وکیل کمیسیون ماده ۱۰۰‌ شهرداری- مهارت‌های وکیل کمیسیون ماده۱۰۰

وکیل کمیسیون ماده ۱۰۰‌ یکی از وکلایی متخصص است که در حوزه تخلفات ماده ۱۰۰ شهرداری و مسائل مربوط به آن فعالیت می‌کند.

کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری به تخلفات مربوط به ساخت و ساز می‌پردازد و در صورت تخلف سازنده یا مالک، کمیسیونی برگزار می‌شود و در خصوص جریمه یا تخریب بنای تصمیم میگیرند.

در این مطلب از نوین وکیل میخواهیم اطلاعاتی را درباره وکیل کمیسیون ماده ۱۰۰‌ شهرداری و مسائل پیرامونی آن را ارائه دهیم برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه شوید.

وکیل کمیسیون ماده ۱۰۰‌ کیست؟

وکیل کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری وکیلی است که سال‌های زیادی در حوزه تخلفات مربوط به کمیسیون ماده ۱۰۰ فعالیت کردند و پرونده‌های مربوط به این کمیسیون را به نتیجه مطلوب رسانده اند.

وکیل کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری به دلیل تجربه‌های زیادی که دارد می‌تواند برای رفع مشکلات پرونده‌های حقوقی کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری بهترین اقدامات را انجام دهد و راه حل‌های قانونی و مناسبی را برای احقاق حقوق موکلان ارائه دهد.

علاوه بر این وکیل کمیسیون ماده ۱۰۰ با قوانین و ماده‌های قانونی مربوط به این کمیسیون آشنایی کامل دارد و می‌تکاند به موکلان خود مشاوره دهد.

مهارت‌های وکیل کمیسیون ماده ۱۰۰

در بخش فوق وکیل کمیسیون ماده ۱۰۰ را برای شما معرفی کردیم در این بخش از مقاله می‌خواهیم مهارت‌ها و تخصص وکیل کمیسیون ماده ۱۰۰را برای شما بیان کنیم.

وکیل کمیسیون ماده ۱۰۰ دارای دانش حقوقی است و در خصوص مفاد حقوقی و قانونی مربوط به کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری اطلاعات کاملی دارد.

یکی دیگر از مهارت‌های مهم وکیل کمیسیون ماده ۱۰۰ این است که می‌تواند به موکلان خود مشاوره ارائه دهد و به سوالات حقوقی ان‌ها به راحتی پاسخ دهد.

همچنین مشاهده کنید:کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری- همه چیز درباره کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری

وظایف وکیل کمیسیون ماده ۱۰۰

در این بخش از مقاله می‌خواهیم وظایف وکیل کمیسیون ماده ۱۰۰ برای شما بیان کنیم.

  • رسیدگی به پرونده دعوای تخلف کمیسیون ماده ۱۰۰
  • آماده تمام مدارک مهم برای رسیدگی به پرونده دعوای
  • تنظیم دفاعیه از موکل خود به صورت کتبی
  • در صورت لزوم اعتراض به رای بدوی کمیسیون ماده ۱۰۰‌

مزایای مشاوره با وکیل کمیسیون ماده ۱۰۰

در قسمت فوق وظایف وکیل کمیسیون ماده ۱۰۰ را برای شما بیان کنیم در این بخش قصد داریم مزایای مشاوره با وکیل کمیسیون ماده ۱۰۰ را توضیح دهیم.

از مهم‌ترین مزایای مشاوره با وکیل کمیسیون ماده ۱۰۰‌ که مانع پایمال شدن حق موکل خود می‌شود، همچنین وکیل کمیسیون ماده ۱۰۰‌ بر قوانین مربوط به شهرداری و تبصره و بند‌های مربوط به آن اطلاعات کامل و جامع دارد.

علاوه بر این وکیل کمیسیون ماده ۱۰۰ می‌تواند در راستای تنظیم دادخواست کاهش جریمه‌های مالی با جلوگیری از صدور حکم تخریب ساختمان را به بهترین شکل راهنمایی بکند و راه‌هایی را ارائه می‌دهند تا فرد بتواند بهترین تصمیم را برای رسیدن به حقوق شخصی را اخذ کند.

مراحل اداری در کمیسیون ماده 100 شهرداری امری دشوار و پیچیده است که اگر فرد از روند انجام آن آگاهی نداشته باشد.

ویژگی‌های وکیل کمیسیون ماده ۱۰۰‌

هر وکیل متخصصی باید دارای ویژگی‌هایی باشد در ادامه این مطلب می‌خواهیم ویژگی‌های وکیل کمیسیون ماده ۱۰۰‌ را برای شما بیان کنیم:

  • از تخصص و تجربه کافی برخوردار باشد.
  • تحلیل‌های علمی و حرفه‌ای را در اختیار موکل قرار دهد.
  • راز‌ها اطلاعات موکل خود را فاش نکند.
  • به موکل خود احترام بگذارد.
  • رفتارهایی از خود نشان دهد که ثابت کند فردی قابل اعتماد است.
  • وکیل برخوردار از شخصیت اجتماعی باشد.
  • در خصوص هزینه‌ها منصفانه برخورد کند.
  • باید بتواند به تمام سوالات حقوقی موکل خود پاسخ دهد.
  • مهم تدین ویژگی وکلا مسلط بودن و آشنایی کامل به قوانین کمیسیون ماده ۱۰۰‌ است.

مشاوره حقوقی با وکیل کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری

همانطور که در قسمت‌های قبل اشاره کردیم وکیل کمیسیون ماده ۱۰۰ می‌تواند به موکلان خود مشاوره حقوقی ارائه دهد.

وکیل کمیسیون ماده ۱۰۰‌ می‌تواند خدمات مشاوره‌ای ره به صورت حضوری و غیر حضوری ارائه دهد و اطلاعات جامع و کاملی درباره تخلفات ساخت و ساز، نحوه پیگیری تخلفات در این کمیسیون و… را در اختیار موکلان خود قرار دهند.

همچنین در جلسه مشاوره حقوقی، مراجعه کننده می‌تواند سوالات خود را به طور کامل از وکیل بپرسد و وکیل نیز موظف است که به سوالات حقوقی آن پاسخ دهد.

برای مشاوره حقوقی با وکیل کمیسیون ماده ۱۰۰ می‌توانید با شماره 02166901176 تماس بگیرید.

همچنین این مقاله  صورت مجلس تفکیکی چیست؟ را در سایت ما مطالعه کنید.

بهترین وکیل کمیسیون ماده ۱۰۰

بهترین وکیل کمیسیون ماده ۱۰۰‌ ‌وکیلی است که تسلط کافی به قوانین و تبصره‌های ماده ۱۰۰‌ داشته باشد و بتواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن پرونده‌های تخلف را به نتیجه مطلوب برساند.

همچنین بهترین وکیل ماده ۱۰۰ می‌تواند مانع پایمال شدن حقوق موکل خود شود و به او کمک کند تا راه حل‌هایی پیدا کند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن بتوانند حق خود را دریافت کند.

بهترین وکیل ماده ۱۰۰ می‌تواند به موکل خود کمک کند تا اطلاعات جامعی درباره کمیسیون ماده ۱۰۰‌ کسب کنند.

وکیل کمیسیون ماده ۱۰۰ چه کارکردی دارد؟

 وکیل کمیسیون ماده ۱۰۰ یکی از مهم‌ترین وکلا در حوزه حقوقی است و مهم‌ترین تفاوت این وکیل با سایر وکلا این است که در مسیری خارج از مسیر قضایی فعالیت می‌کنند و با شهرداری که نهادی نیمه قضایی و نیمه دولتی است سرو کار دارند.

در حقیقت این وکیل باید بتواند براساس قوانین مدنی و قانون‌های شهرداری از موکل خود دفاع کند، البته کارکرد اصلی این وکیل شناسایی تخلف و تبدیل تخلفات به جریمه نقدی می‌باشد.

وکیل کمیسیون ماده ۱۰۰‌ چه تخلفاتی را می‌تواند پیگیری کند؟

هر منطقه‌ای شهرداری مخصوص به خود را دارد تا کار‌ها با نظم بیشتری پیگیری شوند زیرا تعداد مراجعین به شهرداری بسیار زیاد هستند.

هنگامی که شخصی در منطقه‌ای بدون مجوز و اخذ پروانه ساخت اقدام به ساخت و ساز می‌کند شهرداری این موضوع را به کمیسیون ماده ۱۰۰ ارجاع می‌دهد تا از طریق قانون پیگیری شوند.

ساخت و ساز بدون مجوز تخلف محسوب می‌شود و این کمیسیون سازنده یا مالک را جریمه و در مواردی دستور تخریب ملک را صادر می‌کند.

وکیل کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری و نظریه مشورتی

وکیل کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری از تمامی ارای وحدت رویه و نظریه‌های مشورتی اطلاع دارد در این بخش از مقاله می‌خواهیم یکی از مهم‌ترین نظریه‌های مشورتی را بیان کنیم.

اگر ساختمانی بدون مجوز و اخذ پروانه ساخت خارج از محدوده شهر ساخته شود تکلیف آن چیست؟ در واقع با گذشت زمان شهر گسترش می‌یابد و ساختمان‌هایی که خارج از محدوده نیز ساخته شده اند جز شهر محسوب خواهند شد با توجه به تبصره ۴ ماده ۱۰۰‌ شهرداری:

در مورد احداث بنای بدون پروانه در حوزه استفاده از اراضی مربوطه در صورتی که اصول فنی و بهداشتی و شهرسازی رعایت شده باشد کمیسیون می‌تواند با صدور رأی بر اخذ جریمه به ازاء هر متر مربع بنای بدون مجوز.

بهترین وکیل کمیسیون ماده ۱۰۰ از کجا پیدا کنیم؟

به طور کلی انتخاب بهترین وکیل کمیسیون ماده ۱۰۰ تا حدودی دشوار است، در این بخش دو راه برای پیدا کردن بهترین وکیل کمیسیون ماده ۱۰۰ بیان خواهیم کرد.

راه اول پرس و جو از اطرافیان است که اگر وکیل متخصصی در این حوزه می‌شناسند به شما معرفی کنند و راه دوم این است که در اینترنت جستجو کنید و رزومه بهترین وکیل متخصص کمیسیون ماده ۱۰۰را مطالعه کنید و با استفاده از شماره‌های موجود در سایت با او ارتباط برقرار کنید.

هزینه وکیل کمیسیون ماده ۱۰۰

در این بخش مقاله می‌خواهیم به هزینه وکیل کمیسیون ماده ۱۰۰ بپردازیم، نمی توانیم هزینه‌ای ثابت برای وکیل کمیسیون ماده ۱۰۰‌ را بیان کنیم و عوامل مختلفی در هزینه وکیل نقش دارد که شامل موارد زیر می‌شود:

  • موضوع پرونده‌ای که وکیل وکالت آن را پذیرفته است در هزینه‌ها تاثیر مستقیم دارد زیرا برخی از موضوعات در زمان کوتاه تری به نتیجه می‌رسند.
  • میزان تجربه وکیل هر چقدر بیشتر باشد هزینه بیشتری نیز دریافت می‌کند.
  • مدت زمان پرونده هم در این میان می‌تواند تاثیر داشته باشد معمولا پرونده‌هایی که بیشتر طول می‌کشد، هزینه بیشتری به دنبال دارد.

حتما بخوانید:دعوای الزام به اخذ پایان کار ساختمان

مشاوره آنلاین با وکیل کمیسیون ماده ۱۰۰

یکی از روش‌های دریافت مشاوره حقوقی، آنلاین است، شما می‌توانید با استفاده از روش‌های ارتباطی که سایت‌های مختلف تعیین کرده اند با وکلای متخصص کمیسیون ماده ۱۰۰ مشورت کنند.

همچنین افراد می‌توانند سوالات و ابهامات خود را از طریق اپلیکیشن‌های موجود در سایت از وکیل متخصص کمیسیون ماده ۱۰۰ بپرسند و از ان‌ها مشاوره دریافت کنند.

علاوه بر این هزینه مشاوره آنلاین نسبت به سایر روش‌های مشاوره حقوقی مناسب‌تر است و بسیاری از اقشار جامعه می‌توانند ار این نوع مشاوره استفاده کنند و یکی دیگر از مزایای این نوع مشاوره دسترسی آسان به وکیل است و افراد در هر ساعتی از شبانه روز می‌توانند با وکیل متخصص ارتباط برقرار کنند.

کلام آخر

به پایان این مطلب از نوین وکیل رسیدیم امید است اطلاعاتی که درباره وکیل کمیسیون ماده ۱۰۰ در اختیار شما قرار دادیم مفید باشد چنانچه در این خصوص نیاز به کسب اطلاعات بیشتری دارید با شماره 02166901176 تماس بگیرید و از آن‌ها مشاوره دریافت کنید.

سوالات متدوال

وکیل کمیسیون ماده ۱۰۰ چه کسی است؟

وکیل کمیسیون ماده ۱۰۰ وکیلی است که به قوانین ماده ۱۰۰‌ تسلط کافی دارد برای کسب جزئیات به متن مقاله مراجعه کنید.

بهترین وکیل کمیسیون ماده ۱۰۰ کیست؟

بهترین وکیل کمیسیون ماده ۱۰۰ کسی است بتواند از حقوق موکل خود دفاع کند برای کسب جزئیات بیشتر به متن مقاله مراجعه کند.

هزینه وکیل کمیسیون ماده ۱۰۰ چقدر است؟

هزینه وکیل کمیسیون ماده ۱۰۰ ثابت نیست و به عوامل مختلفی بستگی دارد برای کسب جزئیات بیشتر به متن مقاله مراجعه کنید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *