طلاق توافقی در تهران- وکیل طلاق توافقی در تهران

طلاق توافقی در تهران یکی از رایج‌ترین طلاق‌هایی است که دعوی آن در دادگاه‌های خانواده مطرح می‌شود و این نوع طلاق به دلیل کوتاه بودن زمان صدور رای دادگاه بسیار مورد توجه قرار گرفته است و بسیاری از زوجین برای اینکه زودتر پروسه طلاق را به پایان برسانند از این شیوه طلاق استفاده می‌کنند.

در طلاق توافقی زوجینی که قصد جدایی دارند باید در خصوص تمام مسائل مالی و غیر مالی اعم از نفقه ایام گذشته، مهریه، اجرت المثل، حضانت فرزندان، نفقه فرزندان، تاریخ دیدار فرزندان و… با یک دیگر توافق کنند و آن را به صورت مکتوب ثبت نمایند سپس مراحل طلاق توافقی را باید طی کنند.

همچنین مطالعه نمایید: حق زن در طلاق توافقی

در این مطلب از نوین وکیل می‌خواهیم در خصوص طلاق توافقی در تهران و وکیل طلاق توافقی در تهران صحبت کنیم و اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه شوید.

طلاق توافقی در تهران

تهران یکی از پر جمعیت‌ترین کشور‌های ایران است و از آنجا که پایتخت کشور ایران است بسیاری از مردم در این شهر زندگی می‌کنند.

پس جای تعجب ندارد که دادگاه‌های خانواده با شعبه‌های متعدد بسیار شلوغ باشند، برای طلاق توافقی در تهران شما باید مراحل طلاق توافقی از جمله توافقنامه طلاق توافقی، جلسه مشاوره اجباری مراکز بهزیستی، تنظیم و ثبت دادخواست در دفاتر خدمات قضایی، حضور در جلسات دادگاه و ارائه مدارک را پشت سر بگذارید تا بتوانید طلاق بگیرید.

وکیل طلاق توافقی در تهران

انتخاب وکیل طلاق توافقی در تهران بهترین راهکار برای طی کردن مراحل طلاق توافقی است همانطور که در قسمت‌های فوق اشاره کردیم تهران یک شهر با جمعیت زیاد است به همین دلیل مراکز اداری آن از جمله دادگاه بسیار شلوغ هستند و برای انجام امور اداری و دادگاهی باید مدت زمان زیادی صبر کنید.

اما یک وکیل طلاق توافقی در تهران به شما کمک می‌کند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن بتوانید طلاق توافقی بگیرید، دقت، سرعت، تخصص و علم از موارد مهمی که در انتخاب یک وکیل طلاق توافقی باید به آن توجه کنید.

بهترین وکیل طلاق توافقی در تهران کسی است که به امور طلاق توافقی و مراحل تسلط کافی داشته باشد و بتواند شما را به بهترین نحو راهنمایی کند.

 

شماره وکیل طلاق توافقی در تهران

مشورت گرفتن از یک وکیل طلاق توافقی در تهران به شما کمک می‌کند تا از حقوق مالی و غیر مالی خود در پروسه طلاق توافقی آگاه شوید و بهترین تصمیم را اخذ نمایید.

شماره وکیل طلاق توافقی در تهران را می‌توانید از سامانه وکلای تهران پیدا کنید در این سامانه یو لیستی از وکلا و رزومه آن وجود دارد می‌توانید پس از مطالعه وکیل مورد نظر خود با استفاده شماره تلفن با او تماس بگیرید و وقت مشاوره دریافت نمایید.

همچنین می توانید مقاله حق الوکاله وکیل طلاق توافقی را مطالعه کنید.

مزایای وکیل طلاق توافقی در تهران

استفاده از وکیل طلاق توافقی در تهران مزایای زیادی دارد که عبارتند از:

  • کوتاه شدن پروسه طلاق توافقی به دلیل آگاهی وکیل از مراحل طلاق
  • عدم حضور زوجین در مراحل طلاق توافقی
  • حکم دادگاه براساس صورت جلسه تهیه شده توسط وکیل از توافقات زن و مرد صادر خواهد شد.
  • عدم حضور زن و مرد برای اجرای صیغه طلاق
  • ‌عدم حضور زن و مرد برای جلسات مشاوره بهزیستی و مشاوره دادگاه، زیرا وکیل در این جلسات به جای آنها شرکت خواهد کرد.

 

کلام آخر

به پایان این مطلب از نوین وکیل رسیدیم اگر شما به دنبال یک وکیل طلاق توافقی در تهران هستید که بسیار با تجربه و مجرب باشد می‌توانید با استفاده از شماره 02166901176 با وکلای متخصص و مجرب نوین وکیل ارتباط برقرار کنید و در خصوص طلاق توافقی از آن‌ها راهنمایی بگیرید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *