وکیل برای طلاق از طرف زن: هزینه+ مراحل+ مشاوره رایگان

در این مقاله در مورد هزینه وکیل برای طلاق از طرف زن و وکیل طلاق از طرف زن صحبت میکنیم

وکیل برای طلاق از طرف زن، به شما در روند سریع تروبهتر پرونده کمک بسیار می‌کند. مطابق با شریعت مقدس اسلام، طلاق از جمله مسائلی است که مکروه میباشد و همواره توصیه شده که آن را انجام ندهید، اما گاهی دشواری‌های زندگی به بینهایت خود می‌رسد و زوجین راهی جزء جدایی از یک دیگر ندارند.

براساس مقررات قانون مدنی زن می‌تواند در شرایط خاصی درخواست طلاق بدهد

حتما بخوانید: مقاله ای در رابطه با طلاق یک طرفه از طرف زن نوشتیم شاید برای شما مفید باشد

طلاق از طرف زن چیست؟

طلاق از طرف زن چیست؟ و چگونه است؟ و وکیل برای طلاق ازطرف زن را از کجا پیدا کنیم؟
در این قسمت توضیح دادیم طلاق از طرف زن چیست و در ادامه در مورد ارتباط با وکیل طلاق از طرف زن صحبت میکنیم

مطابق با ماده ۱۱۳۳قانون مدنی: مرد می‌تواند با رعایت شرایط مقرر در این قانون با مراجعه به دادگاه تقاضای طلاق همسرش را بنماید.

براساس ماده بیان شده مرد می‌تواند با شرایط خاصی همسر خود را طلاق بدهد، اما گاهی در زندگی مشترک مسائلی بوجود می‌آید که تحمل زندگی مشترک برای زن امکان پذیر نیست و در صورت مخالفت زوج برای طلاق آسیب‌هایی به زن وارد می‌شود. طلاق می تواند از طرف زوجه هم امکان پذیر باشد اما با شرایط و ضوابط خاص خود، هر چند که زوج راضی به طلاق نباشد. طبق قانون و مقررات موجود حق طلاق با مرد است و می تواند حتی بدون دلیل با پرداخت مهریه و نفقه و … زن را طلاق دهد، در حالی که اگر زن بخواهد طلاق بگیرد باید مراحل سخت و دشواری را طی کند و اثبات قضیه به کل به عهده زن می باشد و باید دلایل و مستندات قوی را به دادگاه ارائه دهد. قانونگذار در ادامه ماده بیان شده تبصره‌ای نیز بیان کرده که از زن حمایت کند.

تبصره- زن نیز می‌تواند با وجود شرایط مقرر در مواد (۱۱۱۹)، (۱۱۲۹) و (۱۱۳۰) این قانون، از دادگاه تقاضای طلاق نماید.

 طلاق از طرف زن شامل چه مواردی می‌شود؟

موارد طلاق از طرف زن در ماده های۱۱۳۰، ۱۱۲۹، ۱۰۲۹، ۱۱۱۹بیان شده است که عبارتند از: عدم پرداخت نفقه از سوی زوج یا ناتوانی در پرداخت آن، وکالت در طلاق برای زوج، عسر و حرج زوجه، غیبت شوهر بیش از چهار سال، این موارد امکان درخواست طلاق ار سوی زن را فراهم می‌کند، که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.اینها مواردی می باشد که وکیل برای طلاق از طرف زن می تواند با استناد به این موارد اقدام برای گرفتن طلاق از طرف زن را انجام دهد.

عدم پرداخت نفقه از سوی زوج یا ناتوانی در پرداخت آن:

مطابق با ماده ۱۱۲۹قانون مدنی: اگر زن در دادگاه بگوید که زوج او نفقه و یا عجز او را پرداخت نمیکند، دادگاه شوهر را مجبور به طلاق زن می کند و اگر او حکم را اجرا نکرد دادگاه می تواند اقدام به اجرای ضیغه ی طلاق کند. همچنین اگر در صورتی که مرد توانایی پرداخت نفقه را نداشته باشد یا از پرداخت آن امتناع کند، قاضی او را مجبور به طلاق خواهد کرد. اگر عمل دخولی انجام نشده باشد بعد از طلاق نفقه ای به زوج تعلق نمی گیرد.

طلاق از طرف زن در دوران عقد

به طلاقی که قبل از انجام مراسم عروسی و دخول اتفاق بیفتد طلاق در دوران عقد گویند. در این صورت می تواند نصف مهریه را دریافت کند. زمانی که زوجه باکره باشد و یا دخول انجام شده باشد طبق ماده 1085 قانون مدنی با گرفتن حق حبس می تواند با از هم بستری با زوج امتناع کند.

وکیل برای طلاق از طرف زن :وکالت در طلاق برای زوجه

مطابق با ماده ۱۱۹قانون مدنی: طرفین عقد ازدواج میتوانند هر شرطی را برای عقد ازدواج معین کنند به طور مثال هرگاه زن شرط کند که در صورت خیانت، عدم پرداخت نفقه، سوءرفتار علیه او یا غایب بودن شوهر برای مدت زمان مشخص یا ازدواج دوم مرد درخواست طلاق می‌نماید.

براساس ماده بیان شده هنگامی که زوج به زوجه وکالت طلاق را داده باشد زن به راحتی میتواند از دادگاه درخواست طلاق نماید. البته ناگفته نماند که برای طلاق باید زوجه یکی از شروط دوازدهگانه را به دادگاه ارائه بدهد.

وکیل برای طلاق از طرف زن: عسر و حرج زوجه

می توان گفت که یکی از بهترین راه های ممکن برای طلاق از سوی زن همین مورد می تواند باشد چنانچه ادامه زندگی برای زوجه کاری مشقت بار باشد از دادگاه در خواست طلاق می کند.

مطابق با ماده ۱۱۳۰قانون مدنی: در صورتی که دوام زوجیت منجر به یکی از مصادیق عسر و حرج و در دادگاه نیز ثابت شود، قاضی میتواند زوج را مجبور به طلاق کند.

از مصادیق عسر و حرج عبارتند از:

۱- ترک زندگی خانوادگی توسط زوج حداقل به مدت شش ماه متوالی و یا نه ماه متناوب در مدت یک سال بدون عذر موجه.

۲- اعتیاد زوج به یکی از انواع مواد مخدر و یا ابتلا وی به مشروبات الکلی که به اساس زندگی خانوادگی خلل وارد آورد و امتناع یا عدم امکان الزام وی به ترک آن در مدتی که به تشخیص پزشک برای ترک اعتیاد لازم بوده است.

۳- محکومیت قطعی زوج به حبس پنج سال یا بیشتر.

۴- ضرب و شتم یا هرگونه سوءرفتار مستمر زوج که عرفاً با توجه به وضعیت زوجه قابل تحمل نباشد.

۵- ابتلای زوج به بیماری‌های صعب‌العلاج روانی یا ساری یا هر عارضه‌ی صعب‌العلاج دیگری که زندگی مشترک را مختل نماید.

6-اثبات ناباروری از سوی مرد بعد از گذشت پنج سال از زندگی مشترک.

7- ازدواج دوباره ی مرد بدون کسب اجازه از زن

8-زمانی که مرد مشغول به کاری شود که به حیثیت و آبروی خانوادگی زن آسیب برساند.

موارد مندرج در این ماده مانع از آن نیست که دادگاه در سایر مواردی که عسر و حرج زن در دادگاه احراز شود، حکم طلاق صادر نماید.

حتما بخوانید: مقاله ای در رابطه با حضانت فرزند دختر بعد از طلاق نوشتیم شاید برای شما مفید باشد

غیبت شوهر بیش از چهار سال:

مطابق با ماده ۱۰۲۹‌قانون مدنی: هرگاه شخصی چهار سال تمام غایب مفقودالاثر باشد، زن او می‌تواند تقاضای طلاق کند.

براساس ماده بیان شده هنگامی که شوهر به مدت ۴سال غایب باشد، زن می‌تواند از دادگاه با رعایت تشریفاتی تقاضای طلاق کند.

مراحل طلاق از طرف زن

مراحل طلاق از طرف زن توسط وکیل طلاق از طرف زن چگونه است؟
در اینجا توضیح دادیم مراحل طلاق از طرف زن به کمک وکیل خوب برای طلاق از طرف زن چگونه است

اولین مرحله انتخاب وکیل برای طلاق از طرف زن میباشد، زیرا این مسئله دارای پیچیدگی خاصی است، که ما توصیه میکنیم طلاق از طریق یک وکیل مجرب صورت بگیرد.

ابتدا جهت ثبت دادخواست زن باید به دفتر خدمات قضایی مراجعه کند تا پس از ثبت دادخواست به دادگاه محل سکونت زن ارسال شود. دادگاه در روز معینی زوجین را احضار می‌کند و پس از بررسی‌های لازم رای نهایی را صادر خواهد کرد.

در واقع زوجه برای دریافت حکم قطعی طلاق باید سه مرحله را طی کند: مرحله اول جلسه بدوی و مرحله دوم اعتراض به رای دادگاه توسط زوج و جلسه تجدید نظر و ارجاع پرونده به دیوان عالی کشور و مرحله سوم صدور حکم قطعی و مراجعه زوجین به دفتر ثبت طلاق می‌باشد. به تمامی این مراحل که هم زن و هم مرد باید ابتدا اقدام به انجام آن کنند را تشریفات خاص طلاق می گویند. در صورت استفاده از وکیل برای طلاق از طرف زن این مراحل خیلی سریعتر پیش خواهد رفت.

مزایای وکیل در طلاق از طرف زن چیست؟

  • عدم نیاز به حضور زن در جلسات داوری دادگاه
  • عدم نیاز به حضور زن برای اجرای طلاق
  • دریافت حقوق و مزایای زن توسط وکیل و نیازی به حضور زن در دادگاه نیست.
  • همان طور که می دانید در هر کاری اگر فرد متخصص آن وارد کار شود نتیجه ی بهتری حاصل می شود چرا که علم آن کار را دارا است بنابراین سپردن این کار به وکیل نتیجه ی بهتر به عمل می آورد.

هزینه وکیل برای طلاق از طرف زن

برای طلاق از طرف زن، زن می‌تواند برای رسیدگی بهتر و سریع‌تر در فرایند جریان طلاق وکیل بگیرد، اما شاید یکی از دغدغه افراد این باشد که هزینه وکیل برای طلاق از طرف زن را نمی‌دانند و نگران هزینه‌های هنگفت آن هستند.

نوین وکیل تلاش کرده است تا مشاوره حقوقی به صورت تلفنی و آنلاین را برای شما کاربران فراهم کند تا به شما در روند رسیدگی به پرونده سریع‌تر و کم هزینه‌تر انجام بگیرد. اما به طور کلی میتوان گفت که هزینه وکیل برای طلاق از طرف زن تعرفه مشخصی ندارد و هر وکیل با توجه به تخصص و شهرت خود هزینه‌ای را از زن بابت طلاق دریافت میکند.

حتما بخوانید: مقاله ای در رابطه با طلاق غیابی از طرف زن چقدر طول میکشد نوشتیم شاید برای شما مفید باشد

مدارک لازم برای طلاق از طرف زن

  1. سند ازدواج رسمی ( در صورت نبودن اصل سند باید رونوشت آن را از دفترخانه ثبت ازدواج تهیه کنند)
  2. کارت ملی و شناسنامه

آیا مشاوره از وکیل برای طلاق از طرف زن الزامی می‌باشد؟

مشاوره با وکیل برای طلاق از طرف زن از طریق شماره تماس های موجود در سایت امکان پذیر است
در اینجا توضیح دادیم برای مشاوره حقوقی رایگان و تلفنی با وکیل طلاق از طرف زن با چه شماره هایی باید تماس گرفت

بله زیرا طلاق از مسائلی می‌باشد که تخصص و دشواری‌های خاص خود را دارد، همچنین به سرانجام رساندن دعاوی طلاق هنگامی که دادخواست از سوی زن است کار دشواری می‌باشد؛ به همین دلیل بهتر است با یک وکیل خوب و متخصص در زمینه طلاق از طرف زن مشورت کنید، چرا که گرفتن رای مثبت از دادگاه در این شرایط اصلا کار آسانی نیست .

چنانچه طلاق از طرف زن باشد برای روند بهتر فرآیند طلاق باید برای همسر خود نیز وکیل اختیار کند. وکیل می تواند تمامی مراحل را به خوبی به سرانجام برساند.

نوین وکیل تلاش کرده است که وکلای حرفه‌ای و خبره‌ای که در زمینه طلاق و انواع آن تخصص کافی دارند را دور هم جمع کند شما می‌توانید تنها با استفاده از شماره 02166901176 با وکلای ما تماس حاصل نمایید و از آن‌ها مشاوره دریافت کنید.

هزینه‌های جانبی طلاق از طرف زن

هنگامی که طلاق از طرف زن صورت میگیرد، علاوه بر هزینه وکیل، هزینه‌های دیگری نیز متحمل می‌شود، که عبارتند از:

هزینه تنظیم و ثبت دادخواست:

از آنجا که ثبت دادخواست باید در دفاتر خدمات قضایی انجام شود، زن باید هزینه نوشتن دادخواست و تنظیم را بپردازد.

هزینه مشاورات قبل از طلاق:

زن باید هزینه مشاوره قبل طلاق و هزینه داوری دادگاه را بپردازد.

هزینه تست بارداری جهت صدور حکم طلاق:

زوجه باید هزینه تست بارداری را برای صدور حکم طلاق بپردازد، گاهی این شعبه‌های دادگاه تست بارداری خارج از دادگاه را نیز میپذیرند.

هزینه اعتراض به آرا دادگاه بدوی:

هزینه اعتراض به آرا دادگاه بدوی در دعاوی مالی و غیر مالی متفاوت میباشد، البته اگر وکیل نیز در این فرایند همراهی کند ۴۰درصد هزینه حق الوکاله، وکیل افزایش میباید.

هزینه پرداختی به دفتر ازدواج و طلاق:

مبلغ التحریر و ثبت طلاق در هر شهر و استان متفاوت میباشد که زوجه باید آن را بپردازد.

حتما بخوانید: مقاله ای در رابطه با طلاق یکطرفه از طرف مرد نوشتیم شاید برای شما مفید باشد

تکلیف حضانت فرزندان در طلاق از طرف زن برعهده کیست؟

حضانت می تواند به معنی پرورش و نگهداری از کودک  باشد. یکی از بزرگترین دغدغه های پدر و مادر بعد از به دنیا آمدن فرزند همین مبحثه حضانت است. کودکان به دلیل اینکه جز بی دفاع ترین افراد جامعه هستند، بنابراین قانون نیز برای آن ها تصمیم گرفته است.

مطابق با قانون حضانت فرزند وابسته به اینکه طلاق از طرف زن باشد یا مرد نیست، بلکه حضانت بر اساس شرایط قانونی و مصلحت طفل میباشد، حضانت فرزند پسر و دختر تا سن ۷سالگی با مادر می‌باشد سپس حضانت به پدر واگذار می‌شوداما اگر پدر عدم صلاحیتش به اثبات برسد بعد از گذشت 7 سال، مادر نیز حضانتش را بر عهده دارد. هنچنین در صورت وجود  عدم صلاحیت هر یک از والدین حضانت از آن‌ها سلب خواهد شد.

در صورت داشت این موارد ها حضانت از مادر نیز سلب می شود:

1- سو استفاده کردن از کودک

2-مصرف مواد مخدر

3-آزار و اذیت کودک توسط مادر و………

اما شما می‌توانید برای گرفتن حق حضانت فرزند با یک وکیل خوب مشورت کنید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم از وکلای مجرب نوین وکیل که در زمینه وکیل طلاق از طرف زن تخصص کافی دارند مشورت کنید.

حتما بخوانید: مقاله ای در رابطه با در چه صورتی مرد میتواند مهریه ندهد نوشتیم شاید برای شما مفید باشد

تکلیف مهریه در طلاق از طرف زن چه می‌شود؟

مهریه از جمله حقوق مالی زن می‌باشد که در هر صورت مرد موظف به پرداخت آن است و وابسته به این نمی‌باشد که درخواست طلاق از طرف زن یا مرد باشد با جاری شدن خطبه ی عقد مهریه حق همسر است و می تواند هر زمان که می خواهد آن را از همسر خود دریافت کند، تنها در صورت خیانت زن، مهریه مشمول به پرداخت نیست، همچنین اگر مرد توانایی پرداخت مهریه را ندارد، می‌تواند با طرح دعاوی اعسار مهریه زن را به صورت اقساطی بپردازد.

در صورتیکه علاقه مند هستید در مورد مشاوره با وکیل مهریه مواردی را بدانید کلیک نمایید.

ایا اگر طلاق از طرف زن باشد نفقه به او داده می شود؟

همانگونه که می دانید نفقه برگردن مرد می باشد و باید هزینه های جاری زندگی به وسیله مرد تامین شود و حتی زن اگر قصد طلاق هم نداشته باشد می تواند برای دریافت نفقه درخواست شکایت از مرد را به دادگاه تحویل دهد ولی اگر زن بخواهد طلاق بگیرد نیز می تواند بابت نفقه شکایت کرده و اگر مرد مدرک قابل استناد برای دادن نفقه نداشته باشد با بعد از محاسبه نفقه توسط دادگاه این مبلغ را به زن بپردازد.

تصنیف اموال چیست و ایا به زن تعلق میگیرد؟

همانگونه که شنیده اید یکی از قوانین که وجود دارد موضوع تصنیف اموال به معنی نصف شدن اموال کسب شده مرد بعد از ازدواج می باشد. در قانون به صورت واضح در مورد تصنیف اموال صحبت نشده است ولی در عقدنامه شرطی وجود دارد که اگر مرد و زن آن را امضا نمایند مرد مجاب به نصف کردن اموال به دست آمده بعد از ازدواج خواهد شد.

اما این نکته را باید مدنظر داشته باشید تصنیف اموال فقط زمانی قابل اجرا می باشد که طلاق از طرف مرد درخواست شده باشد و اگر درخواست طلاق از طرف زن باشد و یا اینکه زوجین اقدام به طلاق توافقی نموده باشند تصنیف اموال اجرا نخواهد شد.

همچنین ممکن است زوج عنوان نماید که هنگام امضای عقدنامه متوجه موضوع نصف شدن اموال نبوده است که در این حالت این دلیل محکمه پسند نمی باشد و اگر درخواست طلاق از سمت مرد باشد قاضی دستور به اجرای تصنیف اموال خواهد داد.

اقدام حقوقی وکیل از طرف زن برا تعیین تکلیف اجرت المثل ایام زوجیت 

بسیاری از موکلین چون با وکیل طلاق توافقی مشاوره نمیکنند از بعضی از قوانین مطلع نمی باشند از جمله این قوانین موضوع اجرت المثل می باشد که در هر حالتی چه طلاق از طرف زن باشد و چه طلاق از طرف مرد باشد زوجه می تواند از وکیل طلاق از طرف زن درخواست نماید که در برای دریافت اجرت المثل ایام زوجیت اقدامات حقوقی را انجام دهد.

وکیل زن برای طلاق از طرف زن

یکی از مواردی که تعدادی از خانم ها تمایل دارند انجام دهند استخدام وکیل زن برای طلاق از طرف زن می باشد. این موضوع به این علت می باشد که گاها انتخاب وکیل آقا از طرف زن برای پرونده های طلاق به درخواست موجب حساسیت زوجه و حتی درگیری می شود در نتیجه تعداد از خانم ها این علاقه را دارند که برای وکلالت طلاق از طرف زن از وکیل زن استفاده نمایند.

اما این نکته مهم می باشد که برای پرونده های طلاق از طرف زن باید حتما یک وکیل قوی را استخدام نمایید و علت این موضوع این می باشد که در این پرونده اثبات ادعاهای زن کار ساده ای نیست و به صورت معمول حق طلاق با زن می باشد.

اما موسسه نوین وکیل این اطمینان را به شما میدهد که می توانید به وکلای خانم این موسسه که در حوزه طلاق فعال می باشند اعتماد نمایید و وکالت پرونده حقوقی خود را به آنها بسپارید.

همچنین ممکن است شما اطلاعاتی از طلاق توافقی و مشاوره با وکیل طلاق توافقی نداشته باشید که در اینصورت می توانید برای طلاق توافقی از وکلای نوین وکیل مشاوره بگیرید.

به صورت خلاصه موضوعاتی مه زوجه می تواند با استناد به آنها درخواست طلاق را به دادگاه ارائه دهد:

  1. اثبات اعتیاد زوج که موجب اختلال در زندگی معمولی شود
  2. زوج 6 ماه از پرداختن نفقه سر باز بزند
  3. زوج دارای مریضی سخت و لاعلاج باشد
  4. مرد دارای امراض مراقبتی باشد و در زندگی زناشویی مشکلاتی ایجاد شده باشد
  5. مشکل عدم بچه دار شدن زوج
  6. مرد زندگی را به صورت ناگهانی ترک نماید
  7. زوج اقدام به ازدواج مجدد بدون اجازه همسر قبلی نماید
  8. اگر مرد به زندان محکوم شده باشد و این محکومیت بالای 5 سال باشد
  9. ضرب و جرح و توهین به وسیله زوج
  10. زوج نتواند محل زندگی برای زوجه را تهیه نماید
  11. زوجه بتواند در دادگاه اثبات نماید که مرد خیانت انجام داده است
  12. عدم داشتن رابطه جنسی در حد متعارف
  13. انجام رابطه جنسی غیر متعارف از سمت مرد

قانون درباره مالکیت جهیزیه در طلاق از طرف زن چه میگوید؟

در مورد جهیزیه می توان گفت که در قانون به صورت واضح چیزی نیامده است اما طبق عرف مالکیت جهیزیه برای زن می باشد و این اموال طبق فرهنگ ما فقط برای استفاده در زندگی مشترک تهیه شده است و قطعا مرد مالکیتی در مورد آنها  ندارد و در حالتی چه در طلاق توافقی و چه در طلاق از طرف مرد یا زن این اموال متعلق به زن می باشد و او پس از طلاق می تواند جهیزیه را به محل دلخواه خود ببرد.

موسسه نوین وکیل چه خدماتی در حوزه وکیل برای طلاق از طرف زن ارائه می دهد؟

اگر به موسسه نوین وکیل مراجعه نمایید و بعد از دریافت مشاوره در زمینه طلاق از طرف زن تصمیم بگیرید پرونده طلاق خود را به ما بسپارید یکی از وکلا به صورت اختصاصی کار پرونده طلاق شما را پیگیری خواهد نمود و اگر وکالت کامل را به او بدهید نیازی به مراجعه شما به دادگاه نخواهد بود و این وکیل طلاق از طرف زن کلیه کارهای پرونده حقوقی شما را انجام خواهد داد.

همچنین حتی اگر تمایل به حضور در دفتر وکالت نیز نداشته باشید تمام کارهای سپردن پرونده طلاق به وکیل می تواند به صورت مجازی و از راه دور انجام شود و یک جلسه به صورت ویدئو کنفرانس برگزار خواهد شد.

ایا استخدام وکیل از طرف زن الزامی می باشد؟

در پاسخ به این سوال می توان گفت که خیر برای اینکه شما بخواهید اقدامات حقوقی در زمینه طلاق را انجام دهید حتما لازم نیست که زوجه برای خود وکیل استخدام نماید و در قانون استخدام وکیل طلاق از طرف زن اجباری نمی باشد اما دقت نمایید که قوانین در حوزه طلاق و مخصوصا طلاق از طرف زن دارای پیچیدگی هایی می باشد و همچنین اطلاعات دقیق از این قوانین بسیار مهم می باشد و در نتیجه حتما به شما پیشنهاد می شود برای اینکه بتوانید به صورت کامل از حق و حقوق خود دفاع نمایید از وکیل طلاق از طرف زن کمک بگیرید.

اگر درخارج از کشور باشیم می توانیم به وکیل طلاق در داخل ایران وکالت دهیم؟

پاسخ به این سوال نیز مثبت می باشد و شما با استفاده از سامانه میخک می توانید به وکیل مدنظر خود در ایران وکالت دهید تا کارهای مربوط به طلاق را برای شما انجام دهد.

اگر زن و مرد جدا از هم زندگی نمایند و دور از هم باشند شرایط طلاق چگونه است؟

اگر مرد و زن جدا زندگی می کنند و از نظر فاصله مکانی دور میباشند می توانند به صورت غیر حضوری مراحل وکالت و جلسات مشاوره را انجام دهند و کارهای طلاق را به وکیل خود بسپارند

متن دادخواست طلاق از طرف زوجه:

در ادامه مقاله متن خام دادخواست یک وکیل طلاق از طرف زن که به دادگاه تحویل می شود را میبینید

خواهان : خانم مهناز رضایی فرزند: محمد شغل:کارمند   به نشانی با آدرس: تهران ….

خوانده : آقای رسول یاسینی فرزند: علی شغل: آزاد    به نشانی: تهران ….

وکیل یا نماینده قانونی از طرف زوجه : آقای محمد اندرزگو به آدرس : خیابان اندرزگو، ابتدای خیابان قیطریه، کوچه کیارنگ، پلاک 3، ساختمان ماهور، طبقه 1 ، واحد 3

خواسته : طلاق به درخواست زوجه(درخواسا طلاق از طرف زن)

1- وکالت نامه به شماره  ……… مورخ 1389 سند ازدواج شماره 353644 مورخ 1389/04/06  شناسنامه:75656

شرح دادخواست طلاق از طرف زن

ریاست محترم دادگاه خانواده

با سلام و احترام

احتراماً به استحضار می رساند موکل به موجب سند ازدواج که تصویر آن پیوست دادخواست تقدیم گردیده در تاریخ 1398 با خوانده ازدواج نموده است که حاصل این ازدواج یک فرزند دختر 10 ساله می باشد. بنا به اظهارات موکل، به دلیل عدم تفاهم و به علت رفتار های خارج از عرف خوانده و سوء رفتار که موجب تنفر زوجه از او شده است و ادامه زندگی مشترک برای او امکان پذیر نمی باشد به صورتی که حاضر است با بخشیدن بیش از دو سوم از مهریه خود و فقط دریافت یک سوم آن خود را مطلقه نماید نظر به مراتب فوق رسیدگی و صدور حکم شایسته مبنی بر طلاق مورد استدعا می باشد.

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم به بررسی پیرامونی طلاق از طرف زن و انتخاب وکیل برای طلاق از طرف زن بپردازیم شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02166901176 تماس حاصل نمایید، مشاوران حرفه‌ای نوین وکیل آمادگی لازم را برای ارائه خدمات به شما کاربران عزیز را دارند.

با توجه به قوانین که در کشور وجود دارد و با توجه به اینکه قوانین حقوقی ما از دین اسلام گرفته شده است زنان دارای حق طلاق نمی باشد در نتیجه اگر زوجه مشکلی با ادامه زندگی داشته باشد کار سختی برای گرفتن طلاق خواهد داشت که در این حالت شما کار سختی برای گرفتن طلاق خواهید داشت که برای این موضوع می توانید از وکلای نوین وکیل و وکیل برای طلاق از طرف زن که در حوزه خانواده و طلاق فعال می باشند استفاده نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *