چگونه بهترین وکیل کیفری تهران را بگیریم؟

بهترین وکیل کیفری

بهترین وکیل کیفری تهران کیست؟ چگونه باید مهارت وکیل کیفری را تشخیص داد؟ در این مقاله به شما روش هایی معرفی میکنیم تا بتوانید بهترین وکیل کیفری تهران را شناسایی کنید و در صورت نیاز آن را استخدام کنید. با نوین وکیل همراه باشید.

وکیل کیفری کیست؟

وکیل کیفری شخصی است که در جرائم کیفری و در زمینه تنظیم یک شکایت نامه مرتب و مطابق قانون به افراد کمک می کند. وکیل کیفری در حوزه جرائم کیفری تخصص و فعالیت دارد و باید توانایی لازم برای حل پرونده های حساس جرائم کیفری را داشته باشد.

به طور کلی میتوان گفت وکیل کیفری درتنظیم شکایت کیفری و اثبات برائت از جرم و مجرم شناخته شدن یک شخص کمک می کند. به همین انتخاب همچین وکیلی کار دشواری است. در این مقاله از مقاله های وکیل نوین میخواهیم نحوه انتخاب وکیل کیفری خوب در تهران را به طور کامل توضیح دهیم پس با ما همراه باشید.

چگونه بهترین وکیل کیفری تهران را شناسایی کنیم؟!

پرونده های مختلفی با موضوعات مختلف در مراجع رسیدگی وجود دارد که هر کدام از آنها از نظر موضوع با دیگری تفاوت دارند. همین تفاوت باعث میشود تا وکالت هر پرونده ای نیاز به وکیل تخصصی داشته باشد که در زمینه موضوع آن پرونده مهارت کافی داشته باشد.

یکی از شاخه های موضوعی پرونده های دادگاهی، پرونده های کیفری است. وکالت پرونده های کیفری حساسیت ها و سختی های خاص خود را دارد و نیازمند دانش، تخصص و تبحر در زمینه این پرونده ها هستند. همچنین اگر به دنبال بهترین و ماهر ترین وکیل کیفری هستید باید این موضوع را در نظر داشته باشید که یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در وکالت پرونده های کیفری، تجربه کاری وکیل در زمینه کیفری و میزان موفقیت پرونده های پیشین اوست.

در نهایت معیارهای زیر را میتوان برای شناسایی وکیل حرفه ای کیفری استفاده کرد:

  • وکیل کیفری حرفه ای تنها پرونده های کیفری را قبول میکند و در همان شاخه فعالیت مینماید.
  • بهترین وکلای کیفری معمولا در زمینه کاری خود شناخته شده هستند. البته این موضوع برای وکلایی که به عنوان زیرمجموعه یک موسسه حقوقی فعالیت مینمایند صدق نمیکند.
  • وکیل خوب ، پس از مطالعه پرونده و صحبت با موکل خود داستان پرونده و موقعیت فعلی را به خوبی درک میکند.
  • وکیل حرفه ای در پرونده خود پرونده های موفق زیادی دارد و تعداد شکست های آنها ناچیز است.

معرفی وکیل حرفه ای کیفری در تهران

حالا که با مشخصات یک وکیل خوب در زمینه کیفری آشنا شدید میخواهیم شمارا با کارگروه وکلای کیفری نوین وکیل آشنا کنیم. اگر به دنبال بهترین وکیل کیفری در تهران یا دیگر شهرها هستید نیازی نیست راه دوری بروید. کارگروه جرائم کیفری موسسه نوین وکیل متشکل از چندین وکیل مجرب و متخصص کیفری در خدمت شما است. ویژگی های وکلای کیفری نوین وکیل را در ادامه برای شما بیان میکنیم:

  • با استخدام وکیل کیفری از موسسه نوین وکیل تنها یک وکیل را استخدام نمیکنید بلکه کارگروه وکلای کیفری نوین وکیل در خدمت شما هستند.
  • وکلای نوین وکیل در 99 درصد پرونده های کیفری که به آنها محول شده است موفق شده اند.
  • شما میتوانید به صورت رایگان از مشاوره های وکلای نوین وکیل استفاده کنید.
  • وکلای گروه نوین وکیل از وکلای با تجربه انتخاب شده اند و شما میتوانید به صورت کامل پرونده آنها را مشاهده نموده و سپس انتخاب نمایید.

معرفی وکیل دعاوی کیفری

بر اساس ماده ۱۲۸قانون آیین کیفری  در برخی مواقع دادگاه باید اجازه حضور وکیل را صادر کند به طور مثال هنگامی که پرونده محرمانه باشد حضور یک وکیل در دادگاه منوط به اجازه دادگاه می باشد.

موضوعات محرمانه عبارتند از :

  • دعاوی خاص با درخواست طرفین پرونده
  • موضوعات خانوادگی
  • اعمال منافی عفت و جرم های برخلاف اخلاق حسنه وجود داشته باشد.
  • هنگامی که محاکمه علنی شود و محفل امنیت یا مذهبی را بوجود بیاورد.

 انتخاب وکیل تضمینی کیفری

در صورتی که شما به دنبال وکیل تضمینی کیفری هستید اما نمی دانیدچه وکیلی مناسب است و قصد دارید در حل پرونده خود از وکلای مجرب و کار آزموده استفاده کنید می توانید با نوین وکیل تماس حاصل نمایید. مشاوره با وکلای نوین وکیل کاملا رایگان است.

وکیل کیفری تهران

همچنین مطالعه کنید:اعاده حیثیت چیست- شکایت برای اعاده حیثیت کیفری

شکایت کیفری چیست؟

شکایت های کیفری  شکایتی است که در آن یک شخص علیه شخص دیگر که مرتکب جرم کیفری شده است انجام می شود. این شکایت ها در دادسرا ها باید مطرح شوند سپس قاضی برایچنین شکایت هایی مجازات هایی تعیین می کند. نحوه ی شکایت نامه با به گونه ای باشد که خطاب به فرد مجرم و دادستان با مشخصات کامل هویتی نوشته شود. مدارک لازم برای شکایت نیز باید به آن پیوسته شود. نوشتن این نوع شکایت نامه کار دشواری نیست انا درست است که از یک وکیل برای نوشتن آن کمک بگیرید.

انواع شکایت کیفری

در این قسمت فوق شکایت کیفری را برای شما توضیح دادیم در این بخش از مقاله می‌خواهیم انواع شکایت کیفری را بیان کنیم که برای تنظیم شکایت و برای حضور جلسه دادرسی می‌توانید از یک وکیل متخصص کیفری کمک بگیرید.

شکایت از سرقت

هنگامی که فردی از فرد دیگر مال منقولی را سرقت می‌کند صاحب مال می‌تواند علیه سرقت کننده شکایت کند و حق و حقوق قانونی خود را اخذ نماید برای تنظیم شکایت و فرایند دادرسی و رسیدگی به پرونده می‌تواند از یک وکیل کیفری کمک بگیرید.

شکایت از جعل اسناد

جعل اسناد یکی از جرائم کیفری است و هر کس عمدا اقدام به جعل اسناد کند و از آن استفاده نماید جرم محسوب می‌شود و فرد مرتکب مجازات خواهد شد برای شکایت از جعل اسناد و تنظیم شکایت نامه می‌توان دز یک وکیل مجرب در این حوزه کمک گرفت که با مسائل ح کیفری و حقوقی این جرم آشنایی کامل دارد.

شکایت از فروش مال غیر

فروش مال غیر به صورت عمدی جرم محسوب می‌شود و شخص مرتکب براساس قانون مجازات اسلامی، مجازات خواهد شد.

شکایت از فروش مال غیر دارای پیچیدگی‌هایی می‌باشد که لازم است از بک وکیل متخصص در این حوزه کمک بگیرد تا بتوانید پرونده شکایت وز فروش مال غیر را به نتیجه مطلوب برسانید.

شکایت از خیانت در امانت

شکایت از خیانت در امانت جزء جرایم کیفری است هر کسی که در اموال منقول یا غیر منقولی که به او امانت داده شده است خیانت کند مجرم محسوب می‌شود و فرد می‌تواند علیه او به دلیل خیانت در امانت شکایت کند و در این فرایند از یک وکیل کیفری کمک بگیرد.

شکایت از توهین و افترا

تو هین و افترا به دیگری مطابق با قانون کشور ما جرم محسوب می‌شود و فرد توهین کننده مطابق با قانون مجازات خواهد شد، برای شکایت از توهین و افترا باید شکایت نامه‌ای را براین اساس تنظیم کرد و آن را در دفاتر خدمات قضایی ثبت کنند.

شکایت از کلاهبرداری

کلاهبرداری از جرائم کیفری می‌باشد که تنظیم شکایت نامه و رسیدگی به پرونده و پیگیری آن توسط وکیل کیفری متخصص صورت میگیرد و وکیل مانع پایمال شدن حق و حقوق فردی می‌شود که از او کلاهبرداری شده است.

شکایت از جرایم اینترنتی

شکایت از جرایم اینترنتی نیز توسط وکیل کیفری صورت می‌گیرد و اگر جرم اینترنتی جایی رخ دهد و جرم مرتکب ثابت شود مطابق با قانون مجازات اسلامی با او برخورد می‌شود.

شکایت از ضرب و جرح

هنگامی که فرد دچار صرب و جرح از سوی دیگری می‌شود می‌تواند از طریق قانون از او شکایت کند و دیه خود را مطالبه کند برای تنطیم شکایت از ضرب و جرح می‌توان از وکیل کیفری کمک گرفت.

 

می توانید مقاله  مشاوره حقوقی کیفری: مشاوره رایگان با نوین وکیل را در سایت ما مطالعه کنید.

دانش لازم برای انجام وظیفه یک وکیل متخصص کیفری

  • پزشک قانونی: یک وکیل مجرب و کارآزموده با علم پزشکی آشنایی کامل داشته باشد تا بتواند دبه طور کامل و صحیح نظرات کارشناسانه حقوقی بدهد.
  • اسلحه شناسی: یک وکیل کیفری باید با انواع اسلحه، طرز کار و مشخصات آن ها آشنایی کامل داشته باشد، البته قتل ها به صورت عمده با اسلحه های گرم اتفاق خواهد افتاد اما یک وکیل خوب بهتر است این إشنایی را داشته باشد زیرا گاهی در برخی پرونده ها مسائل پیچیده بوجود می آید که حل آنها مستلزم آشنا بودن با انواع سلاح ها است.
  • پلیس علمی: وکیل باید با پلیس عملی و مسائل آن مانند انگشت نگاری، کشف جعل، جمع آوری آثار باقی مانده در صحنه جرم، شناسایی اثر انگشت از محل وقوع جرم و…. آشنایی نسبی داشته باشد.

انتخاب وکیل برای حل پرونده

بر اساس قانون در پرونده های مانند سرقت طرفین پرونده می توانند دو وکیل برای خود انتخاب کنند. اگر پرونده دارای مضمون مهم و دارای اهمیت باشد مانند آدم ربایی، تجاوز و… باشد طرفین قادر به انتخاب سه وکیل برای خود هستند.

ابزار اصلی وکیل خوب

یک وکیل خوب دارای دو ابزار اصلی کلام و بیان است و در فرایند استفاده از این ابزار ها باید از کلمه و جمله هابه خوبی بهره ببرند تا در پرونده موفق شود.

بهترین وکیل کیفری تهران چه ویژگی هایی دارد؟

یک وکیل کیفری خوب باید تمام قوانین را به خوبی بلد باشد و بتواند کار های کیفری و حقوقی را به طور صحیح انجام دهد.

ویژگی های وکیل خوب می توان به :

  • دارای یک صدای رسا و شیوا
  • به امور حقوقی و کیفری تسلط کافی داشته باشد.
  • قادر به نوشتن لایحه برای ارائه با دادگاه
  • اعتماد به نفس بالا
  • در زمینه های مختلف توانایی مشاوره دادن دارد.

بهترین وکیل چه تحصیلاتی باید داشته باشد؟

بهتر است بدانید که بسیاری از وکلای دادگستری تحصیلات خود را در زمینه های گرایش ی تخصصی تکمیل می نمایند ودر زمینه مربوطه  توانایی و مهارت خاص دارد. اما می توان نتیجه گرفت که وکیل پایه یک دادگستری در کلیه موضوعات حقوقی و کیفری می تواند فعالیت داشته باشد و هیچ گونه محدودیتی ندارد. اما این نکته نیز حائزاهمیت می باشد وکیل متخصص در زمینه امور و پرونده های کیفری تخصص ویژه را کسب کند و با آن ها سر و کار دارد.

خدمات آنلاین توسط بهترین وکیل

امروزه با پیشرفت تکنولوژی برای انجام امور روش های آسانی بوجود آمده یکی از این روش ها فراهم کردن بستر مناسب در فضای اینترنت برای راهنمایی و مشاوره حقوقی در خصوص دعاوی کیفری و شکایت کیفری است.

سایت ما مفتخراست که می تواند خدماتی به صورت تخصصی و آنلاین و امکان ارتباط با وکلا و کارشناسان، انتخاب وکیل یا کارشناس بر اساس سوابق، تخصص را به مردم سراسر کشور ارائه دهیم. این خدمات به صورت آنلاین و کاملا رایگان می باشد.

استخدام وکیل کیفری حرفه ای در تهران

حتما بخوانید:شکایت از فروش مال غیر- نمونه شکایت نامه فروش مال غیر

چگونه با بهترین وکیل تهران صحبت کنیم؟

اگر به دنبال یک وکیل خوب در شهر تهران هستید؟ و قصد دارید با یک تیم مجرب و حرفه ای کار کنید می توانید از مشاوران و کارشناسان وکیل نوین کمک بگیرید.

برای مراجعه به سامانه ثنا اینجا کلیک کنید.

سوالات متداول

ویژگی های بهترین وکلای کیفری چیست؟

یک وکیل کیفری حرفه ای باید:
1-تنها در زمینه پرونده های کیفری فعالیت نموده باشد . وکیلی که در تمامی زمینه ها فعالیت میکند در هیچکدام از آنها حرفه ای نیست.
2-پرونده های شکست خورده او ناچیز باشد و کارنامه قابل دفاعی داشته باشد.
3-موقعیت پرونده و داستان پرونده را درک کند.

چگونه میتوان بهترین وکیل کیفری تهران را استخدام کرد؟

موسسه نوین وکیل با دارا بودن کارگروه تخصصی وکلای کیفری متشکل از وکلای مجرب و با تجربه کیفری آماده ارائه خدمات به شما عزیزان میباشد. شما با استخدام وکیل از موسسه نوین وکیل تنها یک وکیل استخدام نکرده اید بلکه تمامی وکلای کارگروه مربوط در خدمت شما هستند. همچنین کارنامه هر وکیل به طور کامل قابل مشاهده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *