آموزش ورود به سامانه ثنا با گوشی: راهنمایی کامل و جامع : 9099070545

توجه: این مقاله صرفا جهت آموزش می باشد و لطفا درخصوص سامانه ثنا به هیچ وجه تماس نگیرید.

آموزش ورود به سامانه ثنا با گوشی چگونه است؟ امروزه با گسترش تکنولوژی و استفاده روز افزون از ابزارهای ارتباطی آنلاین در شغل‌ها و صنایع مختلف، قوه قضاییه در این راستا که به مراجعین خود خدمت رسانی بهتری ارائه بدهد، اقدام به طراحی سامانه الکترونیکی به نام سامانه ثنا کرده است.

ورود به سامانه ثنا با گوشی به دو روش امکان پذیر خواهد بود، اولین روش این می‌باشد که متقاضی باید نرم افزار موبایلی ثنا را بر روی گوشی خود نصب کند و سپس با مطالعه راهنمای ورود به سامانه ثنا با گوشی از این نرم افزار استفاده نماید، دومین روش این می‌باشد که با جست و جو در مرورگر سایت ثنا را سرچ کنید، سپس وارد سامانه ثنا شوید.

سامانه ثنا بسیاری از خدمات قضایی را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه می‌دهد، کاربران با ورود به این سامانه می‌توانند از این خدمات آنلاین بهره ببرند.

در این نوشتار می‌خواهیم ورود به سامانه ثنا با گوشی را مورد بررسی قرار دهیم و آن را به صورت مرحله‌ای آموزش دهیم پس با نوین وکیل همراه شوید.

ورود به سامانه ثنا با گوشی

همانطور که در قسمت‌های فوق نیز به ان اشاره کردیم، ورد به سامانه ثنا با گوشی از دو روش امکان پذیر می‌باشد، اولین روش با نصب اپلیکیشن بر روی تلفن همراه و دومین روش استفاده از مرور گر گوشی است. در این قسمت از مقاله می‌خواهیم ورود به سامانه ثنا با استفاده از مرورگر موبایل را توضیح دهیم.

 مراحل ورود به سامانه ثنا با گوشی  به شرح زیر دارد:

  • ابتدا شما باید وارد صفحه مرور گر تلفن همراه خود شوید و ادرس سایت ثنا .adliran.ir را در مرورگر بنویسید تا بتوانید وارد سامانه ثنا شوید، شما می‌توانید از برنامه‌های دیگر مانند کروم نیز استفاده کنید.
  • پس از جست و جو ادرس سایت ثنا وارد صفحه‌ای مانند صفحه‌ی زیر خواهید شد، شما میتوانید هر کدام از خدمات آنلاین سامانه ثنا که میخواهید را انتخاب کنید و از آن استفاده نمایید، همچنین کاربرانی که قصد درخواست عفو دارند می‌توانند برای ثبت ان از این سامانه استفاده کنند.
در این قسمت تصویر مرحله اول ورود به سامانه ثنا با گوشی قرار داده شد.
مرحله اول ورود به سامانه ثنا با گوشی
  • اما نکته‌ای که بسیار دارای اهمیت می‌باشد این است که برای بهرمندی از خدمات آنلاین سامانه ثنا شما باید در این سامانه ثبت نام کرده باشید یا اقدام به ثبت نام کنید، زیرا افرادی می‌توانند از خدمات آنلاین سامانه ثنا استفاده کنند که حساب کاربری داشته باشند، متقاضیانی که در این سامانه ثبت نام نکرده اند با ورود به این سامانه باید گزینه ثبت نام برخط شخص حقیقی را کلیک کنند و در این سامانه ثبت نام نمایند.

در قسمت‌های فوق نحوه ورود به سامانه ثنا با گوشی از طریق مرور گر را بیان کردیم در قسمت‌های بعدی مقاله میخواهیم برنامه ورود به سامانه ثنا با گوشی یا همان اپلیکیشن موبایلی ثنا را توضیح دهیم.

همچنین بخوانید:طلاق توافقی چقدر طول میکشد؟

برنامه ورود به سامانه ثنا با گوشی

گفتیم که اولین روش برای استفاده از خدمات آنلاین سامانه ثنا نصب اپلیکیشن موبایلی ثنا می‌باشد که در این قسمت به توضیح ان خواهیم پرداخت. برای ورود به سامانه ثنا از طریق اپلیکیشن موبایلی ثنا مراحل زیر را باید طی کنید:

دانلود اپلیکیشن ثنا:

برای دانلود اپلیکیشن ثنا، شما باید ادرس سامانه ثنا .adliran.ir را در مرورگر خود جست وجو کنید تا وارد صفحه‌ای مانند صفحه زیر شوید، سپس وارد قسمت اطلاع رسانی شوید و گزینه دانلود اپلیکیشن عدالت همراه را انتخاب نمایید و ان رو بر روی سیستم گوشی خود نصب کنید.

در این قسمت تصویر نحوه دانلود اپلیکیشن عدالت همراه قرار داده شد.
دانلود اپلیکیشن عدالت همراه برای ورود به سامانه ثنا

برای مشاهده مقاله وکیل طلاق توافقی کلیک نمایید

ورود به اپلیکیشن ثنا:

هنگامی که نرم افزار عدالت همراه را بر روی گوشی خود نصب کردید وارد ان شوید سپس شخص حقیقی را انتخاب نمایید و رمز عبور و نام کاربری خود را انتخاب و وارد نمایید تا بتوانید به مرحله بعد بروید.

اگر در این سامانه از قبل ثبت نام نکرده اید می‌توانید گزینه ثبت نام را در اپلیکیشن انتخاب کنید و اقدام به ثبت نام در این سامانه کنید همچنین شما می‌توانید به سامانه عدل ایران www.adliran.ir مراجعه کنید و در سامانه ثنا ثبت نام کنید.

در این قسمت نحوه ورود به سامانه ثنا با گوشی از طرق اپلیکشن عدالت همراه قرار داده شد.
ورود به سامانه ثنا با گوشی از طرق اپلیکشن عدالت همراه

پس از وارد کردن اطلاعات و کلیک بر گزینه بعد رمز موقتی بر روی گوشی شما پیامک خواهد شد که در کادر زیر باید وارد کنید.

در نهایت شما با ورود به حساب کاربری خود میتوانید از امکانات و خدمات آنلاین سامانه ثنا استفاده کنید. پس از ورود به حساب کاربری خود شما می‌توانید از روند پرونده‌های قضایی خود آگاه شوید و پرونده‌های خود را نیز پیگیری کنید.

ورود به سامانه ثنا با گوشی اندورید

در گذشته مردم برای آگاهی از روند پیگیری پرونده قضایی خود مجبور به حضور در دادگاه و صرف زمان زیادی بودند، اما امروزه با پیشرفت ابزارهای ارتباطی آنلاین و ایجاد سامانه ثنا توسط قوه قضاییه افراد می‌توانند بدون مراجعه حضوری به دادگاه از روند پرونده قضایی خود آگاه شوند.

اگر ابلاغیه‌ای در این زمینه برای آن‌ها صادر شده باشد را در سامانه ابلاغیه الکترونیکی ثنا مشاهده کنند. تنها کافیست که شما یک گوشی اندورید را در اختیار داشتید که از طریق مرورگر گوشی یا نصب اپلیکیشن موبایلی ثنا با این سامانه ورود پیدا کنید و از خدمات آنلاین آن بهره ببرید.

ثبت نام در سامانه ثنا با گوشی

در قسمت‌های فوق ورود به سامانه ثنا با گوشی به دو روش که از طریق اپلیکیشن مرورگر گوشی بود را توضیح دادیم، از آنجا که ثبت نام در سامانه ثنا برای استفاده از خدمات آنلاین آن الزامی می‌باشد در این قسمت می‌خواهیم نحوه ثبت نام در سامانه ثنا با گوشی را توضیح دهیم.

  • مطابق قسمت‌های فوق شما باید آدرس سامانه ثنا adliran.ir در مرور گر خود سرچ کنید و گزینه ثبت نام برخط شخص حقیقی را انتخاب نمایید، سپس در کادر مورد نظر باید اطلاعات هویتی خود مانند کد ملی و شماره شناسانه و سریال ان و تاریخ تولد خود را وارد کنید تا بتوانید به مرحله بعد بروید.
در این قسمت تصویر ورود به سامانه ثنا با گوشی قرار داده شد.
ورود به سامانه ثنا با گوشی
در این قسمت تصویر صفحه اول سامانه ثنا قرار داده شد.
صفحه اول سامانه ثنا
  • در مرحله بعد شما باید با تعهد نامه‌ی نمایش داده شد موافقت کنید و اطلاعات مانند ادرس، شماره تماس، و اطلاعات شناسنامه‌ای را وارد و تا به مرحله بعدی بروید.
در این قسمت تصویر نحوه تکمیل اطلاعات برای ثبت نام در سامانه ثنا قرار داده شد.
نحوه تکمیل اطلاعات برای ثبت نام در سامانه ثنا
  • سپس باید شماره تلفن خود تایید کنید و کد ارسالی را نیز در کادر مربوطه وارد نماید تا به مرحله بعدی بروید که باید هزینه‌ای را پرداخت کنید و پس از پرداخت هزینه هویت خود را به صورت غیر حضوری احراز کنید.
  • در مرحله احراز هویت غیر حضوری شما باید در یک کادر امضای الکترونیک بزنید و یک عکس سلفی از خود بگیرید و جملات نمایش داده شده را ضبط و در صفحه بارگذاری کنید، سپس مراحل ثبت نام شما تکمیل می‌شود.
  • با طی کردن مراحل فوق شما به آسانی و بدون نیاز به مراجعه حضوری میتوانید در سامانه ثنا ثبت نام کنید.

ورود به سامانه ثنا با گوشی با کد ملی

هنگامی که شما آدرس سایت سامانه ثنا را در مرورگر خود سرچ می‌کنید و پس از ثبت نام به عنوان شخص حقیقی در این سامانه میتوانید از خدمات آنلاین این سامانه استفاده کنید، زیرا بهره مندی از خدمات و امکانات این سامانه مستلزم این است که برای خود حساب کاربری ایجاد کنید.

برای ورود مجدد به این سامانه شما به کد ملی و کد ثنا نیاز دارید، به گونه‌ای که برای ورود مجدد به این سامانه به هیچ اطلاعات هویتی جز کد ملی نیازمند نیستید. شما می‌توانید با وارد کردن کد ملی و کد ثنا وارد سامانه ثنا شوید و از خدمات و امکانات آنلاین سامانه ثنا استفاده کنید. 

ورود به سامانه ابلاغیه ثنا با گوشی

برای مشاهده ابلاغیه ورود به سامانه ثنا با گوشی، گام اولین این است که شما باید به سامانه ابلاغیه ثنا وارد شوید، نحوه ورود به این سامانه مطابق با مراحل زیر است:

  • مرورگر گوشی خود را باز کنید سپس ادرس سامانه ابلاغیه الکترونیکی ثنا eblagh.adliran.ir را جست وجو کنید تا به صفحه اصلی سامانه ثنا وارد شوید، در این قسمت شما باید کد ملی و رمز شخصی خود را در کادر وارد کنید، در قسمت بعد یک رمز موقت به شماره تلفن شما ارسال می‌شود که باید رمز را در کادر مربوطه وارد کنید و دکمه ورود را کلیک کنید.
در این قسمت تصویر مرحله اول ورود به سامانه ابلاغیه الکترونیکی ثنا قرار داده شد.
مرحله اول ورود به سامانه ابلاغیه الکترونیکی ثنا
در این قسمت تصویر صفحه اول سامانه ابلاغیه الکترونیکی قضایی قرار داده شد.
صفحه اول سامانه ابلاغیه الکترونیکی قضایی
  • سپس صفحه‌ای برای شما نمایش داده می‌شود که به معنای ورود به سامانه ابلاغیه الکترونیکی قضایی است.

لازم به ذکر است که برای ورود به سامانه ابلاغیه الکترونیکی ثنا سعی کنید از مرورگری استفاده کنید که به آخرین نسخه بروز رسانی شده باشد.

مشاهده ابلاغیه ورود به سامانه ثنا با گوشی

در قسمت فوق ورود به سامانه ابلاغیه ثنا با گوشی را بیان کردیم در این قسمت می‌خواهیم ابلاغ الکترونیک ورود به سامانه ثنا با گوشی را به طور مختصر بیان کنیم.

هنگامی که شما به سامانه ابلاغیه الکترونیکی وارد می‌شوید، گام بعدی مشاهده ابلاغیه‌های شما در این سامانه است، مشاهده ابلاغیه ورود با سامانه ثنا با گوشی، مراحل ساده‌ای دارد که عبارتند از:

  • در مرحله اول باید وارد سامانه ابلاغیه الکترونیکی شوید و بر روی گزینه‌های ابلاغیه‌های جدید کلیک کنید و ابلاغیه مورد نظر خود را انتخاب کنید، همچنین شما می‌توانید متن ابلاغیه الکترونیکی سامانه ثنا را چاپ و پرینت بگیرید.

مشاهده ابلاغیه الکترونیکی سامانه ثنا با کد ملی

مشاهده ابلاغیه الکترونیکی سامانه ثنا با کد ملی مانند قسمت فوق نیازمند ورود به سامانه ابلاغیه الکترونیکی ثنا است، شما می‌توانید با استفاده از کد ملی و کد ثنا به صفحه اصلی سامانه ابلاغ الکترونیک وارد مراجعه کنید و اطلاعات هویتی خود را وارد کنید و ابلاغیه‌های الکترونیکی خود را در سامانه ثنا مشاهده و چاپ کنید.

کلام اخر

در این مقاله ورود به سامانه ثنا و روش‌های ان و مشاهده ابلاغیه ورود به سامانه ثنا را به طور جامع و کامل بیان کردیم امید است شما بتوانید از این مطالب بهره کافی را برده باشید.

اگر در خصوص سامانه ثنا و نحوه ثبت نام ان سوالی دارید می‌توانید با استفاده از شماره‌های موجود در سایت با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید و سوالات خود را بپرسید. موسسه نوین وکیل ارائه آمادگی خدمات حقوقی را به صورت تلفنی و آنلاین را دارد.

6 دیدگاه دربارهٔ «آموزش ورود به سامانه ثنا با گوشی: راهنمایی کامل و جامع : 9099070545»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *