وکیل طلاق در غرب تهران-وکیل طلاق توافقی در غرب تهران

با توجه به اینکه یکی از دفاتر فعال نوین وکیل واقع در محدوده میدان توحید می باشد همشهریان عزیزی که در غرب تهران سکونت دارند نیز می توانند در صورت نیاز برای خدمات وکیل طلاق در غرب تهران به این دفتر مراجعه نمایند و از خدمات حقوقی در زمینه طلاق استفاده نمایند.از جمله خدمات در حوزه طلاق انجام پرونده های طلاق توافقی در غرب تهران می باشد که می توانیم این مورد را در مدت زمان کوتاهی برای شما انجام دهیم.

دفتر وکالت در توحید این امکان را برای شما ایجاد کرده است که از مشاوره وکیل طلاق توافقی در غرب تهران استفاده نمایید که این مشاوره به صورت مشاوره تلفنی و حضوری در دفتر وکالت امکان پذیر می باشد.

خدماتی که در دفتر وکالت غرب تهران به شما عرضه می شود عبارتند از:

وکیل طلاق در غرب تهران

طلاق توافقی در غرب تهران

وکیل طلاق از طرف زن در غرب تهران

وکیل طلاق از طرف مرد در غرب تهران

طلاق یکطرفه در غرب تهران

طلاق غیابی در غرب تهران

البته این دفتر وکالت فقط در زمینه طلاق فعال نمی باشد و اگر شما در غرب یا مرکز تهران سکونت دارید می توانید از خدمات حقوقی دیگر ما در زمینه پرونده های حقوق و ملکی نیز استفاده نمایید

ساعت کاری دفتر وکالت توحید واقع در مرکز از ساعت 8 صبح الی 18 می باشد و شما می توانید با دریافت وقت قبلی از منشی دفتر به صورت حضوری از مشاوره وکلای ما استفاده نمایید.

طلاق توافقی در غرب تهران چه قدر طول میکشد؟

اگر کار طلاق توافقی خود را به یک وکیل طلاق توافقی در غرب تهران سپرده باشید می توانید بدون نگرانی انجام کلیه مراحل را به او بسپارید البته این موضوع منوط به این می باشد که شما وکالت تام به وکیل طلاق توافقی در غرب تهران داده باشید. وکیل طلاق توافقی در غرب تهران می تواند کار پرونده را برای شما در مدت حدود 10 روز انجام دهد.

مشاوره حضوری از وکیل طلاق در غرب تهران دارای هزینه می باشد ولی در صورتیکه قصد دریافت مشاوره تلفنی را داشته باشید می توانید با تماس با شماره 02166901176 با یکی از وکلای طلاق در دفتر وکالت ارتباط بگیرید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *