روش های دریافت مشاوره حقوقی و طلاق از موسسه نوین وکیل

در این مقاله قصد داریم به روش های دریافت مشاوره  حقوقی و مشاوره طلاق از موسسه نوین وکیل بپردازیم.قبل از اینکه بخواهیم بستر های ارائه مشاوره را به شما توضیح دهیم باید به زمینه های مشاوره اشاره داشته باشیم. در این موسسه مشاوره در زمینه سوالات طلاق و مهریه – ارث – تمکین – چک و سفته و کلیه جرایم اقتصادی مشاوره داده می شود.

با توجه به نیاز موکلین به انواع روشهای مشاوره، موسسه نوین وکیل روش های متنوعی را برای ارائه مشاوره حقوقی در نظر گرفته است که در ادامه مقاله به آنها اشاره میکنیم:

1- مشاوره تلفنی تلفنی

مهمترین روش مشاوره که در موسسه نوین وکیل به ان پرداخته می شود موضوع مشاوره تلفنی حقوقی می باشد. در این روش از مشاوره شما بعد از شماره گیری شمارهای موسسه که در بخش تماس با ما قرار داده شده است شما به منشی موسسه وصل خواهید شد و باید زمینه ای را در آن زمینه به مشاوره احتیاج دارید را به منشی بگویید تا منشی با توجه به تخصص وکلای موسسه شما را به یکی از وکلای مرتبط با مشکل حقوقی شما وصل نماید.

2- مشاوره آنلاین حقوقی

یکی دیگر از روش های مشاوره که در این موسسه به آن پرداخته می شود موضوع استفاده از مشاوره انلاین در بستر شبکه های اجتماعی می باشد. در این روش از مشاوره شما می توانید با وکیل در حوزه تخصص وکیل به صورت آنلاین چت نمایید و سوالات خود را از وکیل بپرسید و اگر نیاز به مراجعه بود از وکیل وقت مراجعه حضوری دریافت نمایید.

3- اخرین روش که روش سنتی در ارائه مشاوره می باشد استفاده از مشاوره حضوری می باشد که در این نوع از مشاوره شما بعد گرفتن وقت از منشی مجموعه به محل شرکت آمده و تقاضای درخواست مشاوره حضوری را به او می دهید. منشی وقتی را برای شما با توجه به وکیلی که می تواند به شما در زمینه مشکل حقوقی شما مشاوره دهد انتخاب می نماید و شما در تایم داده شده به دفتر وکالت مراجعه خواهید نمود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *