معرفی وکیل زمین شهری در تهران

وکیل زمین شهری مسئله‌ای است که ما امروز قصد سخن گفتن در رابطه با آن را داریم و اینک در این باره باید بگوییم یکی از عوامل تامین رفاه زمین بوده و در همین رابطه قانون زمین شهری به وجود آمد. این قانون به بسیاری از امور نظیر زیاد شدن عرضه، تعادل قیمت زمین و… اشاره دارد و زمین شهری به کلیه زمین‌های شهر یا شهرک گفته می‌شود.

قانون زمین شهری

تامین نمودن مسکن و تاسیسات رفاهی، حفظ و بهره‌برداری از زمین و در نهایت فراهم کردن آسایش برای کلیه افراد جامعه دلیل تصویب قانون زمین شهری است و در این قانون زمین به سه دسته کلی بایر، دایر و موات تقسیم می‌شود.

 

مشاوره با وکیل زمین شهری

در رابطه با خرید یا اجاره زمین در صورتی که می‌خواهید وکیلی در کنار شما باشد تا با اطمینان خاطر معامله‌ای انجام دهید. وکیل زمین شهری می‌تواند با مشاوره تخصصی و مشاوره حقوقی در رابطه با قوانینی چون منطقه بندی، به شما مشاوره دهد و در صورت بروز هر مشکلی کمک حال شما باشد.

در این رابطه وکلای مجموعه نوین وکیل می‌توانند در این زمینه کمک حال شما بوده و به شما در این امر حقوقی مشاوره دهند و همیار و همراه شما باشند.

 

وکیل زمین شهری و مسئله‌ی کاربری زمین

کاربری زمین یک حوزه بسیار پیچیده حقوقی بوده و قوانین موجود در این زمینه معمولا تغییر می‌کند. وکیل زمین شهری باید در رابطه با این قوانین و قوانین مربوط به این حوزه اطلاعات کافی داشته باشد.

اگر به یک پشتیبان حقوقی در اختلافات زمینی خود نیاز دارید، وکیل زمین شهری می‌تواند پاسخگوی مشکلات شما باشد. شما می‌توانید با هزینه‌ای مناسب با کمک یک وکیل زمین شهری مشکلات مربوط به مسئله‌ی کاربری زمین خود را حل کنید.

 

بهترین وکیل زمین شهری در تهران

اگر در پی یافتن بهترین وکیل زمین شهری در تهران هستید، گروه وکلای نوین وکیل می‌تواند در این زمینه پاسخگوی نیازهای شما باشد. وکلای زمین شهری ما به صورت تخصصی در امور زمین شهری فعالیت می‌کنند و به کلیه‌ی قوانین زمین شهری مسلط هستند و تاکنون پرونده‌های موفق بسیاری را پشت سر گذاشته‌اند. در این باره تنها کافیست از طریق پل‌های ارتباطی ما با ما در ارتباط باشید.

 

قانون زمین شهری در ایران 

در رابطه با قانون زمین شهری در ایران باید بگوییم سازمان مسکن و شهرداری شهرها مسئول تنظیم و مدیریت زمین شهری هستند. در این رابطه کمیسیون ماده 12 قانون زمین شهری مرجع تشخیص نوع زمین بوده و به طور کلی اختلافات موجود در این قانون بسیار پیچیده بوده و به همین دلیل شما به وکیلی حاذق در این باره نیازمند خواهید بود.

 

اعتراض به رأی کمیسیون ماده 12

در رابطه با اعتراض به رای کمیسیون ماده 12 تا مدت 3 ماه فرصت تقدیم درخواست و تقاضای نقض نظریه کمیسیون ماده 12 وجود داشته و دادگاه نیز در این باره موظف به رسیدگی و صدور حکم است.

 

کلام پایانی

ما در مطالب این صفحه در رابطه با وکیل زمین شهری سخن گفتیم و در این باره اطلاعات مفیدی به شما عزیزان ارائه نمودیم و اینک در انتها امیدواریم مطالب این صفحه رای شما عزیزان مفید بوده باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *