به همین دلیل به تمام افراد که با مشکلات چک مواجهه می‌شوند هر چه سریعتر با یک مشاوره حقوقی چک مشورت کنند.

استفاده از مشاوره حقوقی چک تحت شبکه های اجتماعی

یکی از روش های مشاوره در زمینه چک استفاده از مشاوره غیر حضوری و با استفاده از شبکه های اجتماعی می باشد. در این روش شما بعد از مراجعه به سایت می توانید به تماس واتساپ مجموعه نوین وکیل میباشد. در این روش شما به یکی از مشاوران نویدرن وکیل متصل خواهید شد و می توانید در زمینه چک برگشتی مشاوره دریافت نمایید.

یکی از بهترین روش های دریافت مشاوره در زمینه چک استفاده از مشاوره حضوری می باشد که می توانید به شعبه این مرکز که در میدان توحید می باشد مراجعه نمایید و یا اینکه به شعبه اندرزگو مراجعه نمایید که در شمال تهران واقع شده است. مزیت استفاده از روش حضوری این میباشد که کارشناسان می توانند پرونده شما را به صورت کامل بررسی نمایند و بهترین روش را برای پیشبرد پرونده به شما پیشنهاد دهند.

 

سخن پایانی

در این نوشتار نوین وکیل به مشاوره حقوقی چک برگشتی پرداختیم امید است این مطلب برای شما مفید باشد چنانچه در خصوص مشاوره حقوقی چک به راهنمایی نیاز دارید می‌توانید با استفاده از شماره 02166901176 با کارشناسان مجرب و متخصص ما در زمینه چک تماس بگیرید و از آن‌ها مشاوره رایگان دریافت نمایید.

موسسه نوین وکیل بسیار مفتخر است که با حضور مشاوران حقوقی چک می‌تواند به شما هموطنان عزیز به صورت رایگان مشاوره حقوقی ارائه بدهد کافیست با استفاده از شماره‌های موجود با ما تماس بگیرید.

12 دیدگاه دربارهٔ «مشاوره حقوقی چک: مشاوره رایگان چک برگشتی با نوین وکیل»

  1. با سلام خسته نباشید چطور میتوانم چکی که در بانک پشت نویس کردم و به دروغ صاحب چک از من گرفته که تعویض کنه چون چک پاس نشد مشکل داشته را پیدا کنم داخل چکهای پاس نشدها نبوده امکان داره پاس کرده باشه چک قدیمی بوده ؟؟؟

  2. سلام اینجانب یک فقره چک رو مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ رو خرج کردم به شخصی چک هم بنام خودم بوده برگشت خورده تا الان هم امروز فردا شدم چیکار باید بکنم

  3. با سلام
    چند سلل پیش که هنوز سیستم صیاد نبود دسته چکم رو دزدیدن و من اعلام مفقودی کردم و بانک چکهام رو بست اما الان سه تا از چکهام برگشت خوردن که تاریخشون سال 95 هستش و تو زمان کرونا چون بود از دفاتر قضایی لایحه ای نوشتم و فرستادم برای حل اختلاف رضوانشهر کع دسته چکم دزدیده شده و امضا این چکها اصلا شبیه امضا من نیست و با بانک هم تماس گرفتم گفتن ی همکارمون از این کارها میکرد که اخراج شده و شما لطفا ی بررسی کنید چون تایید امضایی که بانک داده درست نیست ولی اونها باز حکم به محکومیتم دادن! حالا اون طرف میگه توقیف ماشینت رو هم گرفتم و بازداشت خودت رو! میخاستم بدونم آیا میتونه اینکار رو بکنه و آیا من میتونم حالا کاری انجام بدم؟

    1. سلام..
      این طور که پیداست شخصی که چکهای مفقودی ردودر دست داره اقدام به صدور اجراییه کرده
      بنابراین شما باید دادخواست ابطال اجراییه بدین و بتونید دفاع دقیق و موثری داشته بشید در خصوص مفقود شدن‌ چکها و اعلام کردن آن به بانک
      اما در خصوص جعل احتمالا مشمول مرور زمان میشین
      در صورتی که نیاز به راهنمایی دقیق تری دارید تماس بگیرید

  4. سلام وقتتون بخیر
    من چک صیادی از فردی داشتم که دیروز که دقیقا ۵ ماه از زمان چک میگذشت برگشت زدم چون تو این ۵ ماه مدام وعده میداد که فلان تاریخ واریز میکنم و برای همین صبر کردم
    الان من چه مقدار زمان دارم تا شکایت کیفری کنم؟
    چون باز وعده یکماه آینده رو داده که جور میکنه و واریز میکنه

  5. عرض سلام من دو فقره چک به دوستم با نام خودش دادم که در توضیحات خرید کالا نوشتم و دوستم بدون اجازه من رفته خرج کرده و به دست شخص دیگه ای داده و اونم یکی شون مبلغ چک 50ملیون بوده برگشت کرده و یک دیگه هم هست میخاستم بدونم من مدرکی از این دوستم ندارم آیا راهی وجود دارم شکایت کنم امانت در خیانت بزنم در صورتی که چک در وجه این شخص با مبلغ و تاریخ نوشته شده

  6. آیا کسیکه محکومیت تعلیقی ساده (یک سال حبس)دارد و بازهم در زمان تعلیقی دچار جرم درجه شش (توهین ) شده ،دادگاه میتواند تعلیقی اورا تبدیل به جزای نقدی کند یا اینکه حتما باید حبس اجرا گردد؟

  7. سلام ، من یک چک ۷۰ میلیونی دارم مال سال ۹۹ است ، حدود ۶ ماه است برگشت زدم و ۲۰ میلیون گرفتم اما بقیه پول را نگرفتم . الان میخواستم درخواست مطالبه کنم و شکایت کنم. درخواست مطالبه را باید برای ۵۰ میلیون باقی مانده کنم یا برای کل مبلغ چک ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *