طلاق یکطرفه از طرف مرد-وکیل طلاق یک طرفه از طرف مرد

طلاق یکطرفه

یکی از موضوعات مهم در جامعه در  مورد اختلافات خانوادگی بحث طلاق یکطرفه از طرف مرد و طلاق یکطرفه از طرف زن است. در طلاق یک طرفه یکی از زوجین خواستار طلاق هستند و خود به صورت مستقیم بدون حضور و موافقت طرف دیگر دادخواست طلاق را به استناد دلایل و مستندات خود داده و در این نوع طلاق قاضی بایستی دلایل و مستندات مرتبط را بررسی و در صورت موجه بودن دلایل و مستندات اقدام به صدور رای طلاق می کند. در طلاق یک طرفه از طرف مرد، مرد مکلف است تمام حقوق مالی زوجه را پرداخت نماید.که در این حوزه دریافت مشاوره از وکیل طلاق یکطرفه بسیار مهم می باشد.

همچنین مطالعه نمایید: وکیل طلاق توافقی

چکیده

 با توجه به آیه 229 سوره طلاق که بیانگر این است که خداوند بسیار به حفظ ارزش ها و کرامت انسانی و احترام به جایگاه زن در هنگام طلاق سفارش نموده است. لذا با منفور بودن طلاق در بین مردم و سفارشی که در قرآن شده است، گاهی طلاق می تواند راهی جدید و کمکی به زوجین باشد و حقوق آنان حفظ شود. مثلاً در جایی که زوج محکوم به حبس ابد شده است همسر ایشان از هر لحاظی که بتوان تصور کرد آسیب های جبران ناپذیر به ایشان وارد خواهد شد. در نتیجه به دلیل این که عمر یک انسان و زندگی اش بر باد نرود، قانون این اجازه را به او می دهد که از همسر خود طلاق بگیرد.

 موسسه حقوقی عدالت تابان دادمهر(نوین وکیل) تصمیم بر این دارد که در این مقاله راهگشایی برای زوجینی باشد که تمام راه های ممکن جهت استحکام بخشیدن پایه های زندگی مشترک خود را رفته اند. اما متاسفانه نتیجه مطلوب نداده است و مصمم هستند از هم جدا شوند. امیدواریم که کانون گرم هیچ خانواده ای به دلیل مشکلات به طلاق کشیده نشود. چنان چه در هر جای این مقاله ابهام وجود داشت و برای شما سوالی به وجود آمد مشاورین حقوقی ما به صورت رایگان مشاوره تلفنی ارائه می نمایند.

چنان چه طلاق یکطرفه از طرف مرد باشد خیلی ساده تر و آسان تر نسبت به طلاق از ناحیه زن است. طبق قوانین کشور ما طلاق یکطرفه از طرف زن بسیار پیچیده و مشکل است. به بانوان توصیه می کنیم در خصوص طلاق یکطرفه حتماً از وکیل خانواده و وکیل متخصص طلاق مشاوره بگیرید. در صورت امکان حتماً از وکیل طلاق یکطرفه استفاده نمایید تا بتوانید بهترین رای ممکن را بگیرید.

طلاق یکطرفه

نحوه و مراحل دادخواست طلاق یکطرفه از طرف مرد به وسیله وکیل

 در طلاق یکطرفه از طرف مرد در گذشته بسیار سهل و غیر منطقی بود. زیرا زوج هر زمان که اراده می نمود می توانست به دفتر طلاق مراجعه نموده و با در دست داشتن مدارک و معرفی دو شاهد و پرداخت حقوق زوجه، همسر خود را طلاق دهد. بنابراین این موضوع باعث شده بود در خیلی از مواقع، حقوق زن ضایع شده و در جامعه موجب شده بود که کانون خانواده به راحتی از هم گسسته شود. بر همین اساس قانونگذار محترم ماده 1133 قانون مدنی را در مورخه 19/08/1381 اصلاح نمود.

همچنین مطالعه نمایید: طلاق از طرف زن

ماده 1133 قانون مدنی – مرد می تواند با رعایت شرایط مقرر در این قانون با مراجعه به دادگاه تقاضای طلاق همسرش را بنماید.

تبصره- زن نیز می تواند با وجود شرایط مقرر در مواد (۱۱۱۹)، (۱۱۲۹) و (۱۱۳۰) این قانون، از دادگاه تقاضای طلاق نماید.

طبق ماده مذکور، زوج در صورت تمایل به طلاق همسر خود، ابتدا باید دادخواست طلاق بدهد. سپس به دادگاه مراجعه نموده و پس از آن، دادگاه ایشان را به داوری ارجاع می دهد. چنان چه بین زوجین صلح و سازش صورت نگرفت آن زمان به شوهر اجازه طلاق داده می شود. این روند به دلیل طولانی شدن باعث می شود اگر کمی احتمال سازش باشد بین آنان در این مدت سازش صورت پذیرد.

دقت داشته باشید که استفاده از وکیل طلاق یکطرفه این کمک را به شما می نماید که اولا روند پیشرفت پرونده طلاق با سهولت بیشتری انجام شود و همچنین با توجه به تنش هایی که موضوع طلاق دارد این امکان وجود دارد در صورتیکه شما وکالت تام به وکیل طلاق یک طرفه داده باشید بدون حضور هرکدام زوجین می تواند کارهای مربوط به پرونده طلاق را برای شما انجام دهد.

در قانون ایران حق طلاق با زوج (مرد) می باشد چه با دلیل و چه بدون دلیل می تواند به طرفیت همسر خود دادخواست طلاق تنظیم و تقدیم مراجع قضایی خانواده نماید. عدم تمایل زن به طلاق باعث نمی شود که از طلاق ممانعت به عمل آید.  در این صورت تنها باعث خریدن زمان و طولانی شدن پروسه طلاق خواهد شد.

 

در طلاق یکطرفه چنان چه زوجین به رای دادگاه اعتراض نمایند پرونده از دادگاه نخستین (بدوی) به دادگاه تجدیدنظر استان ارسال می گردد. چنان چه به رای تجدیدنظر هم اعتراض شود پرونده جهت فرجام خواهی به دیوان عالی کشور ارجاع داده می شود. و این گونه پرونده ها برخلاف طلاق توافقی چندین ماه حتی به سال هم به طول می انجامد.که با سپردن پرونده به وکیل طلاق یکطرفه این زمان کاهش پیدا خواهد نمود

در هر نوع طلاقی باید براساس ماده 29 قانون حمایت خانواده دادگاه باید وضعیت مهریه، نفقه، اجرت المثل ایام زوجیت، جهیزیه، حق حضانت فرزند و ملاقات فرزندان پس از طلاق، نفقه و هزینه نگهداری فرزندان را مشخص نماید. سپس به طرفین دعوی ابلاغ می گردد که در مهلت مقرر، داوران خود را معرفی نموده و نظریه خود را به دادگاه تقدیم نمایند.این موارد به وسیله وکیل طلاق یک طرفه انجام خواهد گرفت و نگرانی بابت این موارد وجود نخواهد داشت.

قانون داوری در طلاق یکطرفه از طرف مرد 

داوری در طلاق به منظور این است که داوران بین طرفین (مرد و زن) سازش ایجاد کنند و مانع طلاق شوند. اما امروزه این کار فقط به صورت تشریفاتی عمل می‌شود و ارجاع به داوری جهت عمل به آیه شریفه (فان خفتم شقاق بینهما فابعثوا حکما من اهل و حکما من اهلها فان یریدا اصلاحا یوفق الله بینهما ان الله کان علیما خبیرا) می‌باشد.

در طلاق یکطرفه از سوی مرد به هیچ وجه مهریه زوجه ضایع نشده حتی اگر رای غیابی و غیر حضوری صادر شده باشد فقط چنان‌چه زوجه باکره بوده و رابطه زناشویی صورت نگزفته باشد مهریه در زمان طلاق نصف می‌شود.

درصورتی که درخواست طلاق یکطرفه از طرف مرد باشد توسط دادگاه برای زن نحله تعیین می‌شود که جدای از اجرت المثل ایام زوجیت می‌باشد.

در خصوص مهریه قابل ذکر است که چنان‌چه مهریه عندالمطالبه باشد و نسبت به آن، دادگاه اقدام به صدور رای نکرده باشد پرداخت مهریه در متن حکم طلاق توسط دادگاه قید خواهد شد که طلاق منوط به پرداخت آن می‌باشد. تا زمانی که مهریه پرداخت نشود طلاق نیز صورت نخواهد گرفت و اگر مهریه عندالاستطاعه باشد، زن موظف است تا توان مالی مرد را جهت پرداخت مهریه در دادگاه اثبات نماید.

در حکم طلاق باید تکلیف حضانت فرزندان مشترک زوجین و همچنین نفقه آن‌ها مشخص شود.

چنان‌چه در زمان رسیدگی به درخواست طلاق یکطرفه از طرف مرد، طرفین دعوی (زن و مرد) به هر صورت بر سر تمامی مسائل در خصوص طلاق به توافق برسند می‌توانند از دادگاه درخواست طلاق توافقی بنمایند.

در رابطه با اجرت المثل ایام زوجیت نیز، چون درخواست طلاق یکطرفه از طرف مرد است دادگاه محترم می‌بایست اجرت المثل ایام زوجیت زوجه را توسط کارشناس دادگستری تعیین نموده و در متن رای دادگاه بگنجاند و زوج تکلیف دارد که آن را بپردازد.

همچنین بخوانید: شرایط و قوانین مهریه زوجه

شرط تنصیف

 با استناد به ماده 29 قانون حمایت خانواده چون طلاق یکطرفه از طرف مرد می‌ باشد می توان به بند الف یا یک سند ازدواج در صورتی که زوجین آن را قبول و امضا نموده باشند عمل نمود.

متن بند مذکور به شرح زیر است:

شرایط ضمن عقد یا عقد خارج لازم

الف) ضمن عقد نکاح/عقد خارج لازم  زوجه شرط نمود هرگاه طلاق بنا به درخواست زوجه نباشد و طبق تشخیص دادگاه خانواده، تقاضای طلاق ناشی از تخلف زن از وظایف همسری یا سوء اخلاق و رفتار وی نبوده، زوج مکلف است تا نصف دارایی موجود خود را که در ایام زناشویی با او به دست آورده یا معادل آن را طبق نظر دادگاه بلاعوض به زوجه منتقل نماید.برای اینکه بتوانید اطلاعات کاملی در حوزه های مربوط به طلاق دریافت نمایید حتما قبل از انجام هرگونه اقدام حقوقی از مشاوره وکیل طلاق یک طرفه استفاده نمایید تا با آگاهی کامل از قوانین طلاق بتوانید کارهای حقوقی پرونده خود را شروع نمایید

براساس بند فوق دارایی زوج حتماً باید در زمان ایام زناشویی با زوجه باشد و دارایی قبل از این ایام قابل تنصیف نیست و همچنین طلاق باید از سمت زوج بوده باشد و یا زوجه ای که عدم تمکین ایشان صادر شده باشد این بند شامل حالش نخواهد شد.

براساس ماده 34 قانون حمایت خانواده قانون تعیین مدت اعتبار گواهی عدم امکان سازش مصوب 09/09/1376 مهلت گواهی عدم امکان سازش 3 ماه از تاریخ ابلاغ می باشد و چنانچه در این مدت به دفتر طلاق جهت ثبت آن مراجعه نشود اعتبار گواهی ساقط خواهد شد و اگر گواهی عدم امکان سازش تسلیم دفتر طلاق شود.

 اما به هر دلیل هر یک از زوجین (زن و مرد) به دفتر طلاق مراجعه ننمایند. اگر زوجه باشد، مرد صیغه طلاق را جاری می نماید و پس از ثبت طلاق توسط دفتر طلاق به زن اطلاع داده می شود. اگر زوج مراجعه ننماید دفتر مراتب عدم حضور مرد را به دادگاه صدور رای گواهی و اعلام می دارد، در این مرحله زن باید از دادگاه درخواست نماید تا مرد را احضار نماید. در صورت عدم حضور ایشان، دادگاه با مراعات نمودن جنبه های شرعی، صیغه طلاق را جاری نموده و دستور ثبت طلاق را به دفتر طلاق مربوطه صادر می نماید.

 

شرایط داور در طلاق یکطرفه از طرف مرد

براساس ماده 28 قانون حمایت خانواده شرایط داور در طلاق یکطرفه از طرف مرد شامل موارد زیر است:

  • از نزدیکان و خویشاوندان زوجین که متاهل باشند.
  • حداقل سن داوران باید 30 سال باشد.
  • به مسائل شرعی، خانوادگی و اجتماعی نیز آشنا باشند.

طبق تبصره یک همین ماده محارم زوجه مانند دایی، عمو و … که همسر ایشان فوت نموده و یا از یکدیگر جدا شده باشند چنانچه 3 شرط اول را دارا باشند می توانند به عنوان داور معرفی شوند.

همچنین مطالعه نمایید: نحوه درخواست طلاق از طرف مرد

هزینه های وکیل طلاق یکطرفه چه قدر می باشد

با توجه به اینکه مراحل انجام طلاق یکطرفه دارای پیچیدگی های زیادی می باشد هزینه های وکالت این مدل از پرونده ها بیشتر از انواع طلاق می باشد و برای اینکه بتوانیم مبلغ دقیقی را برای وکیل طلاق یکطرفه اعلام نماییم لازم می باشد که تمام موارد مورد بررسی قرار بگیرد و سپس هزینه های مربوط به پرونده طلاق یکطرفه به شما اعلام خواهد شد.

قانون طلاق یکطرفه از طرف مرد

براساس قانون مدنی و شرع اصولا حق طلاق با مرد است. بنابراین مرد می تواند تحت هر شرایطی بدون دلیل موجه با پرداخت حقوق مالی زوجه، زن را مطلقه کند. در صورتی که وقتی زن می خواهد طلاق بگیرد در واقع خلاف قاعده کلی را انجام می دهد. در واقع چون حق طلاق با زوج است، در نتیجه زن امر خلاق قاعده را انجام  می دهد بار اثباتی مسئله بر عهده زن می شود. در واقع زن در مسیر طلاق برعکس مرد با سختی های بسیاری روبه رو می شود. بنابراین باید مستندات قوی و محکمه پسندی در رابطه با طلاق به دادگاه ارائه دهد. در طلاق یکطرفه از طرف زن باید شرایط 12 گانه بند عقدنامه را داشته باشد.

براساس ماده 1133 در قانون مدنی زوج هر زمانی که بخواهد می تواند زوجه دائمی خود را طلاق دهد. برخلاف طلاق یکطرفه از جانب زن که زوجه باید دلیل و مستندات محکمه پسندی داشته باشد، مرد می تواند بدون هیچ گونه دلیلی همسر خود را طلاق دهد. البته به شرطی که تمام حق و حقوق زن  که شامل پرداخت مهریه، نفقه، اجرت المثل را مشخص کند.

شرایط طلاق غیابی از طرف مرد با وکیل

براساس قانون، حق طلاق با زوج است و چه زن در دادگاه حضور داشته باشد چه نداشته باشد حکم به طلاق یکطرفه از طرف مرد صادر می شود. ولی چنان چه زن در دادگاه حاضر نشود و لایحه هم ندهد رای صادره در رابطه با طلاق غیابی یکطرفه می شود و زن 20 روز حق واخواهی دارد. به درخواست مرد امکان صدور رای طلاق وجود دارد.ولی برای ثبت طلاق مرد باید تمام حق و حقوق مالی زن که شامل مهریه، اجرت المثل ایام زوجیت، نفقه ایام عده، نفقه معوقه، شرط تنصیف، اموال درج شده در عقدنامه را باید بپردازد. بنابراین این موضوع در رای دادگاه درج می شود.

در طلاق غیابی از سمت زن شما حتما نیاز به وکیل طلاق یکطرفه خواهید داشت که برای اطلاع از قوانین دقیق طلاق از طرف زن می توانید به مقاله مربوطه مراجعه نمایید

www.novinvakil.com

با توجه به تغییراتی که در مقاطع مختلف در قوانین طلاق یکطرفه از طرف مرد معمولا به وجود می آید پیشنهاد می شود برای اطلاع از آخرین قوانین که مربوط به بهمن ماه 1401 می باشد از مشاوره وکلای موسسه حقوقی نوین وکیل استفاده نمایید. با توجه به اینکه این وکلا همواره از جدیدترین قوانین با خبر بوده و همچنین با پرونده های بسیار زیادی در زمینه طلاق سرو کار دارند می توانند شما را از آخرین تغییرات در این زمینه ها مطلع نمایند.

نحوه انتخاب بهترین وکیل طلاق یکطرفه

یکی از سوالاتی که بسیاری در مورد طلاق از طرف مرد مطرح می نمایند این موضوع می باشد که نحوه  انتخاب بهترین وکیل برای طلاق از طرف مرد چگونه است و چه مواردی را برای انتخاب وکیل طلاق یکطرفه  باید لحاظ نماییم که در پاسخ به این سوال باید گفت که سابقه پرونده هایی که وکلای خانواده در زمینه طلاق دارند می تواند بهترین راهنما برای انتخاب بهترین وکیل طلاق می باشد.

همچنین پیشنهاد می شود که کار وکالت طلاق را به یکی از وکلایی بسپارید که در زمینه پرونده های خانواده به صورت تخصصی کار می نماید و تمرکز او روی پرونده های خانواده می باشد.

هزینه های مشاوره با وکیل طلاق از طرف مرد

با توجه به اینکه در سالهای اخیر بستر های ارائه مشاوره بسیار افزایش پیدا کرده است بسته به اینکه شما قصد دارید از چه بستری با مشاور حقوقی طلاق از طرف مرد مشاوره دریافت خواهید کرد متفاوت می باشد. در حال حاضر شما از 3 طریق این امکان را دارید که با مشاوره حقوقی که در زمینه پرونده های خانواده فعال می باشد می توانید مشاوره دریافت نمایید:

در اولین روش مشاوره  طبق مشاوره های سنتی می توانید به صورت حضوری به محل دفتر وکالت نوین وکیل مراجعه نمایید و درخواست مشاوره را ارائه دهید. و بعد از دریافت مشاوره در صورتیکه نظر شما نسبت به تخصص وکیل طلاق یک طرفه از طرف مرد جلب شد می توانید کار وکالت پرونده خود را به او بسپارید.

اگر شما فقط قصد دریافت مشاوره را داشته باشید به ازای هر ساعت مشاوره مبلغی طبق عرف به شما اعلام خواهد شد

در دومین روش مشاوره طلاق از طرف مرد شما می توانید به صورت تلفنی با دفتر وکالت تماس برقرار نمایید و از منشی موسسه حقوقی درخواست نمایید که شما را به وکلایی که در حوزه خانواده مشغول مشاوره می باشند وصل نماید. این نوع مشاوره هزینه ای برای شما نخواهد داشت و شما می توانید برای سپردن پرونده خود به موسسه حقوقی نوین وکیل به صورت حضوری مراجعه نمایید

آخرین روش مشاوره نیز مشاوره آنلاین طلاق یکطرفه از طرف مرد از طریق شبکه های اجتماعی مانند تلکرام و واتساپ می باشد.

عیب های طلاق از طرف مرد

با توجه به اینکه در قانون ایران حق طلاق با مرد می باشد اما این موضوع معایبی نیز دارد که در این قسمت به آن می پردازیم:

1- اولین مشکلی که برای درخواست طلاق از طرف مرد وجود دارد این موضوع می باشد که در طلاق از طرف مرد باید حقوق مالی زن به صورت کامل به او پرداخت شود

2- مرد باید نفقه زن را حتی در ایام عده زن نیز پرداخت نماید

3- اگر زن باردار باشد مرد باید نفقه او را تا اتمام زمان بارداری و فارغ شدن نیز بپردازد

4-اگر شرط در عقدنامه بابت اموال جمع شده بعد از عقد وجود داشته باشد مرد باید نصف اموالی را که بعد از عقد به دست آورده است به زن تقدیم نماید.

پرونده درخواست طلاق یکطرفه از طرف مرد چه قدر طول میکشد؟

با توجه به اینکه در قانون حق طلاق به مرد داده شده است این پرونده ها معمولا سریعتر نسبت به پرونده های حقوقی دیگر در حوزه طلاق به سرانجام می رسد. اما به این نکته دقت نمایید که مفاد عقد نامه نیز بسیار مهم می باشد و در صورتیکه مفاد خاصی در عقد نامه توسط زن گنجانده شده باشد ممکن است مشکلاتی را در به نتیجه رساندن پرونده ایجاد نماید.

مراحل طلاق یکطرفه از طرف مرد

در این بخش از نوشتار می خواهیم مراحل طلاق توافقی را برای شما بیان کنیم  که به طرح زیر می باشد:

  • اولین گام برای طلاق یکطرفه از طرف مرد مراجعه به دفاتر خدمات قضایی است و تنظیم درخواست طلاق یکطرفه است البته در هنگام تنطیم دادخواست مرد باید دلیل خود برای طلاق را نیز ذکر کند پس از بررسی اگر دلیل او منطقی و عقلانی نباشد دادگاه دادخواست طلاق را رد خواهد کرد.
  • پس از اینکه دادگاه درخواست را بررسی کرد و منطقی بود زمان جلسه دادرسی از طریق سامانه ثنا یا پیامک به زوجین ابلاغ می شود.
  • در جلسه اول دادگاه پس از بررسی مدارک و دلایل طلاق زوجین را به مشاور خانواده ارجاع می دهد در صورتی مشاور تشخیص دهد زوجین قادر به ادامه زندگی مشترک نیستند گواهی عدم سازش را صادر خواهد کرد.
  • در این مرحله زوج باید تمام حقوق مالی زن اعم وز مهریه، نفقه، اجرت المثل، نحله را بپردازد.
  • سپس دادگاه حکم طلاق یکطرفه از طرف مرد را صادر خواهد کرد و زوج با مراجعه به  دفاتر ثبت اسناد می تواند طلاق را به ثبت برساند.

چگونه مرد درخواست طلاق یکطرفه دهد؟

همانطور که  در قسمت فوق بیان کردیم اولین مرحله برای طلاق یکطرفه از طرف مرد  دادخواست طلاق می باشد مرد برای درخواست طلاق یکطرفه باید به دفاتر خدمات قضایی مراجعه کند و  دادخواست طلاق یکطرفه را  تنظیم و به همراه ادله و مستندات خود برای طلاق به دادگاه ارسال کند.

مرد چگونه باید برای طلاق یکطرفه اقدام کند؟

اولین اقدام مرد برای طلاق یکطرفه  دریافت مشاوره است یعنی ما توصیه می کنیم که قبل از انجام مراحل طلاق یکطرفه به یک مشاور طلاق یکطرفه از طرف مرد مراجعه کنید و از او مشاوره  بگیرید.

یک مشاور به شما کمک می کند تا در خصوص نحوه درخواست طلاق یکطرفه از طرف مرد، شرایط و قوانین طلاق یکطرفه از طرف مرد روند دادرسی به طلاق یکطرفه از طرف مرد اطلاعات کافی  را کسب کنید سپس برای درخواست طلاق یکطرفه وز طرب مرد اقدام کنید.

طلاق یکطرفه از طرف مرد چه قدر طول میکشد؟

طلاق یکطرفه از طرف مرد حدود ۴ تا ۶ماه طول می کشد  اما اگر فرد با قوانین مربوط به طلاق یکطرفه از طرف مرد آشنایی کامل داشته باشد و از روند دادرسی مطلع باشد می تواند در مدت زمان کمتری این کار را انجام دهد.

هزینه درخواست طلاق از طرف مرد چه قدر است؟

هزینه درخواست طلاق از طرف مرد شامل هزینه تنظیم دادخواست توسط وکیل و  هزینه ارسال دادخواست به دادگاه می شود که زوج موظف است این هزینه ها را بپردازد.

اگر تنظیم  درخواست طلاق از طرف مرد توسط وکیل طلاق یک طرفه انجام شود زوج موظف است تا هزینه تنطیم دادخواست رو ب او بپردازد همچنین دفاتر خدمات قضایی  برای ارسال  دادخواست به دادگاه هزینه ای را دریافت می کنند که  برعهده زوج است.

همچنین مطالعه نمایید: طلاق توافقی چه قدر طول میکشد

مدارک لازم برای درخواست طلاق از طرف مرد

مدارک لازم برای درخواست طلاق از طرف مرد عبارتند از:

  • دادخواست طلاق یکطرفه
  • مدارک هویتی زوج
  • عقدنامه و فتوکپی آن

پذیرش پرونده طلاق از طرف مرد در تهران

در صورتیکه شما نیز در شهر تهران سکونت دارید می توانید برای دریافت مشاوره و همچنین سپردن پرونده قضایی خانواده به محل موسسه حقوقی نوین وکیل واقع در میدان توحید و همچنین محله قیطریه مراجعه نمایید.

پیشنهاد می شود قبل از مراجعه حضوری در دفتر وکالت حتما با منشی هماهنگی نمایید تا وقت قبلی را برای شما تعیین نماید

وکیل طلاق از طرف مرد در موسسه نوین وکیل:

برای درخواست وکیل طلاق یکطرفه از یکی از وکلای نوین وکیل می توانید یه یکی از آدرس های زیر مراجعه نمایید.نوین وکیل با دارا بودن وکلای با تجربه در زمینه پرونده های خانواه می تواند به بهترین صورت پرونده طلاق شما را به نتیجه برساند:

آدرس دفتر وکالت طلاق از طرف مرد در میدان توحید: خیابان آزادی، جنب مترو توحید، برج توحید پلاک ۱۸۱ طبقه ۲ واحد ۴

آدرس دفتر وکالت طلاق یکطرفه از طرف مرد در قیطریه: خیابان اندرزگو، ابتدای خیابان قیطریه، کوچه کیارنگ، پلاک ۳، ساختمان ماهور، طبقه ۱ ، واحد ۳

 

نحوه دریافت مشاوره آنلاین از وکیل طلاق یکطرفه

اگر همچنان سوالاتی در مورد نحوه طلاق یکطرفه از سمت مرد دارید می توانید این سوالات را به صورت آنلاین و تلفنی از همکاران ما در مجموعه نوین وکیل بپرسید. این امکان وجود دارد که شما سوالات خود را با تماس با شماره های 02166902176 و شماره 02166901176 مطرح نمایید. هنگامیکه شما با این شماره ها تماس برقرار مینمایید ابتدا به منشی مجموعه متصل خواهید شد در مرحله بعد باید از منشی بخواهید که شما را به یکی از وکلای طلاق از طرف مرد متصل نماید.

همچنین شما میتوانید در بستر واتساپ سوالات خود را از وکلای نوین وکیل بپرسید برای مطرح نمودن سوالات خود در بستر واتساپ کافی می باشد که روی آیکن واتساپ در سمت راست پایین سایت کلیک نمایید تا به واتساپ شخصی وکیلی مورد نظر وصل شوید.

 

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *