برای طلاق توافقی چند وکیل لازم داریم؟

وکیل طلاق توافقی به شما کمک می‌کند تا پروسه طلاق توافقی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن طی کنید و هیچ گونه حقوق مادی و غیر مادی از شما در توافقات طلاق توافقی پایمال نشود.

طلاق توافقی ساده‌ترین شیوه طلاق است که اولین اقدام زوجین در این شیوه طلاق مکتوب کردن تمام توافقات خود اعم از مالی و غیر مالی است سپس باید در سامانه تصمیم ثبت نام کرده و نوبت مشاوره‌های اجباری مراکز بهزیستی را دریافت کنند شرکت در این جلسات مشاوره برای دریافت گواهی عدم انصراف از طلاق و گواهی عدم سازش لازم است اما وکیل شما می‌تواند به جای شنا در جلسات مشاوره شرکت کند.

در این مطلب از نوین وکیل می‌خواهیم به درباره وکیل طلاق توافقی و اینکه برای طلاق توافقی چند وکیل لازم است صحبت کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه شوید.

همچنین مطالعه نمایید: وکیل طلاق توافقی

 

برای طلاق توافقی چند وکیل لازم است؟

طلاق توافقی علاوه بر اینکه ساده‌ترین شیوه طلاق است اما پیچیدگی‌ها و مراحل خاص خود را دارد و در صورتی که فرد در خصوص مراحل آن آگاهی کامل نداشته باشد ممکن است طلاق توافقی در بازه زمانی طولانی تری انجام شود.

به همین دلیل لازم است که از یک وکیل مجرب و متخصص در این حوزه کمک بگیرید حال شاید این سوال برای شما مطرح شود که برای طلاق توافقی چند وکیل لازم است؟

برای پاسخ دادن به این سوال ابتدا لازم است بگوییم که زوجین نمی توانند یک وکیل طلاق توافقی را برای خود انتخاب کنند و باید هر کدام از زوجین برای خود یک وکیل جداگانه انتخاب نمایند.

برای طلاق توافقی تنها یک وکیل کافیست البته در انتخاب وکیل طلاق توافقی باید دقت بسیاری به خرج دهید و وکیلی را انتخاب کنید که در حوزه طلاق توافقی تجربه کافی را داشته باشد و بتواند به راحتی مشکلات پرونده شما را حل کند.

همچنین مطالعه نمایید: طلاق توافقی در دوران بارداری

ویژگی‌های وکیل طلاق توافقی

در قسمت فوق گفتیم برای طلاق توافقی حضور یک وکیل کافیست اما باید در انتخاب آن دقت بسیاری کنید در این بخش از مقاله می‌خواهیم ویژگی‌های وکیل طلاق توافقی را بیان کنیم تا با علم با این ویژگی‌ها راحت‌تر بتوانید وکیل را انتخاب نمایید.

  • تسلط کافی بر روی قوانین طلاق توافقی و حقوق طرفین
  • داشتن تجربه در حل پرونده‌های طلاق توافقی
  • مهارت و دقت زیاد در بررسی پرونده‌های طلاق توافقی
  • با صبر و حوصله به صحبت‌های موکل خود گوش می‌دهد.

مشاوره با وکیل طلاق توافقی

مشاوره با وکیل طلاق توافقی مزایای زیادی دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توانیم به کوتاه شدن پروسه طلاق توافقی اشاره کنین هنگامی که زوجین تصمیم با طلاق توافقی می‌گیرند برای آگاهی از مراحل و روند طلاق توافقی بهتر است با یک وکیل مجرب در این حوزه مشورت کنند.

وکیل به آن‌ها کمک می‌کند تا علاوه بر اگاهی از روند طلاق توافقی با قوانین مربوط به طلاق توافقی نیز آشنا شوند و در حین توافقات حقوق مالی و غیر مالی ان‌ها تضعیف نشود.

شماره وکیل طلاق توافقی

بسیاری از زوجین به دنبال یک وکیل متخصص و مجرب در طلاق توافقی هستند که وکالت پرونده آن را قبول کند و در مراحل طلاق توافقی آن‌ها را راهنمایی کنید.

قبل از انتخاب وکیل طلاق توافقی بهتر است با وکیل به صورت تلفنی در خصوص پرونده طلاق توافقی و شرایط آن صحبت کنید در صورتی که وکیل شرایط شما را پذیرفت می‌توانید با مراجعه حضوری به دفتر او وکالتنامه را امضا کنید.

برای پیدا کردن شماره وکیل طلاق توافقی می‌توانید به سایت کانون وکلا مراجعه کنید همچنین می‌توانید با شماره 02166901176 تماس بگیرید و از مشاوران نوین وکیل کمک بگیرید.

کلام آخر

به پایان این مطلب از نوین وکیل رسیدیم امید است اطلاعاتی که درباره وکیل طلاق توافقی در اختیار شما قرار دادیم مفید باشد چنانچه در این خصوص نیاز به کسب اطلاعات بیشتری دارید می‌توانید با استفاده از شماره‌های موجود در سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید و از ان‌ها راهنمایی دریافت کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *