تغییر رمز شخصی ثنا: نحوه تغییر رمز شخصی ثنا در حالت فراموشی

در این قسمت تصویر یکی از مراحل تغییر رمز شخصی ثنا قرار داده شد.

تغییر رمز شخصی ثنا چگونه است؟ تا قبل از سال ۹۵ تمام ابلاغیه‌ها به صورت کاغذی و توسط مامورین به دست طرفین دعوا می‌رسید، اما از سال ۹۵ با طراحی و راه اندازی سامانه ثنا ابلاغیه‌های قضایی از جمله دادخواست، ابلاغ رای از طریق سامانه ثنا به روش الکترونیکی صورت می‌گیرد.

جهت دریافت مشاوره در زمینه سامانه ثنا فقط با شماره

9099070545 

تماس برقرار نمایید

 

دسترسی به سامانه ثنا، مشاهده دریافت ابلاغیه با ثبت نام در سامانه ثنا امکانپذیر است، شما باید در سامانه ثنا تبت نام کنید، سپس در مرحله آخر یک کد ده رقمی در اختیار متقاضی قرار می‌گیرد که این رمز شخصی یا کد ثنا نامیده می‌شود و برای ورد به سامانه ثنا علاوه بر کد ملی این کد نیز ضروری است.

در این زمینه میتوانید مقاله های ورود به سامانه ثنا با گوشی و ثبت نام ثنا با گوشی را نیز مطالعه کنید.

گاهی افراد لازم می‌دانند رمز شخصی ثنا را تغییر دهند و تغییر این رمز با استفاده از سامانه ثنا امکانپذیر است، شما پس از ورود به سامانه ثنا گزینه تغییر رمز عبور را باید بزنید و با وارد کردن رمز عبور فعلی و تعیین رمز جدید رمز شخصی ثنا خود را تغییر دهید. در این نوشتار می‌خواهیم تغییر رمز شخصی ثنا را توضیح دهیم پس با ماه همراه شوید.

آیا امکان تغییر رمز شخصی ثنا وجود دارد؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم بله یکی دیگر از امکاناتی که سامانه ثنا در اختیار کاربران خود قرار داده است این می‌باشد که انها می‌توانند در صورت فراموشی رمز سامانه ثنا جدیدی رو دریافت کنند. همچنین کاربران می‌توانند رمز شخصی ثنا را به دلخواه تغییر بدهند.

نحوه تغییر رمز شخصی ثنا به دلخواه

در این قسمت از مقاله می خواهیم نحوه تغییر رمز شخصی ثنا  به دلخواه را بیان کنیم، امروزه با راه اندازی سامانه ثنا ابلاغیه صورت الکترونیکی انجام میگیرد، همانطور که در قسمت‌های فوق نیز به آن اشاره کردیم برای استفاده از امکانات و خدمات سامانه ثنا باید در این سامانه ثبت نام کنید.

پس از اتمام مراحل ثبت نام یک رمز ده رقمی در اختیار شما قرار می‌گیرد که به کد ثنا مشهور است برای ورود به سامانه ثنا شما به این کد و کد ملی احتیاج دارید.

تغییر در سامانه ثنا از دو جهت دارای اهمیت است:

  • از آنجاکه اطلاعات مهم و شخصی افراد در روند دعوی کیفری و حقوقی در حساب شخصی کاربران در سامانه ثنا درج می‌شود بسیار مهم می‌باشد که افراد خود به این اطلاعات دسترسی داشته باشد و از دسترسی افراد به حساب خود جلو‌گیری کنند، گاهی به دلایلی رمز شخصی سامانه ثنا شما دست افراد دیگر می‌افتد که احتمال دریافت ابلاغیه الکترونیکی از سامانه ثنا توسط افراد فاقد صلاحیت وجود دارد به همین دلیل سامانه ثنا امکان تغییر رمز را برای کاربران خود فراهم کرده است.
  • البته تغییر رمز شخصی ثنا از جهت دیگری نیز دارای اهمیت است، با این توضیح که پس از اتمام ثبت این رمز در اختیار افراد قرار میگیرد و احتمال فراموشی ان توسط افراد بسیار است، بدین ترتیب برای جلوگیری از فراموشی رمز شخصی ثنا توصیه می‌شود، پس از ثبت نام و دریافت کد ثنا برای تغییر رمز شخصی ثنا اقدام کنید.

نحوه تغییر رمز شخصی ثنا به شرح زیر است:

  • مرورگر گوشی خود را باز کنید و آدرس سامانه ثنا adliran.ir را سرچ کنید تا وارد صفحه اصلی سایت ثنا شوید و بر روی گزینه تغییر رمز عبور را کلیک کنید.
در این قسمت تصویر یکی از مراحل تغییر رمز شخصی ثنا قرار داده شد.
برای تغییر رمز شخصی ثنا در ابتدا روی گزینه فراموشی رمز عبور کلیک کنید.
  • سپس شماره ملی و رمز شخصی ثنا را در کادر‌های مربوط وارد کنید و دکمه مرحله بعد را بزنید.
در این قسمت تصویر یکی از مراحل تغییر رمز شخصی ثنا قرار داده شد.
برای تغییر رمز شخصی ثنا در مرحله دوم رمز فعلی و کد ملی را وارد کنید.
  • در این مرحله یک پیامک که حاوی کد ۶ رقمی است به شماره همراه شما ارسال می‌شود این رمز را در کادر مربوط وارد کنید و دکمه ورود را کلیک کنید.
در این قسمت تصویر یکی از مراحل تغییر رمز شخصی ثنا قرار داده شد.
در مرحله سوم تغییر رمز شخصی ثنا، کد ارسالی را وارد کنید.
  • سپس مطابق با صفحه زیر رمز فعلی را وارد کنید و در کادر دوم رمز عبور جدید خود را وارد نمایید و این رمز را مجدد در کادر سوم تایپ کنید و کد امنیتی را در نهایت وارد کنید و دکمه تغییر رمز عبور را بزنید. بدین ترتیب مراحل تغییر رمز شخصی ثنا تمام شده است و از این به بعد می‌توانید برای ورود به سامانه ثنا رمز جدید را وارد کنید.
در این قسمت تصویر یکی از مراحل تغییر رمز شخصی ثنا قرار داده شد.
با رسیدن به این مرحله، مراحل تغییر رمز شخصی ثنا تمام شده است.

تغییر رمز شخصی ثنا در حالت فراموشی

در قسمت‌های قبل بیان کردیم که پس از ثبت نام در سامانه ثنا و احراز هویت یک رمز ده رقمی به گوشی شما پیامک می‌شود که بر ورود به سامانه ثنا علاوه بر کد ملی این رمز را نیز باید وارد کنید.

گاهی شرایطی بوجود می‌اید که فرد رمز شخصی ثنا را فراموش می‌کند و امکان استفاده از خدمات و امکانات سامانه ثنا را از دست خواهد داد، در این صورت این سوال در ذهن شما بوجود می‌آید که تغییر رمز شخصی ثنا در حالت فراموشی امکانپذیر است یا خیر؟

در پاسخ به سوال فوق باید بگوییم که یکی از امکانات سامانه ثنا تغییر رمز شخصی ثنا در حالت فراموشی است که فرد می‌تواند با طی کردن یک فراینده ساده رمز عبور جدیدی را برای خود انتخاب کند.

نحوه تغییر رمز شخصی ثنا در حالت فراموشی به شرح زیر است:

  • مرورگر گوشی خود را باز کنید آدرس سامانه ثنا adliran.ir را سرچ کنید و وارد سایت ثنا شوید و بر روی گزینه فراموشی رمز عبور کلیک کنید.
در این قسمت تصویر یکی از مراحل تغییر رمز شخصی ثنا قرار داده شد.
تغییر رمز شخصی ثنا در حالت فراموشی، روی گزینه بازیابی رمز کلیک کنید.
  • حال برای تغییر رمز شخصی ثنا در حالت فراموشی باید دو مرحله طی کنید در مرحله اول اطلاعات مربوط کد ملی، تاریخ تولد، سریال شناسنامه، شماره همراه را در کادر مربوط وارد کرده و بر روی ارسال دکمه فعال‌سازی کلیک کنید، در مرحله دوم کد فعال‌سازی برای گوشی شما پیامک می‌شود که باید در کادر مربوط وارد کنید و پس از وارد کردن کد امنیتی دکمه دریافت رمز شخصی جدید را کلیک نمایید تا رمز جدید برای شما پیامک شود.
در این قسمت تصویر یکی از مراحل تغییر رمز شخصی ثنا قرار داده شد.
تغییر رمز شخصی ثنا در حالت فراموشی لازم است کد ملی و کد ارسالی برای شما را وارد کنید.

کلام آخر

در این مقاله تلاش کردیم مباحثی را پیرامون تغییر رمز شخصی ثنا را بیان کنیم امید است با این مقاله توانسته باشیم به سوالات و ابهامات شما در این خصوص پاسخ داده باشیم اگر در خصوص تغییر رمز شخصی ثنا سوالی دارید میتوانید با استفاده از شماره‌های موجود در سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید و سوالات خود را بپرسید.

 

وکلای مجرب و متخصص در گروه وکلای نوین وکیل با تمام انرژی و توان مشکلات مراجعین محترم را حل و فصل می‌کنند و آمادگی ارائه انواع خدمات وکالت و مشاوره می‌باشند تنها کافیست با شماره 02166901176 تماس بگیرید و از خدمات حقوقی ما بهره مند شوید.

2 دیدگاه دربارهٔ «تغییر رمز شخصی ثنا: نحوه تغییر رمز شخصی ثنا در حالت فراموشی»

  1. برای گزینش مدیران، تمدید یا لغو دوره و
    به صورت کلی تغییر فعالیت مدیریتی، دو
    نوع صورتجلسه نیاز است: صورتجلسه مجمع عمومی عادی و فوقالعاده.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *