وکیل مهاجرت – معرفی وکیل برای مهاجرت – مشاوره با نوین وکیل

وکیل مهاجرت یک وکیل متخصص در حوزه مهاجرت است که به قوانین مهاجرت به کشور‌های مختلف و مراحل اخذ ویزا و مسائل پیرامونی مهاجرت آشنایی کامل دارد و می‌تواند به افرادی که به آن مراجعه می‌کنند اطلاعات لازم برای مهاجرت در اختیارشان بگذارد.

مهاجرت یک مسیر پیچیده است و شامل قوانین و مدارک و مراحل و ریز و درشتی است که لازم است ریزکاری‌ها و نکات مهم آن را بدانید و در صورت عدم اطلاعات ممکن است روند مهاجرت بسیار طولانی شود بنابراین لازم است که در این پروسه از یک فرد متخصص مانند وکیل مهاجرت کمک بگیرد تا بتواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن کار‌های مهاجرت خود را انجام دهید.

در این مطلب از نوین وکیل می‌خواهیم اطلاعاتی را درباره وکیل مهاجرت و بهترین وکیل مهاجرت آن در اختیار شما قرار دهیم برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه شوید.

وکیل مهاجرت کیست؟

وکیل مهاجرت وکیلی است که موفق به اخذ پروانه وکالت دادگستری شده است و تخصص و دانش کافی در امور مهاجرت و بین الملل را دارد و در خصوص انواع مهاجرت که شامل مهاجرت کاری، تحصیلی، ورزشی و … می‌شود اطلاعات لازم را دارد، وکیل مهاجرت می‌تواند با استفاده از دانش و تخصصی که دارد هر کسی را که قصد مهاجرت دارد را به درستی راهنمایی کند و سریع‌ترین و بهترین راه برای مهاجرت را با توجه به شرایط، و وضعیت فردی و اقتصادی متقاضی براساس قانون کشور مقصد ارا بدهد تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به نتیجه برسد.

وکیل مهاجرت با دریافت وکالت از افرادی که قصد مهاجرت دارند اقدام به تشکیل پرونده و پیگیری آن می‌کند و مراحل مهاجرت را به موکل خود اطلاع می‌دهد و اقدامات لازم را انجام خواهد داد، همچنین وکیل مهاجرت در کنار موکل خود تا پایان قرار داد حضور دارد و پیگیریهای لازم را انجام می‌دهد.

چرا وکیل برای مهاجرت؟

همانطور که در قسمت‌های قبل نیز اشاره کردیم مهاجرت مسیر فوق العاده پیچیده‌ای دارد و پر از پیچ و خم است و شامل مراحلی می‌شود که بدون دانش و اطلاعات لازم نمی توان آن را طی کرد.

مهاجرت یکی از تصمیم‌های مهم زندگی هر فردی است بنابراین نباید با ریسک صورت بگیرد یا انجام دادن نادرست مراحل سبب ریجکتی ویزا می‌شود و این مسئله تاثیر منفی برای مهاجرت به کشور‌های دیگر دارد و ممکن است برای مدت زمانی از درخواست ویزای مجدد محروم شوید.

امروزه با افزایش آمار مهاجرت سخت گیری‌های سفارت‌ها و ادارات مهاجرت نیز بیشتر شده است و بهترین پرونده‌ها انتخاب می‌شوند و کوچک‌ترین نقصی ممکن است باعث ریجکتی پرونده شما شود بنابراین لازم است از یک وکیل مهاجرت کمک بگیرید.

همچنین مطالعه کنید:وکیل ملکی کیست و چه وظایف و اختیاراتی دارد؟

وکیل مهاجرت چه کارهایی می‌تواند انجام دهد؟

وکیل مهاجرت به دلیل تخصص و دانشی که دارد می‌تواند از صفر تا صد امور مهاجرت را انجام دهد، در این بخش از مقاله می‌خواهیم مهم‌ترین کارهایی که وکیل مهاجرت می‌تواند انجام دهد را بیان کنیم که شامل موارد زیر می‌شود:

  • انتخاب بهترین و سریع‌ترین روش مهاجرت براساس شرایط شما
  • بررسی پرونده و نقایص مدارک و اطلاع دادن به شما
  • بیان نکات و روش‌هایی برای افزایش امتیاز اخذ ویزا
  • ارسال پرونده شما به اداره مهاجرت بدون ریسک
  • بین نکاتی برای افزایش شانس قبولی در مصاحبه با سفارت
  • کمک به تقویت رزومه، ترجمه مدارک و گرفتن مدرک زبان
  • کمک به رزرو بلیط، هتل و امور مهاجرتی بعد از رسیدن به کشور مقصد و مشکلات موجود
  • کمک به شما در گرفتن اقامت دائم و شهروندی
  • کمک به شما در پیدا کردن کار یا ثبت نام برای تحصیل در کشور مقصد

چه کسانی باید حتما وکیل مهاجرتی بگیرند؟

یکی از باور‌های غلط این است که همه افراد به تنهایی می‌توانند برای مهاجرت اقدام کنند اما اینطور نیست و در صورتی که برخی افراد شرایط حساسی دارند و لازم است حتما ‌از یک وکیل برای مهاجرت مشاوره بگیرند این افراد عبارتند از:

  • کسانی که سابقه ریجکت ویزا دارند.
  • افرادی که سوء پیشینه دارند.
  • افرادی که با تاخیر زیاد هنوز موفق به اخذ ویزا نشده اند.
  • افرادی که روش مهاجرتی آن‌ها نرخ ریجکتی بالا دارد.
  • کسانی که دانش و اطلاعات لازم برای مهاجرت را ندارند.
  • کسانی که کارفرما هستند و قصد استخدام نیروی کار مهاجر دارند.
  • کسانی که سواد کار با اینترنت و انجام مراحل آنلاین مهاجرت را ندارند.
  • کسانی که وقت کافی برای پیگیری روند مهاجرت ندارند.

این افراد لازم است با یک وکیل خوب و متخصص برای مهاجرت مشورت کنند.

 

چه سوالاتی از وکیل مهاجرت بپرسیم؟

همانطور که در قسمت‌های قبل بیان کردیم بهتر است با یک وکیل متخصص و مجرب در حوزه مهاجرت مشورت کنید و دانش و اطلاعات لازم را برای مهاجرت کسب کنید حال شاید این سوال برای شما مطرح شود که چه سوالاتی از وکیل مهاجرت بپرسیم؟ در این بخش از مقاله می‌خواهیم سوالات مهمی که باید از وکیل مهاجرت بپرسید را بیان کنیم.

  • بهترین روش مهاجرت چیست و چرا؟
  • آیا خانواده خود را می‌توانم با خود ببرم؟
  • کشور‌هایی که شانس مهاجرت دارم؟
  • هزینه وکالت شما چقدر است و شامل چه مواردی می‌شود؟
  • چند پرونده موفق در این زمینه داشتید؟
  • حق و حقوق طرفین در قرارداد مهاجرت چیست؟
  • بعد از انعقاد قرارداد چطور و کجا با شما در ارتباط باشم؟
  • مدت زمان اخذ ویزا چقدر است؟
  • در چه اموری می‌توانید به من کمک کنید؟

بهترین وکیل مهاجرت را بشناسیم!

این روز‌ها اعتماد کردن به هر وکیلی بسیار سخت است زیرا شما باید سرمایه خود را به وکیل بسپارید و طبیعی است که بخواهید بهترین وکیل را انتخاب کنید بنابراین در این بخش از مقاله می‌خواهیم در انتخاب بهترین وکیل مهاجرتی به شما کمک کنیم بهتر است قبل از مراجعه حضوری به وکلا یا موسسات موارد زیر را چک کنید:

  • داشتن دفتر وکالت با آدرس و شماره تلفن مشخص و معتبر
  • داشتن پروانه موسسه حقوقی
  • داشتن مجوز‌های کاریابی خارجی و اعزام دانشجو به خارج
  • داشتن وکلای رسمی و حرفه‌ای مهاجرت
  • داشتن پرونده‌های موفق مهاجرتی
  • تسلط بر قوانین و شرایط مهاجرت

حتما بخوانید: وکیل ارث کیست

مزایای وکیل برای مهاجرت چیست؟

در قسمت قبل ویژگی‌های بهترین وکیل برای مهاجرت را برای شما بیان کردیم در این بخش از مقاله می‌خواهیم به مزایای وکیل برای مهاجرت بپردازیم که شامل موارد زیر می‌شود:

  • کاهش احتمال ریجکتی
  • عدم نقص در مدارک متقاضی و قبولی مدارک و پرونده متقاضی برای مهاجرت
  • آشنا کردن شما با بهترین راه مهاجرت به کشور مقصد
  • پیشنهاد کشوری متناسب با وضعیت شما
  • کمک کردن به شما در تهیه مدارک حقوقی و حقیقی
  • کوتاه شدن پروسه مهاجرت
  • کسب اطلاعت لازم درباره شیوه‌های مختلف مهاجرت

هزینه وکیل مهاجرت چقدر است؟

تعیین هزینه وکیل مهاجرت تا حدودی دشوار است و نمی توان هزینه واحدی را برای هر وکیل و روش مهاجرتی بیان کرد و عوامل مهمی در هزینه وکیل مهاجرت نقش دارد که شامل شرایط شما، روش مهاجرتی، کشور مقصد، تعداد افراد خانواده، تغییرات قوانین مهاجرتی، ارائه انواع خدمات توسط وکیل می‌شود.

برای دانستن میزان هزینه‌ها بهتر است با وکیل مهاجرت صحبت کنید و بخشی از هزینه‌های مربوط به بررسی پرونده توسط اداره مهاجرت کشور مقصد نیز باید توسط متقاضی پرداخت شود.

وکیل مهاجرت را از ایران بگیرم یا خارج؟

یکی دیگر از سوالات مهمی که از سوی متقاضیان مطرح می‌شود این است که وکیل مهاجرت را از ایران بگیریم یا خارج؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که برخی افراد معتقدند انتخاب وکیل در کشور مقصد گزینه بهتری از انتخاب وکیل در ایران است و اما در صورت بروز مشکل در پرونده و حق سلب اطمینان پیگیری مسائل برای خارج از کشور دشوار است همچنین با توجه به اختلافات ساعت ارتباط با وکلا و پیگیری‌ها کمی سخت است.

حضور وکیل رسمی مهاجرت در ایران برای پیگیری به شما اختیار عمل بیشتری می‌دهد و روند پیشرفت پرونده و ارتباط با وکلا ساده‌تر است اما به طور کلی خودتان می‌توانید انتخاب کنید که وکیل مهاجرت را از ایران یا خارج از کشور بگیرید.

می توانید مقاله وکیل تخلیه ملک را در سایت ما مطالعه کنید.

آیا مشاوره با وکیل مهاجرت الزامی است؟

امور مربوط به مهاجرت بسیار پیچیده و دشوار هستند و برای انجام این امور در یک مدت زمان سریع لازم است که فرد دانش و اطلاعات لازم را داشته باشد در غیر این صورت به مشکل بر می‌خورد و ممکن است پرونده مهاجرتی او ریجکت شود.

به طور خلاصه لازم است که در مسیر مهاجرت با یک وکیل متخصص و با تجربه مشورت کنید و به کمک او مراحل مهاجرت را انجام دهید و اطلاعات و دانش لازم را در خصوص انواع مهاجرت و بهترین روش برای مهاجرت کسب کنید.

در واقع وکیل مهاجرت براساس دانش و اگاهی که دارد زمان مناسب جهت مهاجرت، تکمیل و ارائه فرم‌های مربوطه و روند امور مهاجرت را تسریع می‌بخشد.

وکیل مهاجرت برای تحصیل

وکیل مهاجرت برای تحصیل وکیلی است که به صورت تخصصی در حوزه تحصیل در خارج از کشور فعالیت می‌کند و به متقاضیان در این زمینه خدمات مشاوره تحصیلی ارائه می‌دهد وکیل مهاجرت تحصیلی با دانش و تخصصی که دارد می‌تواند اطلاعات لازم روش‌های مهاجرت تحصیلی، مدارک لازم برای مهاجرت تحصیلی، شرایط ثبت نام در کالج‌ها و دانشگاه‌های کشور‌های دنیا و… را در اختیار شما قرار دهد.

وکیل مهاجرت ورزشی

مهاجرت ورزشی یکی دیگر از روش‌های مهاجرتی است و بسیاری از فعالان ورزشی برای پیشرفت در حرفه خود اقدام به مهاجرت می‌کنند اما مهاجرت ورزشی و اخذ ویزای ورزشی در هر کشور متفاوت است و لازم است که در خصوص شرایط مهاجرت ورزشی در کشور مد نظر اطلاعات و دانش کافی داشته باشید که توصیه می‌کنیم در این زمینه از یک وکیل ورزشی کمک بگیرید زیرا دانش و تخصص و آگاهی کافی را در این حوزه دارد.

وکیل مهاجرت کاری

وکیل مهاجرت کاری وکیلی است که با کارفرمایان کشور‌های مقصد در ارتباط است و می‌تواند پیشنهاد شغلی مناسبی را برای موکل خود پیدا کند و متناسب با تخصص و حرفه موکل اقدام به اخذ ویزای کاری و اقامت کند.

اگر شما قصد مهاجرت کاری دارید توصیه می‌کنید با یک وکیل مهاجرت کاری ارتباط برقرار کنید و مشاوره دریافت نمایید.

می توانید مقاله مشاوره حقوقی تلفنی رایگان با وکیل خانواده را در سایت ما مشاهده کنید.

وکیل مهاجرت به کانادا

همانطور که قبلا بیان کردیم مهاجرت به هر کشوری دارای شرایط و قوانین خاص خود است و کسی که قصد دارد به آن کشور مهاجرت کند باید براساس قوانین آن کشور برای مهاجرت عمل کند.

وکیل مهاجرت به کانادا نیز یک وکیل تخصصی است که به امور مربوط به مهاجرت به کانادا آشنایی کامل دارد و می‌تواند متقاضیان را راهنمایی کند.

وکیل مهاجرت به ترکیه

وکیل مهاجرت به ترکیه نیز وکیل متخصصی است که به مراحل و پروسه مهاجرت به ترکیه آشنایی کامل دارد و می‌تواند به متقاضیان کمک کند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن بهترین روش برای مهاجرت به ترکیه را انتخاب کنند و به این کشور مهاجرت کنند.

وکیل مهاجرت به آمریکا

مهاجرت به آمریکا نیز دارای قوانین سخت و دشواری است که در صورتی ته قوانین مهاجرت به این کشور آشنا نباشید نمی توانید به راحتی مهاجرت کنید بنابراین لازم است که با وکیل مهاجرت به آمریکا مشورت کنید و اطلاعات لازم برای مهاجرت به این کشور را کسب نمایید.

وکیل مهاجرت به آلمان

وکیل مهاجرت در آلمان نیز یک وکیل متخصص است که دانش و اگاهی لازم را برای مهاجرت به المان دارد و با قوانین مهاجرتی این کشور آشنا است و می‌تواند کمک کند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای مهاجرت به این کشور اقدام کنید.

وکیل مهاجرت در تهران

وکیل‌هایی زیادی در تهران وجود دارند که به صورت تخصصی به امور مهاجرت و بین الملل می‌پردازند اما توصیه می‌کنیم در انتخاب وکیل مهاجرت در تهران بسیار دقت کنید و با معیار‌های بهترین وکیل که در قسمت‌های فوق آن را بیان کردیم دست به انتخاب وکیل بزنید.

وکیل مهاجرت در شیراز

وکیل مهاجرت در شیراز وکیلی است که در حوزه مهاجرت و مسائل پیرامونی آن دانش و آگاهی کافی دارد و می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین کشور و بهترین روش را برای مهاجرت انتخاب کنید شما می‌توانید برای ارتباط با وکیل مهاجرت در شیراز به صورت حضوری و غیر حضوری اقدام کنید.

همچنین می توانید بخوانید: شکایت از کارفرما

وکیل مهاجرت در مشهد

وکیل مهاجرت در مشهد نیز به صورت تخصصی به امور مهاجرت می‌پردازد و با قوانین مهاجرت در کشور‌های مختلف و مراحل و روند مهاجرت به ان کشور‌ها اشنا است و می‌تواند به شما کم کند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن روند مهاجرت را طی کنید.

کلام آخر

به پایان این مطلب از نوین وکیل رسیدیم امید است اطلاعاتی که در خصوص وکیل مهاجرت و مزایای وکیل مهاجرت در اختیار شما قرار دادیم مفید باشند چنانچه در این خصوص نیاز به کسب اطلاعات بیشتری دارید می‌توانید با استفاده از شماره‌های موجود در سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید و از آن‌ها راهنمایی دریافت کنید همچنین می‌توانید سوالات و ابهامات خود درباره وکیل مهاجرت را در کادر زیر وارد کرده تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما ارتباط برقرار کنند.

سوالات متدوال

چرا باید برای مهاجرت از وکیل کمک بگیریم؟

مهاجرت مسئله‌ای پیچیده است و لازم است برای انجام امور مربوط به ان از یک وکیل متخصص کمک بگیرید برای کسب اطلاعات بیشتر به توضیحات فوق مراجعه کنید.

بهترین وکیل مهاجرت کیست؟

بهترین وکیل مهاجرت وکیلی است که اطلاعات لازم در این حوزه را داشته باشد برای کسب جزئیات بیشتر به متن مراجعه کنید.

هزینه وکیل مهاجرت چقدر است؟

هزینه وکیل مهاجرت به عوامل مختلفی بستگی دارد برای کسب اطلاعات و جزئیات بیشتر به متن مراجعه کنید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *