مشاوره رایگان با وکیل مواد مخدر: مشاوره رایگان در نوین وکیل

مشاوره رایگان با وکیل مواد مخدر توسط موسسه‌های حقوقی انجام می‌شود، افراد می‌توانند با مراجعه حضوری و غیر حضوری مشاوره رایگان را دریافت نمایند.

مواد مخدر دارای ترکیبات شیمیایی است که سیستم عصبی فرد مصرف کننده را مختل می‌کند و فرد به این مواد وابستگی پیدا می‌کند.

به دلیل اهمیت مواد مخدر، رسیدگی به این نوع پرونده‌ها در دادگاه انقلاب دشواری‌هایی دارد که بهتر است با یک وکیل متخصص مشورت کنید.

در این نوشتار میخواهیم در خصوص مشاوره رایگان با وکیل مواد مخدر مطالبی را ارائه بدهیم با ما همراه شوید.

وکیل مواد مخدر چه کسی است؟

حقوق دارای گستردگی زیادی است و هیچ وکیلی نمی تواند ادعا کند که در تمام زمینه‌ها تسلط کامل دارد در واقع وکیلی که تعداد پرونده‌های زیادی را پیگیری و دفاع کرده باشد در آن حیطه تجربه و اطلاعات لازم را دارد و به صورت تخصصی می‌تواند در آن زمینه فعالیت کند.

وکیل مواد مخدر کسی است که به صورت تخصصی در زمینه پرونده‌های مواد مخدر فعالیت می‌کند و مدام در حال مطالعه و بررسی قوانین مربوط به مواد مخدر است و از آنجا که مجازات‌های جرائم مواد مخدر اعدام و حبس‌های بلند مدت می‌باشد مشاوره گرفتن از یک وکیل متخصص مواد مخدر بسیار اهمیت دارد.

وکیل مواد مخدر به تمام قوانین مربوط به جرائم مواد مخدر آگاهی کامل دارد، قوانین جرائم این حوزه شامل قوانین نگهداری، قاچاق، مخفی کردن مواد مخدر و حمل آن به داخل یا خارج کشور می‌شود.

وظایف وکیل مواد مخدر

در این قسمت می‌خواهیم به پاره‌ای از وظایف یک وکیل مواد مخدر اشاره کنیم با ما همراه شوید.

  • از وظایف مهم یک وکیل مواد مخدر این است که بی گناهی فرد متهم را اثبات کند.
  • وکیل مواد مخدر باید با استفاده از ادله و مدارک مجازات فرد متهم را کاهش دهد.
  • یکی از وظایف مهم وکیل مواد مخدر این است که مجازات حبس متهم را به جزای نقدی تبدیل کند.
  • وکیل مواد مخدر باید حکم تعلیق مجازات و تعلیق اجرای حکم رو بگیرد.
  • وکیل مواد مخدر باید با استفاده از اختیارات خود در مرحله تجدید نظر اقدامات لازم را انجام دهد تا در پرونده بازبینی سور و حکم تبرئه را اخذ نماید.
  • وکیل مواد مخدر در مرحله اعاده دادرسی باید از ادله قانونی استفاده نماید تا درخواست تجدید نظر در دیوان عالی کشور قبول شود.
  • وکیل پرونده باید با استفاده از اسناد و مدارک مناسب در مرحله فرجام خواهی برای تبرئه متهم اقدامات لازم را انجام دهد.
  • وکیل مواد مخدر باید سعی کند تا برای موکل خود حکم آزادی مشروط را اخذ کند منظور از آزادی مشروط این است که متهم از زندان آزاد شود اما موظف به رعایت یک سری شرایط و ضوابط است.
  • هر ساله عفو رهبری شامل برخی از متهمان مواد مخدر می‌شود وکیل مواد مخدر برای اینکه موکلش مشمول این حکم شود تمام سعی خود را بنماید.

مشاوره رایگان با وکیل مواد مخدر

حال شاید این سوال در ذهن شما مطرح شود که چرا باید از یک وکیل مواد مخدر مشاوره دریافت کنید؟ همانطور که در قسمت‌های فوق نیز اشاره کردیم جرائم مواد مخدر جزء جرائمی هستند که امنیت و آسایش مردم را برهم می‌زند و تاثیر منفی بر سلامت جامعه می‌گذارد.

پرونده‌های مربوط به مواد مخدر دشواری‌های دارد و هر وکیلی نمی تواند آن را بپذیرد به همین دلیل بهتر است ابتدا با یک وکیل مواد مخدر مشورت کنید و اطمینان حاصل نمایید که او تخصص و دانش کافی برای حل پرونده شما را دارد.

حتما بخوانید:وکیل برای نگهداری مواد مخدر

مزایای مشاوره رایگان با وکیل مواد مخدر

مشاوره رایگان با وکیل مواد مخدر مزایایی دارد که مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به این اشاره کرد که شما از تمام جوانب پرونده خود مطلع می‌شوید و می‌دانید چه سرنوشتی در انتظار پرونده شما است.

وکیل مواد مخدر راهکار‌های مختلفی برای حل پرونده شما را ارائه می‌دهد و می‌تواند با استفاده از قوانین مواد مخدر راهکار منطقی و معقول را برای حل پرونده خود انتخاب نمایید.

لازم به ذکر است که بگوییم افرادی که میخواهند با یک وکیل مواد مخدر مشورت کنند باید به دنبال یک وکیل با تجربه باشند تا حقوق آن‌ها به صورت ناعادلانه ضایع نشود، یک وکیل مواد مخدر متخصص به بهترین نحو ممکن از متهم دفاع خواهد کرد.

همچنین مطالعه نمایید: پرونده مواد مخدر: نمونه پرونده مواد مخدر

وکیل مواد مخدر به چه دعاوی رسیدگی می‌کنند؟

امروزه یکی بزرگترین معضلات کشور دعاوی مخدر محسوب می‌شود، مواد مخدر نه تنها به شخص و خانواده او آسیب زند بلکه برای کل جامعه مضر است و مسئله مبارزه بو مواد مخدر هزینه‌های زیادی را برای دولت‌ها در پی دارد به همین دلیل شدیدترین مجازات‌ها برای ان در نظر گرفته شده است از این رو دادگاه‌های انقلاب مستقیما به پرونده‌های مواد مخدر رسیدگی می‌کنند.

وکیل مواد مخدر در مسائل زیر می‌تواند موکل بپذیرید و به دعاوی آن رسیدگی نماید.

  • تولید یا ساخت، وارد کردن و صادر کردن مواد مخدر
  • کشت کوکا، خشخاش و شاهدانه با هدف تولید مواد مخدر
  • کشیدن یا استعمال مواد
  • تولید کردن، ساختن، خرید و فروش ابزار‌های مربوط به مواد مخدر
  • دایر کردن و اداره کردن یک مکان برای کشیدن مواد مخدر
  • نگه داشتن، مخفی کردن و حمل و خرید و فروش مواد مخدر
  • پناه دادن به متهم‌های محکوم به جرائم مواد مخدر
  • قرار داد مواد مخدر یا ابزار‌های تولید مواد در یک مخل با هدف متهم کردن شخص دیگر

آیا مشاوره با وکیل مواد مخدر الزامی است؟

همانطور که در قسمت‌های فوق بیان کردیم جرائم مواد مخدر یکی از معضلات جامعه و کشور ما است و شدیدترین مجازات‌ها را برای ان در نظر گرفته اند.

شما به عنوان متهم یا خانواده متهم می‌توانید با مشاوره با وکیل مواد مخدر از مجازات‌های سنگین این جرائم بکاهید و به مطلوب‌ترین نتیجه پرونده برسید.

روش‌های مشاوره رایگان با وکیل مواد مخدر

به دو روش تلفنی و آنلاین می‌توانید مشاوره رایگان با وکیل مخدر را دریافت نمایید.

امروزه بسیاری از موسسات هستند که به صورت رایگان انواع مشاوره را ارائه می‌دهند شما می‌توانید با استفاده از شماره‌های موجود در سایت‌ها و موسسات حقوقی با وکلای متخصص مواد مخدر ارتباط برقرار کنید و از ان‌ها مشاوره رایگان دریافت نمایید.

لازم به ذکر است که بگوییم تکنولوژی راه خود را در حوزه مشاوره پیدا کرده است و بسیاری از موسسات با استفاده از بستر‌های مختلف ارتباطی این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده اند که به صورت رایگان و آنلاین با آن‌ها ارتباط برقرار کنند و مشاوره رایگان با وکیل مواد مخدر را دریافت نمایند.

مشاوره رایگان با وکیل مواد مخدر در نوین وکیل

موسسه نوین وکیل از جمله موسسات حقوقی معتبر است که در حوزه‌های مختلف حقوقی مشاوره رایگان ارائه می‌دهد.

موسسه ما این امکان را برای کاربران فراهم کرده است که به صورت تلفنی و آنلاین حتی با مراجعه حضوری مشاوره رایگان با وکیل مواد مخدر را دریافت کنند تنها کافیست با شماره 02166901176 تماس بگیرید. همچنین وکیل برای حمل مواد مخدر را مطالعه نمایید.

سخن پایانی

در این نوشتار به مشاوره رایگان با وکیل مواد مخدر پرداختیم و مطالبی را به شما کاربران عزیز ارائه دادیم امید است این مطالب برای شما مفید باشد چنانچه در این خصوص به اطلاعات و راهنمایی‌های بیشتری نیاز دارید می‌توانید با استفاده از شماره 02166901176 با کارشناسان ما تماس بگیرید و از آن‌ها کمک بخواهید.

7 دیدگاه دربارهٔ «مشاوره رایگان با وکیل مواد مخدر: مشاوره رایگان در نوین وکیل»

  1. سلام یکی از اعضاخانواده مامواداستفاده میکند به هیچ کسی کاری نداردحتی فهش وبی احترامی بکسی نکرده است اماهمسایه ما که اورادیده بهمه همسایه گفت و آبروی مارابردوهنوزهم تهدیدواذیت میکندوخانه مارانگاه میکندومیگویدبایدازاینجابرویدماچکارکنیم؟
    ممنون اگرراهنمایی کنید؟

    1. سلام
      صرف استفاده از مواد مخدر و دخانیات جرم نیست
      شما می تونین از کسی که برای شما مزاحمت ایجاد کرده با جمع آوری مدارک به عنوان تهدید تهمت هتک حیثیت و مزاحمت شکایت کنید

  2. سلام همسر بنده ۵سال حبس داشته واسه ۵گرم شیشه ۱سال میکشه بعد غیبت میکنه الان باید بری معرفی کنه خودشو دفعه اولش هست جریمه وحکم چی میشه

  3. سلام یه سوال داشتم ماده ۱۶ دوست پسرمو گرفته منم هیچ مدرکی ندارم که زنشم یا چیزی الان فشافویس شما نمیدونید با چه راه کار های میتونم بیارمش بیرون هر راهکار میتونید بگید

  4. سلام یه سوال داشتم ماده ۱۶ دوست پسرمو گرفته منم هیچ مدرکی ندارم که زنشم یا چیزی الان فشافویس شما نمیدونید با چه راه کار های میتونم بیارمش بیرون

    1. سلام
      اگر منظورتون کمپ فشافویه هست به این شکل هست که اگر تست اعتیاد ایشون‌ مثبت باشه طبق این طرح باید ۱سال داخل کمپ باشن و بعد از اون در صورتی که پزشک تشخیص بده میتونن ازاد بشن.
      اما چون شما نسبت قانونی با ایشون‌ ندارید می تونید وکیل بگیرید که که بتونه پروسه ازادیشونو از طریق دادگاه انقلاب‌ پیگیری کنه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *