مشاوره حقوقی کیست؟

مشاوره حقوقی

مشاوره حقوقی کیست؟

مشاور حقوقی به فردی گفته می شود که بر قوانین مدون و همچنین رویه قضایی کشور مسلط بوده و به اشخاص حقیقی و حقوقی مشاوره حقوقی ارائه می دهد.

مشاور حقوقی با بررسی و تحلیل نمودن قوانین و بخشنامه های جدید برای اشخاص، آنان را در جهت تصمیم گیری راهنمایی می نماید.

ممکن است مشاور حقوقی به تنهایی و به صورت مستقل فعالیت نماید و یا ممکن است مستقیماً در شرکت های تجاری و یا سازمان ها و نهادها فعالیت نماید. به هر حال مشاور حقوقی جهت به هدف رسیدن اشخاص به راهنمایی و مشاوره می پردازد.

وظایف و مسئولیت های مشاور حقوقی

همانطورکه پیشتر گفته شد مشاور عهده دار مشاوره و راهنمایی نمودن اشخاص حقیقی و حقوقی می باشد. مشاور حقوقی باید آگاهی های لازم را درخصوص موارد حقوقی به طرف مقابل خود ارائه نماید. چنانچه قراردادی قرار است تنظیم گردد باید متن آن را تنظیم نموده و در اختیار اشخاص قرار دهد و از ابتدا تا انتهای انعقاد قرارداد بر آن نظارت نماید. مشاور حقوقی علاوه بر این که باید از لحاظ حقوقی به روز باشد همچنین باید در موارد و مسائل حقوقی که به وجود می آید کلیه اطلاعات حقوقی مربوط به آن مسئله را جمع آوری نماید، حال آن مسئله چه حقوقی و چه کیفری باشد.

مشاور حقوقی باید طرف خود را از آثار و عواقب عقد قرارداد که در شرف منعقد شدن است آگاه نماید تا دچار ضرر و زیان نگردد.

یک مشاور حقوقی در تنظیم قراردادهای ملکی، خرید و فروش خودرو و همچنین رهن و اجاره باید نظارت داشته باشد.

مشاور حقوقی می تواند به اشخاص درخصوص مسائلی چون خانوادگی مثل حضانت و ملاقات فرزند، طلاق، مطالبه مهریه، نفقه و تمکین مشاوره های لازم را ارائه نماید. ضمن این که اشخاص می توانند قبل از ازدواج از مشاور حقوقی کمک گرفته تا حقوق مالی خود را در بدو ازدواج شناسایی نمایند تا در آینده به مشکل برنخورند.

مشاور حقوقی این توانایی را دارد تا لایحه دفاعیه را تنظیم نموده و اشخاص را تا صدور حکم نهایی همراهی نماید.

حضور مشاور حقوقی نیز در امور کیفری مانند سرقت، اختلاس، خیانت در امانت، کلاهبرداری و غیره می تواند نتیجه بخش باشد.

در موسسه حقوقی عدالت تابان دادمهر (نوین وکیل) مشاورین حقوقی در ابتدای امر به مراجعه کنندگان مشاوره و راهنمایی های لازم را ارائه می نمایند. چنانچه مشکلات و مسائل مراجعین با تنظیم قرارداد، لوایح، دادخواست، اظهارنامه و غیره رفع نشود، مشاوره تخصصی تر شده و پس از مشاوره حقوقی تخصصی، ایشان را با توجه به مسئله ای که دارند به وکیل متخصص مستقر در موسسه ارجاع داده خواهد شد. جهت اعلام وکالت و انجام امور توسط وکیل پایه یک دادگستری مثلاً چنانچه از شما مالی برده شده است توسط مشاور حقوقی مورد بررسی قرار می گیرد و با توضیحات شما و تخصص مشاور حقوقی عنوان عمل مجرمانه استخراج می شود که بردن مال آیا سرقت است یا کلاهبرداری یا خیانت در امانت است و پس از آن به وکیل متخصص امور کیفری ارجاع داده می شود تا در دادسرا و دادگاه جهت دفاع حضور پیدا کند.

مزایای بهره گیری از مشاوره حقوقی رایگان در نوین وکیل

مشاوره رایگان با وکیل متخصص

مشاوره به صورت آنلاین در واتساپ

امکان ارسال مدارک در واتساپ و دریافت اطلاعات

صرفه جویی در هزینه و زمان

پشتیبانی مشاوران ما بعد از پاسخگویی

انواع خدمات مشاوره در نوین وکیل

مشاوره حقوقی تلفنی

یکی از ساده ترین روش ها برای برقراری با مشاورین و کارشناسان ما در نوین وکیل، مشاوره تلفنی است. با استفاده از مشاوره حقوقی تلفنی کاربران می توانند  سوالات مورد نظر خود را مطرح کنند و پاسخ خود را از مشاورین ما دریافت کنند.

مشاوره حقوقی آنلاین

در این روش می توانید از طریق واتساپ شماره 09128216650 سوالات خود را مطرح کنند و مشاوره حقوقی برخط را دریافت کنید. بنابراین مشاورین حقوقی ما به صورت آنلاین به سوالات شما پاسخ می دهند و شما را در طرح یا دفاع از خود در محاکم  حقوقی، کیفری به صورت تخصصی راهنمایی می کنند. مشاوره های آنلاین در موسسه حقوقی نوین وکیل به صورت رایگان صورت می گیرد. شما می توانید با استفاده از شماره تماس های موجود در سایت نوین وکیل با وکلای ما تماس بگیرید.

مشاوره حقوقی حضوری

پس از تماس با کارشناسان حقوقی ما و تشخیص الزام به جلسه حضوری با وکیل برای شما وقت حضوری تعیین می شود تا در اسرع وقت و در کوتاه ترین زمان ممکن مشکل شما بررسی و بهترین راهکار برای پیشبرد پرونده استفاده شود.

خدمات مشاوره حقوقی

مشاوره حقوقی ثبت احوال

مشاوره حقوقی خانواده

مشاوره حقوقی ملکی و اراضی

مشاوره حقوقی کیفری

مهارت و تخصص مشاور حقوقی

تحلیلگر – مشاور حقوقی باید توانایی بررسی و جستجو حقیقت در موارد ارجاعی به ایشان را داشته باشد و با استناد به قوانین استدلالی حقوقی جهت قانع نمودن محکمه ایجاد نماید.

حافظ اسرار – یک مشاور حقوقی باید امین و مورد اعتماد مراجعه کننده خود باشد. در امور حقوقی مسائلی عنوان می شود که حتی افراد با نزدیکان خودشان در میان نمی گذارند. در موسسه حقوقی عدالت تابان دادمهر (نوین وکیل) مشاورینی همکاری می نمایند که سالیان سال سابقه کار وکالت و مشاوره دارند و تعداد بالای پرونده ها بیانگر این موضوع است.

مذاکره کننده – همچنین مشاور حقوقی باید مذاکره کننده ای متبحر و مسلط باشد تا بتوانند اولاً مراجعه کننده خود را با استدلال های قانونی جهت موفقیت در پرونده متقاعد نماید ثانیاً در زمان مذاکره با طرف مقابل مراجعه کننده ایشان را یا به صلح و سازش دعوت نماید یا حقوق از دست رفته مراجعه کننده را از ایشان دریافت نماید.

محقق – یک مشاور حقوقی موفق مشاوری است که علاوه بر به روز بودن در اطلاعات حقوقی بتواند موضوع دعوایی که به ایشان ارجاع داده می شود تحقیقات گسترده و لازمی به عمل آورد جهت ارائه بهترین راهکار و راه حل آن.

موسسه حقوقی عدالت تابان دادمهر (نوین وکیل) با مشاورین متخصص، آماده ارائه نمودن مشاوره در زمینه حقوقی و کیفری می باشد. مشاوره از طریق تلفن و همچنین به صورت آنلاین و حضوری امکانپذیر است.

چنانچه در جستجوی مشاور حقوقی یا وکیل دادگستری مجرب هستید حتماً با موسسه حقوقی عدالت تابان دادمهر (نوین وکیل) تماس بگیرید.

3 دیدگاه دربارهٔ «مشاوره حقوقی کیست؟»

  1. سید حسن موسوی ماکویی

    بله بند تمایل بفروش کل میزان مالیت با توجه کیفیت ،ارزش،بالاواقع درحریم شهر ودر بهترین نقطه واقع گردیده قیمت کارشناسی ساختمان نرخ روز چرا که لنده به دلایل مسکلات مالی از اوایل هفته اگهی فروس اقدام بدیهی میباشد

  2. سید حسن موسوی ماکویی

    بله بنده تمایل بفروش کل میزان ماکلیت با توجه کیفیت ،ارزش،بالاواقع درحریم شهر ودر بهترین نقطه واقع گردیده قیمت کارشناسی ساختمان نرخ روز چرا که بنده به دلایل مشکلات مالی از اوایل هفته اگهی فروش اقدام بدیهی میباشد البته نیاز به مشاوره حقوقی ومالی مورد نباز هست

  3. سید حسن موسوی ماکویی

    مرحله به مرحله پیشهاد بنده میباشد قسمت اول کار اماده ومهیاجهت فروش ،واگذاری یا مشارکت در ساخت هست مدارک از شهردار ی اعم از ،کارشناسی تعیین نوع کاربری،تعریض،دارایکد نوسازی،دیتوراتفنی وحقوقیذکهباتوجه اینکه مال بصورت کلی میباسد هزینه های نو سازی پس از تفکیک قابل ووثول هست واریز قبض وفیشهای اولیه ونسبت به قسمت دیگر معرفی ۸۹پلا ک اصای وفرفی،ومستثنیات ماده ۱۲زمینذ هم دارای کد نوسازی ودستورات حقوق وفنی که دوخانه وچاه موتو ریکی از۱۴قطعه مستثنات میباشد که ۳قطع تحدید حدود رسمی شده ومسولییت خقوقی از احرازمالکیتم مورد تایید واق گردیده.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *