فراموشی و بازیابی رمز سامانه ثنا: 9099070545

در این قسمت تصویری از مراحل بازیابی رمز سامانه ثنا قرار داده شد.

بازیابی رمز سامانه ثنا چگونه است؟ در گذشته ارسال و تحویل ابلاغیه‌ها به صورت حضوری و توسط ماموران دادگستری انجام می‌گرفت که باعث بروز مشکلاتی از جمله نقض حریم شخصی افراد می‌شد.

 

در صورتیکه رمز شخصی ثنای خود را فراموش کرده اید با شماره 9099070545 تماس بگیرید

 

بر اساس ماده ۱۷۵ قانون آیین دادرسی کیفری، سامانه‌ای به عنوان سامانه ثنا به هدف کاهش مراجعات به دادگستری و ثبت شکایت و پیگیری و ارائه دادخواست ک اظهار نامه و محاسبه هزینه دادرسی تاسیس و راه اندازی شد.

سامانه ثنا خدمات متنوعی را ارائه می‌دهد که یکی از آنها مشاهده و دریافت ابلاغیه‌های مربوط به دعوی است، مشاهده و دریافت ابلاغیه‌های الکترونیکی مستلزم ثبت نام و دریافت رمز ثنا است انا گاهی رمز ورود به سامانه ثنا فراموش کرده باشید یا در دسترس نباشد.

حال شاید این سوال مطرح شود که چگونه می‌توان برای بازیابی رمز سامانه ثنا اقدام کرد؟ در این مقاله می‌خواهیم علاوه بر پرسش با این پاسخ رمز شخصی سامانه ثنا و نحوه دریافت آن و بازیابی رمز ثنا در صورت فراموشی را مورد بررسی قرار دهیم.

نحوه دریافت رمز ثنا

در سال‌های اخیر سامانه‌های دولتی بسیاری راه اندازی شده است که از لحاظ ثبت نام به دو گروه تقسیم می‌شوند، برای استفاده از خدمات برخی از این سامانه‌ها باید ابتدا در سامانه ثبت نام کرد و برخی دیگر ثبت نام در سامانه برای بهره مندی از خدمات آنلاین ضروری نیست.

سامانه ثنا به گروه اول تعلق دارد که استفاده از خدمات و امکانات آن منوط به ثبت نام در سامانه ثنا و دریافت رمز ثنا می‌باشد، ثبت نام در سامانه ثنا و دریافت رمز و بازیابی رمز سامانه ثنا در صورت فراموشی به دو روش امکانپذیر می‌باشد:

  • روش غیر حضوری دریافت ثنا: متقاضیان که می‌خواهند در روش غیر حضوری اقدام به دریافت رمز شخصی ثنا نمایند باید به آدرس اینترنتی adliran.ir مراجعه نمایید، سپس از طریق گزینه ثبت نام برخط شخص حقیقی در این سامانه ثبت نام کنند و مراحل ثبت نام را طی نمایند تا رمز ثنا را دریافت کنند.

در این زمینه توصیه میشود مقاله ورود به سامانه ثنا با گوشی را نیز مطالعه کنید.

  • روش حضوری دریافت رمز ثنا: در روش حضوری دریافت رمز شخص ثنا متقاضیان باید با داشتن مدارک لازم که شامل کارت ملی و شناسنامه، عکس و شماره تلفن همراه است به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی مراجعه کنند و این دفاتر پس از بررسی‌های لازم اقدام به ثبت نام متقاضی خواهد کرد و در نهایت یک نام کاربری و رمز عبور را در اختیار متقاضی قرار می‌دهد که این رمز عبور همان رمز شخصی سامانه ثنا است.

رمز شخصی سامانه ثنا چیست؟

در قسمت قبل گفتیم که ثبت نام در سامانه ثنا و دریافت رمز و بازیابی رمز سامانه ثنا در صورت فراموشی از طریق دو روش حضوری و غیر حضوری امکانپذیر است، اما حال شاید این سوال برای بسیاری از متقاضیان ثبت نام در سامانه ثنا پیش آید که رمز شخصی سامانه ثنا چیست؟

در پاسخ به سوال فوق باید بگوییم که رمز شخصی سامانه ثنا که به ان کد ثنا می‌گویند رمزی است که پس از پایان ثبت نام در سامانه ثنا برای کاربر صادر خواهد شد که به عنوان کلمه عبور برای ورود به سامانه کاربر دارد.

رمز شخصی ثنا برای ورود به سایت و استفاده از خدمات قضایی آنلاین ضروری است و بدون آن امکان دسترسی به امکانات سامانه ثنا وجود ندارد، به همین توصیه می‌کنیم رمز ثنا را در جای مطمئنی یادداشت کنید و در اختیار دیگر اشخاص نگذارید.

فراموشی رمز سامانه ثنا

در بخش بیان کردیم که رمز سامانه ثنا بسیار مهم است و بدون آن نمی توانید از خدمات آنلاین سامانه استفاده کنید، با این وجود گاهی پیش می‌اید که کاربران به دلیلی رمز شخصی سامانه ثنا را فراموش می‌کنند.

بدین ترتیب این امکان در سامانه ثنا پیش بینی شده است که در صورت فراموشی رمز شخصی ثنا کاربران این سامانه بتوانند با چندین روش ساده و طی کردن مراحلی کوتاه اقدام به بازیابی رمز سامانه ثنا کنند.

در این قسمت از مقاله می‌خواهیم نحوه بازیابی رمز سامانه ثنا در صورت فراموشی رمز سامانه ثنا را مورد بررسی قرار دهیم پس با ما همراه شوید.

  • در صورت فراموشی رمز سامانه ثنا برای بازیابی آن باید در قدم اول به آدرس اینترنتی سامانه ثنا یعنی adliran.ir را در مرورگر گوشی یا سیستم خود جست و جو کنید و پس از ورود به صفحه اصلی سایت روی گزینه فراموشی رمز عبور کلیک کنید.
در این قسمت تصویری از مراحل بازیابی رمز سامانه ثنا قرار داده شد.
مرحله اول بازیابی رمز سامانه ثنا، ورود به سامانه است.
  • در مرحله دوم پس از اینکه به صفحه جدید ورود پیدا کردید باید اطلاعات خود مانند شماره ملی و سریال شناسنامه و شماره همراه خود و تاریخ تولد را وارد کنید و پس از وارد کرد کد امنیتی گزینه ارسال کد امنیتی را فعال‌سازی کنید تا به شماره همراه شما کد فعال‌سازی پیامک شود و پس از دریافت پیامک کد را در کادر مربوط وارد کنید و بر روی دریافت رمز شخصی جدید کلیک کنید تا رمز ثنا جدید برای شما ارسال شود.
در این قسمت تصویری از مراحل بازیابی رمز سامانه ثنا قرار داده شد.
در مرحله دوم از بازیابی رمز سامانه ثنا باید اطلاعات هویتی خود را وارد کنید.

بازیابی رمز سامانه ثنا

در قسمت‌های قبل به تعریف رمز سامانه ثنا و نحوه دریافت رمز در صورت فراموشی رمز سامانه ثنا را توضیح دادیم، حال شاید این سوال مطرح شود که نحوه بازیابی رمز سامانه ثنا چگونه است؟

در پاسخ به سوال مطرح شده باید بگوییم بازیابی رمز عبور به علت فراموش کردن رمز عبور سامانه ثنا و نحوه دریافت آن طی چندین مراحل ساده امکان پذیر است که در این قسمت مقاله می‌خواهیم به بازیابی رمز سامانه ثنا بپردازیم.

  • آدرس adliran.ir و پس از ورود به سامانه ابلاغ بر روی دکمه رمز عبور خود را فراموش کرده ام کلیک نمایید.
  • مرحله دوم پس از اینکه به صفحه جدید ورود پیدا کردید باید اطلاعات خود مانند شماره ملی و سریال شناسنامه و شماره همراه خود و تاریخ تولد را وارد کنید و پس از وارد کرد کد امنیتی گزینه ارسال کد امنیتی را فعال‌سازی کنید تا به شماره همراه شما کد فعال‌سازی پیامک شود و پس از دریافت پیامک کد را در کادر مربوط وارد کنید و بر روی دریافت رمز شخصی جدید کلیک کنید تا رمز ثنا جدید برای شما ارسال شود.
در این قسمت تصویری از مراحل بازیابی رمز سامانه ثنا قرار داده شد.
در مرحله آخر برای بازیابی رمز سامانه ثنا برای دریافت رمز شخصی جدید کلیک کنید.

کلام آخر

در این مقاله تلاش کردیم نحوه فراموشی و بازیابی رمز سامانه ثنا را بیان کنیم اگر در خصوص بازیابی رمز سامانه ثنا سوالی دارید می‌توانید با استفاده از شماره‌های موجود در سایت با مشاوران ما تماس برقرار کنید و از آنها سوالات خود را بپرسید.

موسسه نوین وکیل آمادگی ارائه انواع خدمات حقوقی را دارد.

2 دیدگاه دربارهٔ «فراموشی و بازیابی رمز سامانه ثنا: 9099070545»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *