وکیل طلاق توافقی در مشهد-قوانین و هزینه ها طلاق توافقی مشهد 1401

در این مقاله قصد داریم به موضوع وکیل طلاق توافقی در مشهد بپردازیم که یکی از مهمترین خدمات موسسه حقوقی نوین وکیل می باشد. همانگونه که میدانید مشهد یکی از کلان شهر های کشور می باشد که با توجه به ازدحام جمعیت و همچنین مشکلات فرهنگی در سراسر کشور جزو شهرهایی می باشد که دارای آمار طلاق نسبتا بالایی می باشد.

یکی از موضوعاتی که در طلاق توافقی در مشهد  مطرح می شود این موضوع می باشد که باید حتما قبل از ازدواج به مشاوره های ازدواج مراجعه شود و این موضوع به این دلیل می باشد که تجربه ثابت کرده است بسیاری از زوجین اگر به مشاوره قبل از ازدواج می رفتند قطعا با دید بهتری نسبت به ازدواج پا پیش میگذاشتند و در نتیجه شرایط متفاوتی را برای آینده خود رقم میزدند و قطعا آمار مشاوره از وکیل طلاق توافقی که در موارد زیادی به طلاق ختم می شود پایین می آمد.

شعبه طلاق توافق در مشهد یکی از شعب فعال موسسه حقوقی نوین وکیل می باشد که در این شعبه از خبره ترین وکلای خود استفاده نموده این این وکلا که دارای تجربه بالایی در پرونده های حقوقی و مخصوصا پرونده های طلاق می باشند این توانایی را دارند تا بهترین مشاوره را در حوزه طلاق توافقی به شما ارائه دهند و اگر شما تمایل داشته باشید می توانید پرونده های طلاق خود را به وکیل طلاق توافقی شعبه مشهد بسپارید.

همچنین مطالعه نمایید: درخواست طلاق از طرف زن

اصول طلاق توافقی چیست؟

همانگونه که از نام این مدل از طلاق مشخص می باشد طلاق توافقی به نوعی از طلاق گفته می شود که هم زوج و هم زوجه به علت های مختلف می خواهند به روابط زناشویی خود پایان دهند و در نتیجه اقدام به دریافت مشاوره از وکیل طلاق می نمایند. اینکه چه عللی باعث می شود کار زوجین به طلاق کشیده شود متفاوت می باشد ولی موضوع مهم این می باشد که در این نوع از طلاق باید همه چیز به صورت توافقات انجام شود. الیته این نکته را مدنظر داشته باشید که طلاق مکروه ترین حلال خداوند است و در صورتیکه هنوز به جلسات مشاوره نرفته اید و با مشاور روانشناس جلسه نداشته در انجام طلاق توافقی پاپیش نگذارید.

در طلاق توافقی زوج و زوجه قبل از اینکه بخواهند برای طلاق اقدامی را انجام دهند باید در تمامی موارد و به صورت کامل توافقات خود را انجام دهند تا در مراحل انجام طلاق مشکلات دیگری به وجود نیاید اگرچه بسیار دیده شده است که پس از استارت پرونده طلاق به علت اینکه در هنگام توافق نمودن طرفقین تمام تقاضاهای خود را عنوان ننموده اند و یا اینکه موردی را پذیرفته اند و بعدا بع علل مختلف پشیمان شده اند پرونده های طلاق توافقی در مشهد با مشکل مواجه شده اند.

در نتیجه پیشنهاد می شود که حتما در تمامی موارد از جمله مهریه – حضانت از فرزند – اجرت المثل – جهیزیه و ملاقات فرزندان و… حتما هر آنچه تقاضا دارید عنوان نمایید تا وکیل طلاق توافقی در مشهد به بهترین شکل کار توافق را برای شما انجام دهد.

وظایف و اختیارات وکیل طلاق توافقی در مشهد چه مواردی می باشد؟

اگر شما هم در شهر مشهد ساکن می باشید و قصد دارید در مورد اینکه وکیل طلاق توافقی در مشهد دقیقا چه اختیاراتی دارد و در صورت سپردن پرونده طلاق توافقی  چه کارهایی را برای شما انجام خواهد ما را با ادامه مقاله همراهی نمایید.

اولین موضوعی که در مورد اختیارات و وظایف وکیل طلاق توافقی با عنوان کنیم این موضوع می باشد که این وکیل وظیفه دارد به تمام مراجع قضایی که لازم است برای انجام طلاق توافقی اقدام شود برود و با توجه به اینکه طلاق توافقی به خودی خود استرس زا می باشد با این اختیاری که شما وکیل طلاق توافقی در مشهد داده اید دیگر لازم نیست خودتان به مراجع قضایی مراجعه نمایید و این موضوع میتواند کمک بسیار مهمی برای زوج و زوجه باشد و علت این موضوع این می باشد که طلاق از جمله موارد و مشکلاتی می باشد که بیشترین استرس و ناراحتی را به افراد وارد می آورد و همینکه یک وکیل کارهای طلاق توافقی را برای شما انجام دهد کمک خوبی برای شما خواهد یود و حتی اتمام کار پرونده وکیل طلاق توافقی حتی بدون حضور زوجین نیز امکان پذیر می باشد

دومین وظیفه ای وکیل طلاق توافقی در مشهد برعده دارد موضوع کمک به انجام توافقات زوج و زوجه می باشد که با توجه به تجربه ای که وکیل طلاق توافقی دارد می تواند با بهترین صورت مشاوره های لازم را به شما ارائه دهد تا به بهترین صورت از یکدیگر جدا شوید و بعد از طلاق همچنان فکر شما درگیر این موضوع نباشد که برای طلاق توافقی مشهد می توانستید توافق بهتری را انجام دهید.

سومین وظیفه وکیل طلاق توافقی در مشهد موضوع مراجعه دوباره به دادگاه های قضایی برای تجدید نظر خواهی می باشد! البته شاید برای شما نیز عجیب باشد که موضوع تجدید نظر خواهی برای دو فردی که خودشان برای انجام طلاق توافقی اقدام کرده اند عجیب باشد ولی طبق قانون بعد از اینکه رای اولیه طلاق توسط قاضی صادر شد هم زوج و هم زوجه می توانند به این حکم اعتراض نمایند که معمولا این اعتراض به علت انجام توافق انجام نمیشود. ولی در همین موضوع وظیفه مهم وکیل طلاق توافقی در انجام توافق خوب مشخص می شود که با یک توافق خوب بعدا هیچکدام از زوجین اقدام به اعتراض نکنند.

البته ای موضوع را مدنظر داشته باشید که ممکن است زوجین اختیارات وکیل طلاق توافقی خود در مشهد را به بیشترین حالت ارتقا داده باشند یعنی زوجین می توانند حق اسقاط فرجام خواهی – رد  اعسار –  درخواست اجرائیه -قبول یا رد سوگند و… را نیز وکیل طلاق توافقی در شهر مشهد واگذار کرده باشند.

پیشنهاد میکنیم مقاله طلاق توافقی با وکیل را مطالعه کنید.

آیا طلاق توافقی در مشهد قابل رجوع است؟

نکته بسیار مهم دیگری که در مورد پرونده های طلاق توافقی باید بدانید این موضوع می باشد که طلاق در کل دو حالت دارد اولین حالت آن طلاق بائن و حالت بعدی طلاق رجعی می باشد. در طلاق بائن امکان رجوع دوباره زوج به زوجه وجود ندارد ولی در طلاق رجعی این امکان برای زوج وجود دارد که زوج در دوران عده به زوجه مراجعه نماید و دوباره زندگی را از سر بگیرند اما دقت نمایید که طلاق توافقی در مشهد از نوع طلاق های بائن می باشد. و بعد از اینکه طلاق توافقی انجام گرفت زوجین نمیتوانند به هم مراجعه نمایند البته نگران نباشید این به این معنی نیست که دیگر امکان زندگی با هم را ندارند در طلاق بائن در طول مدت عده زوج میتواند به زوجه مراجعه نماید و بدون خواندن صیغه عقد دوباره با او زندگی نماید ولی در طلاق توافقی باید حتما بعد از انجام طلاق دوباره صیغه طلاق خوانده شود.

همچنین مطالعه نمایید: طلاق توافقی چقدر طول میکشد؟

قبول پرونده طلاق توافقی در شهرهای اطراف مشهد

در صورتیکه در شهرهای اطراف مشهد نیز ساکن می باشید این امکان وجود دارد که بعد از تماس با دفتر طلاق توافقی در مشهد استعلام نمایید که در چه شهرهایی در اطراف مشهد نیز می توانیم پرونده طلاق شما را برعهده بگیریم. با توجه به بزرگ بودن استان خراسان متاسفانه امکان پذیر نمی باشد که در تمام شهر های این استان بتوانیم وکالت پرونده های طلاق توفقی را برعهده بگیریم اما در شهر مشهد و همجنین شهرهای نزدیک به مشهد امکان ارائه خدمات وکیل طلاق توافقی در مشهد وجود دارد.

نحوه برقراری ارتباط با وکیل طلاق در مشهد

برای اینگه بخواهید با وکیل پرونده خود به صورت مستقیم مکالمه داشته باشید می توانید به صورت تلفنی و همچنین حضوری به شعبه نوین وکیل در مشهد مراجعه نمایید و کلیه اطلاعات را از وکیل پرونده طلاق بگیرید.

دریافت مهریه بعد از طلاق توافقی چگونه است؟

یکی از موضوعاتی که باید حتما قبل از انجام طلاق توافقی انجام شود موضوع مهریه میباشد که در این قسمت از مقاله طلاق توافقی در مشهد به آن میپردازیم. از آنجایی که در قانون شرع حق طلاق با مرد می باشد و زن ها نمی توانند خودشان اقدام به طلاق نمایند در نتیجه معمولا برای اینکه زوجه بتواند رضایت زوج را برای طلاق کسب نماید بخشی از مهریه خود یا تمام آن  را می بخشد تا اینکه زوج نیز راضی به انجام مراحل و توافقات طلاق توافقی شود و اینجا وظیفه وکیل طلاق توافقی بسیار مهم می باشد که بتواند با استفاده از تجربه ای که دارد مصلحت زوج و زوجه را در نظر بگیرد و آن دو را به بهترین توافق سوق دهد.

توافق برای نفقه توسط وکیل طلاق توافقی در مشهد

یکی از قوانین طلاق توافقی موضوع نفقه های عقب افتاده می باشد که زوج باید طبق قانون خرج و مخارج زوجه را در سالهای زندگی پرداخت کرده باشد و اگر از اینکار سرباز زده باشد در نتیجه زوجه میتواند برای انجام طلاق توافقی این مورد را درخواست دهد.که معمولا با مصلحت اندیشی های وکیل طلاق توافقی در مشهد این مورد نیز با توافقی خوب انجام میگیرد.این یعنی اینکه ممکن است با توجه به وضعیت مالی زوج وکیل طلاق توافقی زوجه را راضی کند که مقداری از حقوق مالی خود کوتاه بیاید ولی به یاد داشته باشیم که نفقه جزو حقوق مسلم زوجه در طول زندگی بوده و مبلغ نفقه با توجه به وضعیت فرهنگی در روزمره تعیین می شود که شامل مسکن و خرید لباس و خورد و خوراک و درمان می شود.

طلاق توافق در مشهد چه قدر طول میکشد؟

یکی از سوالاتی که معمولا موکیل که درگیر پرونده طلاق می باشند میپرسند این موضوع می باشد که بعد از اقدام برای طلاق توافقی این زمان چه قدر طول میکشد؟ در پاسخ به این سوال باید مواردی را در مورد وکیل طلاق توافقی عنوان نماییم که اگر شما کار وکالت پرونده طلاق توافقی خود را به یک وکیل خبره و با تجربه سپرده باشید علاوه بر اینکه می تواند در انجام توافقات کمک زیادی به شما نماید همچنین می تواند روند انجام کارهای اداری طلاق را برای شما سهولت بخشد و در کمترین زمان ممکن حتی کمتر از دو هقته کلیه کارهای طلاق را برای شما انجام دهد

مشاوره بهزیستی چیست و آیا حتما باید انجام شود؟

یکی از مواردی که گاها زوجین تمایلی به شرکت در آن ندارند مشاوره بهزیستی مییاشد که طبق قوانین دادگاهی ایران زوجینی که تصمیم به طلاق توافقی دارند حتما باید در مشاوره های بهزیستی قبل از انجام طلاق شرکت نمایند. البته شاید در ظاهر به خود بگویید که ما تصمیم قطعی برای طلاق را گرقته ایم و نیازی به انجام مشاوره های اضافی نداریم اما پیشنهاد ما به شما شرکت در جلسات مشاوره می باشد مخصوصا اگر واقعا زوج و زوجه هیچکدام دارای مشکل حادی نباشند و تجربه نشان داده که افراد بعد از دریافت مشاوره با دید بهتری می توانند به موضوع طلاق فکر کنند مخصوصا اینکه پای فرزند نیز در میان باشد و حداقل تاثیر مشاوره علاوه بر اینکه ممکن است از انجام طلاق توافقی در مشهد جلوگیری کند این موضوع می باشد که برای ادامه زندگی می توانید تصمیمات بهتری بگیرید.

شماره های نماس با وکیل طلاق توافقی در مشهد

در صورتیکه قصد دارید با وکیل طلاق توافقی در مشهد مکالمه داشته باشید می توانید از طریق بخش تماس با ما همین سایت اقدام نمایید و با شماره های داده شده تماس برقرار نمایید تا همکاران ما شما را به وکیل طلاق توافقی در مشهد متصل نمایند.

هزینه های وکیل طلاق توافقی در مشهد چه قدر می باشد؟

اگر قصد گرفتن طلاق توافقی در مشهد را دارید برای استعلام هزینه باید دفتر نوین وکیل واقع در مشهد تماس برقرار نمایید. ممکن است در مراحل طلاق توافقی پیچیدگی هایی به وجود بیاید که پروسه آن زمانبر تر بشود و در نتیجه این موضوع روی هزینه اعلامی تغییر ایجاد خواهد کرد. ولی تلاش ما براین است که کار طلاق توافقی در سریعترین زمان ممکن و همچنین با هزینه مقرون به صرفه برای شما انجام شود.

در چه حالتی طلاق توافقی به حالت رجعی باز میگردد؟

در طلاق توافقی رجوع امکان پذیر است، اما رجوع شرایط خاصی دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رجوع در طلاق توافقی باید از سمت زوج باشد.
  • رجوع تنها در مدت زمان عده امکانپذیر است.
  • رجوع باید به دو صورت قولی و عملی باشد.
  • رجوع نیازمند خواندن عقد نکاح نیست.

در صورتی که شروط بالا وجود داشته باشد طلاق توافقی به حالت رجعی باز میگردد و زوج می‌تواند به همسر خود رجوع کند.

در یک حالت دیگری که طلاق توافقی به حالت رجعی باز میگردد زمانی است که زوجه مهریه خود را به مرد بذل کرده اما در زمان عده طلاق توافقی درخواست مابذل مهریه نماید در چنین حالتی اگر زوجه مهریه خود را دریافت کند مرد نیز می‌تواند به آن رجوع کند اما در حالت کلی طلاق توافقی رجعی نیست مگر در مواردی که ذکر کردیم.

همچنین مطالعه نمایید: وکیل مهریه

برای انجام طلاق توافقی چه مراحلی را باید طی کنیم؟

برای انجام طلاق توافقی بدون وکیل زوجین باید مراحل زیر را طی کنند:

  • اولین اقدام برای طلاق توافقی مکتوب کردن توافقات زوجین است یعنی زوجین باید بر سر مسائل مادی و معنوی اعم از مهریه، نفقه، اجرت المثل، جهیزیه، حضانت فرزندان، تاریخ دیدار با فرزندان، نفقه فرزندان و… با یکدیگر توافق کنند و آن را به صورت کتبی ثبت نمایند.
  • دومین اقدام زوجین مراجعه به سامانه تصمیم است آن‌ها باید در این سامانه ثبت نام کنند و وقت مشاوره را دریافت نمایند، شرکت در جلسات مشاوره مراکز بهزیستی الزامی است تا کارشناس عدم سازگاری زوجین عدم ادامه زندگی مشترک آن‌ها را تشخیص دهد و گواهی عدم سازش را برای آن‌ها صادر نماید این گواهی از مدارک مهم برای طلاق توافقی است و بدون آن زوجین نمی توانند طلاق بگیرند.
  • سومین مرحله از طلاق توافقی پس از دریافت گواهی عدم سازش مراجعه به دفاتر خدمات قضایی و تنظیم برگه دادخواست طلاق توافقی است در این مرحله زوجین باید دادخواستی را مبنا بر طلاق توافقی برای دادگاه تنظیم کنند و به همراه سایر مدارک ارسال نمایند.
  • سپس کارشناس دادگاه پس از بررسی‌های لازم وقت دادرسی را برای زوجین معین می‌کند که این وقت از طریق پیامک به آن‌ها ابلاغ می‌شود و در صورتی که زوجین در سامانه ثنا ثبت نام کرده باشند باید با مراجعه به این سامانه از وقت دادرسی مطلع شوند.
  • در این مرحله زوجین باید به دادگاه مراجعه کنند و در جلسه دادگاه تمام مدارک خود اعم از برگه توافقنامه، گواهی عدم سازش، مدارک هویتی و عقد نامه را ارائه بدهند.
  • قاضی دادگاه پس از بررسی مدارک زوجین را به جلسات مشاوره خانواده ارجاع می‌دهد آن‌ها ملزم به شرکت در این جلسه هستند تا کارشناس پس از صحبت با زوجین و بررسی افکار آن‌ها عدم ناسازگاری آن‌ها را اعلام کند و گواهی عدم انصراف از طلاق را برای آن صادر نماید.
  • دادگاه در این مرحله براساس نظر مشاور و مدارک موجود حکم طلاق آن‌ها را صادر می‌کند و زوجین با مراجعه به دفاتر ثبت اسناد خواستار جاری شدن صیغه طلاق شوند و طلاق خود ثبت نمایند.

قوانین اجرت المثل در طلاق توافقی

مطابق با ماده 366 قانون مدنی: هر گاه کسی بر حسب امر دیگری اقدام به عملی نماید که عرفاً برای آن عمل اجرتی بوده و یا آن شخص عادتاً مهیای آن عمل باشد عامل ‌مستحق اجرت عمل خود خواهد بود مگر این‌که معلوم شود که قصد تبرع داشته است.

تبصره(الحاقی ۱۳۸۵/۰۵/۰۹) – چنانچه زوجه کارهایی را که شرعا به عهده وی نبوده و عرفا برای آن کار اجرت‌المثل باشد، به دستور زوج و با عدم قصد تبرع انجام داده باشد و برای دادگاه نیز ثابت شود، دادگاه اجرت‌المثل کارهای انجام گرفته را محاسبه و به پرداخت آن حکم می‌نماید.

براساس این ماده زوجه می‌تواند در قبال کارهایی که برعهده او نبوده است تقاضای اجرت المثل کند و مرد موظف به پرداخت است.

اجرت المثل در طلاق توافقی نیز مانند سایر حقوق مالی زوجین با توافق زوجین تعیین و تکلیف می‌شود و زوجه می‌تواند اجرت المثل خود را به صورت کامل به زوج ببخشد یا آن را به صورت کامل دریافت کند و دادگاه نیز مطابق با توافق آن‌ها عمل می‌کند و در صورتی که زوجه تقاضای اجرت المثل کند کارشناس دادگاه میزان آن را مشخص خواهد کرد.

حضانت فرزندان در طلاق توافقی در مشهد

حضانت فرزندان یعنی نگهداری و تربیت آن‌ها، مطابق قانون کشور ما پس از طلاق حضانت فرزندان چه دختر چه پسر تا سن ۷ سالگی برعهده مادر است و مادر موظف است تا این سن از فرزند خود نگهداری کند سپس از سن ۷ سالگی تا سن بلوغ حضانت فرزندان با پدر می‌باشد و پس از پایان سن بلوغ دادگاه بر حسب صلاحدید فرزند و خواست او حضانت را به یکی از والدین واگذار می‌کند.

مطابق با قانون حضانت حق و تکلیف والدین است و والدین نمی توانند از حضانت فرزند امتناع کنند اما حق دیدار با فرزند برای والد دیگر محفوظ است.

حضانت فرزندان در طلاق توافقی در مشهد نیز یکی از مسائلی است که زوجین قبل از طلاق باید درباره ان با یکدیگر صحبت کرده و به توافق برسند و از آنجا که در طلاق از نوع توافقی است ملاک تصمیم دادگاه توافقات زوجین است و زوجین هر گونه تصمیمی را می‌توانند درباره حضانت فرزندان بگیرند مثلا می‌توانند توافق کنند که حضانت فرزند نه ساله با مادر باشد و دادگاه حق هیچ گونه دخالتی در تصمیم ان‌ها را نخواهد داشت.

همچنین مطالعه نمایید:مشاوره حقوقی طلاق توافقی

نفقه فرزند بعد از طلاق توافقی برعهده چه کسی است؟

در قسمت فوق مطالبی را درباره حضانت فرزندان در طلاق توافقی  در مشهد بیان کردیم در این بخش از مقاله می‌خواهیم به این سوال که نفقه فرزند بعد از طلاق توافقی برعهده چه کسی است پاسخ دهیم با ما همراه شوید.

نفقه فرزند مطابق با قانون کشور ما برعهده پدر و جد پدری است و پدر موظف است به صورت ماهانه هزینه‌های زندگی فرزند چه دختر چه پسر اعم از هزینه مسکن، هزینه پوشاک، هزینه خوراک و تغذیه، هزینه آموزش و… را بپردازد و در صورتی که تمکین مالی داشته باشد اما از پرداخت نفقه امتناع کند، مجازات خواهد شد.

اگر پدر شرایط مالی برای پرداخت نفقه فرزند را نداشته باشد پدربزرگ پدر موظف به پرداخت نفقه ماهانه فرزند است اما اگر پدربزرگ پدری نیز شرایط پرداخت نفقه فرزند را نداشته باشد نفقه فرزند برعهده مادر است.

نفقه فرزند در طلاق توافقی برعهده پدر است اما زوجین می‌توانند هر گونه تصمیمی برای پرداخت نفقه فرزند اخذ کنند به طور مثال زوجین می‌توانند توافق کنند که نفقه فرزند را به صورت نصف نصف بپردازند و نصف هزینه‌های زندگی فرزند را پدر و نصف دیگر را مادر تامین کند و دادگاه نیز بر اساس تصمیم آن‌ها رای خود را برای پرداخت نفقه فرزند اعلام می‌کند.

بهترین وکیل طلاق توافقی چه ویژگی‌هایی دارد؟

به خوبی می‌دانید که کمک گرفتن از یک وکیل در فرایند طلاق توافقی در مشهد به شما کمک می‌کند تا مراحل طلاق توافقی در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شود و هیچ حقی از طرفین پایمال نشود.

در این بخش از مقاله می‌خواهیم ویژگی‌های بهترین وکیل طلاق توافقی در مشهد را بیان کنیم تا بتواند راحت وکیل طلاق توافقی را انتخاب نمایید.

  • یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین وکیل طلاق توافقی در مشهد این است که بر تمام قوانین طلاق توافقی و ماده‌های قانونی مربوط به آن آشنایی کامل داشته باشد و از حقوق طرفین نسبت به مسائل مادی و غیر مادی آگاهی کامل دارند.
  • یکی دیگر از ویژگی‌های بهترین وکیل طلاق توافقی در مشهد این است که به دعاوی خانواده و رویه دادگاه برای پرونده ‌های طلاق توافقی تسلط کافی دارد و می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن مراحل طلاق توافقی را انجام دهد.
  • بهترین وکیل طلاق توافقی در مشهد کسی است که به صورت مداوم پرونده‌های طلاق توافقی را پیگیری می‌کند تا به نتیجه مطلوب برسند.

گواهی عدم انصراف از طلاق توافقی چیست؟ و چگونه ثبت می‌شود؟

طلاق توافقی یکی از انواع طلاق است که زوجین با یک دیگر تصمیم میگیرند تا از به زندگی مشترک خود پایان بدهند و باید مراحل طلاق توافقی را انجام دهند.

گواهی عدم انصراف از طلاق توافقی یکی از مهم‌ترین مدارک برای طلاق توافقی است و در صورتی که دادگاه گواهی عدم انصراف از طلاق توافقی را صادر کند زوجین دیگر نمی توانند از طلاق انصراف بدهند.

برای دریافت این گواهی زوجین باید مراحل طلاق توافق اعم از شرکت در جلسات مشاوره، دریافت گواهی عدم سازش، تنظیم دادخواست طلاق توافقی، شرکت در جلسات دادگاه و شرکت در جلسات مشاوره خانواده دادگاه را انجام دهند که پس از شرکت در جلسات مشاوره خانواده و تلاش مشاور برای بهبود زندگی زوجین در صورتی که زوجین قادر به ادامه زندگی مشترک نباشند کارشناس نامه‌ای را به دادگاه ارائه می‌دهد که زوجین دیگر نمی توانند با یکدیگر ازدواج کنند و پس از آن دادگاه گواهی عدم انصراف از طلاق و حکم طلاق آن‌ها را صادر خواهد کرد که زوجین پس از آن قادر نیستند از طلاق انصراف بدهند.

در صورت انصراف زوجه از طلاق و عدم حضور او در دفترخانه طلاق، سر دفتر با مشاهده مدارک و بدون حضور زوجه صیغه طلاق را جاری خواهد کرد و طلاق آن‌ها را ثبت خواهد کرد.

حتی اگر زوج نیز در دفتر انه حضور نداشته باشد و خواستار انصراف از طلاق باشد سر دفتر بدون حضور زوج صیغه طلاق را برای زوجه جاری می‌کند و طلاق ان‌ها را ثبت خواهد کرد.

نحوه دریافت مشاوره در حوزه طلاق توافقی مشهد چگونه است؟

در صورتیکه نیاز به مشاوره با وکیل طلاق توافقی در مشهد را دارید این موسسه این راهکار را برای شما قرار داده است که از طریق تلفنی و آنلاین خدمات مشاوره را به شما ارائه دهیم. برای اینکه بتوانید به صورت تلفنی با وکلای ما در ارتباط باشید باید با شماره های 02122690179 و همچنین شماره 02166901176 در ارتباط باشید و همچنین برای ارتباط از طریق واتساپ کافی است روی آیکن واتساپ در سمت راست پایین سایت کلیک نمایید.

تلفن های جدید تماس با مرکز وکلای نوین وکیل: 02166902176

در صورتیکه قصد دارید پرونده وکالت طلاق توافقی در مشهد را به موسسه ما بسپارید می توانید به دفتر وکالت این مرکز در مشهد مراجعه نمایید.در شعبه مشهد نوین وکیل همکاران ما از ساعت 8 صبح الی 18 بعد از ظهر آماده ارائه خدمات در حوزه وکالت به شما می باشند.

کلام آخر

به پایان این مطلب از نوین وکیل رسیدیم اگر در خصوص طلاق توافقی در مشهد نیاز به کسب اطلاعات بیشتری دارید می‌توانید با استفاده از شماره‌های موجود در سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید و از آن‌ها راهنمایی دریافت نمایید.

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *