مشاوره حقوقی طلاق یکطرفه

مشاوره حقوقی طلاق یکطرفه

مشاوره حقوقی طلاق یکطرفه یکی از خدماتی است که توسط موسسات مختلف حقوقی ارائه می‌شود، طلاق یکطرفه یکی از انواع طلاق است که در دادگاه‌های خانواده مطرح می‌شود این دعاوی به دلیل حساسیت و پیچیدگی‌هایی که دارد نیازمند یک مشاور حقوقی خانواده خوب و مجرب است.

طلاق یکطرفه نسبت به سایر طلاق‌ها قوانین و پیچیدگی‌های خاص تری را دارد در واقع سخت‌ترین نوع طلاق می‌باشد قبل از درخواست طلاق یکطرفه لازم است که با یک مشاوره حقوقی طلاق یکطرفه مجرب و متخصص مشورت کنند.البته بسته به اینکه طلاق یکطرفه از سمت مرد باشد و یا زن مراحل انجام طلاق متفاوت می باشد و همچنین هزینه های مربوط به وکیل طلاق یکطرفه متفاوت خواهد بود.

در این نوشتار نوین وکیل می‌خواهیم درباره مشاوره حقوقی طلاق یکطرفه مطالبی را ارائه بدهیم با ما همراه شوید.

طلاق یکطرفه چیست؟

طلاق یکطرفه مانند طلاق توافقی نیست و تنها یکی از زوجین خواستار طلاق است به همین دلیل مجبور است که بدون موافقت و حضور همسر درخواست طلاق خود را به دادگاه ارائه دهد.

اگر طلاق یکطرفه از سوی زن باشد دارای دشواری و پیچیدگی‌هایی است، زیرا که زن باید دلایل محکمه پسند برای طلاق داشته باشد البته طلاق از سوی مرد نیز دارای شرایطی است و مرد نمی تواند بدون دلیل خواستار طلاق باشد و همسر خود را طلاق بدهد.

طلاق یکطرفه از سوی زن

براساس قانون مدنی مرد هر زمان که بخواهد با شرایط خاصی می‌تواند همسر خود را طلاق دهد، اما برای زن اینگونه نیست‌، گاهی اوقات در طول زندگی مشترک شرایطی بوجود می‌اید که زن تحمل آن زندگی برایش دشوار می‌شود در اینجا قانونگذار شرایطی را در نظر گرفته است که زن با توجه به آن شرایط می‌تواند در خواست طلاق بدهد که در اصطلاح به آن طلاق یکطرفه از سوی زن می‌گویند.

همچنین مطالعه نمایید: مشاوره با وکیل طلاق

مهم‌ترین دلایلی که زن با تکیه بر ان می‌تواند اقدام به درخواست طلاق نمایند شامل عدم باوری زوج، عدم توانایی پرداخت نفقه، بیماری یا جنون شوهر، عدم توانایی برای تهیه منزل و سرپناه مناسب، مرد روابط نامشروع داشته باشد، محکومیت که به حبس مرد که بیشتر از ۵ سال باشد، ازدواج مجدد مرد بدون حکم دادگاه و رضایت همسر اول، نا توانی مرد در برقراری رابطه جنسی، ترک منزل برای مدت طولانی، ضرب و جرح، توهین و تحقیر و فحاشی به زن می‌شود.

در صورت وجود یکی از دلایل فوق زن می‌تواند درخواست طلاق یکطرفه را تنظیم نماید و به دادگاه ارائه بدهد البته زن باید بتواند دلیل خود را در دادگاه اثبات نماید در غیر این صورت درخواست او رد خواهد شد.

طلاق یکطرفه از سوی مرد

همانطور که در قسمت فوق گفتیم مرد هر زمان که بخواهد بدون نیاز به اثبات دلیل در دادگاه می‌تواند همسر خود را طلاق دهد اما با افزایش آمار طلاق قانونگذار بیان کرد که مرد تحت یک سری شرایط خاص می‌تواند همسر خود را طلاق دهد و در ابتدا باید تمام حق و حقوق مالی زن را بپردازد در غیر این صورت دادخواست او برای طلاق زن رد خواهد شد.

به طور کلی مرد باید حقوق مادی زن را که شامل نفقه ایام گذشته، اجرت المثل، مهریه و… می‌شود را بپردازد سپس درخواست طلاق نماید.

در مقاله دیگری در مورد حقوق زن در طلاق توافقی به تفصیل توضیخاتی ارائه شده است

مشاوره حقوقی طلاق یکطرفه

مشاوره حقوقی طلاق یکطرفه به افراد کمک می‌کند تا نسبت به راه حل‌های طلاق یکطرفه و قوانین آن آشنایی کامل پیدا کنند، سپس اقدام به تنظیم درخواست طلاق یکطرفه نمایند.

طلاق یکطرفه ممکن است از سوی یکی از زوجین درخواست شود به همین دلیل نسبت به طلاق توافقی پیچیدگی‌هایی دارد مخصوصا اگر زوجه خواستار طلاق باشد و زوج خواستار طلاق نباشد در این صورت زوجه می‌توانید با استفاده از مشاوره حقوقی طلاق یکطرفه از حقوق خود و شرایط درخواست طلاق آگاه شود سپس اقدام به درخواست طلاق نمایند.

لازم به ذکر است که بگوییم اگر مرد خواستار طلاق باشد ابتدا تمام حق و حقوق مالی زن را بپردازد سپس اقدام به درخواست طلاق نماید به همین دلیل بهتر است قبل از تنظیم درخواست مشاوره حقوقی طلاق یکطرفه را دریافت نماید.

مشاور حقوقی طلاق یکطرفه چه کسی است؟

مشاوره حقوقی طلاق یکطرفه کسی است که در رشته حقوق تحصیل کرده است و در زمینه طلاق یکطرفه تخصص و دانش کافی را دارد معمولا کسانی که مشاوره حقوقی طلاق یکطرفه را ارائه می‌دهند وکلای متخصص طلاق هستند البته افرادی هم هستند که صرفا تنها یک مشاور هستند.

مزایای مشاوره حقوقی طلاق یکطرفه

  • بهره مندی از مشاوره حقوقی طلاق یکطرفه به شما کمک می‌کند تا بهترین راه حل را برای حل پرونده انتخاب نمایید.
  • مشورت با مشاور حقوقی طلاق یکطرفه باعث می‌شود تا با قوانین طلاق یکطرفه آشنا شوید.
  • مشاوره حقوقی طلاق یکطرفه به شما این امکان را می‌دهد که در مدت زمان کمتر و بدون اتلاف وقت روند رسیدگی به پرونده خود را طی کنید.
  • با استفاده از مشاوره حقوقی طلاق یکطرفه  از بروز مشکلات احتمالی می‌توانید جلوگیری کنید.

 

همچنین مطالعه نمایید:مشاوره حقوقی طلاق توافقی

ویژگی مشاوره حقوقی طلاق یکطرفه

مشاوره حقوقی طلاق یکطرفه یک امر تخصصی است به همین شخصی که میخواهد مشاوره ارائه بدهد باید دارای ویژگی‌هایی باشد.

اولین ویژگی که یک مشاور حقوقی طلاق یکطرفه باید داشته باشد تخصص و دانش کافی است او باید در زمینه طلاق یکطرفه قوانین و شرایط طلاق از سوی مرد و از سوی زن آگاهی کامل داشته باشد و به مراحل رسیدگی به حل پرونده طلاق یکطرفه تسلط داشته باشد تا بتواند بهترین راه حل را ارائه نماید.

دومین ویژگی مشاوره حقوقی طلاق یکطرفه این است که به مسائل مالی و کسب درآمد کمترین توجه را داشته باشد و زمان مناسبی را برای مشاوره اختصاص دهد همچنین راهکار‌های درست و منطقی را بدون در نظر گرفتن هزینه و زمان به مراجعه کننده ارائه دهد.

در مقاله دیگری در مورد وکالت در طلاق توافقی به تفصیل توضیحاتی ارائه شده است

مشاوره حقوقی طلاق یکطرفه رایگان

مشاوره حقوقی طلاق یکطرفه رایگان به صورت آنلاین و تلفنی انجام می‌شود همانطور که در قسمت‌های فوق گفتیم طلاق یکطرفه یکی از انواع طلاق است که پیچیدگی‌های خاص خود را دارد و افراد تحت یک شرایط خاص می‌توانند اقدام به درخواست طلاق یکطرفه نمایند.

 مشاوره حقوقی طلاق یکطرفه باعث می‌شود تا شما نسبت به شرایط طلاق یکطرفه از سوی زن و مرد و قوانین طلاق یکطرفه آگاه شوید و با آگاهی کامل اقدام به تنظیم درخواست طلاق یکطرفه نمایید.

امروزه بسیاری از موسسات حقوقی مشاورانی دارند که در انواع طلاق به خصوص طلاق یکطرفه تخصص کافی را دارند شما می‌توانید با استفاده از روش‌های ارتباطی که موسسات برای ارتباط با مشاوران قرار داده اند با مشاوره حقوقی طلاق یکطرفه ارتباط برقرار کنید و از آن‌ها مشاوره حقوقی طلاق یکطرفه را دریافت نمایید.

حتما بخوانید: مقاله ای در رابطه با شرایط طلاق توافقی از طرف زن نوشتیم شاید برای شما مفید باشد

مشاوره حقوقی طلاق یکطرفه تلفنی

یکی از قدیمی‌ترین روش‌های مشاوره، مشاوره حقوقی تلفنی است در این روش برای دریافت مشاوره حقوقی طلاق یکطرفه فرد می‌تواند به صورت تلفنی و بدون عدم حضور در موسسات حقوقی با شماره موردنظر تماس بگیرد و با مشاوران مشورت نمایید.

در روش مشاوره حقوقی طلاق یکطرفه تلفنی یک فرد متخصص با تحصیلات حقوقی به سوالات شما پاسخ می‌دهند و در صورت نیاز با راهنمایی بیشتر فرد می‌تواند با مراجعه حضوری به موسسات از خدمات مشاوره‌ای آن‌ها استفاده نماید.

مشاوره حقوقی طلاق یکطرفه تلفنی یکی از روش‌هایی است که افراد می‌توانند برای دریافت مشاوره از آن استفاده نمایند و اکثر موسسات حقوقی مشاوره طلاق یکطرفه تلفنی را به صورت رایگان ارائه می‌دهند.

برای دریافت مشاوره تلفنی می‌توانید با شماره02166901176 تماس بگیرید.

 

همچنین مطالعه نمایید: مشاوره حقوقی ارث و میراث

مشاوره حقوقی طلاق یکطرفه آنلاین

امروزه ابزار‌های آنلاین مانند شبکه‌های اجتماعی و تلفن‌های هوشمند در حوزه مشاوره جای خود را پیدا کردند، مشاوره حقوقی طلاق یکطرفه آنلاین یکی دیگر از روش‌های دریافت مشاوره حقوقی است.

موسسات حقوقی با استفاده از ابزار‌های آنلاین این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده اند که به‌صورت مستقیم و آنلاین با مشاوران حقوقی طلاق یکطرفه ارتباط برقرار کنند و از خدمات مشاوره‌ای آنلاین استفاده نمایند، این روش برای پاسخگویی سریع و ارزان به سوالات حقوقی شما درباره طلاق یکطرفه بسیار مناسب است.

هزینه مشاوره حقوقی طلاق یکطرفه

هزینه مشاوره حقوقی طلاق یکطرفه برای زن بیشتر از مرد است، زیرا درخواست طلاق از طرف زوجه دارای پیچیدگی‌هایی است که فرد باید با دقت و حساسیت زیادی راه حل‌هایی را برای حل پرونده طلاق یکطرفه ارائه بدهد البته بسیاری از موسسات به صورت رایگان مشاوره حقوقی طلاق یکطرفه را ارائه می‌دهند.

موسسه نوین وکیل نیز تیمی قوی در حوزه مشاوره دارد که در زمینه‌های مختلف می‌توانند به شما مشاوره ارائه دهند این موسسه به صورت تلفنی و آنلاین مشاوره حقوقی طلاق یکطرفه رایگان را ارائه می‌دهد کافیست با شماره02166901176 تماس بگیرید.

مشاوره حقوقی طلاق یکطرفه در دوران عقد

متاسفانه امروزه زوجینی هستند که بدون آگاهی از شرایط و روحیات یکدیگر تصمیم به ازدواج میگیرند و در دوران عقد که به یکدیگر محرم می‌شوند تصمیم به جدایی میگیرند.

گاهی اوقات زن پس از طی کردن چند ماه به این نتیجه می‌رساند که نمی توان با همسر خود زندگی مشترک را آغاز کند به همین دلیل درخواست طلاق یکطرفه را دادگاه می‌نماید و در مقابل گاهی اوقات مرد تصمیم میگیرند پس از پرداخت حقوق مالی زن اقدام به درخواست طلاق نماید و از آنجا که طلاق در دوران عقد نیز پیچیدگی‌ها و دشواری‌های خاص خود را دار پیشنهاد می‌کنیم حتما مشاوره حقوقی طلاق یکطرفه در دوران عقد را دریافت نمایید سپس اقدام به درخواست طلاق نمایید.

پیشنهاد مطالعه:مشاوره حقوقی نفقه

سخن پایانی

در این مقاله به مشاوره حقوقی طلاق یکطرفه پرداختیم چنانچه در این خصوص نیاز به راهنمایی‌های بیشتر دارید با شماره 02166901176 تماس بگیرد و از مشاوران ما راهنمایی بخواهید.موسسه نوین وکیل یکی از موسسات معتبر حقوقی است که در زمینه‌های مختلف مشاوره حقوقی ارائه میدهد شما می‌توانید برای دریافت مشاوره حقوقی طلاق یکطرفه با ما تماس بگیرید.

ضمنا شما می توانید در مورد انواع طلاق از وکلای نوین وکیل مشاوره دریافت نمایید که یکی از این موارد طلاق یکطرفه می باشد و از مشاوره های دیگر طلاق می توان به طلاق از طرف زن و همچنین طلاق از طرف مرد و طلاق توافقی و طلاق غیابی می توان نام برد که برای دریافت مشاوره تمام این زمینه های میتوانید به وکلای نوین وکیل مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *