بهترین وکیل ملکی | مشاوره با وکیل ملکی در تهران

اگر مشکلی در رابطه با ملکی دارید و به دنبال وکیل ملکی هستید، وکلای ملکیِ مجرب مجموعه نوین وکیل می‌توانند برای مشاوره امور ملکی به شما را یازی دهند. ما با سال‌ها تخصص در زمینه دعاوی ملکی تاکنون توانسته‌ایم مشکلات ملکی بسیاری را رفع نماییم و اگر شما به دنبال مشاوره با وکیل ملکی در تهران هستید، مجموعه ما در خدمت شماست. در این باره از آنجایی که مسئله مشکلات ملکی این روزها به مقدار زیادی افزایش یافته، ما تصمیم گرفتیم در رابطه با این موضوع امروز در وبلاگ نوین وکیل اطلاعات مفیدی به شما ارائه دهیم و به شما پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای مطالب این صفحه همراه ما باشید.


 

وکیل ملکی کیست؟

پیش از آنکه در رابطه با وکیل ملکی سخن بگوییم لازم است ابتدا بدانید وکیل ملکی کیست؟ در این باره به وکیلی که متخصص در مبحث دعاوی ملکی است، وکیل ملکی گفته می‌شود. حال اگر بخواهیم به دعاوی ملکی اشاره کنیم، باید بگوییم این دعاوی بین اموال غیر منقول و انسان مرتبط است و به اموالی که قابل جابه‌جایی نیست و شامل املاک و اراضی می‌باشد اموال غیر منقول گفته می‌شود.

حال وکیل ملکی وظیفه دارد مجموعه دعاوی ملکی را حل کند و این را نیز باید بگوییم که معمولا پرونده‌های ملکی، پرونده‌های ساده‌ای نیست و وکیل ملکی کار سختی را در پیش دارد. به همین دلیل استفاده از بهترین وکیل ملکی برای چنین پرونده‌هایی امری ضروری بوده و شما باید برای این پرونده‌ها از وکیل ملکی کمک بگیرید.

وکیل ملکی کیست؟ | نوین وکیل
وکیل ملکی کیست؟

دعاوی ملکی شامل چه مواردی می‌شود؟

دعاوی ملکی شامل موارد متعددی می‌شود و حل این دعاوی در حوزه کاری یک وکیل ملکی صورت می‌گیرد. در این باره باید بگوییم دعاوی مربوط به اخذ پایان کار، مسائل مربوط به فروش مال غیر، جعل سند، تصرف عدوانی، تنظیم سند رسمی، تقسیم املاک مشاع و برخی موارد دیگر جزو دعاوی ملکی به حساب می‌آیند که در ادامه به برخی از این دعاوی اشاره می‌کنیم و در رابطه با آن سخن می‌گوییم.

در مورد قوانین حقوقی پرونده های ملکی می توانید از یک وکیل ملکی با تجربه کمک بگیرید.

وکیل ملکی در دعاوی خلع ید

اگر ملکی تحت تصرف شخصی غیر از مالک باشد و مالک نسبت به این موضوع راضی نباشد، مالک می‌تواند با یاری یک وکیل ملکی، با ارائه دادخواست مبنی بر خلع ید به مراجع مربوطه، نسبت به اخراج متصرف ملک اقدامات لازم را انجام دهد و ملک خود را پس بگیرد.

تفاوت دعوای خلع ید با دعوای تصرف عدوانی

دعوای خلع ید به صورت کلی با دعوای تصرف عدوانی 3 تفاوت اصلی دارد. در اولین مورد، مبحث رعایت تشریفات دادرسی برای دعوای تصرف عدوانی امر واجبی نیست اما در دعوای خلع ید این مورد اهمیت دارد. در وحله‌ی دوم در دعوای خلع ید تنها با قطعی شدن حکم اجرای آن امکان‌پذیر است اما در دعوای تصرف عدوانی چنین نیست و در صدور اجرائیه مانعی نخواهد بود و در آخرین مورد نیز اینکه حتما در دعوای تصرف عدوانی شاکی مالک باشد ملاک نبوده و حتی مستاجر، خادم و کارگر نیز که به عنوان نماینده محسوب می‌شود می‌تواند مسائل مربوطه را پیگیری نماید. این در صورتی است که در دعوی خلع ید تنها اشخاص ذینفع یا نمایندگان قانونی حق طرح دعوا دارند.

تفکیک و افراز در فروش ملک مشاع از دیدگاه وکیل ملکی چه تفاوتی دارد؟

در خواست افراز ملک مشاع تنها در صورت عدم تراضی شریک‌ها برای فروش یک ملک مشاع امکان‌پذیر است. در این مورد باید بگوییم، اگر جریانات ثبتی ملک تمام شده درخواست افراز به وسیله‌ی وکیل ملکی به مراجع مربوطه ارائه می‌شود و مالک ملک می‌تواند با کمک یک وکیل ملکی نسبت به تفکیک ملک اقدامات لازم را انجام دهد.
در این‌ رابطه این را نیز باید بگوییم که اگر مالکین مشاعی جهت تقسیم ملک توافق داشته باشند این عمل بدون درخواست افراز نیز قابل اجرا است.

تفکیک و افراز در فروش ملک مشاع از دیدگاه وکیل ملکی | نوین وکیل
تفکیک و افراز در فروش ملک مشاع از دیدگاه وکیل ملکی

تخلیه توسط وکیل ملکی

از گذشته تاکنون مشکلات تخلیه ملک بین مستاجر و مالک، یکی از موارد تمام نشدنی بوده و در این زمینه اگر مستاجر با پایان یافتن مدت زمان قرارداد خود اقدام به تخلیه ملک ننماید، مالک می‌تواند با کمک یک وکیل ملکی نسبت به صدور دستور تخلیه اقدام کند و مستاجر را مجبور به ترک ملک نماید. در این باره لازم به ذکر است که بگوییم دستور تخلیه ملک غیرقابل اعتراض بوده و مستاجر باید بالافاصله برای تخلیه اقدام کند.
اگر مالک خانه‌ای هستید و مشکل عدم تخلیه ملک توسط مستاجر را دارید می‌توانید با وکیل ملکی مجموعه نوین وکیل، نسبت به این موضوع اقدام کنید.

وکیل ملکی در دعاوی سرقفلی

پیش از آنکه در مورد وکیل ملکی و موضوع دعاوی سرقفلی سخن بگوییم، لازم است بدانید به مبلغی که مستاجر جهت کسب مالکیت مجموعه منافع محیطی تجاری، به مالک آن محیط پرداخت می‌کند سرقفلی می‌گویند. در این باره مالکیت ملک برای مالک باقی می‌ماند و جهت استفاده مستاجر از ملک قراردادی بین مالک و مستاجر منعقد می‌گردد. در این قرارداد امتیاز تجاری ملک خریداری می‌شود و اگر مشکلی برای این مورد به وجود بیاید وکیل ملکی می‌تواند در این راستا موضوع را حل کند.

دادخواست الزام به تنظیم سند رسمی ملک با کمک وکیل ملکی

اگر زمینی سند رسمی داشته باشد فروشنده باید تنظیم سند را انجام دهد و در صورتی که از این کار سر باز زند خریدار می‌تواند با کمک وکیل ملکی فروشنده را مطابق با قانون مجبور به تنظیم سند کند. در این باره حتی اگر با صدور رای دادگاه مبنی‌بر تنظیم سند فروشنده از این کار امتناع ورزد، این مورد به وسیله‌ی نماینده دادگاه در دفترخانه به ثبت خواهد رسید و تنظیم سند صورت خواهد گرفت.

اطلاعاتی درباره‌ی نحوه مطالبه اجور معوقه ملک با کمک وکیل ملکی

باتوجه به اینکه میزان اجاره اماکن مسکونی به‌طور کامل مشخص است. مستاجر باید طبق قراردادی اول یا آخر ماه نسبت به پرداخت اجاره خود اقدام کند و مبلغ مشخص شده را به حساب مالک بریزد. حال در این مورد اگر پرداخت اجاره‌ی ماهیانه توسط مستاجر صورت نگرفت، مالک می‌تواند با کمک وکیل ملکی نسبت به مطالبه‌ی اجاره‌ی منزل خود اقدامات لازم را انجام دهد.

در این باره وکیل ملکی با ارائه دادخواستی مبنی بر پرداخت اجاره به یک مرجع قضایی مطالبه‌ی اجور عقب افتاده را درخواست نموده و حق و حقوق مالک پرداخت خواهد شد. در این باره این را نیز باید بگوییم که حق فسخ نیز برای اجاره‌نامه معمولا در نظر گرفته می‌شود و وکیل ملکی می‌تواند نسبت به فسخ قرارداد نیز اقدامات لازم را انجام دهد.

اخذ پایان کار توسط وکیل ملکی چه مزایایی دارد؟

پایان کار ساختمانی نشان‌دهنده‌ی عدم تخلفات ساختمانی است. در این باره اگر ساختمان ساخته شده مورد تائید شهرداری باشد و بر اساس معیارهای فنی و مهندسی شهرداری ساخته شده باشد، مالکین می‌توانند با کمک وکیل ملکی، نسبت به اخذ پایان کار، اقدامات لازم را انجام دهند.
همچنین در این باره لازم است بگوییم با کمک وکیل ملکی می‌توان نسبت به دریافت سند شش دانگ تفکیکی نیز اقدامات لازمه را انجام داد و با وکیل ملکی این مسائل را از نظر بازه‌ی زمانی در مدت زمان کمتری انجام داد. معمولا پروسه اخذ پایان کار و دریافت سند، امری زمان‌بر بوده و شما می‌توانید با وکیل ملکی هم هزینه‌های مربوطه را کاهش دهید و هم در مدت زمان کمتری به موارد فوق رسیدگی کنید.

اخذ پایان کار توسط وکیل ملکی | نوین وکیل
اخذ پایان کار توسط وکیل ملکی

چرا باید از وکیل ملکی کمک بگیریم؟

حضور وکیل ملکی سبب جلوگیری از زیان‌های مالی زیادی شده و برای مسائل مالی کمک گرفتن از یک وکیل مجرب و کارکشته امر بسیار مناسبی است‌. در این باره باید بگوییم برای طرح دعوا بهتر است از وکیل ملکی کمک بگیرید، چرا که نحوه طرح دعوا در روند دادرسی پرونده تاثیر بسیاری دارد.
برای دعاوی ملکی بهتر است از متخصص این دعاوی یعنی وکیل ملکی کمک بگیرید، شما تنها با وکیل ملکی مجرب می‌توانید در رابطه با تصرف ملکتان اقدامات لازم را انجام دهید و ملک خود را پس بگیرید و این را نیز باید بدانید که ارزش معاملات ملکی را به‌طور دقیق وکیل ملکی می‌داند و تنها اوست که می‌تواند با تبصره‌ها و ماده‌های مختلف قانون شما را به مقصدتان برساند.
در رابطه با امور مالی امکان تضییع حق افراد همواره وجود داشته و دعاوی ملکی مثل فسخ قرارداد، عدم تخلیه ملک، سرقفلی و… همواره وجود دارد و برای این دعاوی کمک گرفتن از یک وکیل ملکی امری هوشمندانه خواهد بود. چرا که شما با کمک وکیل ملکی دچار ضررهای مالی بزرگ نمی‌شوید و مشکلات خود را می‌توانید با یک وکیل ملکی خوب حل کنید.

روش های دریافت مشاوره از وکیل ملکی

در این بخش از مقاله معرفی وکیل ملکی قصد داریم به موضوع نحوه های برقراری ارتباط با وکیل ملکی بپردازیم. این موضوع بسیار مهم می باشد که شما بتوانید برای پرسیدن سوالات در حوزه پرونده های ملکی خود با یک وکیل ملکی متبحر مشاوره داشته باشید. اما اینکه در چه بسترهایی می توانید با وکیل ملکی مکالمه داشته باشید و ابهامات خود را مطرح نمایید موضوعی است که در هر موسسه حقوقی امکان پذیر نمی باشد و در صورتیکه آدرس دفتر وکالت موسسه مذکور را داشته باشید فقط می توانید به صورت حضوری به این موسسه ها مراجعه نمایید و از وکیل ملکی مشاوره دریافت نمایید.

چه روش های غیر حضوری در نوین وکیل برای ارتباط با وکیل ملکی دیده شده است؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که شما می توانید از دو روش به صورت غیر حضوری از مشاوره وکیل ملکی استفاده نمایید. اولین روش غیر حضوری مشاوره حقوقی ملکی استفاده از از برقرار تماس تلقنی می باشد که شما در این روش می توانید با یکی از شماره های دفتر وکالت در میدان توحید و یا شعبه دفتر وکالت واقع در قیطریه تماس بگیرید.

شماره های دفتر وکیل ملکی در میدان توحید عبارتند از: 02166901176 و 02166902176 و همچنین شماره های دفتر وکالت در خیابان اندرزگو عبارتند از: 02122690179 که شما می توانید با این شماره برای برقراری ارتباط تلفنی با وکیل ملکی استفاده نمایید

روش دومی که شما می توانید به صورت غیر حضوری از مشاوره وکیل متخصص ملکی استفاده نمایید با استفاده از پلتفرم واتساپ می باشد. شما بعد از ورود به سایت به آدرس به آدرس : novinvakil.com در سمت راست پایین صفحه اصلی آیکن تماس با واتساپ را خواهید داشت که با کلیک روی این آیکن به صفحه شخصی یکی از مشاوران متصل خواهید که در زمینه ملکی دارای تخصص می باشد. شما در محیط واتساپ می توانید کلیه سوالات خود در حوزه ملکی را از وکیل ملکی بپرسید و وکلای نوین وکیل در سریعترین زمان ممکن پاسخ سوالات شما را خواهند داد

اما این مجموعه این توانایی را دارد که از شما به صورت حضوری نیز پذیرایی داشته باشد و شما می توانید برای ارتباط مستقیم با وکیل به صورت حضوری به دفتر وکالت آمده و کلیه سوالات و مشکلات حقوقی ملکی خود را مطرح نمایید.

 

کلام پایانی

ما در مطالب این صفحه در رابطه با وکیل ملکی سخن گفتیم و در این باره اطلاعات مفیدی به شما عزیزان ارائه دادیم و اینک در انتها امیدواریم مطالب این صفحه برای شما مفید بوده باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *