وکیل اراضی ملی

وکیل اراضی ملی موضوعی است که ما امروز در نوین وکیل قصد سخن گفتن راجب آن را داریم و اینک به شما پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای مطالب این صفحه همراه ما باشید.

به‌طور کلی به زمین‌هایی که مردم حق هیچگونه دخل و تصرفی در آن ندارند اراضی ملی گفته می‌شود. در سال‌های پیش از انقلاب، دولت جهت حفظ تعادل بین اقشار مختلف جامعه طی قانونی، برخی جنگل‌ها و مراتع را جزو اموال دولتی قرار داد و پس از تصویب این قانون سند آن دسته‌ از زمین‌هایی که دولت تحت عنوان اراضی ملی آن را قرار داده هیچ ارزش قانونی ندارد!

در این رابطه اما اگر فردی دارای سندی باشد که طبق آن قسمتی از این اراضی مال او باشد و تاریخ سند پیش از تاریخ تصویب این قانون باشد، به این مورد رسیدگی خواهد شد.

در این رابطه باید برای تشخیص اراضی ملی از طریق کمیسیون ماده 56 منابع طبیعی اقدام کرد و آن دسته از زمین‌هایی که در داخل شهر واقع شده باشند متعلق به سازمان مسکن و شهرسازی آن شهر بوده و زمین‌هایی که خارج از شهر واقع شده‌اند وابسته به اداره منابع طبیعی می‌باشند.

وکیل اراضی ملی

در رابطه با مسائل مربوط به اراضی ملی، وکیل اراضی ملی می‌تواند کمک حال بسیاری از افراد باشد. در این مورد به وکیلی که دارای پروانه و مجوز فعالیت از کانون وکلای دادگستری بوده و به صورت انحصاری بر روی زمینه ملکی فعالیت می‌کند و مهارت لازمه و تسلط کامل جهت پس گرفتن اراضی ملی را دارد، وکیل اراضی ملی می‌گویند.

اگر قصد دارید با بهترین وکیل اراضی ملی پرونده خود را پیش ببرید، وکلای مجموعه نوین وکیل می‌توانند در این مورد به شما کمک کرده تا ملک خود را پس بگیرید. پس برای مشاوره و وکالت این نوع پرونده‌ها، با وکلای ما در ارتباط باشید.

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *