وکیل چک برگشتی کیست + مشاوره با وکیل چک برگشتی در تهران – تماس: 02122690179

وکیل چک برگشتی وکیلی است در حوزه چک و مسائل مربوط به ان اعم از قوانین چک برگشتی، قانون تجارت با استفاده از چک، قانون صدور چک تخصص کافی دارد و افرادی که در این گونه مسائل با مشکل مواجهه می‌شوند را می‌توانند به راحتی راهنمایی کنند.

چک یکی اسناد مهم بانکی است که برای پرداخت وجهه نقد مورد استفاده قرار می‌گیرد و با استفاده از انواع چک می‌توانید مبادلات مالی خود را انجام دهید اما در برخی از موارد به دلیل کمبود بودجه در حساب چک برگشت می‌خورد و شما باید از طریق قانون برای دریافت طلب خود اقدام کنید. در دادگاه های ایران به علت مشکلات اقتصادی خاصی که وجود دارد شکایت در حوزه های جرایم مالی زیاد می باشد و در نتیجه در صورتیکه قصد هرگونه فعالیت مالی را دارید باید از قوانین حقوقی مطلع باشید، یکی از مهمترین پرونده ها در حوزه های مالی موضوع چک برگشتی می باشد که در این مقاله در این مورد مطالبی را عنوان می نماییم.

در این مطلب از نوین وکیل می‌خواهیم به وکیل چک برگشتی و مسائل پیرامون آن بپردازیم برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه شوید.

وکیل چک برگشتی کیست و چگونه بشناسیم؟

وکیل چک برگشتی وکیلی است که تحصیلات اولیه خود در رشته حقوق را به پایان رسانده و با شرکت در آزمون وکالت موفق به اخذ پروانه وکالت شده است و به صورت تخصصی به پرونده‌های چک برگشتی و مسائل مربوط به آن می‌پردازد.

وکیل چک برگشتی در تهران نسبت به قوانین و اصطلاحات قانونی جدید در خصوص چک و چک برگشتی و مبادله با چک آشنایی کامل دارد و به راحتی می‌تواند پرونده مربوط به چک برگشتی را به نتیجه مطلوب برساند.

حال شاید این سوال ذهن شما را مشغول کند که چگونه وکیل چک در تهران را بشناسیم؟

برای شناخت بهترین وکیل چک در تهران می‌توانید از دوستان و اطرافیان خود پرس و جو کنید اگر یک وکیل خوب و متخصص چک برگشتی را می‌شناسند به شما معرفی کنند یکی دیگر از راه‌های شناخت وکیل چک برگشتی مراجعه به سامانه وکلا است شما می‌توانید به این سامانه مراجعه کنید و وکلای چک برگشتی را شناسایی کنید و با پیدا کردن آدرس دفتر او با صورت حضوری مراجعه کنید.

 

همچنین مطالعه نمایید: شکایت چک برگشتی

مزایای داشتن وکیل چک برگشتی چیست؟

به خوبی می‌دانید که مسائل حقوقی و قانونی بسیار پیچیده هستند و افراد که آگاهی ک تخصص کافی ندارند ممکن است برای حل مسائل حقوقی و قانونی خود دچار مشکل شوند به همین دلیل کمک گرفتن از یک وکیل متخصص می‌تواند روند حل مشکل ان‌ها را تسریع ببخشد.

اگر شما با مشکل چک برگشتی مواجهه شدید می‌توانید از یک متخصص کمک بگیرید در این بخش از نوشتار می‌خواهیم مزایای وکیل  متخصص چک برگشتی را بیان کنیم: ‌

  • وکیل چک  به دانشی که دارد به شما کمک می‌کند تا از تمام حق خود آگاهی کامل پیدا کنید سپس برای احقاق حق خود اقدام نمایید.
  • یک مزیت مهم کمک از وکیل چک این است که پرونده‌های چک برگشتی دارای پیچیدگی‌ها و دشواری‌هایی است و بدون دانش و تخصص کافی قابل حل نیستند شما می‌توانید با کمک از وکیل متخصص این حوزه مانع تضییع حقوق خود شوید.
  • وکیل چک برگشتی خوب از تمام مراحل روند اداری و دادرسی به پرونده‌های چک برگشتی مطلع است و می‌تواند با تخصص و مهارتی که دارد پرونده را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به نتیجه برساند.
  • یکی دیگر از مزایای مهم وکیل چک این است که شما با اعطای وکالت به وکیل نیازی به حضور شما در جلسات دادگاه نیست و وکیل می‌تواند به جای شما حاضر شود.

ویژگی‌های وکیل چک خوب

در قسمت فوق مزایای کمک از وکیل چک برگشتی را بیان کردیم حال شاید شما بخواهید برای حل پرونده چک برگشتی از یک وکیل متخصص کمک بگیرد که در وهله اول باید وکیل را انتخاب کنید در این بخش از نوشتار می‌خواهیم ویژگی‌های وکیل خوب چک برگشتی خوب را برای شما بیان کنیم تا به راحتی بتوانید وکیل مدنظر را انتخاب کنید.

  • اولین و مهم‌ترین ویژگی ار وکیلی از جمله وکیل  متخصص چک برگشتی تخصص و دانش کافی است وکیل باید در خصوص چک برگشتی و قوانین مربوط به آن اطلاعات کافی داشته باشد.
  • یکی دیگر از ویژگی‌های وکیل چک برگشتی تجربه و مهارت است وکیل باید در حل پرونده‌های متعدد چک برگشتی تجربه زیادی داشته باشد و در حل پرونده‌های متعدد موفق عمل کرده باشد.
  • از دیگر ویژگی‌های وکیل چک  می‌توانیم به آشنایی و تسلط به مراحل ادله دادرسی اشاره کنیم یک وکیل متخصص در این حوزه به مراحل قانونی حل پرونده‌های چک برگشتی تسلط کافی دارد و می‌تواند در کمترین زمان ممکن پرونده را به نتیجه مطلوب برساند.

 

همچنین می توانید مقاله رفع سوء اثر چک برگشتی-مدت زمان رفع سوء اثر چک بدون لاشه را مطالعه کنید. 

وکیل چک در تهران

شهر تهران پایتخت ایران به دلیل کثرت جمعیت و نقطه مرکز فعالیت‌های اقتصادی و تجاری شاهد تعدد پرونده‌های چک برگشتی زیادی در دادگاه‌های و شعبه‌های دادسراها هستیم به همین دلیل برای حل پرونده‌های پیچیده‌ای مانند چک برگشتی لازم است که از یک وکیل خوب و متخصص کمک بگیرید.

وکیل چک در تهران به صورت تخصصی به حل پرونده‌های چک می‌پردازد چنانچه در معاملات تجاری و بانکی خود چک طرف معامله برگشت می‌خورد و نمی توانید طلب خود را از او دریافت کنید می‌توانید به وکیل چک در تهران مراجعه کنید و با کسب اطلاعات لازم برای احقاق حق خود تلاش کنید.

وکیل چک در تهران می‌تواند به شما کمک کند تا در خصوص اقدامات لازم برای مطالبه، وجه نقد چک برگشتی و نحوه شکایت برای چک برگشتی و طی کردن مراحل دارسی به چک برگشتی اطلاعات لازم را کسب نمایید، سپس اقدام کنید علاوه بر این چک برگشتی یک مسئله حقوقی پیچیده است که در صورتی که اطلاعات و دانش کافی در این حوزه نداشته باشید ممکن است حق و حقوق شما پایمال شود.

مشاوره تلفنی با وکیل چک برگشتی

مشاوره تلفنی با وکیل چک برگشتی یکی از مهم‌ترین روش‌های مشاوره است بسیاری از افراد که با مشکل چک برگشتی مواجهه می‌شوند وقت و ان کافی برای مراجعه حضوری به وکیل چک  را ندارند بهترین راهکار برای آن‌ها دریافت مشاوره تلفنی از وکیل چک است.

شمای توانید با استفاده از شماره تلفن با وکیل چک برگشتی ارتباط برقرار کنید و به صورت کامل مشاوره دریافت نمایید.

مشاوره تلفنی با وکیل چک  مزایای زیادی دارد که وز مهم‌ترین آن‌ها م توانیم به صرفه جویی در زمان و هزینه اشاره کنیم در این نوع مشاوره شما بدون اتلاف وقت در هر مکان و زمانی که باشید می‌توانید از طریق شماره تلفن با وکیل چک برگشتی ارتباط برقرار کنید.

مشاوره آنلاین با وکیل چک

یکی از روش‌های محبوب مشاوره، مشاوره آنلاین است در این نوع از مشاوره فرد می‌تواند به راحتی و در بستر‌های ارتباطی آنلاین با وکیل چک ارتباط برقرار کند و سوالات و ابهامات خود را در خصوص چک و مسائل مربوط به آن بپرسید.

در این روش در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با صرفه هزینه اندک می‌توانید یک مشاوره جامع درباره چک دریافت کنید خوشبختانه امروزه بسیاری از موسسه‌های حقوقی امکان دریافت مشاوره آنلاین با وکیل چک را فراهم کرده اند و شما می‌توانید از طریق بستر‌های ارتباطی تعیین شده با وکیل ارتباط برقرار کنید و مشاوره دریافت نمایید.

هزینه وکیل چک برگشتی

همانطور که در قسمت‌های فوق نیز اشاره کردیم پرونده‌های مربوط به حوزه چک دارای پیچیدگی‌ها و دشواری‌هایی است که در صورت عدم اطلاعات و دانش کافی نمی توانید این پرونده‌ها را به نتیجه برساند و سبب احقاق حق خود شوید.

بهترین راه حل مراجعه به یک وکیل متخصص چک برگشتی و دریافت راهنمایی از او است حال شاید این سوال برای شما مطرح شود که هزینه وکیل چک برگشتی چقدر است؟

هزینه وکیل چک برگشتی بستگی به دریافت نوع خدمات دارد برخی از افراد تنها به دنبال مشاوره گرفتن از وکیل هستند تا به کسب اطلاعات بتوانند برای اقامه دعوی در دادگاه اقدام کنند در برخی از موارد افراد وکالتنامه‌ای به وکیل اعطا می‌کنند تا او بتواند تمام مراحل شکایت و رسیدگی به پرونده چک برگشتی را انجام دهد.

به طور کلی هزینه وکیل با توجه به نوع خدماتی که به شما ارائه می‌شود تعیین خواهد شد، به همین دلیل هزینه مشاوره وکیل چک برگشتی، هزینه رسیدگی به پرونده توسط وکیل متفاوت است برای کسب اطلاعات از هزینه وکیل چک برگشتی می‌توانید با شماره تماس بگیرید.

دستمزد وکیل چک برگشتی تهران

دستمزد وکیل چک برگشتی براساس پیچیدگی پرونده، خدمات ارائه شده در فرایند حل پرونده توسط وکیل اعم از تنظیم شکایت نامه، جمع آوری اطلاعات و مدارک لازم، حضور در جلسه دادرسی و پیگیری مدوام پرونده تا حصول نتیجه تعیین می‌شود.

دستمزد وکیل چک برگشتی در تهران نسبت به سایر شهرها بیشتر می‌باشد زیرا تهران پایتخت کشور است و مبادلات بانکی و تجاری گسترده‌ای در آن شکل می‌گیرد به همین دلیل پیچیدگی پرونده‌های چک برگشتی بیشتر است و وکیل برای حل پرونده باید زمان زیادی را صرف کند و با استفاده از ماده‌های قانونی و راهکارهای قانونی پرونده را به نتیجه مطلوب برساند.

همچنین نمی توانیم یک دستمزد یکسان برای تمام وکیل‌ها بیان کنیم زیرا لر وکیل با توجه به زمان صرف شده برای حل پرونده و خدمات ارائه شده یک دستمزد متفاوت دارد.

چک بلامحل چیست و چه عواقبی دارد؟

شاید تا به حال نام چک بلامحل را شنیده باشید اما ندانید که صدور این چک‌ها چه عواقبی را در پی دارد در این بخش از نوشتار می‌خواهیم به چک بلامحل و عواقب آن بپردازیم.

چک یکی از اسناد مهم تجاری است که در میان معادلات بانکی و تجاری و اقتصادی کاربرد گسترده‌ای دارد هنگامی که فرد چک را صادر می‌کند در واقع به بانک اجازه می‌دهد که تا بخشی یا کل مبلغ حساب او را به دارنده چک بدهد البته چک باید دارای زمان، تاریخ، مبلغ مشخص و محل صدور باشد همچنین فرد صادر کننده باید با توجه با موجودی حساب خود مبلغ را در چک بنویسد در صورتی گه مبلغ چک با موجودی حساب برابر نباشد یا از آن بیشتر باشد در غیر این صورت چک بلامحل یا چک برگشتی محسوب می‌شود.

به طور کلی هنگامی که شما وجه کافی در حساب ندارید که به دارنده چک داده شود چک شما برگشت خواهد خورد که در چنین حالتی دارنده چک می‌تواند با مراجعه به مراجع قضایی از شما شکایت کند.

همانطور که گفتیم مهم‌ترین و اولین عواقب چک بلامحل این است که دارنده چک به راحتی می‌تواند به دلیل چک برگشتی از شما در مراجع قضایی شکایت کند.

در صورتی که چک شما حقوقی باشد پس از شکایت دارنده می‌تواند به راحتی وجهه چک را مطالبه کند اما در صورتی که چک کیفری باشد علاوه بر اینکه صادر کننده باید مبلغ چک را بپردازد به حبس نیز محکوم خواهد شد.

حتما بخوانید:قانون چک برگشتی ۱۴۰۲ – قانون چک صیادی برگشتی

وکیل چک بلامحل(برگشتی) در تهران

وکیل چک بلامحل در تهران به وکیلی می‌گویند که به صورت تخصصی به حل پرونده‌های چک بلامحل و چک برگشتی می‌پردازد و به قوانین مربوط به چک بلامحل تسلط کافی دارد.

افرادی که به فعالیت‌های تجاری و اقتصادی می‌پردازند امکان دارد در برخی از معاملات با چک بلامحل مواجهه شوند که برای مطالبه وجه خود باید از طریق مراجع قضایی عمل کنند اما شکایت و گذراندن مراحل پرونده‌های چک بلامحل پیچیدگی‌های خود را دارد و افراد بدون عدم اطلاعات و دانش و تخصص کافی نمی توانند چنین پرونده‌هایی را به نتیجه برسانند به همین دلیل مراجعه به یک وکیل چک بلامحل در تهران به شما کمک می‌کند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن وجهه خود را مطالبه کنید و مانع تضییع حقوق قانونی خود شوید.

هزینه وکیل چک بلامحل چه قدر است؟

 هزینه وکیل چک بلامحل با توجه به مدت زمان صرف شده برای حل پرونده و دشواری پرونده تعیین خواهد شد و وکیل براساس شرایط و زمان و خدماتی که ارائه داده است هزینه خود را اعلام می‌کند.

در برخی از موارد فرد فقط خواستار مشاوره از وکیل چک بلامحل است که تنها موظف به پرداخت هزینه مشاوره است یا فرد خواستار تنظیم شکایت نامه برای چک بلامحل است که تنها باید هزینه تنظیم شکایت نامه را به وکیل بپردازد.

 

نحوه نقد نمودن چک مفقودی چگونه است؟

اگر شما چکی را از کسی گرفته باشید و به هر علتی آن را گم کرده باشید در وهله اول باید با مراجعه به بانک اقدام به ابطال نمودن چک نمایید و در وهله بعدی اقدام به نقد نمودن چک نماید. اما برای انجام اینکارها شما نیاز به گواهی مفقود شدن چک دارید که ابتدا باید در مراجع ذی صلاح اثبات نمایید که این چک متعلق به شما بوده است و بعد از آن با دریافت گواهی به بانک مراجعه نماید و درخواست عدم پرداخت چک را دهد و در مرحله بعدی با حکم دادگاه بتواند وجه چک را درخواست نماید.

نحوه پرداخت چک های شخصی که فوت کرده است چگونه است؟

اگر شخصی فوت کرده باشد و از خود چک به جا گذاشته باشد یعنی این چک ها را به اشخاص دیگری داده باشد این چک ها جزو دارایی منفی او به حساب می آید و طبق قانون قبل از تقسیم اموال و انحصار وراثت باید این چک ها به وسیله وراث پرداخت شود و بعد از اینکه این چک ها پرداخت شد اموال باقیمانده بین وراث تقسیم گردد.

اگر شخص فوت شده قبل از فوت اموال را تقسیم کرده باشد نیز باید وراث هرکدام از سهم خود این مبالغ را پرداخت نماید و در غیر اینصورت از آنها شکایت انجام خواهد شد

 

مشاوره وکیل چک صیادی برگشتی چگونه است؟

به خوبی می‌دانید که امروزه با گسترش تکنولوژی وجهه نقد در میان مردم کاهش یافته و بسیاری از افراد پول و وجهه خود را در بانک‌ها قرار می‌دهند و کارت جای وجهه نقد را در میان مردم گرفت.

چک نیز در گذشته تنها مختص افراد که به فعالیت‌های تجاری و اقتصادی می‌پرداختند بود اما امروزه بسیاری از افراد دارای دسته چک هستند و برای امور مختلف از جمله خرید و فروش ملک، مغازه و ماشین می‌توانند استفاده کنند.

یکی از چک‌های مهم که به تازگی در میان مردم رواج پیدا کرده است چک‌های صیادی است صیاد در لغت مخفف صدور یکپارچه الکترونیک دسته چک است و دارای یک کد 16 رقمی است که موجب افزایش امنیت چک خواهند بود.

شما می‌توانید با مراجعه به یک مشاوره چک صیادی در خصوص مزایا و ویژگی‌ها، ساختار ظاهر چک، شرایط دریافت چک صیادی، کاربرد چک صیادی، نحوه دریافت ک صیادی، میزان امنیت چک صیادی و نحوه نوشتن چک صیادی اطلاعاتی را کسب کنید.

یک مشاوره چک برگشتی به شما کمک می‌کند تا پس از کسب اطلاعت لازم برای دریافت چک صیادی اقدام کنید و در موارد مختلف از این چک استفاده کنید.

ایا هزینه وکالت چک برگشتی قدیم با چک برگشتی جدید متفاوت می باشد؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم وکیلی که کار وکالت چک برگشتی را برعهده می گیرد در ابتدای قرارداد وکالت میزان دستمزد خود را با شما طی خواهد نمود و با توجه به اینکه مراحل نقد نمودن چک های قدیمی دارای پیچیدگی بیشتری می باشد در نتیجه قطعا حق الوکاله وکیل چک برای چک های قدیمی بیشتر خواهد بود.

ایا چک برگشتی که برای ضمانت داده شده است قابل نقد شدن می باشد؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که چک های ضمانت نیز قابلیت نقد شدن را دارند اما مراحل اثبات عدم انجام تعهدات طرف مقابل کار ساده ای نیست و با توجه به موضوع قرار داد متفاوت می باشد، اما اگر وکیل بتواند اثبات نماید که طرف مقابل به تعهدات خود عمل ننموده است می تواند حکم نقد کردن چک برگشتی را از قاضی دریافت نماید.

پیشنهاد میکنیم مقاله قانون چک برگشتی زیر بیست میلیون را مطالعه کنید.

 

نحوه انتخاب وکیل چک برگشتی چگونه است؟

اگر شما هم قصد دارید در مورد پرونده های چک برگشتی خود از یک وکیل استفاده نمایید اولین قدم این می باشد که از بین وکلا به وکیل اعتماد نمایید که قبلا در حوزه پرونده های چک برگشتی سابقه داشته و در این زمینه تخصص کافی داشته باشد. این وکلا که به آنها وکیل جرایم بانکی و جرایم اقتصادی نیز می گویند تسلط کافی به قوانین مالی داشته و با توجه به اینکه از روند کار پرونده های مالی کاملا آگاهی دارند می تواندد کار پرونده چک برگشتی شما را با سرعت خیلی خوب پیش ببرند. شما می توانید برای دریافت مشاوره با وکیل چک برگشتی به یکی از شعب نوین وکیل در تهران مراجعه نمایید.

 

روش های دریافت مشاوره در حوزه چک برگشتی چگونه است؟

یکی از خدمات مهم نوین وکیل در حوزه ارائه خدمات مشاوره رایگان در حوزه پرونده ها بانکی و چک و سفته می باشد. در این مرکز راه حل های متنوعی برای دریافت مشاوره از بهترین وکیل چک در نظر گرفته شده است که در این بخش از مقاله به آنها اشاره می شود:

اولین روش استفاده از مشاوره از طریق تماس تلفنی می باشد که شما می توانید با یکی از شماره های 02166902176 و یا شماره 02166901176 تماس برقرار نمایید و سوالات خود را از وکیل چک برگشتی بپرسید.

روش دوم برای دریافت مشاوره در حوزه چک برگشتی استفاده از روش چت آنلاین می باشد که در این روش شما می توانید به صورت مستقیم سوالات خود را از وکیل پرسیده و در همان محیط چت پاسخ خود را دریافت نمایید

و آخرین و سومین روش برای مشاوره در زمینه چک مراجعه حضوری به دفتر وکالت نوین وکیل می باشد. که برای مراجعه حضوری می توانید به آدرس دفاتر حقوقی ما واقع در میدان توحید و همچنین قیطریه مراجعه نمایید. همچنین شماره تلفنی برای دریافت مشاوره از وکیل چک برگشتی اضافه شده است که به شرح ذیل می باشد: 02122690179 که با این شما نیز می توانید برای ارتباط مستقیم با وکیل در ارتباط باشید

 

کلام آخر

به پایان این مطلب از نوین وکیل رسیدیم امید است اطلاعاتی که در خصوص وکیل چک برگشتی در اختیار شما قرار دادیم مفید باشد اگر در خصوص انتخاب وکیل چک برگشتی نیاز به کسب اطلاعات بیشتری دارید می‌توانید با شماره 02166901176 تماس بگیرید و از کارشناسان متخصص ما راهنمایی دریافت کنید. و با توجه به اینکه در حوزه های مالی تعداد شکایات در دادگاه های ایران زیاد می باشد شما می توانید کارهای حقوقی پروندهای در زمینه بانکی خود را به یکی از وکلای چک برگشتی نوین وکیل بسپارید و برای دریافت مشاوره حضوری به محل دفتر وکالت تشریف بیاورید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *