وکیل طلاق فوری – وکیل طلاق فوری در تهران – مشاوره وکیل طلاق توافقی فوری

وکیل طلاق فوری وکیلی است که می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن مراحل طلاق را انجام دهد تا زوجین بتوانند به راحتی از یک دیگر جدا شوند.

طلاق یکی از پدیده‌های مهم جامعه است و هنگامی که زوجین دیگر قادر به زندگی مشترک با یک دیگر نباشند می‌توانند اقدام به طلاق کنند مطابق با قانون کشور ما سه نوع طلاق یعنی طلاق از طرف مرد، طلاق از طرف زن، طلاق توافقی وجود دارد که اسان‌ترین و کوتاه‌ترین نوع طلاق، طلاق توافقی است.

برای طلاق فوری بهترین راه کمک گرفتن از یک وکیل متخصص است زیرا با تسلط کافی که بر موارد قانونی دارد می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن طلاق را انجام دهد.

در این مقاله از نوین وکیل می‌خواهیم شما را با بهترین وکیل طلاق فوری و مسائل پیرامونی طلاق فوری آشنا کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه شوید.

همچنین مطالعه نمایید: وکیل طلاق توافقی در مشهد

با وکیل طلاق فوری در تهران چند روز طول می‌کشد؟

یکی از سوالات که ممکن است ذهن زوجین که قصد طلاق دارند را درگیر کند این است که طلاق فوری در تهران با حضور وکیل چند روز طول می‌کشد؟

به طور کلی مدت زمان طلاق فوری با وکیل بین ۱۰تا ۳۰ روز کاری است و نمی توانیم زمان مشخصی را اعلام کنیم وکیل طلاق فوری با مهارت و تخصصی که دارد به شما کمک می‌کند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن طلاق شما انجام شود و هیچ گونه حقی از شما تضعیف نشود.

 

پیشنهاد میکنیم مقاله وکیل طلاق توافقی را مطالعه کنید.

 

البته لازم است که بگوییم طلاق فوری در تهران به دلیل جمعیت زیاد این شهر و حجم زیاد پرونده‌های طلاق در دادگاه‌های خانواده این شهر شاید تا حدودی مدت زمان طلاق فوری در تهران به بیش از یک ماه طول بکشد.

وکیل طلاق فوری چند روزه می‌تواند کارهای طلاق را انجام دهد؟

همانطور که در قسمت فوق نیز اشاره کردیم طلاق فوری بین ۱۰ تا ۳۰ روز طول می‌کشد، اما یکی از دلایل مهم در کوتاه‌تر شدن زمان طلاق فوری مهارت و تجربه وکیل طلاق فوری است هر چه وکیل در حوزه طلاق و قوانین مربوط به ان و مراحل طلاق فوری تسلط کافی تری داشته باشد مدت زمان طلاق فوری نیز کاهش می‌یابد.

 طلاق یکطرفه فوری چه مراحلی دارد و چه مدارکی لازم دارد؟

طلاق یکطرفه فوری یعنی دادخواست طلاق از طرف مرد یا از طرف زن تنطیم شده باشد و به دادگاه ارائه بدهند در این بخش از مقاله می‌خواهیم مراحل طلاق یکطرفه فوری را برای شما بیان کنیم:

  • اولین مرحله طلاق یکطرفه فوری تنطیم دادخواست طلاق است شما باید به دفاتر خدمات قضایی مراجعه کنید و دادخواست طلاق فوری را تنظیم و تبت نمایید سپس این دفاتر درخواست شما را به دادگاه ارسال می‌کنند.
  • در این مرحله از دادگاه زوجین باید یک نفر را به عنوان داور به دادگاه معرفی نمایند، سپس جلسه دادرسی آن‌ها از طریق سامانه ثنا ابلاغ خواهد شد که طرفین موظف به حضور در دادگاه هستند.
  • دادگاه پس از بررسی‌های لازم زوجین را به جلسات مشاوره خانواده ارجاع می‌دهد در صورتی کارشناس تشخیص دهد زوجین قادر به ادامه زندگی مشترک نیستند گواهی عدم سازش را برای آن‌ها صادر خواهد کرد.
  • در این مرحله قاضی با مشاهده گواهی عدم سازش حکم طلاق یکطرفه را صادر خواهد کرد که زوجین می‌توانند با مراجعه به دفاتر ثبت اسناد صیغه طلاق جاری شود و طلاق خود را ثبت نمایند.

قبل از اینکه به مدارک لازم برای طلاق یکطرفه بپردازیم لازم است که بگوییم در طلاق یکطرفه از سوی مرد، زوج باید دلایل محکمه پسند برای طلاق همسر خود داشته باشد و تمام حقوق مالی زوجه را بپردازد تا حکم طلاق صادر شود و در طلاق یکطرفه از طرف زن نیز زوجه باید دلایل محکمه پسند برای طلاق از مرد داشته باشد در غیر این صورت دادخواست طلاق او رد خواهد شد.

مدارک لازم برای طلاق یکطرفه عبارتند از:

  • مدارک شناسایی و هویتی اعم از شناسنامه و کارت ملی
  • اصل یا کپی عقدنامه زوجین
  • دلیل محکمه پسند برای دادخواست طلاق

همچنین مطالعه کنید:وکیل طلاق توافقی در مشهد-قوانین و هزینه ها طلاق توافقی مشهد ۱۴۰۱

 وکیل طلاق غیابی فوری کیست؟

وکیل طلاق غیابی فوری وکیلی است که می‌تواند با تخصص و مهارت که دارد در صورت عدم حضور زوج یا زوجه دادخواست طلاق غیابی را تنظیم کند و پرونده طلاق غیابی را پیگیری نماید.

وکیل طلاق غیابی فوری دارای دانش حقوقی کافی برای حل پرونده‌های طاق است و می‌تواند با مهارت و تجربه که دارد که در کوتاه‌ترین زمان ممکن پرونده را به نتیجه مطلوب برساند.

وکیل طلاق غیابی فوری به دلیل آشنایی با قوانین مربوط به طلاق از طرف زوج و طلاق از طرف زوجه و طلاق توافقی و مراحل روند طلاق می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن رای دادگاه را برای شما اخذ نماید و از پایمال شدن حق طرفین جلوگیری نماید.

هنگامی که زوج یا زوجه دلایل کافی برای طلاق غیابی داشته باشد می‌تواند به یک وکیل طلاق غیابی فوری مراجعه کند و از او بخواهد تا دادخواست طلاق غیابی را تنظیم کند و پرونده طلاق را در دادگاه پیگیری نماید.

شرایط طلاق غیابی فوری چیست؟

در صورتی که شرایط زیر وجود داشته باشد زن می‌تواند دادخواست طلاق غیابی فوری نمایند:

  • زوج به مدت ۶ ماه بدون دلیل قانونی منزل را ترک کرده باشد در این صورت طرف مقابل می‌تواند دادخواست طلاق غیابی را تنظیم و به دادگاه ارائه بدهد.
  • در صورتی که زوج ۴ سال متوالی زندگی مشترک را ترک کرده باشد و مفقود الاثر شده باشد زوجه مطابق با ماده 1023 قانون مدنی می‌تواند دادخواست طلاق غیابی نماید.
  • یکی دیگر از شرایط طلاق غیابی این است که عسر و حرج به گونه‌ای باشد که زوجه قادر به ادامه زندگی مشترک نباشد و با استفاده از ادله و مستندات در دادگاه محرز شود دادگاه حکم طلاق غیابی را صادر خواهد کرد.

شرایط طلاق غیابی فوری از طرف مرد عبارتند از:

  • طلاق غیابی از سوی مرد در صورتی امکان پذیر است که زن بدون دلیل محکمه پسند اقدام به ترک منزل کرده باشد و از تمکین مرد امتناع نماید.
  • برای طلاق غیابی از طرف مرد، ابتدا مرد باید تمام حقوق مالی زن اعم از مهریه، نفقه ایام گذشته، جهیزیه، اجرت المثل را بپردازد سپس اقدام به طلاق نماید.

طلاق فوری از طرف زن امکان پذیر است و چه مراحلی دارد؟

حال شاید این سوال برای شما مطرح باشد که آیا طلاق فوری از طرف زن امکان پذیر است؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم بله زن می‌تواند با طرح دادخواست طلاق و بخشیدن حقوق مالی خود در کوتاه‌ترین زمان ممکن طلاق بگیرد اما تنها بذل حقوق مالی کافی نیست بلکه زن باید برای طلاق از مرد یک دلیل محکمه پسند داشته باشد و ان را در جلسه دادگاه ارائه بدهد بدون وجود دلیل قانونی حتی با بخشش حقوق مالی درخواست طلاق فوری رد خواهد شد.

البته لازم نیست که زن در طلاق فوری حقوق مالی خود اعم از مهریه، نفقه ایام گذشته، جهیزیه، اجرت المثل را بذل نماید اما با بذل آن دادگاه دیگر زمانی را برای تعیین و تکلیف ان‌ها تعیین نخواهد کرد و با مستند بودن دلیل قانونی برای طلاق حکم طلاق را صادر خواهد کرد.

مراحل طلاق فوری از طرف زن:

  • اولین مرحله مراجعه به دفاتر خدمات قضایی و ثبت دادخواست طلاق یکطرفه از سوی زن است که برای ثبت دادخواست طلاق مدارک هویتی و اصل سند ازدواج را باید ارائه بدهید همچنین باید دلیل خود را برای طلاق با ارائه ادله و مستندات به دادخواست ضمیمه کنید.
  • دومین مرحله برای طلاق فوری از طرف زن پس از تعیین وقت دادرسی مراجعه به دادگاه است که زوجه یا وکیل او باید دلایل طلاق را برای قاضی ذکر کند.
  • سومین مرحله ارجاع زوجین به مشاوره خانواده است که زوجین باید به جلسات مشاوره بروند و در صورتی که کارشناس عدم تفاهم زوجین را تشخیص دهد گواهی عدم سازش را برای ان‌ها صادر خواهد کرد.
  • در این مرحله پس از قبول دلیل طلاق و صدور گواهی عدم سازش توسط کارشناس دادگاه به تعیین و تکلیف درباره حقوق مالی زن می‌پردازد. که زوجه می‌تواند تمام حقوق مالی خود را دریافت کند یا به صورت کامل بذل نماید.
  • در صورتی که زوجه خواستار دریافت حقوق مالی اعم از مهریه، نفقه، اجرت المثل و جهیزیه باشد دادگاه مرد را موظف به پرداخت حقوق مالی می‌کند و اگر مرد تمکین مالی برای پرداخت را نداشته باشد باید به صورت اقساطی حقوق زن را بپردازد.
  • و در اخر دادگاه حکم طلاق زن را صادر خواهد کرد که زن با استفاده از ان حکم می‌تواند به دفاتر ثبت و اسناد مراجعه تا صیغه طلاق جاری شود و طلاق را ثبت نماید.

درباره وکیل طلاق از طرف مرد فوری بدانیم!

وکیل طلاق از طرف مرد فوری وکیلی است که به امور مربوط به طلاق از طرف مرد اعم از قوانین طلاق از طرف مرد، مراحل طلاق از طرف مرد آشنایی کامل دارد و می‌تواند به افراد کمک کند تا با اگاهی کامل درخواست طلاق از طرف مرد را انجام دهند.

وکیل طلاق از طرف مرد به زوج‌هایی که می‌خواهند همسر خود را طلاق دهند کمک می‌کند تا درباره قوانین طلاق از طرف مرد آشنا شوند و با ارائه دلایل محکمه پسند دادخواست طلاق خود را تنظیم کنند در غیر این صورت دادخواست ان‌ها رد خواهد شد همچنین یک وکیل طلاق از طرف مرد با مراحل قانونی طلاق از طرف مرد آشنایی کامل دارد و می‌تواند شما را راهنمایی کند.

وکیل طلاق فوری چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

در این بخش از مقاله می‌خواهیم ویژگی‌های وکیل طلاق فوری را برای شما بیان کنیم با ما همراه شوید.

  • وکیل طلاق فوری با قوانین و ماده‌های قانونی مربوط به طلاق و انواع آن آشنایی کامل دارد.
  • وکیل طلاق فوری به میانبرهای قانونی و مراحل طلاق فوری تسلط کافی دارد و می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن پرونده‌های طلاق را به نتیجه مطلوب برساند.
  • وکیل طلاق فوری مهارت و تخصص کافی را برای حل پرونده‌های طلاق باید داشته باشد تا بتواند پیچیده‌ترین پرونده‌های طلاق را نیز به نتیجه برساند.

مراحل طلاق فوری چگونه است؟

مراحل طلاق فوری برای طلاق توافقی، طلاق از طرف مرد و طلاق از طرف زن متفاوت است و نمی توانیم یک مراحل یکسانی را ارائه بدهیم زیرا هر نوع طلاق پروسه خاص خود را دارد تا دادگاه رای طلاق را صادر نماید.

به طور کلی مراحل طلاق فوری بدون وکیل عبارتند ‌‌از:

  • در صورتی که طلاق از نوع توافقی باشد زوجین باید برگه توافقات خود را آماده کرده باشند و در سامانه تصمیم برای جلسات مشاوره ثبت نام کنند تا گواهی عدم سازش را دریافت نمایند.
  • تنظیم دادخواست طلاق در دفاتر خدمات قضایی و ضمیمه مدارک لازم به آن تا به دادگاه ارسال شود.
  • تعیین وقت دادرسی دادگاه که از طریق پیامک به زوجین ابلاغ می‌شود و زوجین باید در دادگاه حاضر شوند و مدارک لازم را به دادگاه تسلیم نمایند.
  • ارجاع زوجین به مرکز مشاوره خانواده توسط دادگاه تا عدم ادامه زندگی مشترک زوجین توسط کارشناس خانواده بررسی شود و در نهایت گواهی عدم انصراف از طلاق صادر خواهد شد.
  • صدور حکم طلاق از سوی دادگاه که زوجین باید به دفاتر ثبت اسناد مراجعه کنند تا صیغه طلاق جاری شود و طلاق آن‌ها به صورت رسمی ثبت شود.

همچنین مطالعه نمایید: هزینه وکیل برای طلاق از طرف مرد

 

تکلیف مهریه در طلاق فوری چگونه است؟

همانطور که در قسمت‌های فوق نیز اشاره کردیم در طلاق فوری زوجه می‌تواند حقوق مالی خود را به صورت کامل دریافت کند یا بذل نماید.

اما برای اینکه طلاق به صورت فوری است زوجه می‌تواند در خصوص مهریه با زوج توافق کند تا پروسه طلاق زودتر انجام شود، آن‌ها می‌توانند تصمیم بگیرند که زوج مهریه را به صورت کامل پرداخت کند یا بخشی از آن یا تمام مهریه را توسط زوجه بذل شود و در صورتی که مرد تمکین مالی برای پرداخت ندارد آن‌ها می‌توانند توافق کنند که زوج مهریه را به صورت اقساطی پرداخت کند.

چه کار کنیم تا طلاق فوری با سرعت بیشتری انجام شود؟

با بروز مشکلات زوجین به دنبال این هستند که در کوتاه‌ترین زمان ممکن از یکدیگر طلاق بگیرند تا به آرامش روحی و روانی برسند.

حال شاید این سوال مطرح شود که چه کار کنیم تا طلاق فوری با سرعت بیشتری انجام شود؟

اولین کار این است که طلاق توافقی را انتخاب نمایید این نوه طلاق کوتاه‌ترین مدت زمان انجام می‌شود زیرا با توافقات زوجین بر سر مسائل مادی و معنوی از بروز اختلافات و مشکلات آتی جلوگیری می‌شود.

دومین کار برای اینکه طلاق فوری با سرعت بیشتری انجام شود کمک گرفتن از یک وکیل طلاق فوری است که با مهارت و تخصصی که دارد می‌تواند پروسه طلاق را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام برساند.

ایا نفقه فرزند بعد از طلاق فوری برعهده پدر است؟

به طور کلی نفقه فرزندان در زندگی مشترک برعهده پدر است و پدر موظف است هزینه‌های زندگی فرزندان اعم از خوراک، پوشاک، مسکن، آموزش، درمان و… را تامین کند.

بعد از طلاق فوری نیز تفاوتی ندارد که حضانت فرزند با چه کسی باشد پدر موظف به پرداخت نفقه فرزند به صورت ماهانه یا سالانه است و در صورتی که پدر شرایط مالی را برای پرداخت نفقه نداشته باشد وظیفه جد پدری فرزند است که نفقه فرزند را تامین کند.

آیا وکیل در طلاق فوری می‌تواند اجرت المثل را بگیرد؟

اجرت المثل به پاداش تمام کارهایی می‌گویند که وظیفه شرعی زن نبوده است و او در منزل شوهر انجام داده است و می‌تواند برای انجام ان‌ها تقاضای هزینه کند.

وکیل در طلاق فوری در صورتی که زن خواستار اجرت المثل باشد می‌تواند آن را در جلسه دادگاه مطرح و درخواست مطالبه آن را از زوج نماید، مطابق قانون در صورتی که زن خواستار اجرت المثل باشد دادگاه تعیین میزان اجرت المثل را به کارشناس واگذار می‌کند و کارشناس پس از اعلام میزان اجرت المثل دادگاه مرد را موظف به پرداخت ان خواهد کرد.

بهتره راه حل برای طلاق فوری از طرف زن چیست؟

بهترین راه حل برای طلاق فوری از طرف زن کمک گرفتن از یک وکیل طلاق فوری است زیرا یک وکیل فوری به تمام راهکارهای قانونی طلاق فوری تسلط کافی دارد و می‌داند چگونه باید پروسه طلاق را طی کرد تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن طلاق انجام شود علاوه بر این وکیل طلاق فوری به شما کمک می‌کند تا با ارائه یک دلیل قانونی همراه با ادله و مستندات اقدام به دادخواست طلاق نمایید تا دادخواست شما رد نشود.

همچنین یک وکیل طلاق فوری با حقوق طرفین در طلاق فوری آشنایی کامل دارد و مانع تضییع حقوق زن خواهد شد و می‌تواند تمام حقوق مالی زن را از مرد مطالبه کند.

حتما مطالعه کنید:شاهد در طلاق توافقی

آیا بعد از طلاق فوری مرد می‌تواند به زن رجوع کند؟

رجوع مرد به زن بلد از طلاق فوری امکان پذیر است اما به این مسئله بستگی دارد که طلاق از چه نوعی باشد.

اگر زوجه در طلاق از طرف زن مهریه خود را بذل کند و در مدت زمان عده خواستار مابذل مهریه شود و مهریه خود را به صورت کامل دریافت کند، دادگاه این امکان را به مرد می‌دهد که به زن رجوع کند و زن حق هیچ اعتراضی ندارد.

در طلاق از طرف مرد و طلاق توافقی نیز مرد فقط در مدت زمان عده زن حق رجوع دارد پس از پایان عده مرد نمی تواند به زن خود رجوع نماید.

آیا برای طلاق فوری حضور زوجین لازم است؟

در طلاق فوری ـزوجین باید در تمام مراحل طلاق اعم از جلسات مشاوره قبل از دادخواست، تنظیم دادخواست طلاق، حضور در جلسه دادگاه، حضور در جلسات مشاوره خانواده، مراجعه به دفاتر تبت و اسناد و ثبت طلاق حضور داشته باشند.

اما اگر زوجین برای طلاق فوری از یک وکیل کمک بگیرند و به او وکالت تام بدهند تا تمام مراحل طلاق را به جای ان‌ها انجام دهد دیگر نیازی به حضور آن‌ها در مراحل طلاق فوری نیست و وکیل می‌تواند به جای موکل خود در تمام مراحل حاضر شود و از او دفاع نماید.

وکیل طلاق فوری چقدر هزینه میگیرد؟

وکیل طلاق فوری با دانش و مهارت و تخصصی که دارد پروسه طلاق را در 10 تا 30 روز انجام می‌دهد و این نیازمند صرف زمان زیادی است تا کارهای طلاق به صورت فشرده انجام شود.

به طور کلی برای طلاق فوری حق الوکاله وکیل نسبت به طلاق عادی بیشتر است زیرا وکیل زمان زیادی را صرف حل پرونده طلاق می‌کند البته نمی توانیم قیمت واحدی را برای حق الوکاله وکیل بیان کنیم زیرا هر وکیل با توجه به زمان که صرف پرونده می‌کند و تجربه و تخصصی که دارد هزینه متفاوتی دریافت می‌کند.

آیا خودمان می‌توانیم به جای وکیل برای طلاق فوری اقدام نماییم؟

در بخشی از مقاله مراحل طلاق فوری بدون وکیل را بیان کردیم و در پاسخ به این سوال که ایا خودمان می‌توانیم به جای وکیل در برای طلاق فوری اقدام نماییم؟ باید بگوییم بله، شما می‌توانید اگر اگاهی و دانش کافی درباره طلاق فوری و مراحل آن را دارید این پروسه را خود طی کنید اما در صورت عدم دانش و تخصص لازم بهتر است از یک وکیل طلاق فوری کمک بگیرید زیرا ممکن است به دلیل عدم آگاهی باعث طولانی‌تر شدن پروسه طلاق فوری شوید.

بهترین وکیل طلاق فوری را چگونه بشناسیم؟

برای شناخت بهترین وکیل طلاق فوری شما باید رزومه و تجربه آن در حل پرونده‌های طلاق فوری را بررسی نمایید.

بهترین وکیل طلاق فوری کسی است که تجربه زیادی در حل پرونده‌های مختلف طلاق فوری دارد و بر قوانین مربوط به طلاق فوری و انواع طلاق تسلط کافی دارد و مانع تضییع حقوق طرفین می‌شود.

همچنین بهترین وکیل طلاق فوری با مراحل قانونی طلاق فوری آشنایی کامل دارد و می‌تواند پرونده طلاق را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به نتیجه برساند و مانع اتلاف وقت و هزینه موکل خود شود.

چه توافقاتی باید با شوهر برای طلاق توافقی انجام دهیم؟

طلاق توافقی یکی از ساده‌ترین روش‌های طلاق است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود اما زوجه بای با همسر خود بر سر مسائل مالی و غیر مالی اعم از نفقه ایام گذشته، مهریه، اجرت المثل، جهیزیه، حضانت فرزندان، نفقه فرزندان بعد از طلاق، تاریخ دیدار فرزندان با یکدیگر توافق کنند و آن را به صورت کتبی ثبت نمایند و به امضا برسانند.

زوجین در جلسه دادگاه باید این برگه توافقنامه را به همراه سایر مدارک لازم برای طلاق توافقی ارائه بدهند و دادگاه نیز به دلیل اینکه طلاق از نوع توافقی است معیار تصمیمات خود را برگه توافقنامه قرار می‌دهد و در خصوص امور مالی و غیر مالی هیچ گونه دخالتی نخواهد کرد.

 آیا حضانت فرزند بعد از طلاق یکطرفه فوری به زن می‌رسد؟

سوال بسیاری از زن‌ها این است که در طلاق یکطرفه از زن می‌توان حضانت فرزند را برعهده گرفت؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم در صورتی که فرزندان زیر هفت سال باشند دادگاه حضانت آن‌ها را به مادر واگذار می‌کند اما نفقه ان‌ها برعهده پدر است اما اگر سن فرزندان بالای هفت سال باشد مطابق با قانون حضانت برعهده پدر است.

البته زن می‌تواند در قبال بذل مهریه از مرد خواستار واگذاری حضانت فرزندان باشد و اگر مرد موافقت نماید زن می‌تواند با مطرح کردن آن در دادگاه حضانت فرزند را برعهده بگیرد.

تکلیف جهیزیه بعد از طلاق فوری از طرف زن چیست؟

همانطور که می‌دانید جهیزیه یکی از حقوق مالی زن است که اگر در هنگام آغاز زندگی مشترک به خانه همسر اورده باشد می‌تواند در هنگام طلاق فوری دادخواست استرداد جهیزیه را نماید و مرد نیز موظف است جهیزیه را به صورت کامل به زن بدهد.

کلام آخر

به پایان این مطلب از نوین وکیل رسیدیم امیدواریم اطلاعاتی که درباره وکیل طلاق فوری در اختیار شما قرار دادیم مفید باشد اگر شما خواستار طلاق فوری هستید می‌توانید با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرد و از وکیل طلاق فوری مشاوره دریافت کنید.

همچنین اگر سوال و ابهامی درباره طلاق فوری دارید در بخش کامنت با ما به اشتراک بگذارید تا در اسرع وقت پاسخگوی سوالات شما باشیم.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *